• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 179 z 244
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 244

 #466333  autor: play4you2
 21 mar 2011, 10:08
Marens pisze:"Głuche telefony" z BOK: 28899076
Widzę, że dostałeś odpowiedź, ale widzę też, że konsultantka popełniła w niej błąd. Przepraszam Cię za to, już zgłosiłem to do odpowiednich osób.
tomektg pisze:play4you2, mogłbyś sie zapoznać ze zgłoszeniem nr 28845629 oraz udzieloną odpowiedzią? bardzo mi na tym zależy. odpowiedz na udzieloną przez Play odpowiedz jest w zgłoszeniu 28896460.
Wcześniej o tej sprawie pisałem, ale jakoś się do niej nie ustosunkowałeś.
Nie pisałem szeroko na ten temat, gdyż czekałem na rozwiązanie sprawy. Z tego co widzę, to jednak nie odnotowano nieprawidłowości. Użyto kodu na aktywację zgodnie z jego przeznaczeniem. Nie mogę tu pisać o szczegółach Twojej sprawy, ale z mojego punktu widzenia, to nie popełniono błędu. Co do zwrotu opłaty za połączenie z OK, już było to wielokrotnie poruszane. Bardzo mi przykro, ale to nie jest możliwe. Szczegóły są uwzględnione w Cenniku, z jakiego powodu nie jest to możliwe.
tomektg pisze:I jeszcze jedno, moja żona, się bardzo zbulwersowała zachowaniem pracowników Play i napisała do nich dość ciekawą informację, jeśli byś znalazł chwile to zapoznaj się z nią i przekaż ja kierownikom działu obsługi klienta: 28897068,
Przekazałem.
sleet pisze:Miałem zamiar wykupić abonament Allinclusive MAX za 75zł. Niestety jestem użytkownikiem play fresh i jak się okazało nie ma możliwości abym mógł zabrać swój numer ze sobą
To dość dziwne, gdyż nie słyszałem o takim problemie. Generalnie jest taka mozliwość i zawsze była. Należy tylko ja prawidłowo przeprocesować. Najlepiej załatwić to w Salonie, ale jak Chcesz aby przyjechał kurier z Umową, należy skontaktować się telefonicznie z działem sprzedaży. Masz jeszcze te kłopoty?
sleet pisze:No właśnie dowiedziałem się, że play zabronił takiego manewru bo niby mają być nastawieni na pozyskiwanie nowych klientów (nie rozumiem tej logiki, no ale cóż).
A od kogo to się dowiedziałeś? Jak Możesz, podaj mi dane tej osoby (jeżeli to był nasz pracownik) na PW.
playonline pisze:Usługa ACR blokuje tylko osoby, ktore same zablokuja wyswietlanie numeru. Banki i inne, ktore maja z deafultu niedostepny numer spokojnie sie dodzwonia.
To jest pośrednio prawdą, gdyż rzeczywiście, niektóre instytucje takie jak Bank, ma prawo do wykupienia usługi stałej blokady numeru. W tej sytuacji jednak powinien wyświetlać się numer "zastępczy" np. 222222222 lub coś podobnego. Jeżeli miałby być całkowicie "anonimowy", usługa ACR powinna go zablokować. Jak macie przypadki, że mimo uruchomienia tej usługi dodzwoni się do was numer zastrzeżony (bez żadnych cyfr, tylko na ekranie będzie np. "Anonim"), zgłoście nam ten fakt. Jednak podkreślam, jak będziecie mieli połączenia np od choćby 4 cyfr (np: 1234) to już jest to usługa specjalna firmy "X" która wykupiła sobie taką mozliwość i tego nie mamy prawa blokować. Od razu dodam, Play nie jest odpowiedzialny za "sprzedaż" takich usług (tego typu numerów i tym podobnych). Tego typu usługi są świadczone głównie w oparciu o "własne" Centrale i dlatego nie ma mozliwości, aby były zablokowane (tak w baaaardzo wielkim skrócie).
avt31 pisze:Play, w trosce o uczciwość, powinien zadbać lub wymusić w umowach na organizatorach konkursów prezentację numeru.
Nie mamy prawa "wymuszać" postanowień Umowy. Zauważ proszę, że za każdym razem przystepując do jakiegoś konkursu, przystępujesz dobrowolnie, tak więc zgadzasz się z jego Regulaminem. Dla mnie sprawa jest tu prosta. Nie uważam, że należy dokonywać jakiś zmian. Choć juz się domyślam, że pewnie macie inne zdanie, no ale po to są dyskusje, abymożna się było nimi wymieniać :-). Z mojej strony pozwolicie, że nie będę już tego poruszał, gdyż uważam, że nie ma co dłużej tego wyjaśniać, skoro nie jest łamane prawo.
agaak pisze:ACR w PLAY blokuje numery które mają CLIR włączony, nie blokuje połączeń ze starych central/połączeń bez podanej sygnalizacji, takie dojdzie o skutku, numer się nie wyświetli, bo nie ma co.
