• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 168 z 244
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 244

 #463135  autor: user_delete19
 04 mar 2011, 10:37
hmm... sugestia dotycząca PF: czy możliwe byloby rozwinięcie taryfy o dłuższe terminy ważności bonusów: tj prosty schemat 1zł = 1dzień, bo teraz max to jest 50 dni i ciut brakuje jeszcze jednego oczka za powiedzmy 100zł ;)

 #463137  autor: dawid_wml
 04 mar 2011, 10:55
Ok a jezeli wczoraj podpisalem juz umowe a dzis bym chcial zrezygnowac ?

 #463138  autor: qper
 04 mar 2011, 11:01
Andrzej24 pisze:Witam. Co mam robić. Moja suma doładowań w grudniu wyniosła 90 zł. Z programu doładowań w taryfie playfresh wynika że powinienem dostać 3 bonusy. Dostałem tylko 1 30 min do play i stacjonarne. 20 zł i 30 min do wszystkich już nie. Problem zgłaszałem 4 razy. Przez bok nie da rady bo numer mam niezarejestrowany. Pisałem do pana Gruszki i odpisał, że zajmie się sprawą. Minęły prawie 2 miesiące i nic. Bonusów brak. ponawiałem listy do pana Gruszki i nic. Widzę tutaj totalną olewkę. Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną. Dodam, że jak zgłaszałem problem z logowaniem się do plusa to problem potrafili naprawić. Co mam robić. Może ktoś miał podobny problem. Jak zarejestrować numer na odległość. Dodam, że numer chcę zachować. Kupiłem go na aukcji. Z góry dziękuję za rady i pomoc. Nie mam zamiaru tak tego zostawić.
Andrzeju musisz napisać reklamację a jak sam zauważyłeś trzeba mieć zarejestrowany numer.
Może zarejestruj numer na członka rodziny?, potem najwyżej zrobisz cesję, która traw jeden dzień.

Też miałem taki problem z programem doładowań.

 #463142  autor: uwazny
 04 mar 2011, 11:46
Andrzej24 pisze: Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną.
W play nie ma innej możliwości niż rejestracja w salonie. Czy nie uważasz, iż w ten sposób sieć PLAY dyskryminuje osoby niepełnosprawne?

[ Dodano: 2011-03-04, 11:53 ]
play4you2 pisze:No cóż, w Twojej opinii jest to wymysł, w naszej nie..
Otóż nie. Każdy zdrowo myślący człowiek widzi iż to PLAY w tym wypadku nie ma racji. Tak pisał mPablo i kuwejt. Tak i ja uważam. Jeśli będzie nas więcej? To kolejny ewidentny Wasz (Play'u) błąd. Jak sama nazwa wskazuje "adres do korespondencji" służy do wysyłania korespondencji.

Sami podajecie adres skrytki pocztowej w Urzędzie Pocztowym. To jest poważne? Tu mamy wysyłać istotne pisma?

 #463153  autor: avt31
 04 mar 2011, 12:48
uwazny pisze:
play4you2 pisze:No cóż, w Twojej opinii jest to wymysł, w naszej nie..
Otóż nie. Każdy zdrowo myślący człowiek widzi iż to PLAY w tym wypadku nie ma racji. Tak pisał mPablo i kuwejt. Tak i ja uważam. Jeśli będzie nas więcej? To kolejny ewidentny Wasz (Play'u) błąd. Jak sama nazwa wskazuje "adres do korespondencji" służy do wysyłania korespondencji.

Sami podajecie adres skrytki pocztowej w Urzędzie Pocztowym. To jest poważne? Tu mamy wysyłać istotne pisma?
Tak samo uważam.
Po to podaje się adres do koprespondencji, żeby otrzymywać na nim pisma. Za jego prawidłowość i aktualność odpowiada abonent. To jest LOGICZNE.
Play po raz kolejny bawi się w poprawiacza i jak zwykle mu nie wychodzi, bo w takim razie po co jest pojęcie "adres do korespondencji".

 #463158  autor: sahib
 04 mar 2011, 13:28
Otóż nie. Każdy zdrowo myślący człowiek widzi iż to PLAY w tym wypadku nie ma racji.
Ba! To nie tylko kwestia zdrowo myślących ludzi - nawet polskie sądy respektują podany adres do korespondencji i na tenże adres wysyłają wszystkie istotne pisma. Ale pracownicy Play niestety muszą być mądrzejsi...

Swoją drogą zastanawiam się, czy operator byłby w stanie obronić przed sądem twierdzenie o dostarczeniu ważnej przesyłki, w sytuacji gdy wprost ignoruje dyspozycje klientów i wysyła różne rzeczy pod zły adres...

