• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 169 z 244
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 244
 #463338  autor: fidel29
 05 mar 2011, 09:45
Witam,
Zgodnie z twoim zaleceniem przypominam gdyż telefon nadal milczy.Mam nadzieję że w końcu problem zostanie rozwiązany....

Witam ponownie,
I tak czekam i czekam i chyba na kontakt się nie doczekam...
Napisałem Tobie info w czwartek że nic się nie dzieje.Napisałeś żeby do wtorku dam Tobie znać.Napisałem prv w czwartek i dalej cisza.W pierwszym poście prosiłem czy można sprawę załatwić w miarę szybko.Zgłoszenie z 17.02 czyli bez odpowiedzi jestem już 18dni a za 2 tygodnie kończy mi się umowa którą wypowiedziałem.
Czy naprawdę nie można tej sprawy szybko załatwić(przecież tu chodzi o jeden telefon ze strony Play(wóz przewóz). :?
play4you2 pisze:
fidel29 pisze:Mam prośbę czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr: 27737326.
W zasadzie to nie obeicuję, że coś się uda pomóc w tej kwestii, gdyż akurat to o co w nim prosisz (zgłoszeniu) jest raczej nienegocjowalne, ale może uda się znaleść kompromis, zadowalający wszystkie strony :wink:.
Claudec pisze:play4you2, dziękuję za interwencje w sprawie mojego zgłoszenia.
W sumie to myślałem że mnie olałeś i nie liczyłem na cokolwiek.
Jak już mówiłem, nigdy nikogo nie olewam. Jak mogę, to pomagam. Odpowiedzi też udzielam, no chyba że ktoś pyta się mnie po raz któryś z rzędu o to samo, to doskonale wiecie, że wtedy już nie udzielam żadnych odpowiedzi, gdyż temat uznałem za zakończony.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2011, 14:50 przez fidel29, łącznie zmieniany 1 raz.

 #463352  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 11:09
kerim36 pisze:ASIK_JP,

obstawiam polaczenie poza zasiegiem macierzystym playa

wejdz na play24 w billing i bedzie wiadomo
Dzięki za podpowiedź...
Właśnie bardzo nas to zastanawia ponieważ wprowadziliśmy kod zabezpieczający połączenia poza tanim internetem w PLAY....
Więc czy mimo to możliwe jest połączenie z netem poza zasięgiem macierzystym ??? :? :? :?

[ Dodano: 2011-03-05, 11:16 ]
playonline pisze:
ASIK_JP pisze:Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300...
Nie chce nic mowic ale owe 300MB (minus powiedzmy 100MB jesli aktywowalas na poczatku okresu rozliczeniowego bo pakiety w Play abonamentach sa naliczane proporcjonalnie) moze dac spokojnie kwote 1200zl... Tak wiec z glowa radze korzystac... no i bez uronienia lzy zaplacic ten (jak sadze) prawidlowo naliczony rachunek. I nieuwazam aby bylo to naciaganie ze strony operatora a wasza (meza) nieuwaga...
Może i nieuwaga - nazwać można to różnie...ale ciągle pojawia się pytanie - dlaczego stawka na wykorzystane MB poza pakietem jest tak wysoka :shock:
Przecież każdy normalny człowiek mający świadomość ile MB może go kosztować po prostu by z tego neta nie korzystał! :(
Pozdrawiam!

 #463353  autor: playonline
 05 mar 2011, 11:17
ASIK_JP pisze:Więc czy mimo to możliwe jest połączenie z netem poza zasięgiem macierzystym ???
Jasne, ze tak! Wszystko zalezy od czasu kiedy wlaczalas dana usluge. Wiesz, podaj najlepiej tutaj date (i godzine) kiedy aktywowalas pakiet, kiedy aktywowalas blokade transmisji danych dla zasiegu Plusa, kiedy maz korzystal z internetu (jakies jedno polaczenie) , no i w jaki sposob wszystko aktywowalas, jaki masz cykl rozliczeniowy a wszystko ladnie ci opiszemy. :)

 #463357  autor: agaak
 05 mar 2011, 11:53
witajcie, ma ktoś już nowe taryfy All-inclusive w PLAY? Podobno na zasięgu PLUS, działa z pełną prędkością do wyczerpania limitu, lub przycina do prędkości UMTS. Ktoś przetestował?



