• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 172 z 244
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 244

 #464207  autor: tricki
 09 mar 2011, 17:23
Człowiek nie wie czy ma się śmiać czy płakać. Ponizej korespondencja dotyczaca moich reklamacji i odpowiedzi konsultantów, zwróćcie uwage na wysokości rekompensat i odpowiedź w sytuacji kiedy poprosiłem o ich aktywację:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem Portalu Play24, 2 stycznia 2010 roku, dotyczące niedogodności w dostępie kodów USSD.
W celu rozwiązania zgłoszenia, dokonałem analizy danych z systemu, dotyczące konta abonenckiego numer 5556879, na którym posiada Pan usługę o numerze ................... Na tej podstawie stwierdzam, że nastąpiły chwilowe niedogodności w dostępie do kodów USSD. Tym samym, potwierdzam, że mógł Pan mieć utrudnienia w aktywacji wspomnianego Pakietu. Przepraszam za powstałą sytuację. Zapewniam, że nie było to celowe działanie ze strony Operatora sieci Play.
W związku z powyższym, proponuje rekompensatę, w postaci jednorazowego, promocyjnego doładowania konta kwotą 30,00 zł. Kwota ta, nie przedłuża ważności konta ani nie spowoduje możliwości skorzystania z innych Ofert Promocyjnych. Jeżeli zgadza się Pan z oja decyzją, proszę
o kontakt z Obsługą Klienta sieci Play w dowolnie wybrany sposób i powołanie się na rozwiązanie zgłoszenia numer 25817502.
Wieczerzę, że przedstawione przeze mnie rozwiązanie, przyczyni się do polubownego zamknięcia sprawy.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.


Z poważaniem,

Piotr F........,
konsultant ds. obsługi klienta

ponieważ rekompensate przyznano na jeden nr pomimo że składałem dla dwóch jednoczesnie poprosiłem o ponowne rozpatrzenie sprawy dla drugiego nr i w odpowiedzi otrzymałem:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące przyznanej rekompensaty, które otrzymałem 14 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Uprzejmie informuję, że ponownie wnikliwie zapoznałem się z przedstawioną przez Pana sytuacją i z dotychczasowymi zgłoszeniami w tej sprawie.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że zdecydowałem się na podwyższenie rekompensat dla numerów ............ oraz ......................., adekwatnie do poniesionej przez Pana straty z powodu modernizacji serwisu.

Pragnę poinformować, że przyznana rekompensata to jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............ oraz jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............... Jeżeli zgadza się Pan na aktywację rekompensaty proszę o ponowny kontakt z nami telefonicznie, w punkcie obsługi klienta lub poprzez serwis Play 24, powołując się na numer tego zgłoszenia, to jest: 26323786.

Za wszelkie dotychczasowe niedogodności serdecznie Pana przepraszam i mam nadzieję, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na naszą dalszą współpracę.

Ufam, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z wyrazami szacunku,

Daniel R....................
konsultant ds. obsługi klienta




i odpowiedź na moją prośbe o aktywację rekompensaty:

Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rekompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące rekompensaty, które otrzymałam 28 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Informuję, że przyznana rekompensata doładowania dla numerów .....................w wysokości 100,00 zł zawarta w odpowiedzi na zgłoszenie 26323786 wynika z omyłki konsultanta za co chciałabym serdecznie Pana przeprosić.
Informuję, że proponowana rekompensata za niedogodności opisane w poprzednich zgłoszeniach to 10,00 zł na doładowanie dla każdego z powyższych numerów. Jeżeli odpowiada Panu takie rozwiązanie proszę o ponowny kontakt z nami powołując się na numer powyższego zgłoszenia.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.


Pozdrawiam,
Nikoletta P.................
konsultant ds. obsługi klienta


a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
_________________
PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!


A wiec ciag dalszy powyższej historii nastapił i zakończył się hapy endem ;) Otrzymałem po długiej walce rekompensate po 100 zł dla dwóch nr :-D

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #464211  autor: Maniek99
 09 mar 2011, 17:46
tricki
A te dwie stówki to prawdziwe czy promocyjne? :D
Kwota ta, nie przedłuża ważności konta ani nie spowoduje możliwości skorzystania z innych Ofert Promocyjnych.
Chyba że mieli tu na myśli brak bonusu za doładowanie.