 #463179  autor: muchakk
 04 mar 2011, 15:05
Panowie dzisiaj od 2 konsultantów dowiedziałem się, że PLAY nie ma własnej sieci GSM i korzysta w tym przypadku z roamingu. Po próbie ich naprostowania dalej twierdzili, że to niemożliwe i że play ma tylko 3G !!

Opłata do BOK większa, a poziom obsługi jeszcze mniejszy!!

 #463185  autor: uwazny
 04 mar 2011, 15:14
PLAY4YOU napisał Bo jest naliczone proorcjonalnie. W ramach promocji otrzymujesz określony Pakiet SMS i w Regulaminie uwzględniono go na 30 dni. Teraz podziel to proporcjonalnie i wszystko będzie ok. Ja nie widzę tu błędu prawnego. to tak jak z aktywacją wszystkich pozostałych Pakietów. Są też przyznawane proporcjonalnie (jeżeli ich czas jest określony, nie mówmy tu o 1razowych Pakietach).
Czy zdajesz sobie sprawę, iż mowa była o taryfie Darmowe Rozmowy i Smsy w Play Fresh? Tam nie ma pakietu. Darmowe smsy otrzymuje się na liczbę dni proporcjonalną do kwoty doładowania. Zresztą ten komunikat już został zmieniony. Teraz brzmi zgodnie z prawdą tj iż darmowe smsy mogę wykorzystać do dn....

Po co zmienialiście komunikat po doładowaniu skoro wszystko było ok i pakiet jest ograniczony a nie jak jest w regulaminie PLAY "nieograniczonych smsów"?

[ Dodano: 2011-03-04, 15:28 ]
muchakk pisze:Opłata do BOK większa, a poziom obsługi jeszcze mniejszy!!
W tym momencie Ty i my wszyscy powinniśmy zmienić swoją logikę myślenia... bo wg mnie, Ciebie i pewnie wielu innych osób podwyżka cen BOK powinna zwiększać jakość obsługi. Teraz przypomnijmy co nam napisał w tej sprawie p4y2 na pytanie KERIMA"
play4you2 pisze:kerim36 napisał/a:
czy podwyzka ceny za polaczenie z BOK w pre-paid z 1zl na 1,50zl niesie za soba rowniez modyfikacje w procesie obslugi klienta, czy wszystko pozostaje na obecnym "srednim/niskim" poziomie ??



W zasadzie nie wiem, jakiej odpowiedzi oczekujesz, gdyż kwestia obsługi (czyt. jakości) nie ma nic wspólnego z tą kwestią. Zresztą, ocena obsługi klienta jest monitorowana na bieżąco a cena za połączenia z BOK nie ma nic wspólnego z ewentulanymi zmianami w jakości obsługi. Trochę to dziwne, że to z tym skojarzyłeś.
Tak więc Panie i Panowie... nie moejmy złudzeń.. nie będzie lepiej :D :lol:
Dla Play jest dziwne, iż podwyżkę cen BOK kojarzymy z podwyższeniem jakości obsługi klienta. Czyli, co? Płacąc więcej nie mam prawa oczekiwać lepszej jakości obsługi? Spiąc w hotelu 5 gwiazdkowym nie mam prawa oczekiwać wyższego komfortu niż w 3 gwiazkowym mimo iż płacę więcej? Logika wg PLAY

P.S.
Ciekawe co byłoby gdyby każdy z nas powiedział swojemu kierownikowi po otrzymaniu podwyżki wynagrodzenia:

"Kierowniku, niech pan nie oczekuje, że po tej podwyżce będę lepiej pracował, ani nawet lepiej się starał. Jakość mojej pracy nieustannie monitoruje sam dyrektor. Nie wiem dlaczego kierownik łączy podwyżkę z podwyższeniem jakośći pracy. W sieci PLAY też zupełnie tego nie łączą. Tak duży operator nie może się mylić w tej kwestii" :-D

