Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
67
Rejestracja
30 lis 2009, 21:17
Lokalizacja
3miasto
play4you2 pisze:W zasadzie to nie obeicuję, że coś się uda pomóc w tej kwestii, gdyż akurat to o co w nim prosisz (zgłoszeniu) jest raczej nienegocjowalne, ale może uda się znaleść kompromis, zadowalający wszystkie stronyfidel29 pisze:Mam prośbę czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr: 27737326..
Jak już mówiłem, nigdy nikogo nie olewam. Jak mogę, to pomagam. Odpowiedzi też udzielam, no chyba że ktoś pyta się mnie po raz któryś z rzędu o to samo, to doskonale wiecie, że wtedy już nie udzielam żadnych odpowiedzi, gdyż temat uznałem za zakończony.Claudec pisze:play4you2, dziękuję za interwencje w sprawie mojego zgłoszenia.
W sumie to myślałem że mnie olałeś i nie liczyłem na cokolwiek.
Dzięki za podpowiedź...kerim36 pisze:ASIK_JP,
obstawiam polaczenie poza zasiegiem macierzystym playa
wejdz na play24 w billing i bedzie wiadomo
Może i nieuwaga - nazwać można to różnie...ale ciągle pojawia się pytanie - dlaczego stawka na wykorzystane MB poza pakietem jest tak wysokaplayonline pisze:Nie chce nic mowic ale owe 300MB (minus powiedzmy 100MB jesli aktywowalas na poczatku okresu rozliczeniowego bo pakiety w Play abonamentach sa naliczane proporcjonalnie) moze dac spokojnie kwote 1200zl... Tak wiec z glowa radze korzystac... no i bez uronienia lzy zaplacic ten (jak sadze) prawidlowo naliczony rachunek. I nieuwazam aby bylo to naciaganie ze strony operatora a wasza (meza) nieuwaga...ASIK_JP pisze:Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300...
Jasne, ze tak! Wszystko zalezy od czasu kiedy wlaczalas dana usluge. Wiesz, podaj najlepiej tutaj date (i godzine) kiedy aktywowalas pakiet, kiedy aktywowalas blokade transmisji danych dla zasiegu Plusa, kiedy maz korzystal z internetu (jakies jedno polaczenie) , no i w jaki sposob wszystko aktywowalas, jaki masz cykl rozliczeniowy a wszystko ladnie ci opiszemy.ASIK_JP pisze:Więc czy mimo to możliwe jest połączenie z netem poza zasięgiem macierzystym ???
pytanie kiedy był pakiet kupiony, jeśli w dniu kt órym twój mąż korzytsał opłta została naliczona prawidłowo gdyż pakiet aktywuje się po północyASIK_JP pisze:RATUNKU!
hej, witajcie wszyscy, jestem tutaj nowa i potrzebuje PILNEJ pomocy![]()
otóż, dokonałam zakupu pakietu 100 MB za 5 zł...taki pakiecie żeby sprawdzić poczte, zerknąć co słychać na onet czy wp...
nie ja ale mój mąż korzystając z posiadanych MB, siedząc sobie wygodnie w aucie w roli pasażera "serfował" po necie wykorzystując te zakupione za 5 zł 100 MB.
trwało to z wielkimi przerwami w korzystaniu z neta jakieś 3-4 h.
Jakże wielkie było nasze zdziwienie gdy po kilku minutach od ostatniego odświeżenia jakiejś stronki otrzymaliśmy sms treści mniej więcej "stan twojego bieżącego salda to około -1200 zł![]()
![]()
![]()
Okazało się, że nie ma info ani rozłączenia z netem po wykorzystaniu zakupionego za 5 zł pakietu...Ok - nie musi być, ale SKĄD TAKI KOSMICZNY KOSZT ZA KOLEJNE POZA PAKIETEM WYKORZYSTANE MB ????Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300...
![]()
Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją i w ogóle jak ten problem ugryźć...a może ktoś miał juz do czynienia z takim problemem i ma doświadczenie w temacie? POMÓŻCIE!
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i pozdrawiam!