 #464216  autor: qper
 09 mar 2011, 18:34
tricki dzięki za info, jak wiesz interesowało mnie jak to będzie ;)


Ja też ostatnio odniosłem mały sukces. Pamiętamy jak było niedawno z nieterminowym aktywowanie pakietów.

Włączali mi pakiet przez 3 dni. Napisałem reklamacje gdzie po rozpatrzeniu odpisali mi, że nie mam racji bo oni pakiet aktywowali w 12 sekund od złożenia zamówienia. Oczywiście wszystko było nieprawdą, miałem dowody w postaci screenów ekranu.

Za to, że w tak bezczelny sposób odpowiedzieli na reklamację napisałem odwołanie i zażądałem 20 zł odszkodowania, za takie traktowanie. Dostałem, dodali 20 zł konto główne.

Warto dochodzić swoich praw ;) polecam

 #464225  autor: uwazny
 09 mar 2011, 19:17
qper pisze:Za to, że w tak bezczelny sposób odpowiedzieli na reklamację napisałem odwołanie i zażądałem 20 zł odszkodowania, za takie traktowanie. Dostałem, dodali 20 zł konto główne.

Warto dochodzić swoich praw polecam
Potwierdzam. Również dostałem odszkodowanie za nieterminowe włączenie pakietów czyli łamanie przez PLAY własnych regulaminów usług.

 #464229  autor: ChuckyCiechanow
 09 mar 2011, 19:33
play4you2 pomóż:

Problem dotyczy usługi muzyka za czekanie w Play domowy.

27.01.2011r. zgłosiłem po raz pierwszy reklamacje w tej sprawie.

Numer zgłoszenia:26890320
Mimo pobrania opłaty za utwór muzyczny usługa ,,muzyka na czekanie'' nie została poprawnie aktywowana w zakładce Play24 usługa widnieje jako aktywna.
otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie:
31.01.2011r.
Komentarz:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi Muzyka na Czekanie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 27 stycznia 2011 roku.

Pragnę poinformować, że usługa Muzyka na Czekanie jest aktywna na Pani koncie od dnia 26 stycznia 2011 roku. W celu aktywacji innych pakietów, przesyłam link do naszej strony internetowej http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html. Mam nadzieję, iż wszytskie kwestie zostały wyjaśnione.
Następną 02.02.2011r.
Numer zgłoszenia:27109851
Problem dotyczy numeru zgłoszenia: 26890320

Usługa nadal nie jest w pełni aktywna osoba dzwoniąca nie słyszy utworu z ,,muzyki na czekanie''
Odpowiedź na zgłoszenie
dziękuję, za zgłoszenie złożone za pośrednictwem Play24, które wpłynęło do nas 2 lutego 2011 roku i dotyczyło braku aktywacji usługi "Muzyka na czekanie".

Informuję, że 10 lutego 2011 roku przekazałem Pani zgłoszenie do działu technicznego w celu weryfikacji nieprawidłowości odnośnie działania usługi „Muzyka na czekanie”. 14 lutego 2011 roku otrzymałem informację, że maksymalnie w ciągu 3 dni usługa będzie działała poprawnie.

Potwierdzam jednocześnie, że dla numeru 236732125 usługa "Muzyka na czekanie" została aktywowana i działa poprawnie.
23.02.2011r.
Numer zgłoszenia:27932323
Problem dotyczy zgłoszenia: 27109851

Utwór nie jest odgrywany dla osób dzwoniących z sieci Plus, Orange, TP, oraz telefonii VoIP
Odpowiedź
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 22 lutego 2011 roku dotyczące muzyki na czekanie.

W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, iż zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie numer 27109851 zawiadamiam, że Pani problem zostanie rozwiązany w ciągu 3 dni.
28.02.2011r.
Numer zgłoszenia:28166591
Sprawa dotyczy zgłoszenia 27932323

Utwór nadal nie jest odtwarzany dla osób dzwoniących z innych sieci.
Odpowiedź
Komentarz:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które otrzymałam 28 lutego 2011 roku poprzez „Play24”, dotyczące usługi „Muzyka na czekanie”.