Jak wspomniałem powyżej, powinno dojść do blokady każdych połączeń anonimowych, no chyba że Operator z którego to połączenie jest wykonywane, ma jakieś niedociągnięcia techniczne w swoim systemie i przekazuje błędne dane w połączeniu do naszego systemu. Wtedy już za to nie odpowiadamy.
kuwejt pisze:Troszkę o co innego tu chodzi. W acr blokowane są wszystkie połączenia z CLIR. U mnie np nawet z banku się nie dodzwonią (telemarketerzy z Vectry też nie ). Nie są blokowane natomiast połączenia których numer jest niewidoczny z innego powodu (np. przechodzą przez zagraniczne centrale lub są to po prostu połączenia z zagranicy)
Potwierdzam (tak z grubsza bardzo dobre wyjaśnienie).
wiktor pisze:play4you2 jakiś czas temu początkiem marca wysyłałem reklamacje poprzez email nr 28535251 wisiała sobie ładnie w play24 jako rozpatrywana ale dziś zaglądam ślad po niej zaginął możesz zerknąć co się dzieje????
Wszystko jest z nią ok. Jeszcze jest rozpatrywana.
pakierhakierxd pisze:Nowy nr zgłoszenia: 28924997
No fakt, trochę nie w temacie ta odpowiedź. Już dodałem stosowne informacje do Twojego nowego zgłoszenia. Tym razem powinieneś otrzymać prawidłowe informacje.
qper pisze:Wszystkie moje uwagi odnośnie strony są bardzo szybko stosowane.
Jestem pozytywnie zdziwiony
Hehe, a wątpiłeś w to że je przekazuję :P ? Tak na oważnie, zawsze przekazuję infromacje, jeżeli są to stosowne wiadomości i jak piszę że przekazałem, to tak się dzieje, nie tylko w Twojej sprawie.
qper pisze:Zostało jeszcze jedno na stronie dla klientów indywidualnych:
Przekazano ;-)
qper pisze:i jeszcze jedna ważna poprawka - w play24 błędny opis
przekazano :-D
jojo pisze:Szkoda, że nie jest tak, jeśli chodzi o moje (nieliczne zresztą) uwagi...
Zapewniam Cię, że każdą uwagę przekazuję do stosownych osób. Niestety, nie mam wpływu na ich realizację.
qper pisze:play4you - jeszcze jedna sprawa, która mi dokucza...
przekazano :D
ScyzorPL pisze:1. Czy nawet jeśli zgłoszenie nie jest jeszcze rozpatrzone a przesyłka została odesłana tydzień temu może już istnieć możliwość przedłużenia mowy ?(ponieważ myślę że gdy przesyłka zostanie odesłana konto powinno zostać odblokowane). Jeśli tak to jak mogę to sprawdzić?
Wygląda to tak, że odesłaną paczkę weryfikujemy. Jeżeli nie ma zastrzeżeń, zamówienie jest anulowane. Wówczas po jego anulowaniu, jest zdejmowana blokada na mozliwość zawarcia nowej Umowy. Z tego co widzę, to sprawa jest jeszcze weryfikowana, więc albo firma kurierska nam tego jeszcze nie odesłała, albo jeszcze coś jest weryfikowane. Trudno mi to w tej chwili powiedzieć, gdyż nie jestem z działu utrzymania. Jednak zgłosiłem to do odpowiednich osób.
ScyzorPL pisze:2. Czy jeśli potrwa to jeszcze dłużej a promocja cenowa HTC Desire przestanie istnieć dla "ogółu" będzie ona dla mnie nadal dostępna ? w końcu nie mogę przedłużyć umowy przez, hmm jak by to nazwać, chyba nie kompetencje konsultanta, więc dla czego mam tracić to z czego chciałem skorzystać.
Przykro mi, ale jeżeli promocja przestaje obowiązywać, nie ma mozliwości jej ponownego przywrócenia. Rozumiem, że został popełniony błąd przez pracownika i w tym przypadku akurat nie jesteś temu winien, ale niestety, to nie jest wystarczające do tego, aby przywrócić promo0cję. Należy się tu rekompensata, ale za błąd konsultanta. Przykro mi.
ScyzorPL pisze:Mój numer zgłoszenia to 28522160
Proszę o pomoc
Zrobiłem co mogłem w tej kwestii. Mam nadzieję, że szybko się sprawa rozwiąże.
tomektg pisze:ktoś z Was orientuje się dlaczego nie ma wszystkich dostępnych usług/pakietów (np zamiana pieniędzy z 5 na 10 zł, 10 na 30 zł i wiele innych ) nie jest możliwe włączenie poprzez Play24?
Wszystko zależy od Oferty, którą posiadasz. Dla niektórych ofert nie ma mozliwości aktywowania Pakietów dostępnych w czym innym. Zweryfikuj to proszę na stronie, czy wszystko działa (w sensie czy jest dostępne).
wojciech pisze:wydaje mi sie, ze te pakiety i tak nie sa dla szerokiego grona tylko dla zapalencow/wybranych poinformowanych sms - stad brak promocji/widocznosci na www...
Też tak jest, jak właśnie napisałeś. Są niektóre Pakiety, tylko dla niektórych Klientów, np w "nagrodę" za różnego rodzaju aktywności itp...

