• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 133 z 208
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 208

 #462744  autor: sic
 02 mar 2011, 07:22
OrangeDlaFirm pisze:
leoniasty pisze:
OrangeDlaFirm pisze:Juz niedlugo jeszcze lepsze oferty poprzez konsultanta :)

ceny telefonów takie same jak na WWW a do tego więcej usług!
kolego czyżbyś chciał wspomnieć, że szykują się jakieś zmiany dla klientów indywidualnych? bo moje umowy powoli dobiegają końca...
Informacja tyczy się klientów biznesowych,
nie wiem jak wygląda to dla indywidualnych.
juz niedlugo czyli?
konczy mi sie umowa 20 marca i moze w koncu beda jakies sensowne oferty przedluzeniowe...

 #462788  autor: tomus261
 02 mar 2011, 12:01
Na wstępie witam wszystkich serdecznie.

Może ktoś mnie właściwie pokieruje.

Dogadałem się z kumplem i kupiłem telefon na jego firmę. On w międzyczasie przeniósł swoje 3 aktywacje do innej sieci bo niby się opłacało.

Moja umowa kończy się w Październiku(dałem się na 30 miesięcy namówić). Jako może nieliczny jestem zadowolony z sieci Orange i mam najwięcej kontaktów w tej sieci więc szczerze mówiąc nie zamierzam się przenosić.
Na Orange online pokazuje mi że za 110 dni będę mógł poznać nową ofertę, tylko jak podpisywałem umowę to mówiono mi że nowa oferta będzie przedstawiona na 6 miesięcy przed końcem umowy.
Czy można w jakiś sposób domagać się wcześniejszej wymiany telefonu .
Ewentualnie może ktoś podpowie jak wygląda sprawa z "wymianą na szczególnych warunkach"
Czy to się opłaca itp.

 #462799  autor: OrangeDlaFirm
 02 mar 2011, 13:27
tomus261 pisze:Na wstępie witam wszystkich serdecznie.

Może ktoś mnie właściwie pokieruje.

Dogadałem się z kumplem i kupiłem telefon na jego firmę. On w międzyczasie przeniósł swoje 3 aktywacje do innej sieci bo niby się opłacało.

Moja umowa kończy się w Październiku(dałem się na 30 miesięcy namówić). Jako może nieliczny jestem zadowolony z sieci Orange i mam najwięcej kontaktów w tej sieci więc szczerze mówiąc nie zamierzam się przenosić.
Na Orange online pokazuje mi że za 110 dni będę mógł poznać nową ofertę, tylko jak podpisywałem umowę to mówiono mi że nowa oferta będzie przedstawiona na 6 miesięcy przed końcem umowy.
Czy można w jakiś sposób domagać się wcześniejszej wymiany telefonu .
Ewentualnie może ktoś podpowie jak wygląda sprawa z "wymianą na szczególnych warunkach"
Czy to się opłaca itp.

Trochę się pozmieniało...
Na 3 miesiące przed zakończeniem obecnej umowy możesz ją przedłużyć,
Jeśli to pażdziernik, możesz jednak starać się o wcześniejsze uprawnienie już we kwietniu np. kierując pismo na [email protected]. W większości takie "prośby" są rozpatrywane pozytywnie.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #463050  autor: tygrysm
 03 mar 2011, 18:02
OrangeDlaFirm,

Czy obecny okres uprawnienia (3 miesiące) dla klientów biznesowych dotyczy wszystkich czy jest jak dawniej, że powyżej iluś (ilu?) kart sim na koncie można wcześniej? Jeśli tak to ile czasu wcześniej?

 #463139  autor: OrangeDlaFirm
 04 mar 2011, 11:01
nie ilość kart , a segment klienta jest brany pod uwagę

dodatkowo, jeśli na koncie nie ma zaległości, a klient ma już "trochę" stażu nikt nie będzie robił problemów aby uprawnić dany numer wcześniej.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #463405  autor: puchalq
 05 mar 2011, 17:03
OrangeDlaFirm pisze:Trochę się pozmieniało...
Na 3 miesiące przed zakończeniem obecnej umowy możesz ją przedłużyć,
Jeśli to pażdziernik, możesz jednak starać się o wcześniejsze uprawnienie już we kwietniu np. kierując pismo na [email protected]. W większości takie "prośby" są rozpatrywane pozytywnie.
dotyczy to rowniez klientow indywidualnych? Bo jesli tak to ja takie pismo napisalem i czekam na odpowiedz. Ile zajmuje to czasu rozpatrzenie takiego wniosku? Wie ktos?