PS. Chodzą PLOTKI, iż POL, ma działać na PLUS, ograniczenie wtedy do UMTS 384kb...
Na blogu rzecznika, na pytanie, nie ma zaprzeczenia, rozmawiają...

 #463362  autor: muchakk
 05 mar 2011, 12:39
Ja mam nową taryfę all inclusive... :_) Limitu jeszcze nie przekroczyłem więc nie powiem Ci jak to wygląda po przekroczeniu limitu...

 #463388  autor: Kwiato252
 05 mar 2011, 14:23
Witam. Mam pytanie czy można jakoś samemu sprawdzić kiedy będę mógł przedłużyć umowę na abonament?

 #463389  autor: TomekO
 05 mar 2011, 14:33
Zmieniłem ofertę na All Inclusive i mam na Playu prędkość w granicach 200 kbps a na Plusie ok. 600 kbps. Pakietu jeszcze nie przekroczyłem. Czyli brak limitu może i jest ale osiągane prędkości to u mnie lipa.

Umowę można bodaj przedłużyć bez telefonu 4 miesiące przed końcem okresu zastrzeżonego lub z telefonem 2 miesiące.

 #463400  autor: banderas
 05 mar 2011, 16:15
ASIK_JP pisze:RATUNKU!
hej, witajcie wszyscy, jestem tutaj nowa i potrzebuje PILNEJ pomocy :?
otóż, dokonałam zakupu pakietu 100 MB za 5 zł...taki pakiecie żeby sprawdzić poczte, zerknąć co słychać na onet czy wp...
nie ja ale mój mąż korzystając z posiadanych MB, siedząc sobie wygodnie w aucie w roli pasażera "serfował" po necie wykorzystując te zakupione za 5 zł 100 MB.
trwało to z wielkimi przerwami w korzystaniu z neta jakieś 3-4 h.
Jakże wielkie było nasze zdziwienie gdy po kilku minutach od ostatniego odświeżenia jakiejś stronki otrzymaliśmy sms treści mniej więcej "stan twojego bieżącego salda to około -1200 zł :shock:
:shock: :shock:
Okazało się, że nie ma info ani rozłączenia z netem po wykorzystaniu zakupionego za 5 zł pakietu...Ok - nie musi być, ale SKĄD TAKI KOSMICZNY KOSZT ZA KOLEJNE POZA PAKIETEM WYKORZYSTANE MB ???? :evil: Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300... :?
Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją i w ogóle jak ten problem ugryźć...a może ktoś miał juz do czynienia z takim problemem i ma doświadczenie w temacie? POMÓŻCIE!
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i pozdrawiam!
pytanie kiedy był pakiet kupiony, jeśli w dniu kt órym twój mąż korzytsał opłta została naliczona prawidłowo gdyż pakiet aktywuje się po północy
lub 2 sytuacja wyzej wspomniana nie był telefon w sieci macierzystej

banderassso

 #463407  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 17:11
banderas pisze:
ASIK_JP pisze:RATUNKU!
hej, witajcie wszyscy, jestem tutaj nowa i potrzebuje PILNEJ pomocy :?
otóż, dokonałam zakupu pakietu 100 MB za 5 zł...taki pakiecie żeby sprawdzić poczte, zerknąć co słychać na onet czy wp...
nie ja ale mój mąż korzystając z posiadanych MB, siedząc sobie wygodnie w aucie w roli pasażera "serfował" po necie wykorzystując te zakupione za 5 zł 100 MB.
trwało to z wielkimi przerwami w korzystaniu z neta jakieś 3-4 h.
Jakże wielkie było nasze zdziwienie gdy po kilku minutach od ostatniego odświeżenia jakiejś stronki otrzymaliśmy sms treści mniej więcej "stan twojego bieżącego salda to około -1200 zł :shock:
:shock: :shock:
Okazało się, że nie ma info ani rozłączenia z netem po wykorzystaniu zakupionego za 5 zł pakietu...Ok - nie musi być, ale SKĄD TAKI KOSMICZNY KOSZT ZA KOLEJNE POZA PAKIETEM WYKORZYSTANE MB ???? :evil: Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300... :?
Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją i w ogóle jak ten problem ugryźć...a może ktoś miał juz do czynienia z takim problemem i ma doświadczenie w temacie? POMÓŻCIE!
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i pozdrawiam!
pytanie kiedy był pakiet kupiony, jeśli w dniu kt órym twój mąż korzytsał opłta została naliczona prawidłowo gdyż pakiet aktywuje się po północy
lub 2 sytuacja wyzej wspomniana nie był telefon w sieci macierzystej
Pakiet kupiony był kilka miesięcy temu, więc nie wchodzi w grę nieaktywowanie pakietu...