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #466337  autor: rogmaniek
 21 mar 2011, 11:30
A mnie zastanawia jedno: czy budowa nowych, własnych stacji, została już całkowicie wstrzymana czy tylko zawieszona na czas rozbudowy UMTS 900? Bo jeśli P4 chce się tylko opierać na infrastrukturze Polkomtela, to mnie za bardzo nie cieszy. Tak mi się marzy, aby P4 budowało własne stacje, np. na wysokich masztach kratowych, w paśmie UMTS 900 i 2100 MHz'ów. Takie NodeB mogłyby obejmować zasięgiem duży obszar, bo E-GSM nie trzeba byłoby odpalać :wink: Szkoda, że Prezes nie dotrzymał słów, że rok 2010 miał być rokiem "Projektu Wieża", czyli pokrycia własnym zasięgiem najważniejszych dróg/szlaków komunikacyjnych, itp. :( Zastanawiam się, nawiązując do jednych z wywiadów Prezesa, na ile poważnie mówił o paśmie DCS 1800MHz'ów, o tym, że P4 chce i potrzebuje tego pasma oraz, że ma pieniądze, by odkupić je od wojska. Obawiam się, że to kolejne słowa bez potwierdzenia, choć wolałbym się mylić. Sadzę tak, patrząc na odpalane stacje 3G na 900 MHz'ów i- podobno- chęć zaciśniecia współpracy P4 z Polkomtelem.

Oczywiście wiem P4Y, że to tajemnica telekomunikacyjna, ale przykre jest, że tylko P4, na pytanie, kiedy zostanie wybudowana stacja w danej miejscowości, na którą pozwolenie jest od kilku czy nawet kilkunastu miesięcy, otrzymuje się prostą odpowiedź, że to tajemnica telekomunikacyjna. Jakby nie można było napisać czy wogóle jest planowane odpalenie stacji i- ewentualnie- w dużym przybliżeniu- kiedy :roll: Pozdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #466338  autor: Marcin87
 21 mar 2011, 11:35
Play4You zgłoszenie 28207638 od trzech tygodni nadal nie rozpatrzone a pisałeś że zgłosisz to w odpowiednie miejsce.