Pakiet kupiony był kilka miesięcy temu, więc nie wchodzi w grę nieaktywowanie pakietu...banderas pisze:pytanie kiedy był pakiet kupiony, jeśli w dniu kt órym twój mąż korzytsał opłta została naliczona prawidłowo gdyż pakiet aktywuje się po północyASIK_JP pisze:RATUNKU!
hej, witajcie wszyscy, jestem tutaj nowa i potrzebuje PILNEJ pomocy![]()
otóż, dokonałam zakupu pakietu 100 MB za 5 zł...taki pakiecie żeby sprawdzić poczte, zerknąć co słychać na onet czy wp...
nie ja ale mój mąż korzystając z posiadanych MB, siedząc sobie wygodnie w aucie w roli pasażera "serfował" po necie wykorzystując te zakupione za 5 zł 100 MB.
trwało to z wielkimi przerwami w korzystaniu z neta jakieś 3-4 h.
Jakże wielkie było nasze zdziwienie gdy po kilku minutach od ostatniego odświeżenia jakiejś stronki otrzymaliśmy sms treści mniej więcej "stan twojego bieżącego salda to około -1200 zł![]()
![]()
![]()
Okazało się, że nie ma info ani rozłączenia z netem po wykorzystaniu zakupionego za 5 zł pakietu...Ok - nie musi być, ale SKĄD TAKI KOSMICZNY KOSZT ZA KOLEJNE POZA PAKIETEM WYKORZYSTANE MB ????Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300...
![]()
Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją i w ogóle jak ten problem ugryźć...a może ktoś miał juz do czynienia z takim problemem i ma doświadczenie w temacie? POMÓŻCIE!
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i pozdrawiam!
lub 2 sytuacja wyzej wspomniana nie był telefon w sieci macierzystej
I tu jest chyba właśnie problem.ASIK_JP pisze:To taryfa "dla firm 75 zł" (promocja na 60 zł)avt31 pisze:Napisz jaką masz taryfę w Play.ASIK_JP pisze:RATUNKU!
Rzeczywiście MB a taryfie dla firm jest DROGI, dlatego przy zakupie pakietu wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??avt31 pisze:I tu jest chyba właśnie problem.ASIK_JP pisze:To taryfa "dla firm 75 zł" (promocja na 60 zł)avt31 pisze: Napisz jaką masz taryfę w Play.
W indywidualnych 100kB kosztuje 0,12zł.
W biznesowych jest drożej.
Możesz sprawdzić ile kasują w regulaminie za 100kB w twojej taryfie?
300MB w taryfie biznes będzie chyba strasznie drogie.
Jaki to kod? I czy na Play24 masz zielonka kropke w Uslugach przy blokadzie internetu w Plusie? Jesli szara to kodu nie wlaczylas.ASIK_JP pisze:wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??
Kropka na Play24 jest ZIELONA przy punkcie "blokada transferu danych" - chyba o to właśnie chodzi?playonline pisze:Jaki to kod? I czy na Play24 masz zielonka kropke w Uslugach przy blokadzie internetu w Plusie? Jesli szara to kodu nie wlaczylas.ASIK_JP pisze:wprowadziliśmy KOD ZABEZPIECZAJĄCY łączenie poza play ...czyżby on NIE ZADZIAŁAŁ??
Sprawdziłam, otrzymałam odpowiedź "usługa włączona" ....ukefake pisze:ASIK_JP, tak jak przedmówcy obstawiam transfer danych w rumuningu plusa. sprawdz stan blokady kodem: *111*51*3#, jaki jest stan uslugi?
dokładnie!Ramirez pisze:.. Po skończeniu pakietu normalnie pobierało dane według cennika.
A co internetu w innych sieciach jest jeszcze drożej. Zwyczajnie w Polsce mamy taki drogi internet na telefony.
Przypomnij mi się jeszcze w poniedziałek. Zobaczę co da się zrobić.jahu_2006 pisze:Wstydzę się teraz za was
TakMarens pisze: Rozumiem, że jak migruje z One Play PRO 40 na All Inclusive 59 to obowiązuje mnie regulamin Migracja-na-Ofertę-LongPlay-Plan-Cenowy-II.pdf
TakNo i tu jest kwestia, czy tak by to wyglądało.