 #463408  autor: avt31
 05 mar 2011, 17:12
ASIK_JP pisze:RATUNKU!
Napisz jaką masz taryfę w Play.

 #463409  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 17:17
avt31 pisze:
ASIK_JP pisze:RATUNKU!
Napisz jaką masz taryfę w Play.
To taryfa "dla firm 75 zł" (promocja na 60 zł)

 #463411  autor: avt31
 05 mar 2011, 17:21
ASIK_JP pisze:
avt31 pisze:
ASIK_JP pisze:RATUNKU!
Napisz jaką masz taryfę w Play.
To taryfa "dla firm 75 zł" (promocja na 60 zł)
I tu jest chyba właśnie problem.
W indywidualnych 100kB kosztuje 0,12zł.
W biznesowych jest drożej.
Możesz sprawdzić ile kasują w regulaminie za 100kB w twojej taryfie?
300MB w taryfie biznes będzie chyba strasznie drogie.

Sprawdziłem. Np w taryfie Nowy Play dla Firm internet kosztuje z VAT 0,05zł/10 kB czyli aż 0,50 zł/100kB.
100MB=100000kB i kosztuje to brutto niestety 500 zł.
A podczas jazdy transmisja mogła być też zrywana i nawiązywana. I tak sobie licznik "nastukał" dodatkowe kB.
Współczuję nabicia tej absurdalnej kwoty, ale czarno widzę pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2011, 17:33 przez avt31, łącznie zmieniany 1 raz.

 #463413  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 17:27
avt31 pisze:
ASIK_JP pisze:
avt31 pisze: Napisz jaką masz taryfę w Play.
To taryfa "dla firm 75 zł" (promocja na 60 zł)
I tu jest chyba właśnie problem.
W indywidualnych 100kB kosztuje 0,12zł.
W biznesowych jest drożej.
Możesz sprawdzić ile kasują w regulaminie za 100kB w twojej taryfie?
300MB w taryfie biznes będzie chyba strasznie drogie.
Rzeczywiście MB a taryfie dla firm jest DROGI, dlatego przy zakupie pakietu wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??
Te 300 MB zostało rzeczywiście wykorzystane ale wciąż pytanie Jakim cudem pozwolono na połączenie poza play??

 #463414  autor: playonline
 05 mar 2011, 17:31
ASIK_JP pisze:wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??
Jaki to kod? I czy na Play24 masz zielonka kropke w Uslugach przy blokadzie internetu w Plusie? Jesli szara to kodu nie wlaczylas.

 #463428  autor: ukefake
 05 mar 2011, 19:01
ASIK_JP, tak jak przedmówcy obstawiam transfer danych w rumuningu plusa. sprawdz stan blokady kodem: *111*51*3#, jaki jest stan uslugi?

 #463430  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 19:07
playonline pisze:
ASIK_JP pisze:wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??
Jaki to kod? I czy na Play24 masz zielonka kropke w Uslugach przy blokadzie internetu w Plusie? Jesli szara to kodu nie wlaczylas.
Kropka na Play24 jest ZIELONA przy punkcie "blokada transferu danych" - chyba o to właśnie chodzi? :roll: ... co do kodu to była ta blokada robione właśnie na stronie play24.

[ Dodano: 2011-03-05, 19:09 ]
ukefake pisze:ASIK_JP, tak jak przedmówcy obstawiam transfer danych w rumuningu plusa. sprawdz stan blokady kodem: *111*51*3#, jaki jest stan uslugi?
Sprawdziłam, otrzymałam odpowiedź "usługa włączona" ....

