"Witam. Posiadam od niedawna używaną Nokię N82. Na początku wszystko ładnie chodziło, od kilku dni jednak coś było nie tak. Sama się wyłączała i włączała... Dzisiaj całkowicie padła, nie chce się w ogóle włączyć (włącza się jedynie podświetlenie). Próbowałem resetu klawiszami (*+3+Zielona słuchawka+ON/OFF) jednak nic to nie pomogło. Nie mam na niego gwarancji. Co może być popsute, co mogę zrobić?" - tak było przed miesiącem.
Niedawno oddałem telefon do serwisu Nokii. Stwierdzili, że na miejscu nie potrafią go naprawić, więc wysłali do swojego centrum w Warszawie czy gdzieś. Dzisiaj byłem po odbiór... "Naprawa odpłatna nie została wykonana - brak możliwości technicznych", tyle się dowiedziałem. Jednak telefon działał bez zarzutu przez kilka godzin, potem działo się to samo (patrz wyżej).
Co mogę jeszcze zrobić w tej sprawie? Jest jakaś szansa, że uratuję mój telefon? ;>