 #466346  autor: avt31
 21 mar 2011, 13:06
play4you2 pisze:
avt31 pisze:Play, w trosce o uczciwość, powinien zadbać lub wymusić w umowach na organizatorach konkursów prezentację numeru.
Nie mamy prawa "wymuszać" postanowień Umowy. Zauważ proszę, że za każdym razem przystepując do jakiegoś konkursu, przystępujesz dobrowolnie, tak więc zgadzasz się z jego Regulaminem. Dla mnie sprawa jest tu prosta. Nie uważam, że należy dokonywać jakiś zmian. Choć juz się domyślam, że pewnie macie inne zdanie, no ale po to są dyskusje, abymożna się było nimi wymieniać :-). Z mojej strony pozwolicie, że nie będę już tego poruszał, gdyż uważam, że nie ma co dłużej tego wyjaśniać, skoro nie jest łamane prawo.
Pozwolisz, że się nie zgodzę z Twoją interpretacją.
To Play udostępnia swoją sieć dla konkursu i podpisuje umowę z organizatorem.
Wystarczy do umowy dodać punkt o obowiązkowej prezentacji numeru. I nie ma to wg mnie nic wspólnego z wymuszeniem tylko z uczciwością. Numer ukrywa ten kto ma nieczyste zamiary. W tym konkretnym przypadku to 73333 lub +4873333. Jeżeli firma się nie zgadza to się po prostu konkursu przez sieć Play nie organizuje. Tak widzę uczciwość w działaniu Play w celu zapewnienia równości dzwoniącego ze spamem i abonenta, który ma odebrać telefon.

[ Dodano: 2011-03-21, 13:12 ]
qper pisze:
avt31 pisze:
Maniek99 pisze: 15 za 10
Czy nie jest to przypadkiem tylko jednorazowy pakiet?
Chodzi o to, że pakiet możesz wykupić jeden w miesiącu.
Regulamin wyraźnie pisze o jednorazowym uruchomieniu 10=15 w trakcie trwania promocji.
Uruchamiałeś go kilkukrotnie?
Osobiście go nie używam, bo jest mało opłacalny i w moim przypadku niepotrzebny.

 #466356  autor: qper
 21 mar 2011, 13:28
avt31 pisze:
play4you2 pisze:
avt31 pisze:Play, w trosce o uczciwość, powinien zadbać lub wymusić w umowach na organizatorach konkursów prezentację numeru.
Nie mamy prawa "wymuszać" postanowień Umowy. Zauważ proszę, że za każdym razem przystepując do jakiegoś konkursu, przystępujesz dobrowolnie, tak więc zgadzasz się z jego Regulaminem. Dla mnie sprawa jest tu prosta. Nie uważam, że należy dokonywać jakiś zmian. Choć juz się domyślam, że pewnie macie inne zdanie, no ale po to są dyskusje, abymożna się było nimi wymieniać :-). Z mojej strony pozwolicie, że nie będę już tego poruszał, gdyż uważam, że nie ma co dłużej tego wyjaśniać, skoro nie jest łamane prawo.
Pozwolisz, że się nie zgodzę z Twoją interpretacją.
To Play udostępnia swoją sieć dla konkursu i podpisuje umowę z organizatorem.
Wystarczy do umowy dodać punkt o obowiązkowej prezentacji numeru. I nie ma to wg mnie nic wspólnego z wymuszeniem tylko z uczciwością. Numer ukrywa ten kto ma nieczyste zamiary. W tym konkretnym przypadku to 73333 lub +4873333. Jeżeli firma się nie zgadza to się po prostu konkursu przez sieć Play nie organizuje. Tak widzę uczciwość w działaniu Play w celu zapewnienia równości dzwoniącego ze spamem i abonenta, który ma odebrać telefon.