pzdr
Maciek

 #463593  autor: jacek84
 06 mar 2011, 16:42
OrangeDlaFirm pisze:Trochę się pozmieniało...
Na 3 miesiące przed zakończeniem obecnej umowy możesz ją przedłużyć,
Jeśli to pażdziernik, możesz jednak starać się o wcześniejsze uprawnienie już we kwietniu np. kierując pismo na [email protected]. W większości takie "prośby" są rozpatrywane pozytywnie.
puchalq pisze:dotyczy to rowniez klientow indywidualnych? Bo jesli tak to ja takie pismo napisalem i czekam na odpowiedz. Ile zajmuje to czasu rozpatrzenie takiego wniosku? Wie ktos?

pzdr
Maciek
Ja wysłałem takie pismo, ale odpowiedzi żadnej nie otrzymałem więc się nie łudź :) Ale jeśli masz umowę podpisaną na 30 lub 36 miesięcy to po 24 miesiącach możesz chyba przedłużyć warunkowo...

 #463728  autor: Bobrov
 07 mar 2011, 09:46
Za ok. 4 miesiące prawdopodobnie będę mógł przedłużyć umowę z Orange dlatego chciałem sprawdzić ile dni mi pozostało i wyskakuje taki komunikat: "Witaj, nie możesz przedłużyć umowy przez Internet. Prosimy o kontakt z naszym konsultantem".

 #463809  autor: jacek84
 07 mar 2011, 15:17
Bobrov pisze:Za ok. 4 miesiące prawdopodobnie będę mógł przedłużyć umowę z Orange dlatego chciałem sprawdzić ile dni mi pozostało i wyskakuje taki komunikat: "Witaj, nie możesz przedłużyć umowy przez Internet. Prosimy o kontakt z naszym konsultantem".
Nie przejmuj się mam to samo od ładnych kilku tygodni. W poprzedni poniedziałek zaczęlo działac na chwilę i wyskoczyło ze za 40 dni będę mógł przedłużyc umowe wiec juz niedlugo, zobaczymy czy się oferta pojawi. Teraz pojawia mi się dalej ten właśnie komunikat.

 #463912  autor: OrangeDlaFirm
 07 mar 2011, 20:50
jacek84 pisze:Ja wysłałem takie pismo, ale odpowiedzi żadnej nie otrzymałem więc się nie łudź :) Ale jeśli masz umowę podpisaną na 30 lub 36 miesięcy to po 24 miesiącach możesz chyba przedłużyć warunkowo...
Jeśli Ci nadal zależy, napisz - załatwię to dla Ciebie.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #463974  autor: sic
 08 mar 2011, 07:45
strona orange to porazka. jak sie zalogujesz to nie spodziewaj sie ze cos tam bedzie plynnie dzialalo. albo brak podstron, albo co chwile jakies awarie. szkoda sie logowac. a oferta przedluzeniowa to jakas kpina

 #463977  autor: Lukaszsz
 08 mar 2011, 08:47
Piszecie, że się pozmieniało... że 3 mies. przed można przedłużać najwcześniej, tymczasem mi przy śmiesznym 20 zł mixie (firmowym) wydzwaniają już na ponad pół roku przed, żeby było śmieszniej przy umowie rocznej :P

Ciężko musiałem ich spławiać, argumentując że wolę poczekać bo to mało sensowne tak po pół roku przedłużać :P

 #464049  autor: jacek84
 08 mar 2011, 15:58
sic pisze:strona orange to porazka. jak sie zalogujesz to nie spodziewaj sie ze cos tam bedzie plynnie dzialalo. albo brak podstron, albo co chwile jakies awarie. szkoda sie logowac. a oferta przedluzeniowa to jakas kpina


To prawda strona orange pozostawia wiele do życzenia, a co do oferty to gdzie dają lepszą? ;)

 #464059  autor: potter28
 08 mar 2011, 16:29
jacek84 pisze:
sic pisze:strona orange to porazka. jak sie zalogujesz to nie spodziewaj sie ze cos tam bedzie plynnie dzialalo. albo brak podstron, albo co chwile jakies awarie. szkoda sie logowac. a oferta przedluzeniowa to jakas kpina


To prawda strona orange pozostawia wiele do życzenia, a co do oferty to gdzie dają lepszą? ;)
No dokladnie. ;) Wystarczy umieć negocjować ;)
A jeżeli ktokolwiek z was jest zainteresowany przedłużeniem umowy pisz na PW :)

 #464162  autor: stg
 09 mar 2011, 10:54
Czy przedłużając umowę poprzez stronę Orange, przechodząc do oferty Dopasowanej, można liczyć na ten dodatkowy pakiet kwotowy w wysokości 13% dla oferty 60?
Pytam gdyż niestety nie można przeczytać umowy końcowej na stronie Orange..

Aha i czy możliwość zdjęcia simlocka kosztuje te 25zł z VAT, czy są tam jeszcze jakieś ukryte koszty?