 #463207  autor: mPablo
 04 mar 2011, 16:05
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Dlatego będę twardo, w razie konieczności, pisemne sprawy kierował na Taśmową, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, żeby data doręczenia była. Może to Was nauczy partnerskiego podejścia do klienta.
Oczywiście możesz tak robić, niemniej jednak pamiętaj o tym, że zgłoszenie może być dłużej rozpatrywane z tego tytułu. Co do pozostałych kwestii, moją wypowiedź już zamieściłem, więc pozwól że z mojej strony dyskusję uznam za zakończoną.
Z przyjemnością zapytam UKE i UOKiK o ich interpretację art. 61 ust. 4 ustawy Prawo telekomunikacyjne, który brzmi:
Cennik jest podawany przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych do publicznej wiadomości oraz jest dostarczany abonentowi, który udostępnił swoje dane, o których mowa w art. 60a ust. 1a, nieodpłatnie wraz z warunkami umowy lub umową, jeżeli strony zawarły umowę w formie pisemnej, o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a także na każde jego żądanie.
Jakby się ktoś uparł to można P4 udowadniać, że wysyłając nie na adres podany przez abonenta do korespondencji a na jego adres zameldowania nie dostarcza cennika abonentowi :-D Już to pisałem, napiszę jeszcze raz - zmieńcie ludzi, który Wam doradzają głupoty w stylu wysyłania cennika wyłącznie na adres zameldowania.

EDIT: dla porównania inne miejsce z PT:
Art. 80 ust. 1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza abonentowi nieodpłatnie z każdą fakturą podstawowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych zawierający informację o zrealizowanych płatnych połączeniach z podaniem, dla każdego typu połączeń, liczby jednostek rozliczeniowych odpowiadającej wartości zrealizowanych przez abonenta połączeń.
Sformułowanie w ustawie takie samo jak odnośnie dostarczania informacji o zmianie cennika, a jednak faktury dostarczacie na adresy korespondencyjne... To jak to jest? :twisted:
play4you2 pisze:Działania tego nie zmienimy i wszelkie zmiany Regulaminów, Cenników i tym podobne będą wysyłane (informacje o tych zmianach) na adres główny, nie korespondencyjny.
1. Pierwsze słyszę o czymś takim jak "adres główny".
2. Od połowy bieżącego roku nowowydawane dowody osobiste nie będę miały wpisanego adresu zameldowania. Jak wobec tego będzie trzeba Play go udowodnić? Czyżby zaświadczeniem o zameldowaniu z Urzędu Miasta/Gminy? :lol:

 #463230  autor: Mila89
 04 mar 2011, 18:10
No i niestety musze napisac pierwszego posta w tym temacie... Mianowicie: Korzystam z pakietu Playonline w telefonie postanowilem go przedluzyc wszedlem na strone internetowa wpisalem na telefonie kod po czym dostalem wiadomosc Playonline 100Mb informacja wcisnij 1 i takie tam.. sprawdzilem stan konta NIC NIE POBRAŁO dzwonie do Biura obsługi klienta i mowie ze aktywowalem pakiet ale nic mi nie sciagnalo z konta konsultant mi powiedzial ze wszystko jest dobrze i ze to pewnie chwilowa awaria... mowie mu ze miesiac wczesniej mialem DOKŁADNIE taka sama sytuacje i tez mi nie akwywowalo... rozlaczylem sie bo konsultant zachowywal sie jakbym mu zrobil krzywde tym telefonem dzwonie jeszcze raz opisuje sytuacje tak jak poprzednio konsultantka powiedziala ze sprawdzi czy aktywacja internetu jest w dyspozycji po czym stwierdzila ze ONA DYSPOZYCJI NIE WIDZI ale pakiet "napewno bedzie wlaczony" mija 24h pajkiet nie dziala znowu dzwonie i tym razem konsultant wlaczyl mi to recznie... BEZNADZIEJNA OBSLUGA!!!
I teraz pytanie
Dlaczego nie moge aktywac sobie sam pakietu wpisujac kod ze strony??? i dlaczego jestem zmuszany do aktywowania go przez biuro placac kase??? oraz czy ktos mi zwroci kase za te polaczenia do BOKU Chodzi oczywiscie o pakiet 100Mb za 5zl po nadajnikach Play

zgłoszenie nr 28345648

14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-


Nokia 33310--> Mitsubishi Trium :P --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6

 #463232  autor: Andrzej24
 04 mar 2011, 18:38
qper pisze:
Andrzej24 pisze:Witam. Co mam robić. Moja suma doładowań w grudniu wyniosła 90 zł. Z programu doładowań w taryfie playfresh wynika że powinienem dostać 3 bonusy. Dostałem tylko 1 30 min do play i stacjonarne. 20 zł i 30 min do wszystkich już nie. Problem zgłaszałem 4 razy. Przez bok nie da rady bo numer mam niezarejestrowany. Pisałem do pana Gruszki i odpisał, że zajmie się sprawą. Minęły prawie 2 miesiące i nic. Bonusów brak. ponawiałem listy do pana Gruszki i nic. Widzę tutaj totalną olewkę. Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną. Dodam, że jak zgłaszałem problem z logowaniem się do plusa to problem potrafili naprawić. Co mam robić. Może ktoś miał podobny problem. Jak zarejestrować numer na odległość. Dodam, że numer chcę zachować. Kupiłem go na aukcji. Z góry dziękuję za rady i pomoc. Nie mam zamiaru tak tego zostawić.
Andrzeju musisz napisać reklamację a jak sam zauważyłeś trzeba mieć zarejestrowany numer.
Może zarejestruj numer na członka rodziny?, potem najwyżej zrobisz cesję, która traw jeden dzień.