[ Dodano: 2011-03-21, 13:12 ]
qper pisze:
avt31 pisze: Czy nie jest to przypadkiem tylko jednorazowy pakiet?
Chodzi o to, że pakiet możesz wykupić jeden w miesiącu.
Regulamin wyraźnie pisze o jednorazowym uruchomieniu 10=15 w trakcie trwania promocji.
Uruchamiałeś go kilkukrotnie?
Osobiście go nie używam, bo jest mało opłacalny i w moim przypadku niepotrzebny.
Tak używałem go kilka razy. Jest to jeden z pierwszych pakietów tego typu.
Potem wrzucili 10 zł za 5 zł, a jakiś czas temu 30 zł za 10 zł. Przy tych pakietach faktycznie jest mniej opłacalny.

 #466358  autor: avt31
 21 mar 2011, 13:34
qper pisze:Tak używałem go kilka razy. Jest to jeden z pierwszych pakietów tego typu.
Potem wrzucili 10 zł za 5 zł, a jakiś czas temu 30 zł za 10 zł. Przy tych pakietach faktycznie jest mniej opłacalny.
Dzięki zawyjaśnienie. Jak widać praktyczna wiedza jest lepsza niż regulamin.

 #466361  autor: play4you2
 21 mar 2011, 13:50
rogmaniek pisze:Oczywiście wiem P4Y, że to tajemnica telekomunikacyjna,
Dokładnie, więc wiesz, że nie mogę Ci odpowiedzieć na to pytanie.
rogmaniek pisze:Jakby nie można było napisać czy wogóle jest planowane odpalenie stacji i- ewentualnie- w dużym przybliżeniu- kiedy Pozdrawiam.
Niestety, z pewnych przyczyn o których nie mogę mówić (powód jak wyżej), takich informacji nie udzielamy.
avt31 pisze:Pozwolisz, że się nie zgodzę z Twoją interpretacją.
Oczywiście, masz przecież prawo nie zgadzać się z moją interpretacją i ja to rozumiem. Niemniej jednak, nie zostaną wprowadzone w najbliższym czasie w tej materii zmiany. Sprawa pozostaje taką, jak na chwilę obecną. Z konkursów nie musisz korzystać, jeżeli oczywiście nie chcesz. PRzecież to zawsze jest dobrowolny wybór.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #466372  autor: forum_tg
 21 mar 2011, 15:54
avt31 pisze: Zapisz sobie w książce potrzebne kody i możesz się cieszyć tanimi pakietami.
mam tak właśnie zrobione
avt31 pisze:A dlaczego ich nie ma w P24? Cóż odpowiedź jest prosta. To nie są opłacalne pakiety dla Play tylko dla nas.
potwierdzasz to co ja uważam, a także inne osoby które wypowiedziały się na moje zapytanie.
play4you2 pisze:Z tego co widzę, to jednak nie odnotowano nieprawidłowości. Użyto kodu na aktywację zgodnie z jego przeznaczeniem. Nie mogę tu pisać o szczegółach Twojej sprawy, ale z mojego punktu widzenia, to nie popełniono błędu.
ale jak to możliwe, skoro kod jest zapisany w telefonie! w duchy to raczej nikt nie wierzy, najpierw popełniono błąd, a za dwa dni ten sam kod zadziałał?
gdyby był to zły kod to ponownie na tym numerze by nie zadziałał.

Dziękuję za przekazanie informacji od mojej żony, może pare takich informacji pomoże że w przyszłości bedziemy - użytkownicy Playa - zadowoleni z obsługi klientów.

play4you2 pisze:
tomektg pisze:ktoś z Was orientuje się dlaczego nie ma wszystkich dostępnych usług/pakietów (np zamiana pieniędzy z 5 na 10 zł, 10 na 30 zł i wiele innych ) nie jest możliwe włączenie poprzez Play24?
Wszystko zależy od Oferty, którą posiadasz. Dla niektórych ofert nie ma mozliwości aktywowania Pakietów dostępnych w czym innym. Zweryfikuj to proszę na stronie, czy wszystko działa (w sensie czy jest dostępne).
oczywiście mówiłem, a raczej pytałem o usługi/pakiety dostępne dla danej oferty Play. Ja i żona mamy Play Fresh z darmowymi smsami do wszystkich, zawsze korzystamy z wymiany złotówek, a i tak na play24 nie mamy możliwości włączenia (dopiero jak włączymy to się pojawia w opcji usługi)

Raczej powiedziałbym - tak jak inni na forum - że Play nie chce zeby były dostępne dla dużego forum, tylko za tych, którzy czytają fora internetowe, regulaminy Play itd.
Nie sądzisz że tak jest? bo jak byś to inaczej wytłumaczył.