 #464179  autor: OrangeDlaFirm
 09 mar 2011, 14:53
Dopasowana jest tylko dla Optymalnych.
Dodatkowo na *400 mozesz dostac klilka promocji, na stronie wybierasz tylko jedną.
Przy OfercieDlaFirm 60 byc moze czeka nawet na Ciebie oferta "ekskluzywna" - zamiast 2, otrzymujesz 4 dodatkowe uslugi w ramach przedluzenia.

Np: 105min do wszystkich, kolejne 60 do orange i pakiet 100 sms za 19,20zl netto miesiecznie przez caly rok.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.
 #464303  autor: swiezy
 10 mar 2011, 09:24
Witam,
Przy probie przeluzenia umowy z oferty dla firm na indywidualna (Optymalny 100 -> Delfin 99) wyskakuje komunikat: "migracja nie jest mozliwa".
Czy cos da sie z tym zrobic? Telefon przez internet tanszy o 150 zł + dodatkowe korzysci, chcialem przeluzyc umowe samodzielnie.
Pozdrowienia

 #464358  autor: sic
 10 mar 2011, 14:40
*400 nie dziekuje :D wlasnie zadzwonilem i podziekowalem szybciutko. ceny telefonow wyzsze niz zaproponowane w salonie. oferta rowzniez mizerna. ja chyba mam jednak pecha z pomarancza w kwestii przedluzenia umowy.

 #464374  autor: emei
 10 mar 2011, 15:16
Witam
Mam pewien problem i jesli pozwolicie zaczne od poczatku:PMianowicie parenascie dni temu dostalem smsa z orange ze juz za x dni bede mial mozliwosc przedluzenia umowy na dogodnych warunkach z oferta "specjalnie dla mnie",ogolnie w to mi graj bo na poczatku kwietnie prawdopodobnie wyjade na blizej nieokreslony czas..prawdopodobnie conajmniej do sierpnia.Wiec mysle ,przejde sie do salonu , poogladam sobie telefony moze juz beda mi mogli powiedziec czego moge sie spodziewac .Wiec podchodze do milo wygladajecej pani i sie pytam czy jakas wstepna oferta jest juz dla mnie przygotowana,sprawdzila w systemie i swierdzila ze w salonie dopiero od 8 kwietnia ale telefonicznie i na stronie bede mogl przedluzyc juz 10 marca..mysle ok.Dzisiaj sprawdzam oferte na stronie..oile mozna to nazwac oferta bo juz chyba nowi klienci maja lepsze a mnie po jakos 9 latach olali,no ale strona to strona, dzwonie na *400..i okazuje sie ze telefonicznie tez bede musial czekac do 8 kwietnia...wiec moje pytanie brzmi czy jakis konsultant na forum jest mi wstanie juz teraz cos ciekawego zaproponowac??biorac pod uwage ze prawdopodobnie wyjade,umowa konczy mi sie 2X lipca, nie bede wstanie jej przedluzyc(bo mnie nie bedzie) a jak oferta ma wygladac tak jak w internecie to juz smialo moge sie do np play przenosic przynajmniej za podobne pieniadze bede mial wiecej minut,tellefon ktory mnie interesuje chyba o 200 czy 300 zl taniej ,przyzwoity pakiet internetowy(oczywiscie w stosunku do "oferty"internetowej) ...
No i jeszcze jedna sprawa...jakos nie mam zaufania do tych delfinow,pelikanow i innego zoo(konsultant wcisnal mojej dziewczynie pare miesiecytemu zamiane jej abonamentu na delfin bo delfin jest super mega cool,a sie okazalo ze jak nigdy kwoty abonamentu nie przekraczala to po 2 tyg od zmiany przekroczyla juz o 20 zl..napisala reklamacje i wrocila spowrotem na swoj abonament i znowu jej kasa zostaje co miesiac),mam orange abonament 75 zl(nie przekraczam ostatnio tej kwoty),jestem z niego zadowolony..do tego prezenty w postaci weekendy,2 wybrane numery i korzystniej w abonamencie,ogolnie chcialbym zamienic lub dodac(bardziej zamienic bo doplacanie zabardzo mi sie nie usmiecha)ktorys z tych prezentow na jakis pakiet internetowy...no i na milosc boska telefony w rozsadnej cenie....jest mi ktos w stanie pomoc i odp na pytanie czy moge zostac na swoim dotychczasowym abonamencie??

 #464429  autor: pomaranczowy
 10 mar 2011, 17:48
Możesz zostać przy starym abonamencie. W starym planie taryfowym nie dostaniesz pakietu internetowego. Przedłużyć będziesz mógł w tym dniu, o którym powiedział Ci konsultant telefoniczny i szybciej się nie da.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)
  • Strona 133 z 208
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 208
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 208