• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 167 z 244
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 244

 #462901  autor: Marens
 02 mar 2011, 22:09
ukefake pisze:sprawa jest interesująca również dla mnie dlatego prosiłbym o jasne stanowisko do których informacji się odnosisz
Było do przewidzenia, gdyż migrując w taryfach głosowych jest bez zniżek.
Mam tu na myśli migracje do taryfy All Inclusive Max 85, gdzie promocyjnie jest 75zł/mies.
Po migracji bez przedłużenia umowy płacimy normalną stawkę 85zł/mies

Akurat jestem w trakcie migracji na All Inclusive 59.
No i jeszcze jedno pytanie, czy po migracji na All Inclusive 59 mogę podwyższyć na All Inclusive MAX 85 w dowolnym momencie?

 #462915  autor: pakierhakierxd
 02 mar 2011, 22:56
Właśnie mnie też to interesuje :)
czy mogę w dowolnym momencie zmienić z all inclusive 79 na all inclusive max 85 :D

Pozdrawiam :)

 #462918  autor: Claudec
 02 mar 2011, 23:03
Marens pisze:Tu chodzi o przypadek kiedy cały dzień siedzimy na nielimitowanym Facebooku i Naszej Klasie wg. mnie.
Ten zapis jest też w pakietach internetowych gdzie nie ma ani słowa o FB czy NK

 #462944  autor: surma
 03 mar 2011, 03:42
A ja się tak spytam, bo słyszałem, że Play ma zrezygnować z http://bramka.playmobile.pl/ i zastąpić to usługą TelePlay - czy to prawda?

Martwi mnie to, gdyż TelePlay najprawdopodobniej będzie w przyszłości płatne, a aplikacja przeglądarkowa.. ekhm.. powiedzmy że nie działa najlepiej.

Możliwosci starej bramki mi zupełnie wystarczyły, nie potrzebuje wielkiej webaplikacji która nie działa..

 #462956  autor: sql
 03 mar 2011, 08:34
Na stronie http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-kli ... index.html w zakładce „Bieżące” znajduje się wiele nieaktualnych promocji zwłaszcza od środka strony w dół np. promocje RePlay ; Wyjątkowy Stan Darmowy; Trzy Razy Więcej itp.

 #462957  autor: pakierhakierxd
 03 mar 2011, 08:45
Ja myślę że one muszą być bo każdy klient nie musi mieć nowych taryf może być na jakiejs bardzo starej

 #462968  autor: horas
 03 mar 2011, 09:44
@ Play4you2

witam,
na tą chwilę mam na siebie zarejestrowane dwa nr w Play (indywidualne):
- numer w LP99 791 xxx xxx (w opcji przedłużeniowej)
- numer w PF 790 xxx xxx
chciałbym zrobić tak:
przenieść samo abo LP99 na numer 790 xxx xxx w PF i zmniejszyć to abo do Stan Darmowy 29 (z zachowaniem nr 760 xxx xxx w PF oczywiście) a następnie wziąć NOWY abo w All-In 109 wraz ze słuchawką na obecny nr w LP99 791 xxx xxx

jasno to opisałem ??

de facto robią mi się DWA abonamenty

czy jest to fizycznie możliwe ??
jakie byłby ewentualnie opłaty/dopłaty w związku z tą roszadą ??

czekam na odpowiedź, w przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszam na PW

horas
 #462969  autor: fidel29
 03 mar 2011, 09:53
fidel29 napisał/a:
W piątek miałem telefon z końcówką 500500 więc chyba BOK Play ale po odebraniu telefonu ktoś rozłączył się.Jeśli do poniedziałku nikt się nie odezwie wyślę Tobie prv ok?


Ok, to daj mi info jak do wtorku nikt się nie odezwie.

Niestety mamy czwartek i do dnia dzisiejszego cisza... :cry:
Zatem przekazuje info.
Przypominam numer zgłoszenia:27737326 z 17.02.2011.
Pozdrawiam,
K

 #462971  autor: pakierhakierxd
 03 mar 2011, 10:53
Nie da się zmniejszyć kwoty abonamentu niestety,przenieść abo na ten nr z fresha też raczej się nie da,możesz tylko na ten nr fresha wziąć nowe abo.Z lp 99 możesz zmigrować na all inclusive ale będziesz płacić 109 i to bez przedłużania umowy.
Na każdym abo możesz kupić nr specjalny(złoty) i wtedy będziesz mieć ten który w salonie ci wybiorą lub sam sobie wybierzesz ...
Troszkę mieszasz nie wiem czy dobrze zrozumiałem :P

Pozdrawiam :)