 #463434  autor: Ramirez
 05 mar 2011, 19:45
Ale blokada transferu danych poza zasięgiem play to nie jest blokada na internet po przekroczeniu pakietu internetowego... Po skończeniu pakietu normalnie pobierało dane według cennika.
A co internetu w innych sieciach jest jeszcze drożej. Zwyczajnie w Polsce mamy taki drogi internet na telefony.

Mi kiedyś w tak taku w 3 minuty zjadło jakimś cudem ze 30 zł. Do tej pory nie wiem dlaczego tak dużo :evil:

 #463452  autor: user_delete19
 05 mar 2011, 21:14
Ramirez pisze:.. Po skończeniu pakietu normalnie pobierało dane według cennika.
A co internetu w innych sieciach jest jeszcze drożej. Zwyczajnie w Polsce mamy taki drogi internet na telefony.
dokładnie!
szybkie skoczenie na strone play i taryf firmowych i widzimy: w abo 4gr za 10kB, po przekroczeniu 1gr za 10kB więc rachunek jak najbardziej według podpiszanego i przeanalizowanego cennika (zrobiłaś to przed podpisaniem przecież, czyż nie...?)

 #463485  autor: play4you2
 06 mar 2011, 00:44
jahu_2006 pisze:Wstydzę się teraz za was :(
Przypomnij mi się jeszcze w poniedziałek. Zobaczę co da się zrobić.
Marens pisze: Rozumiem, że jak migruje z One Play PRO 40 na All Inclusive 59 to obowiązuje mnie regulamin Migracja-na-Ofertę-LongPlay-Plan-Cenowy-II.pdf
Tak :-)
No i tu jest kwestia, czy tak by to wyglądało.
Tak :-)
Marens pisze:Przepraszam Cie, jak zadaje czasami oczywiste pytania.
Jak mam cień wątpliwości to wole się dopytać.
Zawsze staram się wcześniej zapoznać z regulaminem.
Nie ma problemu. Jak masz wątpliwości, pytaj śmiało. Najważniejsze, że najpierw czytasz Regulamin a później wolisz się coś upewnić. To się chwali.
Czy to normalne, że podczas migracji włącza się sama Muzyka na czekanie?
Jeżeli wynika ona z Regulaminu migracji to tak.
Andrzej24 pisze:Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną.
Sprawa nie jest trudna. Jest do rozwiązania w góra 2-3 dni robocze. Niemniej jednak, bardzo mi przykro, ale koniecznym jest rejestracja numeru. Bez tego nie jestem w stanie zupełnie nic zrobić. Z chęcią Ci pomogę nawet osobiście, ale zarejestruj numer (lub ktokolwiek inny z Twojej rodziny). Najważniejsze, aby można było dokonać weryfikacji i aby były dane osobowe przypisane dla tego numeru. Wówczas złóż reklamację i sprawę załatwimy od ręki.

dawid_wml pisze:Ok a jezeli wczoraj podpisalem juz umowe a dzis bym chcial zrezygnowac ?
Jeżeli była ona zawierana na odległość i jeżeli nie naruszyłeś warunków o których wspomniałem, to możesz to zrobić.
Otóż nie. Każdy zdrowo myślący człowiek widzi iż to PLAY w tym wypadku nie ma racji. Tak pisał mPablo i kuwejt. Tak i ja uważam.
avt31 pisze:Tak samo uważam.
sahib pisze:Ba! To nie tylko kwestia zdrowo myślących ludzi - nawet polskie sądy respektują podany adres do korespondencji
mPablo pisze:1. Pierwsze słyszę o czymś takim jak "adres główny".
Panowie, temat z mojej strony uważam za definitywnie zamknięty. Wszelkiego rodzaju pytania lub zapytania w tej kategorii nie będą przeze mnie rozpatrywane. Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, już powiedziałem. Jeżeli uznajecie że zostały naruszone wasze prawa, zgłoście to do odpowiednich instytucji państwowych, do czego macie prawo. Pozdrawiam.
Czy zdajesz sobie sprawę, iż mowa była o taryfie Darmowe Rozmowy i Smsy w Play Fresh?
Ależ oczywiście i napisałem dokładnie to, co sam stwierdziłeś. Fakt, przyznaję, że moja wypowiedź mogła być źle zrozumiana, za co przepraszam. Dziękuję ci za jej jaśniejszą interpretację.
uwazny pisze: Tak więc Panie i Panowie... nie moejmy złudzeń.. nie będzie lepiej :D :lol:
Moją wypowiedź podtrzymuję. Sugeruję ci, abyś jeszcze raz ją przeczytał, z należytą uwagą i zrozumieniem. Podpowiem, że kluczowy fragment wypowiedzi sam zaznaczyłeś. Więcej nie mam zamiaru poruszać tego wątku.