W celu wyjaśnienia przedstawionej sytuacji przeprowadziłam weryfikację techniczną usługi „Muzyka na czekanie” na Pani numerze. Wykazała ona, że utwór jest odgrywany poprawnie przy połączeniu z każdej sieci. Ponadto został przeprowadzony test, który potwierdza ww. prawidłowość.
Tylko nadal dzwoniący np z plusa czy orange nie słyszą utworu.

9.03.2011r.

Problem zgłosiłem telefonicznie a numer zgłoszenia to 28533612.

Hm do tego zgłoszenie z dnia dzisiejszego zostało zanotowane dla numeru z którego dzwoniłem a nie dla play domowy....

 #464232  autor: tricki
 09 mar 2011, 20:30
Maniek99 pisze:A te dwie stówki to prawdziwe czy promocyjne? :D
promocyjne z okresem 3 miesiecy na wykorzystanie
qper pisze:tricki dzięki za info, jak wiesz interesowało mnie jak to będzie ;)
mając to w pamieci wrzuciłem info na forum :)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #464273  autor: Marcin87
 09 mar 2011, 23:20
Play4you kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie numer : 28207638 ? czekam już ponad tydzień a sprawa dotyczy przedłużenia umowy Play Online.

 #464549  autor: play4you2
 11 mar 2011, 12:52
Trochę mnie nie było, ale niestety, lekko się rozchorowałem. No jak widać, jak każdy mam skłonności do złapania wirusów :-). Ok, powracając do tematu, widzę, że trochę dyskusji powstało w różnych kategoriach, więc już zabieram się za wyjaśnienia.
Marens pisze:Nie wydaje mi się, aby wynikało. Może jestem w błędzie, mogę prosić o zweryfikowanie?
Jeszcze prośba o potwierdzenie, bądź zaprzeczenie mojej interpretacji "gołej" tryfy All Inclusive Max 85 i konsekwencji używania telefonu jako modemu poza odłączeniem pakietów społecznościowych.
Generalnie w tej sprawie sam słusznie wymieniłeś jej główne podstawy. Co do korzystania z telefonu jako modem, to tak jak jest to ujęte w Regulaminie, możesz przez to stracić Pakiet Społęcznościowy (czyli FB, NK). Reasumując, twoja interpretacja jest prawidłowa.
qper pisze:Mam taką małą sugestię do strony doladowania.playmobile.pl
Ok, przekazałem :)
Mila89 pisze:Sprawa zamknieta dostalem rekompensate
pzdr
Cieszy mnie to w takim razie :wink:
ASIK_JP pisze:Mimo wszystko według mojego męża który to "zużył" te nieszczęsne MB nierealne jest przy tym co robił zużyć takie ilości kB - podaje link na którym jest precyzyjna lista ze strony PLAY24.
Tłumaczyłem to już wielokrotnie, że ja wiem, iż uważacie że to niemożliwe aby pobrać takie ilości danych. Niestety, ale my nie naliczamy tego ot tak sobie. Nie ma nawet technicznych możliwości, aby ingerować w transfer danych Klienta. Reasumując, wszystko to, co zużywa Klient, my rejestrujemy i rozliczamy. Nic poza tym. Niestety, telefony z Androidem mają to do siebie, że niezabezpieczone mogą pobierać "po cichu" ogromne ilości danych w celach aktualizacji. Wtedy nawet Klient nie wie, że jego telefon łączy się z siecią. Za coś takiego my już nie odpowiadamy. Telefon jest własnością Klienta i nie mamy na niego żadnego wpływu, to co się dzieje. Nawet jeżeli była usterka telefonu, który z tego tytułu pobierał masę danych, to w tej sprawie również nie przysługuje korekta. Klient może co najwyżej żądać od Producenta zwrotu kosztów, ale to już jest poza naszą jurysdykcją.
pakierhakierxd pisze:Widzę że masz telefon z androidem,telefon mógł sam pobrać jakąś aktualizację czy coś temu lepiej jak nie ma się pakietu internetowego lepiej do netu nie wchodzić
Potwierdzam z całą stanowczością.
ukefake pisze:A jeśli lubisz się przekomarzać z operatorem to poproś ich o udostępnienie listy adresów z którymi łączył się telefon podczas tych dziwnych sesji. Uważam (zaznaczam, że jest to moja prywatna opinia), że w przypadku braku takiego wykazu są podstawy do anulacji spornej kwoty.