 #462976  autor: horas
 03 mar 2011, 11:19
pakierhakierxd pisze:Nie da się zmniejszyć kwoty abonamentu niestety,przenieść abo na ten nr z fresha też raczej się nie da,możesz tylko na ten nr fresha wziąć nowe abo.Z lp 99 możesz zmigrować na all inclusive ale będziesz płacić 109 i to bez przedłużania umowy.
Na każdym abo możesz kupić nr specjalny(złoty) i wtedy będziesz mieć ten który w salonie ci wybiorą lub sam sobie wybierzesz ...
Troszkę mieszasz nie wiem czy dobrze zrozumiałem :P
ok, dzięki za info, w miarę zrozumiałe ;)

szkoda wielka, że nie można zmniejszyć sobie taryfy :/

 #462979  autor: dawid_wml
 03 mar 2011, 11:56
W ofercie na abonament LongPlay II 29 120 min i 160 sms dostaje sie co miesiac i sa do wszystkich sieci ? Jezeli dzis bym podpisal umowe i chcialbym wrocic do PlayFresh w ciagu 10 dni to otrzymuje sie jakas kare ?

 #462980  autor: pakierhakierxd
 03 mar 2011, 12:02
Masz 120 minut wymienne na 160 sms/mms do wszystkich co miesiąc,jeśli podpiszesz umowę na odległość przez kuriera to możesz w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy wg prawa,jeśli w salonie takiego prawa nie masz.Po 10 dniach zapłacisz karę jaką masz napisaną jako ulga w umowie...
Możesz też wykupić pakiet sms 100 za 5zł,pakiet minut 50 za 5zł które są doliczane do abonamentu i inne pakiety

 #462982  autor: dawid_wml
 03 mar 2011, 12:35
Czyli reasumujac kara jest tylko jesli umowe podpisuje sie w salonie, przy kurierze zadnych konsekwencji sie nie ponosi ?

 #462983  autor: mPablo
 03 mar 2011, 12:39
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.

W kwestii naszego adresu korespondencyjnego, chyba jednak trochę nadinterpretujesz ten fakt. (...) Wysyłając coś na adres główny, jedynie wydłużysz rozwiązanie sprawy, gdyż cała korespondencja związana z Obsługą Klienta i tak jest przekierowywana na adres korespondencyjny. Tak więc, nie widzę sensu, aby postępować w ten sposób.
1. Czy każdy abonent, który nie zrezygnował z faktury papierowej, dostaje ten arcyważny dokument jakim jest faktura (wymóg prawny) na adres zameldowania czy może ją dostawać na wybrany adres zameldowania?

2. Czy pisemne odpowiedzi na reklamacje, których wysyłanie wynika z przepisów Prawa Telekomunikacyjnego (wymóg prawny), wysyłacie wyłącznie na adres zameldowania czy może czasem wysyłacie na podany przez abonenta adres korespondencyjny?

3. Co to znaczy, że nadinterpretuję Wasz adres korespondencyjny? Ja tylko zacytowałem odpowiedź konsultanta skierowaną do mnie. Adres korespondencyjny, jak każdy, jest obarczony ryzykiem zmiany. Bo, uwaga, uwaga, można się w Polsce przemeldować, więc adres zameldowania też jest nim obarczony!!! :shock: Dostarczenie na podany przez klienta adres korespondenyjny jest zachowaniem przez firmę należytej staranności - jeśli klient zmieni adres i nie poinformuje o tym firmy, to jest to jego wina a firma ma czyste sumienie.

Więc jak to jest drogi Play4you2? Jak dla mnie logika Kalego (wysyłanie na adres zameldowania przez P4 dobrze, wysyłanie przez abonenta na adres siedziby firmy P4 źle). Dlatego będę twardo, w razie konieczności, pisemne sprawy kierował na Taśmową, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, żeby data doręczenia była. Może to Was nauczy partnerskiego podejścia do klienta.

 #463101  autor: diobel007
 03 mar 2011, 22:59
Ja mam takie pytanko:

dlaczego skrót *105# czyli sprawdzenie stanu minut do Play i na stacjonarne działa w Play Fresh a nie działa w abonamencie? Można coś z tym zrobić? Po wybraniu tego skrótu na karcie w abonamencie Play, pojawia sie napis Funkcja nie dostępna. Pozostaje wtedy tylko klikanie poprzez Play24 albo *111#.