Nie ma problemu. Jak masz wątpliwości, pytaj śmiało. Najważniejsze, że najpierw czytasz Regulamin a później wolisz się coś upewnić. To się chwali.Marens pisze:Przepraszam Cie, jak zadaje czasami oczywiste pytania.
Jak mam cień wątpliwości to wole się dopytać.
Zawsze staram się wcześniej zapoznać z regulaminem.
Jeżeli wynika ona z Regulaminu migracji to tak.Czy to normalne, że podczas migracji włącza się sama Muzyka na czekanie?
Sprawa nie jest trudna. Jest do rozwiązania w góra 2-3 dni robocze. Niemniej jednak, bardzo mi przykro, ale koniecznym jest rejestracja numeru. Bez tego nie jestem w stanie zupełnie nic zrobić. Z chęcią Ci pomogę nawet osobiście, ale zarejestruj numer (lub ktokolwiek inny z Twojej rodziny). Najważniejsze, aby można było dokonać weryfikacji i aby były dane osobowe przypisane dla tego numeru. Wówczas złóż reklamację i sprawę załatwimy od ręki.Andrzej24 pisze:Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną.
Jeżeli była ona zawierana na odległość i jeżeli nie naruszyłeś warunków o których wspomniałem, to możesz to zrobić.dawid_wml pisze:Ok a jezeli wczoraj podpisalem juz umowe a dzis bym chcial zrezygnowac ?
Otóż nie. Każdy zdrowo myślący człowiek widzi iż to PLAY w tym wypadku nie ma racji. Tak pisał mPablo i kuwejt. Tak i ja uważam.
avt31 pisze:Tak samo uważam.
sahib pisze:Ba! To nie tylko kwestia zdrowo myślących ludzi - nawet polskie sądy respektują podany adres do korespondencji
Panowie, temat z mojej strony uważam za definitywnie zamknięty. Wszelkiego rodzaju pytania lub zapytania w tej kategorii nie będą przeze mnie rozpatrywane. Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, już powiedziałem. Jeżeli uznajecie że zostały naruszone wasze prawa, zgłoście to do odpowiednich instytucji państwowych, do czego macie prawo. Pozdrawiam.mPablo pisze:1. Pierwsze słyszę o czymś takim jak "adres główny".
Ależ oczywiście i napisałem dokładnie to, co sam stwierdziłeś. Fakt, przyznaję, że moja wypowiedź mogła być źle zrozumiana, za co przepraszam. Dziękuję ci za jej jaśniejszą interpretację.Czy zdajesz sobie sprawę, iż mowa była o taryfie Darmowe Rozmowy i Smsy w Play Fresh?
Moją wypowiedź podtrzymuję. Sugeruję ci, abyś jeszcze raz ją przeczytał, z należytą uwagą i zrozumieniem. Podpowiem, że kluczowy fragment wypowiedzi sam zaznaczyłeś. Więcej nie mam zamiaru poruszać tego wątku.uwazny pisze: Tak więc Panie i Panowie... nie moejmy złudzeń.. nie będzie lepiej![]()
Przypomnij mi sie proszę z tym tematem w poniedziałek.Mila89 pisze:zgłoszenie nr 28345648
W zasadzie to jest to kwestia do weryfikacji. Problemem w tym przypadku niekoniecznie muszą być SMSC któregoś z Operaotrów. To mi wskazuje na błą odbioru u tej koleżanki z Orange, ale błąd po stronie telefonu. Polega to na tym, że jeżeli ta 1 koleżanka (z sieci Play) wysyłała SMS do tej 2 (w Orange), mogło być tak, że telefon tej 2 wykazał "jakiś" błąd, który nie potwierdził, że SMS został odebrany. Wówczas system (SMSC) w tym przypadku Play, odbiera sygnał, ze wiadomość nie była dostarczona i co jakiś czas ponawia próbę dostarczenia, dopóki nie otrzyma informacji zwrotnej, że wiadomość została odebrana. Mogło tak nastąpić dopiero po 16 wiadomości i dlatego więcej SMS już nie dostarczono. Czasami to się zdarza, ale sugerowałbym najpierw sprawdzić sprawę u nas (w Play) a swoją drogą, niech ta 2 koleżanka (z Orange) sprawdzi telefon (czy wszystko jest ok, czy ma aktualny soft itd.). Niemniej jednak, ta koleżanka z Play, będzie miała policzone tylko za 1 SMS, nie za 16, nawet jak był błąd w telefonie tej 2 koleżanki.luccicare pisze:Powiedziałem obu koleżankom aby nie dzwoniły do orange, bo zrobią z siebie idiotki. Miałem rację?