Też miałem taki problem z programem doładowań.
Niestety lecz nic mi to nie da jeśli zarejestruję na inną osobę. Zrobienie cesji wiąże się z wizytą w salonie. Dziwi mnie, że sprawę awarii z przęłączaniem do plusa dało radę rozwiązać a z pakietami już nie. Widzę tu, że nie nie chcą mi dać to co mi się należy. Oszuści i tyle. Wymigują się jak tylko mogą. Ja tego tak nie zostawię. Uderzę w kierunku UOKiK. Niech się za nich zabiorą. Przypuszczam, że więcej jest takich osób

 #463236  autor: luccicare
 04 mar 2011, 19:17
P4U, dziś moja koleżanka mająca mix play wysłała sms na numer w abonament orange. Ta druga otrzymała 16 sms z tą samą treścią, tak też widać było na Play24 u tej pierwszej. Koleżanka (ta mająca numer w Play) zadzwoniła więc do BOK Play pytając się o co chodzi i czy nie naliczą jej sms x 16. Bok Play odpowiedział, że trzeba dzwonić do... orange. Powiedziałem obu koleżankom aby nie dzwoniły do orange, bo zrobią z siebie idiotki. Miałem rację? Nie rozumiem jakim cudem operator do którego dostarczany jest sms ma wpływ na ich ilość wysyłaną od strony operatora nadawcy. Konsultant z Play był tak przekonywujący, że miałem problem z obroną wiarygodności własnego osądu. Możesz się wypowiedzieć na ten temat? Pokażę koleżankom i mam nadzieję, że obronię swoją osobę. Jak rzeczywiście winien jest operator odbiorca to pozostanie mi posypanie głowy popiołem.

 #463237  autor: playonline
 04 mar 2011, 19:27
P4Y mam pytanie.
Korzystam z uslugi SMS na e-mail (wyslanie smsa o tresci START [email protected] na numer 8010). Usluga dziala bardzo dobrze poki co bo kazdy wyslany sms czy odebrany dochodzi na wskazanego maila. Jest tylko jeden maly szczegol.. Te smsy wyslane z bramka.playmobile.pl nie sa wysylane jako kopia na maila.. Jakies niedopatrzenie?

Druga sprawa ale z innej beczki i czysto informacyjna.. ;)
"Wśród nich pojawia się m.in. nałożenie na operatora konieczności określenia w umowie minimalnej gwarantowanej prędkości transferu danych w ramach świadczonej usługi dostępu do sieci Internet, która nie może być niższa niż 90% prędkości oferowanej lub prezentowanej w materiałach informacyjnych lub promocyjnych."
Musze przyznac, ze projekt ciekawy.. :) Ciekawe jak sie potoczy..

Reszta tresci znajduje sie TUTAJ.

[ Dodano: 2011-03-04, 19:34 ]
luccicare pisze:Bok Play odpowiedział, że trzeba dzwonić do... orange.
Jezeli w historii polaczen jest 16x naliczona oplata za tego samego smsa a on z telefonu wyszedl w ilosci sztuk 1 to zglaszasz to do Play a nie Orange.. (albo system zle naliczyl albo telefon sfiksowal). Inaczej sytuacja by sie miala gdyby w historii polaczen byla 1 sztuka smsa a ktos np z Orange dostalby to 16x (wtedy na 99% kwestia jest tego typu, ze telefon odbiorcy mogl nie wyslac sygnalu, ze taka wiadomosc otrzymal) to wtedy zglaszasz to do Orange.

Widocznie ktos w Play musial cie nie zrozumiec lub nie uslyszec, ze na billingu jest 16 sztuk takich smsow.