Przykro mi, ale takiego adresu nie udostępnimy, ponieważ nie mamy prawnego obowiązku rejestrowania tych stron. Zgodnie z obowiązującym prawem, musimy przedstawić rozliczenie za zarejestrowany transfer danych, który został wykonany w ramach infrastruktury Operatora (lub partnera roamingowego). Przesył danych jest wówczas weryfikowany (ich ilość) i odpowiednio rozliczany z cennikiem. Nie mamy adresów stron z którymi łączył się telefon, gdyż te połączenia są generowane po APN Play i tylko punkt dostępu Play jest odnotowany jako wychodzący na zewnątrz (uploaud i downlaud), co zresztą nie jest tajemnicą.
Reasumując, adresów stron się nie uzyska i to nie jest podstawą do tego, aby anulować fakturę. Nawet jak sprawa zostanie zgłosozna do UKE, to oni również wiedzą, że nie mogą zażądać od nas tych adresów i w odpowiedzi otrzymają informacje o ilości pobranych danych i sesjach, które rozliczono poza abonamentem. Niemniej jednak, wiąże się to z opłatą za fakturę tak czy owak.
Andrzej24 pisze:A jak ma się sprawa, jeśli mój numer w serwisie Play24 jest na mężczyznę a ja mogę zarejestrować swój numer tylko na kobietę (moją siostrę?) Czy nie będzie z tym problemu? Konflikt danych pomiędzy danymi przy rejestracji a danymi Play24
Nie ma z tym żadnego kłopotu. Zarejestruj dane na dowolną osobę i złóż reklamację. Niemniej jednak pamiętaj o tym, że od tego czasu tylko ta osoba będzie prawnym właścicielem numeru, więc jakbyś chciał z nim zrobić cokolwiek (np przenieść do innego Operoatroa) to tylko ta osoba która będzie zarejestrowana jako właściciel numeru, będzie mogła składać stosowne wnioski.
jahu_2006 pisze:P4Y2 wysłałem Ci przypomnienie na PW.
Ok.
fidel29 pisze:Play4you2!!!
Zatem przypominam bo telefon nadal milczy...
Ok, sprawdzę to dzisiaj bo jak napisałem na wstępie, trochę się rozchorowałem więc nie mogłem tym zająć się w poniedziałek.
ASIK_JP pisze:Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie udać się na skarge w związku z tym WIELKIM/SZYBKIM zużyciem pakietu?
Oczywiście nie myślę tu o jakiejś jednostce PLAY tylko o kimś zupełnie niezależnym... czy UKE to odpowiednia instytucja ?
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz mozliwość zgłoszenia sprawy do UKE (po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego), do sądu właściwego w twoim miejscu zamieszkania, do UOKiK.
Mateusz550 pisze:Proszę o radę. Raczej nie wiem, czy mogę coś liczyć na kompetencję osób w Play w moim miejscu zamieszkania, choć w najgorszym wypadku chyba będę musiał prosić ich o porady.
Generalnie jest tak, że mogłeś poprosić o wcześniejsze uruchomienie usługi w ramach zawartej Umowy na nr tymczasowym. cod o samego doładowania, dopóki Umowa nie została aktywowana, to to doładowanie niestety nie pomniejszyło łącznej kwoty zobowiązania. Za przeniesienie powinieneś otrzymać Pakiet złotówkowy w wyokości 60,00 PLN do wykorzystania przez 3 miesiące, co sprawdzisz pod kodem *104#. Jeżeli Twopja Umowa nadal nie jest aktywna, zrób zgłoszenie na infolinii i poproś o wcześniejszą aktywację numeru, wycofując jednocześnie wniosek o przeniesienie numeru o Twojego dotychczasowego Operaotra.
fidel29 pisze:Umowa kończy mi się 28 marca.Mam nadzieję że ten przykład pokaże Tobie i wielu osobom jak działa biuro obsługi klienta Play.Napisałem działa a w zasadzie nie działa--taka jest prawda.
Już mówiłem, że nie mogłem tego załatwic z powodów zdrowotnych, więc to nie jest kwestia złej woli jak to opisujesz czy braku chęci pomocy. Ja rozumiem, że Ci zależy i nam również, ale proszę Cię o cierpliwość dzisiaj zgłoszę tą sprawę do odpowiednich osób. Co zostanie zrobione, tego nie wiem, ale dam swoją rekomendację i to co będzie można zrobić, zostanie z pewnością zrealizowane.
ywis pisze:Ja chcę rozwiązać teraz umowę na Play Online i robią mi takie problemy jakich mało,