Przypominam, że oprócz kontaktu telefonicznego, istnieją również inne formy zgłoszenia sprawy. Sposób w jaki skontaktuje się z nami Klient, zależy tylko do niego samego. Pozdrawiam.
Mila89 pisze:zgłoszenie nr 28345648
Przypomnij mi sie proszę z tym tematem w poniedziałek.
luccicare pisze:Powiedziałem obu koleżankom aby nie dzwoniły do orange, bo zrobią z siebie idiotki. Miałem rację?
W zasadzie to jest to kwestia do weryfikacji. Problemem w tym przypadku niekoniecznie muszą być SMSC któregoś z Operaotrów. To mi wskazuje na błą odbioru u tej koleżanki z Orange, ale błąd po stronie telefonu. Polega to na tym, że jeżeli ta 1 koleżanka (z sieci Play) wysyłała SMS do tej 2 (w Orange), mogło być tak, że telefon tej 2 wykazał "jakiś" błąd, który nie potwierdził, że SMS został odebrany. Wówczas system (SMSC) w tym przypadku Play, odbiera sygnał, ze wiadomość nie była dostarczona i co jakiś czas ponawia próbę dostarczenia, dopóki nie otrzyma informacji zwrotnej, że wiadomość została odebrana. Mogło tak nastąpić dopiero po 16 wiadomości i dlatego więcej SMS już nie dostarczono. Czasami to się zdarza, ale sugerowałbym najpierw sprawdzić sprawę u nas (w Play) a swoją drogą, niech ta 2 koleżanka (z Orange) sprawdzi telefon (czy wszystko jest ok, czy ma aktualny soft itd.). Niemniej jednak, ta koleżanka z Play, będzie miała policzone tylko za 1 SMS, nie za 16, nawet jak był błąd w telefonie tej 2 koleżanki.

Ja bym jednak zasugerował Ci, aby jeszcze kilka razy wysłała jej "próbne" SMS i w ten sposób obie sprawdzą, czy problem się powtarza. Być może to było "jednorazowe" zawieszenie się softu w telefonie tej 2 koleżanki lub chwilowe zawieszenie SMSC. Takie rzeczy czasami się zdarzają i nie są czymś niezwykłym. To się dzieje u każdego Operatora i nie jest to jakaś awaria. Sprawdźcie najpierw czy to się powtarza. Jak nie, nie warto zgłaszać tego, bo zapewne otrzymasz taką odpowiedź jak moja, co zresztą będzie prawdą.
playonline pisze: Te smsy wyslane z bramka.playmobile.pl nie sa wysylane jako kopia na maila.. Jakies niedopatrzenie?
Przyznam Ci się szczerze, że nie wiem, ale zgłoszę to do osoby odpowiedzialnej za projekt. Przypomnij mi się ewentualnie w poniedziałek z tym tematem.
playonline pisze: Musze przyznac, ze projekt ciekawy.. :) Ciekawe jak sie potoczy..
No ciekawe :wink:......
ASIK_JP pisze:Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją
Obawiam się niestety, że jednak reklamacja będzie niezasadna, ale oczywiście masz prawo do jej złożenia. Jest kilka mozliwości złożenia reklamacji. Telefonicznie, poprzez Play24, mailowo lub listownie. W każdym przypadku (oprócz Play24) należy podać hasło abonenckie i pełne dane osobowe oraz opisać sytuację, jaka reklamujesz i twoje żądania (o ile są). Szczegóły, jak powinna wyglądać reklamacja określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów oraz ogólne przepisy prawa Kodeksu Cywilnego.