 #463256  autor: Pajuch
 04 mar 2011, 21:07
Ostatnio przyszło mi ze 30-40 sms-ow o tej samej treści hehe, atak spamu play o stanie mega bajtów na koncie, chyba 27 nawet nie wiem bo od raz zaznaczyłem wszystko i śmietnik tylko modem dymkami pluł z 10mint co mnie wkurzyło

No tak i od 27-28 do 2 mam dziurę w bilingu i nie pobrało ani 1Kb mimo sporego transfer hehe oraz prędkość full speed ;) dzieki PLAY za ta dobroc oraz mozliwosc przetestowania jak to powinno śmigać ;) oczywiscie skorzystałem i rozgrzałem łacza do czerwonosci zasysajac okolo 115GB :-D :-D :-D jak mnie cmoknęliście w pompkę na 1Gb tak sobie odbiłem za kolejne 5lat

 #463301  autor: user_delete19
 04 mar 2011, 23:42
playonline pisze:Te smsy wyslane z bramka.playmobile.pl nie sa wysylane jako kopia na maila.. Jakies niedopatrzenie?
te z teleplay niestety tez nie... zglaszalem juz wielokrotnie...

 #463307  autor: playonline
 04 mar 2011, 23:55
Pajuch pisze:oczywiscie skorzystałem i rozgrzałem łacza do czerwonosci zasysajac okolo 115GB
Mnie udalo sie kilka razy okolo 1GB za kazdym razem ponad norme pobrac przy max predkosci Play Online (kiedy bylem juz poza limitem). Czasami kompa wylaczylem i bylo juz po tej predkosci a czasami zerwalo polaczenie i tez sie moglem pozegnac. Czesto mialem tez tak, ze predkosc mi nie malala po wykorzystaniu limitu danych i necik smigal normalnie. :) Jak chcesz i jesli Play zezwoli ( ;) ) to moge oddac ci moja rekompensate 600MB i 500MB, ktorych nie wykorzystalem bo nie mialem takiej potrzeby, z czego te 500MB zostalo mi przyznane... po rozwiazaniu umowy.. ;)

 #463308  autor: Pajuch
 05 mar 2011, 00:01
playonline pisze:Jak chcesz i jesli Play zezwoli ( ) to moge oddac ci moja rekompensate 600MB i 500MB, ktorych nie wykorzystalem bo nie mialem takiej potrzeby, z czego te 500MB zostalo mi przyznane... po rozwiazaniu umowy..
Dziekuje juz sobie odbiłem i nawet jak znowu mnie o szachraja to nawet zgłoszenia nie zrobie :wink:

 #463326  autor: ASIK_JP
 05 mar 2011, 08:27
RATUNKU!
hej, witajcie wszyscy, jestem tutaj nowa i potrzebuje PILNEJ pomocy :?
otóż, dokonałam zakupu pakietu 100 MB za 5 zł...taki pakiecie żeby sprawdzić poczte, zerknąć co słychać na onet czy wp...
nie ja ale mój mąż korzystając z posiadanych MB, siedząc sobie wygodnie w aucie w roli pasażera "serfował" po necie wykorzystując te zakupione za 5 zł 100 MB.
trwało to z wielkimi przerwami w korzystaniu z neta jakieś 3-4 h.
Jakże wielkie było nasze zdziwienie gdy po kilku minutach od ostatniego odświeżenia jakiejś stronki otrzymaliśmy sms treści mniej więcej "stan twojego bieżącego salda to około -1200 zł :shock:
:shock: :shock:
Okazało się, że nie ma info ani rozłączenia z netem po wykorzystaniu zakupionego za 5 zł pakietu...Ok - nie musi być, ale SKĄD TAKI KOSMICZNY KOSZT ZA KOLEJNE POZA PAKIETEM WYKORZYSTANE MB ???? :evil: Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300... :?
Proszę play4you pomóż i daj znać gdzie udać się z reklamacją i w ogóle jak ten problem ugryźć...a może ktoś miał juz do czynienia z takim problemem i ma doświadczenie w temacie? POMÓŻCIE!
Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi i pozdrawiam!

 #463327  autor: kerim36
 05 mar 2011, 08:48
ASIK_JP,

obstawiam polaczenie poza zasiegiem macierzystym playa

wejdz na play24 w billing i bedzie wiadomo

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #463334  autor: playonline
 05 mar 2011, 09:35
ASIK_JP pisze:Czy to nie naciągactwo i korzystanie z niewiedzy klienta??? czy to "fer" wobec nas? Dodam że wykorzystane MB to niecałe 300...
Nie chce nic mowic ale owe 300MB (minus powiedzmy 100MB jesli aktywowalas na poczatku okresu rozliczeniowego bo pakiety w Play abonamentach sa naliczane proporcjonalnie) moze dac spokojnie kwote 1200zl... Tak wiec z glowa radze korzystac... no i bez uronienia lzy zaplacic ten (jak sadze) prawidlowo naliczony rachunek. I nieuwazam aby bylo to naciaganie ze strony operatora a wasza (meza) nieuwaga...
  • Strona 168 z 244
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 244
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 244