Trochę mnie nie było, ale niestety, lekko się rozchorowałem. No jak widać, jak każdy mam skłonności do złapania wirusów

. Ok, powracając do tematu, widzę, że trochę dyskusji powstało w różnych kategoriach, więc już zabieram się za wyjaśnienia.
Marens pisze:Nie wydaje mi się, aby wynikało. Może jestem w błędzie, mogę prosić o zweryfikowanie?
Jeszcze prośba o potwierdzenie, bądź zaprzeczenie mojej interpretacji "gołej" tryfy All Inclusive Max 85 i konsekwencji używania telefonu jako modemu poza odłączeniem pakietów społecznościowych.
Generalnie w tej sprawie sam słusznie wymieniłeś jej główne podstawy. Co do korzystania z telefonu jako modem, to tak jak jest to ujęte w Regulaminie, możesz przez to stracić Pakiet Społęcznościowy (czyli FB, NK). Reasumując, twoja interpretacja jest prawidłowa.
qper pisze:Mam taką małą sugestię do strony doladowania.playmobile.pl
Ok, przekazałem
Mila89 pisze:Sprawa zamknieta dostalem rekompensate
pzdr
Cieszy mnie to w takim razie
ASIK_JP pisze:Mimo wszystko według mojego męża który to "zużył" te nieszczęsne MB nierealne jest przy tym co robił zużyć takie ilości kB - podaje link na którym jest precyzyjna lista ze strony PLAY24.
Tłumaczyłem to już wielokrotnie, że ja wiem, iż uważacie że to niemożliwe aby pobrać takie ilości danych. Niestety, ale my nie naliczamy tego ot tak sobie. Nie ma nawet technicznych możliwości, aby ingerować w transfer danych Klienta. Reasumując, wszystko to, co zużywa Klient, my rejestrujemy i rozliczamy. Nic poza tym. Niestety, telefony z Androidem mają to do siebie, że niezabezpieczone mogą pobierać "po cichu" ogromne ilości danych w celach aktualizacji. Wtedy nawet Klient nie wie, że jego telefon łączy się z siecią. Za coś takiego my już nie odpowiadamy. Telefon jest własnością Klienta i nie mamy na niego żadnego wpływu, to co się dzieje. Nawet jeżeli była usterka telefonu, który z tego tytułu pobierał masę danych, to w tej sprawie również nie przysługuje korekta. Klient może co najwyżej żądać od Producenta zwrotu kosztów, ale to już jest poza naszą jurysdykcją.
pakierhakierxd pisze:Widzę że masz telefon z androidem,telefon mógł sam pobrać jakąś aktualizację czy coś temu lepiej jak nie ma się pakietu internetowego lepiej do netu nie wchodzić
Potwierdzam z całą stanowczością.
ukefake pisze:A jeśli lubisz się przekomarzać z operatorem to poproś ich o udostępnienie listy adresów z którymi łączył się telefon podczas tych dziwnych sesji. Uważam (zaznaczam, że jest to moja prywatna opinia), że w przypadku braku takiego wykazu są podstawy do anulacji spornej kwoty.
Przykro mi, ale takiego adresu nie udostępnimy, ponieważ nie mamy prawnego obowiązku rejestrowania tych stron. Zgodnie z obowiązującym prawem, musimy przedstawić rozliczenie za zarejestrowany transfer danych, który został wykonany w ramach infrastruktury Operatora (lub partnera roamingowego). Przesył danych jest wówczas weryfikowany (ich ilość) i odpowiednio rozliczany z cennikiem. Nie mamy adresów stron z którymi łączył się telefon, gdyż te połączenia są generowane po APN Play i tylko punkt dostępu Play jest odnotowany jako wychodzący na zewnątrz (uploaud i downlaud), co zresztą nie jest tajemnicą.
Reasumując, adresów stron się nie uzyska i to nie jest podstawą do tego, aby anulować fakturę. Nawet jak sprawa zostanie zgłosozna do UKE, to oni również wiedzą, że nie mogą zażądać od nas tych adresów i w odpowiedzi otrzymają informacje o ilości pobranych danych i sesjach, które rozliczono poza abonamentem. Niemniej jednak, wiąże się to z opłatą za fakturę tak czy owak.
Andrzej24 pisze:A jak ma się sprawa, jeśli mój numer w serwisie Play24 jest na mężczyznę a ja mogę zarejestrować swój numer tylko na kobietę (moją siostrę?) Czy nie będzie z tym problemu? Konflikt danych pomiędzy danymi przy rejestracji a danymi Play24
Nie ma z tym żadnego kłopotu. Zarejestruj dane na dowolną osobę i złóż reklamację. Niemniej jednak pamiętaj o tym, że od tego czasu tylko ta osoba będzie prawnym właścicielem numeru, więc jakbyś chciał z nim zrobić cokolwiek (np przenieść do innego Operoatroa) to tylko ta osoba która będzie zarejestrowana jako właściciel numeru, będzie mogła składać stosowne wnioski.
jahu_2006 pisze:P4Y2 wysłałem Ci przypomnienie na PW.