Byłbyś może w stanie opisać wszystkim, jak wyglądają ekspertyzy (specjalnie używam tego słowa, bo takie też dostałem w odpowiedzi na reklamację) przeprowadzane przez Play?
To chyba nie jest jakaś tajemnica.

Jeśli zapoznałes sie z reklamacją mojej zony, było tam opisane, jak wcześniej też kody niepoprawnie działały i reklamację uznano. Dziwne że teraz Play nie chce przyznać się do błędu.


play4you2 - A tak z innej strony, cieszę się ze jest ktoś taki jak Ty, który z którym da się normalnie i a zarazem konstrukcyjnie prowadzi "dialog", nawet jak czasami nie piszesz tego czego użytkownicy by oczekiwali, ale z Twoich wypowiedzi można wiele się dowiedzieć. Bardzo ciekawie się je czyta. Bo jak mam zadzwonić pod numer *500 to mnie "diabli biorą".

 #466385  autor: play4you2
 21 mar 2011, 17:17
tomektg pisze:Byłbyś może w stanie opisać wszystkim, jak wyglądają ekspertyzy
Zależy o jakie ekspertyzy pytasz. Jak chodzi o kwestie związane z obsługą reklamacji, zazwyczaj analizowane są dane z systemów i ogólnie jest to weryfikowane (zależy co zgłaszasz). Generalnie nie jest tak, że ktoś tylko to sobie pisze. Niestety, w systemie odnotowaliśmy taki a nie inny kod i uwierz mi, nie ma żadnej mozliwości, aby wpisać coś sobie "ot tak po prostu". Jak Chcesz, skorzystaj z prawa do odwołania i podaj mi najwyżej numer zgłoszenia, w którym się odwołujesz, może coś wymyślimy, choć to raczej będzie ciężko, ze względu na niezasadny tryb sprawy.
tomektg pisze:play4you2 - A tak z innej strony, cieszę się ze jest ktoś taki jak Ty, który z którym da się normalnie i a zarazem konstrukcyjnie prowadzi "dialog",
Dziękuję :oops:

pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #466392  autor: poziom
 21 mar 2011, 18:28
No to i ja się wkopałem, a raczej kumpla.

Sytuacja wygląda tak.

Zamówienie replay all incl. 99 przez eshop jako przedłużenie dotychczasowej umowy która już dawno przeszła na czas nieokreślony.

3x pytałem, mówiłem 59zł, 4mbit, 16+3, 1zł huawei e1820, otrzymałem zapewnienia tak.

Kurier przyjechał 13.03.
Zamówienie odebrane.
Na umowie play online 99, bez wyszczególnionej ceny - myślę ok, poczekamy do 20 na wejście umowy w życie i sprawdzimy co pokaże się na play24. Na play24 dalej play online 99, więc zadzwoniłem do boku i okazało się, że wypisali umowę na play online 99, 18miesięcy, 79zł/miesięcznie.

I teraz jak wygląda to wszystko w przypadku, gdy modem/oferta jest używana od 8dni?

Na infolinii otrzymałem adres Germanos wawa, mineralna 15a z informacją aby im to odesłać z pismem dot. odstąpienie od umowy.
Jak to się ma do regulaminu i tego, że abonent ma własną firmę?

# Kupujący, będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni.
# Termin 10-dniowy liczy się odpowiednio od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru lub od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
# Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zostanie wręczony Kupującemu, w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży - wraz z dostarczonym Towarem, a w przypadku Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych – wraz z dostarczeniem przez Kuriera dokumentów umowy.
# W razie odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, tj. Towar nie może w szczególności mieć śladów używania: nie może być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony oryginalnego opakowania, chyba że zmiana była konieczna w zakresie zwykłego zarządu.
# Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w przypadku świadczenia usług rozpoczętych za zgodą Kupującego, przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.