Generalnie w zapisie Regulaminu jest informacja, iż wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, przesłanej na adres korespondencyjny Operoatra, dlatego w Salonie nie chcą Ci tego przyjąć, ale skoro za wszelką cenę nie chcesz wysyłać pisma, to zrób zgłoszenie z informacją, w którym salonie chcesz zostawić to wypowiedzenie i podaj mi numer tego zgłoszenia. Zgłosi się ktoś do Ciebie w celu uściślenia sprawy. Nie zapomnij podać w zgłoszeniu numeru kontaktowego.
fidel29 pisze:Zgłoszenie numer 27737326 zostało usunięte z mojego konta-REWELACJA
Gwarantuję Ci że jest w naszych systemach i z całą pewnością nie zostało usunięte. Powtarzam juz po raz kolejny (chyba napiszę to w stopce) że NIE MA MOŻLIWOŚCI KASOWANIA ZGŁOSZEŃ.. Zrozumcie to proszę.. Raz złożone zgłoszenie będzie już w systemie na zawsze.. To, że nie widzicie go czasami w Play24, NIE OZNACZA że go nie ma.
ChuckyCiechanow pisze:Problem zgłosiłem telefonicznie a numer zgłoszenia to 28533612.
Widzę, że sprawa jest zgłosozna do technicznego. Na chwilę obecną nie jest jeszcze rozwiązana. Uzbrój się proszę jeszcze w cierpliwość na oczekiwanie rozwiązania.
Marcin87 pisze:Play4you kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie numer : 28207638 ? czekam już ponad tydzień a sprawa dotyczy przedłużenia umowy Play Online.
Nie mam wpływu na realizację zgłoszeń z Działu Utrzymania, ale przekażę informację, aby się z Tobą skontaktowano.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464571  autor: avt31
 11 mar 2011, 14:38
play4you2 pisze:To, że nie widzicie go czasami w Play24, NIE OZNACZA że go nie ma.
Wytłumacz mi, jak może znikać (nie być widoczne) zgłoszenie reklamacja z konta użytkownika. Co on sobie myśli jak znika?
Powinna pojawiać się magiczna formułka "Zgłoszenie nr ..... jest wyjaśniane" lub podobny tekst.
Niepotrzebnie narażacie klientów na stres i sami generujecie negatywne opinie.
Wyobrażasz sobie, że w obiekcie produkcyjnym następuje zgłoszenie i ... znika?
Zgłoszenie musi być cały czas dostępne dla nadawcy i odbiorcy.
Takiego (nie)działania systemu bym nie wymyślił, ani we śnie ani na jawie.
Zgłoś to lepiej do poprawki.

 #464572  autor: play4you2
 11 mar 2011, 14:46
avt31 pisze:Zgłoś to lepiej do poprawki.
To akurat nie jest błąd i z pewnych przyczyn o których nie mogę wam powiedzieć, tak jest to realizowane. Po jego rozwiązaniu jest widoczne w systemie.
avt31 pisze:Wytłumacz mi, jak może znikać (nie być widoczne) zgłoszenie reklamacja z konta użytkownika. Co on sobie myśli jak znika?
Już to tłumaczyłem kilka razy, że jak sprawa jest przekazywana do wyjasnienia, wówczas w niektórych sytuacjach nie jest widoczna w systemie.
avt31 pisze:Powinna pojawiać się magiczna formułka "Zgłoszenie nr ..... jest wyjaśniane" lub podobny tekst.
Niepotrzebnie narażacie klientów na stres i sami generujecie negatywne opinie.
Rozumiem twoją opinię, jednak osoby korzystające z systemu wiedzą o tym, że tak się dzieje. Zresztą, wyarczy mając numer tego zgłoszenia napisać mail i poprosić o status tej sprawy lub o telefon od konsultanta w tej konkretnej sprawie (jeżeli już sami nie chcemy zadzwonić i się dowiedzieć co się z nim dzieje). Na opinie nie mam wpływu, jednak juz wielokrotnie to wyjaśniałem. Mówie o tym po raz kolejny, gdyż rozumiem, że "przekopanie" sie przez ponad 200 stron tematu może być uciążliwe.
avt31 pisze:Zgłoszenie musi być cały czas dostępne dla nadawcy i odbiorcy.
I jest dostępne, w systemie głównym, który to system odpowiada za jego realizację (od strony technicznej). Zawsze Klient ma mozliwość zweryfikowania tej sprawy kontaktując się z BOK w dowolnie wybrany sposób. W związku z tym nie uważam, aby ten argument dotyczący braku dostępu do zgłoszenia był w tej chwili jednak trafiony.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #464578  autor: qper
 11 mar 2011, 15:25
Play4You - rozumiem co piszesz odnośnie zgłoszeń.