Ok.
fidel29 pisze:Play4you2!!!
Zatem przypominam bo telefon nadal milczy...
Ok, sprawdzę to dzisiaj bo jak napisałem na wstępie, trochę się rozchorowałem więc nie mogłem tym zająć się w poniedziałek.
ASIK_JP pisze:Mam jeszcze jedno pytanko, gdzie udać się na skarge w związku z tym WIELKIM/SZYBKIM zużyciem pakietu?
Oczywiście nie myślę tu o jakiejś jednostce PLAY tylko o kimś zupełnie niezależnym... czy UKE to odpowiednia instytucja ?
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz mozliwość zgłoszenia sprawy do UKE (po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego), do sądu właściwego w twoim miejscu zamieszkania, do UOKiK.
Mateusz550 pisze:Proszę o radę. Raczej nie wiem, czy mogę coś liczyć na kompetencję osób w Play w moim miejscu zamieszkania, choć w najgorszym wypadku chyba będę musiał prosić ich o porady.
Generalnie jest tak, że mogłeś poprosić o wcześniejsze uruchomienie usługi w ramach zawartej Umowy na nr tymczasowym. cod o samego doładowania, dopóki Umowa nie została aktywowana, to to doładowanie niestety nie pomniejszyło łącznej kwoty zobowiązania. Za przeniesienie powinieneś otrzymać Pakiet złotówkowy w wyokości 60,00 PLN do wykorzystania przez 3 miesiące, co sprawdzisz pod kodem *104#. Jeżeli Twopja Umowa nadal nie jest aktywna, zrób zgłoszenie na infolinii i poproś o wcześniejszą aktywację numeru, wycofując jednocześnie wniosek o przeniesienie numeru o Twojego dotychczasowego Operaotra.
fidel29 pisze:Umowa kończy mi się 28 marca.Mam nadzieję że ten przykład pokaże Tobie i wielu osobom jak działa biuro obsługi klienta Play.Napisałem działa a w zasadzie nie działa--taka jest prawda.
Już mówiłem, że nie mogłem tego załatwic z powodów zdrowotnych, więc to nie jest kwestia złej woli jak to opisujesz czy braku chęci pomocy. Ja rozumiem, że Ci zależy i nam również, ale proszę Cię o cierpliwość dzisiaj zgłoszę tą sprawę do odpowiednich osób. Co zostanie zrobione, tego nie wiem, ale dam swoją rekomendację i to co będzie można zrobić, zostanie z pewnością zrealizowane.
ywis pisze:Ja chcę rozwiązać teraz umowę na Play Online i robią mi takie problemy jakich mało,
Generalnie w zapisie Regulaminu jest informacja, iż wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, przesłanej na adres korespondencyjny Operoatra, dlatego w Salonie nie chcą Ci tego przyjąć, ale skoro za wszelką cenę nie chcesz wysyłać pisma, to zrób zgłoszenie z informacją, w którym salonie chcesz zostawić to wypowiedzenie i podaj mi numer tego zgłoszenia. Zgłosi się ktoś do Ciebie w celu uściślenia sprawy. Nie zapomnij podać w zgłoszeniu numeru kontaktowego.
fidel29 pisze:Zgłoszenie numer 27737326 zostało usunięte z mojego konta-REWELACJA
Gwarantuję Ci że jest w naszych systemach i z całą pewnością nie zostało usunięte. Powtarzam juz po raz kolejny (chyba napiszę to w stopce) że NIE MA MOŻLIWOŚCI KASOWANIA ZGŁOSZEŃ.. Zrozumcie to proszę.. Raz złożone zgłoszenie będzie już w systemie na zawsze.. To, że nie widzicie go czasami w Play24, NIE OZNACZA że go nie ma.
ChuckyCiechanow pisze:Problem zgłosiłem telefonicznie a numer zgłoszenia to 28533612.
Widzę, że sprawa jest zgłosozna do technicznego. Na chwilę obecną nie jest jeszcze rozwiązana. Uzbrój się proszę jeszcze w cierpliwość na oczekiwanie rozwiązania.
Marcin87 pisze:Play4you kiedy otrzymam odpowiedź na zgłoszenie numer : 28207638 ? czekam już ponad tydzień a sprawa dotyczy przedłużenia umowy Play Online.
Nie mam wpływu na realizację zgłoszeń z Działu Utrzymania, ale przekażę informację, aby się z Tobą skontaktowano.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.