Co do twojej sprawy.. Obawiam się, że mąż korzystał z transferu danych poza zasięgiem sieci Play, co niestety spowodowało, że transfer ten był rozliczony poza abonamentem, zgodnie z Cennikiem Oferty. Niestety, ale Pakiet który wykupiłaś, działa jedynie w naszym zasięgu. Jedynie nowe taryfy (All Inclusive) gwarantują swobodę korzystania w każdym zasięgu a jak Pakiet zostanie wykorzystany, transfer zwalnia do takiej szybkości, że dwarantuję Ci, że nie miałabyś takiego rachunku. Niestety, w tym przypadku (jak zostanie to zweryfikowane) najprawdopodobniej będziemy wymagać zapłaty tej fv. Co prawda możesz poprosić o rozłożenie na raty spłaty zadłużenia (potrzebna jest na to zgoda), jednak raty te, nie będą mogły być dłuższe, niż 3. Bardzo mi przykro, ale w tej kwestii niestety nie będę mógł ci pomóc, zwłaszcza jak się okaże, że transfer ten był realizowany poza naszymi nadajnikami. Nie chcę być też źle zrozumiany przez Ciebie, ale informacje w jakim zasięgu działa dany Pakiet są dostępne w Regulaminie danej usługi. Za każdym razem bardzo was wszystkich proszę, o zapoznanie się z danymi Regulaminami usług, Ofert, Pakietów itp. Uwierzcie mi, czasami warto poświęcić te "3 minuty" na ich przeczytanie (nie są przecież długie), aby potem uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.
fidel29 pisze:Witam ponownie,
I tak czekam i czekam i chyba na kontakt się nie doczekam...
Ech, będę musiał w poniedziałek jeszcze raz się z tym przypomnieć odpowiednim osobom. Jedynie mogę Cię za to przeprosić w tej chwili. Daj mi jeszcze info w poniedziałek, żeby mi to nie umknęło ok?
Właśnie bardzo nas to zastanawia ponieważ wprowadziliśmy kod zabezpieczający połączenia poza tanim internetem w PLAY....
Więc czy mimo to możliwe jest połączenie z netem poza zasięgiem macierzystym ???
Jeżeli został on aktywowany, z pewnością by nie było transferu poza zasięgiem sieci Play (o ile jeszcze posiadałaś dany Pakiet, bo po jego wykorzystaniu możesz normalnie korzystać z internetu i blokada nie działa). Aktywacja blokady następuje do 24 h od daty wydania dyspozycji a potem otrzymujesz dodatkowe powiadomienia w formie wiadomości, że jesteś poza zasięgiem taniego internetu Play (o ile nie wyłączyłaś powiadomień sieciowych w telefonie). Wszystko jest do zweryfikowania i przeanalizowania. Zrób zgłoszenie i z pewnością zostanie to wszystko sprawdzone.
ASIK_JP pisze:dlaczego stawka na wykorzystane MB poza pakietem jest tak wysoka :shock:
Raz jeszcze przypominam o Cenniku... Tam jest pełna informacja co ile kosztuje.
Kwiato252 pisze:Witam. Mam pytanie czy można jakoś samemu sprawdzić kiedy będę mógł przedłużyć umowę na abonament?
Sprawdź, kiedy zawierałeś Umowę i zazwyczaj przedłużyć ją można już 4 miesiące wcześniej, niż masz datę obowiązywania Umowy. Oczywiście to jest zależne od wielu czynników, ale jeżeli regularnie opłacałeś fv, nie powinno być żadnych utrudnień. Jeżeli nie wiesz kiedy zawierałeś umowę lub nie możesz jej znaleźć, zawsze możesz skontaktować się z BOK i po przeprowadzeniu weryfikacji, dostaniesz taką informację od konsultanta.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #463497  autor: Marens
 06 mar 2011, 09:46
play4you2 pisze:Jeżeli wynika ona z Regulaminu migracji to tak.
Nie wydaje mi się, aby wynikało. Może jestem w błędzie, mogę prosić o zweryfikowanie?
Jeszcze prośba o potwierdzenie, bądź zaprzeczenie mojej interpretacji "gołej" tryfy All Inclusive Max 85 i konsekwencji używania telefonu jako modemu poza odłączeniem pakietów społecznościowych. ( http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=463129#463129 )
  • Strona 169 z 244
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 244
  • 1
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 171
  • 244