# Zwrot Towaru następuje tylko na podstawie ważnego dokumentu sprzedaży (paragonu lub faktury).
# Zwrot następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od Umowy. Sprzedawca powstrzymuje się ze zwrotem ceny do czasu zwrotnego doręczenia przez Kupującego zakupionego Towaru. Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony Towar jednocześnie z przesłaniem oświadczenia, o którym mowa w ust.
# Zwrot nie będzie przyjęty w przypadku, gdy zwracane produkty będą nosić widoczne oznaki ich użytkowania. W takim przypadku przesyłka zostanie odesłana przez Sprzedawcę do Klienta na jego koszt.
# Zwracany przez Klienta towar, aby został przyjęty przez Operatora powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
# Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Kupujący.
# Zwrot Towaru i odstąpienie od umowy może nastąpić tylko poprzez wysłanie Towaru i dokumentu odstąpienia od umowy na adres: eShop Play Germanos, Ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa
# Kupujący ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie Towaru.
# W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, o której mowa w ust. 7, przekazuje stosowną kwotę na rachunek bankowy Kupującego (stosowna kwota jest przekazywana Kupującemu bezpośrednio przez Sprzedawcę lub za pośrednictwem współpracującego ze Sprzedawcą podmiotu obsługującego płatności).
# W przypadku odmowy uznania zwrotu przez Sprzedawcę, Kupujący odbiera osobiście przesyłkę pod adresem: 02-274 Warszawa, ul. Mineralna 15A. Na żądanie Kupującego, zgłoszone drogą elektroniczną, Sprzedawca dostarczy przesyłkę na jego koszt na wskazany przez niego adres.
# Osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą oraz firmom prawo do odstąpienia od umowy/zakupu w ciągu 10 dni nie przysługuje.
Zostały dwa dni, wysyłać pismo, umowe, sim, modem, tracić 2dychy na kuriera (kto za niego odda?) i zostać bez internetu przez minimum tydzień czy reklamować dzwoniąc over9000 razy x1.50zł na bok.

 #466403  autor: Pajuch
 21 mar 2011, 19:38
poziom pisze:...

spokojnie nie denerwuj się play4you2 jest bardzo zajęty(ironia bo olewa tak samo jak bok), nie był w stanie odpowiedzieć na moje proste pytanie, KOLEJKA jest do obsłużenia mi udało się zmienić taryfę wbrew REGULAMINOWI PLAY PODPISANY PRZY PRZEDŁUŻENIU UMOWY, udało się zmienić z 80ZL NA 69zl ale na 59 juz nie MIMO ZE TO ZAPRZECZA R..... mozna zmienic z 80na nowa taryfę 69zl ale nie na równoległą 59 ;) de facto obie zmiany zaprzeczaja regulaminowi ktory sie podpisuje w trakcie przedluzania umowy czyli aneksie hehe co Ty na to mistrzu? wy mozecie gwałcic regulamin ja nie?
 #466411  autor: pakierhakierxd
 21 mar 2011, 20:09
Witam moja mama ma longplaya 69 stan darmowy aktywowałem jej dziś za pomocą play 24 bo kończy jej się abonament pakiet 100 minut za 9zł
ile dostanie minut i jaka będzie opłata za pakiet,nowy okres rozliczeniowy będzie 1 czyli za 12 dni licząc dzisiejszy
czy dobrze myślę
za pakiet zapłaci 4zł i będzie mieć 40 minut
bo wydaje mi się że jest tak jeśli bym aktywował w połowie okresu rozliczeniowego to by dostała 50 minut i by było 4,50
ps. jak to się wogóle liczy ktoś wie:)

 #466433  autor: zoltan666
 21 mar 2011, 21:48
"Przepraszamy wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować póżniej" - co moze byc przyczyną takiej informacji gdy dzwonie pod numer w Play Fresh przeniesiony 4 dni temu do Play? Po przeniesieniu numer działał prawidłowo, a teraz takie coś. Wyprzedzając odpowiedzi typu brak zasiegu itp. dlaczego nie włącza sie poczta głosowa?