Sam mam ten problem, że np po złożeniu skargi i odwołania zgłoszenie zniknęło i często już nie wracają po zakończeniu.

Moim zdaniem również tak nie powinno być.

Generalnie chodzi o to, że nie zawsze człowiek spisuje numery zgłoszeń, żeby potem móc faktycznie napisać maila do BOK z prośbą o przesłanie statusu. Idea chyba jest taka, że zgłoszenia powinny się wyświetlać ;)

 #464582  autor: avt31
 11 mar 2011, 15:46
play4you2 pisze:I Zawsze Klient ma mozliwość zweryfikowania tej sprawy kontaktując się z BOK w dowolnie wybrany sposób. W związku z tym nie uważam, aby ten argument dotyczący braku dostępu do zgłoszenia był w tej chwili jednak trafiony.
Możesz mieć swoją opinię, ale pozwolisz, że z NIELOGICZNYM i z NIECZYTELNYM dla jednej ze stron działaniem systemu się nie zgodzę.
Powiem tak. Na produkcji pracownicy muszą przyrządzić produkt wg określonej receptury z laboratorium, która jest dostępna i WIDOCZNA CAŁY CZAS dla obu stron z datą i osobami odpowiedzialnymi. Wyobrażasz sobie znikanie i ustalanie telefoniczne czy emailowe receptur? Za tak (nie)działający system pracownicy powiesiliby projektanta i informatyka za .... i słusznie.
Najpierw zbiera się opinie jak system ma działać, a potem się to wdraża i poprawia, jeżeli są ważne uwagi.
No chyba, że zależy Wam na płatnych rozmowach z BOK "zdziwionych" klientów.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 17:57 przez avt31, łącznie zmieniany 1 raz.

 #464588  autor: agaak
 11 mar 2011, 16:05
A ja Was pochwalę!
Napisałam maila do BOK OK PLAY, z prośbą o zablokowanie premium SMS/rozmów.
Otrzymałam, po 4 godzinach, prośbę o numer telefonu i hasło abonenckie. A dziś ok. 11, SMS iż Play wykonało zlecenie.
Czyli jak widać, działa. Nie wiem mam szczecie? Czy cudowny dopisek w mailu "back office" działa cuda?
Tak piszę w kontekście walki UKE, o te premium konkursy-ściemy.

 #464589  autor: Dareus
 11 mar 2011, 16:08
Witam. Mam pytanie.
Chcę w połowie cyklu rozliczeniowego przedłuzyć umowę (REPLAY), zmieniając przy tym taryfę z LONGPLAY na ALL INCLUSIVE. W starej taryfie miałem pakiet 100SMSów, teraz po przedłużeniu będę aktywował za 5zł pakiet 250SMSów.
Niestety, mimo upływu połowy cyklu już się wyprztykałem z całego starego pakietu 100SMSów, a więc przy aktywacji nowego 250SMSowego, ile SMSów do końca cyklu będę miał naliczone? Za połowę cyklu, czyli mniej więcej 125 czy też w związku z tym, że na ten cykl pakiet zużyłem, w tym miesiącu będzie to zero?

Podobnie jest z minutami. Np w przypadku taryfy z 240 minutami będę ich miał połowę, bo połowa cyklu czy tez ilość wykorzystanych minut ze starej taryfy w tym cyklu będzie miała wpływ na nowe minuty.
Wiem, że kiedyś w jakiejś sieci miałem tak, że jeżeli w połowie cyklu zmieniałem taryfę, to w związku z wykorzystaniem starych pakietów ponad 50%, to tę nadwyżkę ponad 50% rozliczali mi jak SMSy i minuty spoza abo. Tego się trochę boję...