Przyznam Ci się szczerze, że nie wiem, ale zgłoszę to do osoby odpowiedzialnej za projekt. Przypomnij mi się ewentualnie w poniedziałek z tym tematem.playonline pisze: Te smsy wyslane z bramka.playmobile.pl nie sa wysylane jako kopia na maila.. Jakies niedopatrzenie?
No ciekaweplayonline pisze: Musze przyznac, ze projekt ciekawy..Ciekawe jak sie potoczy..
Obawiam się niestety, że jednak reklamacja będzie niezasadna, ale oczywiście masz prawo do jej złożenia. Jest kilka mozliwości złożenia reklamacji. Telefonicznie, poprzez Play24, mailowo lub listownie. W każdym przypadku (oprócz Play24) należy podać hasło abonenckie i pełne dane osobowe oraz opisać sytuację, jaka reklamujesz i twoje żądania (o ile są). Szczegóły, jak powinna wyglądać reklamacja określa Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych dla Abonentów oraz ogólne przepisy prawa Kodeksu Cywilnego.ASIK_JP pisze:Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją
Ech, będę musiał w poniedziałek jeszcze raz się z tym przypomnieć odpowiednim osobom. Jedynie mogę Cię za to przeprosić w tej chwili. Daj mi jeszcze info w poniedziałek, żeby mi to nie umknęło ok?fidel29 pisze:Witam ponownie,
I tak czekam i czekam i chyba na kontakt się nie doczekam...
Jeżeli został on aktywowany, z pewnością by nie było transferu poza zasięgiem sieci Play (o ile jeszcze posiadałaś dany Pakiet, bo po jego wykorzystaniu możesz normalnie korzystać z internetu i blokada nie działa). Aktywacja blokady następuje do 24 h od daty wydania dyspozycji a potem otrzymujesz dodatkowe powiadomienia w formie wiadomości, że jesteś poza zasięgiem taniego internetu Play (o ile nie wyłączyłaś powiadomień sieciowych w telefonie). Wszystko jest do zweryfikowania i przeanalizowania. Zrób zgłoszenie i z pewnością zostanie to wszystko sprawdzone.Właśnie bardzo nas to zastanawia ponieważ wprowadziliśmy kod zabezpieczający połączenia poza tanim internetem w PLAY....
Więc czy mimo to możliwe jest połączenie z netem poza zasięgiem macierzystym ???
Raz jeszcze przypominam o Cenniku... Tam jest pełna informacja co ile kosztuje.ASIK_JP pisze:dlaczego stawka na wykorzystane MB poza pakietem jest tak wysoka
Sprawdź, kiedy zawierałeś Umowę i zazwyczaj przedłużyć ją można już 4 miesiące wcześniej, niż masz datę obowiązywania Umowy. Oczywiście to jest zależne od wielu czynników, ale jeżeli regularnie opłacałeś fv, nie powinno być żadnych utrudnień. Jeżeli nie wiesz kiedy zawierałeś umowę lub nie możesz jej znaleźć, zawsze możesz skontaktować się z BOK i po przeprowadzeniu weryfikacji, dostaniesz taką informację od konsultanta.Kwiato252 pisze:Witam. Mam pytanie czy można jakoś samemu sprawdzić kiedy będę mógł przedłużyć umowę na abonament?
Nie wydaje mi się, aby wynikało. Może jestem w błędzie, mogę prosić o zweryfikowanie?play4you2 pisze:Jeżeli wynika ona z Regulaminu migracji to tak.