 #466434  autor: kerim36
 21 mar 2011, 21:50
zoltan666 pisze:"Przepraszamy wybrany numer w tej chwili nie odpowiada, prosimy spróbować póżniej" - co moze byc przyczyną takiej informacji gdy dzwonie pod numer w Play Fresh przeniesiony 4 dni temu do Play? Po przeniesieniu numer działał prawidłowo, a teraz takie coś. Wyprzedzając odpowiedzi typu brak zasiegu itp. dlaczego nie włącza sie poczta głosowa?
a ten numer polaczenia wychodzace i sms'y wysyla bez problemu??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #466445  autor: zoltan666
 21 mar 2011, 22:23
Bede wiedział jutro jak bedę miał ten telefon w rece, ale raczej nie działa prawidłowo. Ale dlaczego nie włącza sie poczta głosowa? W Play24 mam zaznaczone, ze jest aktywna.

 #466488  autor: kerim36
 22 mar 2011, 07:24
zoltan666 pisze:Bede wiedział jutro jak bedę miał ten telefon w rece, ale raczej nie działa prawidłowo. Ale dlaczego nie włącza sie poczta głosowa? W Play24 mam zaznaczone, ze jest aktywna.
Obstawiam, ze komunikacja na tym numerze dziala tylko jednostronnie (polaczenia wychodzace) - problem znany przy przenoszeniu i odziwo spotykam go tylko przy przenosinach do Playa. Sprawdz i jak tak bedzie to pisz zgloszenie do Playa.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #466494  autor: forum_tg
 22 mar 2011, 09:06
play4you2 pisze:Jak Chcesz, skorzystaj z prawa do odwołania i podaj mi najwyżej numer zgłoszenia, w którym się odwołujesz, może coś wymyślimy, choć to raczej będzie ciężko, ze względu na niezasadny tryb sprawy.
mój numer odwołania od reklamacji (zgłoszenia): 28942203

 #466499  autor: qper
 22 mar 2011, 09:57
play4you - zamawiałem dzisiaj faktury za doładowania i jestem znowu pozytywnie zaskoczony :).
Już nie muszę szukać Polski na liście ponieważ jest wybrana domyślnie :) - duży plus za szybkość w działaniu i to, że jeszcze mnie słuchacie ;).

Jeszcze jeden temat już kiedyś poruszany na forum. Czy może dałoby radę zmodyfikować bramkę SMS w taki sposób, aby funkcja wysyłania wiadomości SMS była domyślna.
Obecnie domyślna jest wizytówka MMS, z której raczej się nie korzysta (trochę przy zmianie numeru).


Obrazek

 #466510  autor: zoltan666
 22 mar 2011, 11:52
kerim36 pisze:
zoltan666 pisze:Bede wiedział jutro jak bedę miał ten telefon w rece, ale raczej nie działa prawidłowo. Ale dlaczego nie włącza sie poczta głosowa? W Play24 mam zaznaczone, ze jest aktywna.
Obstawiam, ze komunikacja na tym numerze dziala tylko jednostronnie (polaczenia wychodzace) - problem znany przy przenoszeniu i odziwo spotykam go tylko przy przenosinach do Playa. Sprawdz i jak tak bedzie to pisz zgloszenie do Playa.

Okazało się, że coś musiała niekontaktować karta sim. Wczoraj na tym numerze było info "Rejestracja karty sim nie powiodła się". Dzis jak próbowałem z niego zadzwonic wyskakiwało "Niedostepne". Wyjąłem karte, włożyłem ponownie i działa. Tylko zastanawia mnie dlaczego nie załączała sie poczta na tym numerze wczoraj przez tyle czasu, a w nocy jak zadzwoniłem to załączyła sie poczta głosowa lite?
I przy okazji musze zamienic ta poczte lite na zwykła poczte głosową bo telefon nie odbiera MMSów. :wink:

 #466576  autor: playonline
 22 mar 2011, 18:16
Chyba cos sie sypnelo bo nie przychodza hasla jednorazowe...
  • Strona 179 z 244
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 244
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 244