Wiem, że pytanie jest potwornie zawiłe, ale licze, że doświadczeni konsultanci poradzą sobie z nim. Już kiedyś mi pomogli.
Pozdrawiam i czekam na odp.

Wielki bigamista komórkowy. W każdej sieci już byłem i o każdej mam wyrobioną opinię. Wierny od 2000roku ERZE od 2005 roku ORANGE.
Dawny fan NOKII. Obecny fan androida.

 #464590  autor: dramol
 11 mar 2011, 16:09
To ja może ponowię swoje pytania - jeśli mógłbyś odpowiedzieć play4you2 - byłbym wdzięczny.

pyt1: od kiedy uruchomicie PRAKTYCZNIE migrację ze starego PO na nowe taryfy AI. ?


pyt2: z tego co czytam nawet w tym wątku przy migracji obowiązuje oferta bez zniżek i likwidacja obowiązujących w dotychczasowej taryfie - ale jak się ma do tego poniższe zdanie napisane na blogu przez niejakiego M. Gruszkę:

"w trakcie trwania okresu zastrzeżonego można zmienić bezpłatnie taryfę tylko na wyższą, zmiana taryfy następuje pierwszego dnia najbliższego cyklu rozliczeniowego i powoduje utratę obecnie posiadanych usług dodatkowych i pakietów (chyba, że dla nowej taryfy dostępne są takie same, jak dla dotychczasowej) oraz wszystkich zniżek i benefitów wynikających z promocji."

Mam na mysli głownie zdanie w nawiasie i w moim przypadku byłaby to zniżka za własny modem którą mam obecnie PO 10GB/45zł, w nowych taryfach widnieje ta sama zniżka np PI 99/59zł

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 09:52 przez dramol, łącznie zmieniany 1 raz.

 #464600  autor: stalowiec1
 11 mar 2011, 16:43
Witam.
Kończy mi się umowa o abonament w Play.
Prawie jestem przekonany do oferty bez telefonu za 29 zł (240 minut + 50 darmowych przez pół roku)
Czy Play ma jakąś konkurencyjną propozycję z "jakimś" telefonem dla przedłużających umowę?
Czy lepiej sobie telefon dokupić?

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

 #464604  autor: qper
 11 mar 2011, 17:00
agaak pisze:A ja Was pochwalę!
Napisałam maila do BOK OK PLAY, z prośbą o zablokowanie premium SMS/rozmów.
Otrzymałam, po 4 godzinach, prośbę o numer telefonu i hasło abonenckie. A dziś ok. 11, SMS iż Play wykonało zlecenie.
Czyli jak widać, działa. Nie wiem mam szczecie? Czy cudowny dopisek w mailu "back office" działa cuda?
Tak piszę w kontekście walki UKE, o te premium konkursy-ściemy.
Masz szczęście, takie proste zgłoszenia są dość szybko kończone.

 #464610  autor: kerim36
 11 mar 2011, 17:12
agaak pisze:Napisałam maila do BOK OK PLAY, z prośbą o zablokowanie premium SMS/rozmów.
Otrzymałam, po 4 godzinach, prośbę o numer telefonu i hasło abonenckie. A dziś ok. 11, SMS iż Play wykonało zlecenie.

tylko czy sms'y nie beda przychodzic :twisted:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #464612  autor: qper
 11 mar 2011, 17:14
kerim36 pisze:
agaak pisze:Napisałam maila do BOK OK PLAY, z prośbą o zablokowanie premium SMS/rozmów.
Otrzymałam, po 4 godzinach, prośbę o numer telefonu i hasło abonenckie. A dziś ok. 11, SMS iż Play wykonało zlecenie.

tylko czy sms'y nie beda przychodzic :twisted:
Mądre pytanie, bo z tego co pamiętam to chodziło o połączenia na numery premium.
Myślę że play4you nam doprecyzuje.

 #464642  autor: pakierhakierxd
 11 mar 2011, 19:46
Ja też zleciłem taką blokadę chodzi w tym o tym że zablokowałaś sobie wysyłanie smsów i dzwonienie na nry premium:P
Sprawdź dzwoniąc pod jakiś płatny nr;)
Będzie mówić te połączenie nie może być zrealizowane;)
ja mam jeszcze roaming tak zablokowany;d
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 20:04 przez pakierhakierxd, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 172 z 244
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 244
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 244