 #463115  autor: Jedrker
 04 mar 2011, 00:13
diobel007 pisze:dlaczego skrót *105# czyli sprawdzenie stanu minut do Play i na stacjonarne działa w Play Fresh a nie działa w abonamencie? Można coś z tym zrobić? Po wybraniu tego skrótu na karcie w abonamencie Play, pojawia sie napis Funkcja nie dostępna. Pozostaje wtedy tylko klikanie poprzez Play24 albo *111#.
A ja mam w abo dostępne minuty do PLAY pod *106# :-D
Czyli działa kod *106# w abo, nie trzeba specjalnie korzystać z play 24 albo /111/

 #463117  autor: play4you2
 04 mar 2011, 00:30
kuwejt pisze:Wymysł - zaznaczmy - który utrudnia życie klientowi.
No cóż, w Twojej opinii jest to wymysł, w naszej nie.. Sądzę, że możemy tą dyskusję w tym miejscu zakończyć, gdyż szczerze powiedziawszy, nie widzę dalszego sensu jej kontynuowania. Ty masz takie zdanie i ja je szanuję, jednak uważam, że działanie to ma właśnie pożądany efekt, gdyż zmiany te z pewnością wówczas dotrą do danej osoby (przynajmniej jest tego większe prawdopodobieństwo). Dalsze "udawadnianie" na siłę kto ma większą rację uważam za bezzasadne. Działania tego nie zmienimy i wszelkie zmiany Regulaminów, Cenników i tym podobne będą wysyłane (informacje o tych zmianach) na adres główny, nie korespondencyjny.
Ja rozumiem, że zastrzegacie możliwość odłączenia darmowego FCB i NK.
Bardzo dobrze to interpretujesz. Jeżeli udowodnimy "tethering" będziemy mieli prawo do nieodwołalnego odłączenia takiego pakietu.
No i jeszcze jedno pytanie, czy po migracji na All Inclusive 59 mogę podwyższyć na All Inclusive MAX 85 w dowolnym momencie?
Właściwie tak, ale pamiętaj o tym, że będzie to "gołą" taryfa, bez żadnych promocji. Tylko jej podstawowe założenia, bez dodatkowych minut i upustów.
sql pisze:w zakładce „Bieżące” znajduje się wiele nieaktualnych promocji zwłaszcza od środka strony w dół np. promocje RePlay ; Wyjątkowy Stan Darmowy; Trzy Razy Więcej itp.
Niestety, to że nie są one dostępne, nie oznacza że nie funkcjonują. Dopóki nie minie Okres Zastrzeżony zawartych Aneksów u naszych Abonentów w tych Ofertach, to te Regulaminy muszą tam pozostać.
horas pisze:jasno to opisałem ??
O ile dobrze Cię zrozumiałem, to już wyjaśniam.

Nie ma możliwości, aby Abo z nr 791 przenieść na 790 (PF). Niestety, tym bardziej nie ma możliwości, aby zmniejszyć wysokość taryfy z większej na mniejszą. W tym wypadku należałoby rozwiązać zawartą Umowę i podpisać nową na określoną taryfę (w tym przypadku All 109-tak jak piszesz, dla 791). W przypadku PF (790) możesz zawrzeć dowolną Umowę, obowiązującą na chwilę obecną. Nie można zrobić tak, aby był jednocześnie PF i Abonament na jednym numerze (o ile dobrze Cię zrozumiałem).
szkoda wielka, że nie można zmniejszyć sobie taryfy :/
Jak wspomniałem powyżej, można, ale musiałbyś rozwiązać bieżącą Umowę (przenieść numer do PF) i zawrzeć nową Umowę z mniejszym Abo.
pakierhakierxd pisze:Masz 120 minut wymienne na 160 sms/mms do wszystkich co miesiąc,jeśli podpiszesz umowę na odległość przez kuriera to możesz w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy wg prawa,jeśli w salonie takiego prawa nie masz.Po 10 dniach zapłacisz karę jaką masz napisaną jako ulga w umowie...
Możesz też wykupić pakiet sms 100 za 5zł,pakiet minut 50 za 5zł które są doliczane do abonamentu i inne pakiety
Potwierdzam. Jednak kwestia tzw. 10 dni wygląda trochę inaczej. Warunkiem skorzystania z tego (aby zwrot był możliwy) jest przestrzeganie pewnych zasad, określonych w aktach prawnych. W wielkim skrócie, wygląda to tak, że jeżeli otrzymasz przesyłkę i aktywujesz usługę (zaczniesz korzystać z telefonu i dzwonić), wówczas nie przysługuje ci prawo do zwrotu w oparciu o obowiązujące akty prawne. Krótko mówiąc, jeżeli zwróciłbyś do nas towar a my byśmy potwierdzili, że z niego korzystałeś, odeślemy Ci go z powrotem i Umowa będzie Cię obowiązywać. Rozwiązanie jej będzie się wówczas wiązało z naliczeniem opłaty specjalnej. Akty prawne, regulujące sprzedaż na odległość to:

• ustawa z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności wyrządzonej przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 poz. 271)
• ustawa z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 poz. 1176)
• ustawa z dnia 20 lipca 2001 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. Nr 100 poz. 1081 z późn. zm.) – jeżeli sprzedaż odbywa się na raty.

W naszym przypadku zastosowanie mają głównie przepisy określone w ustawie z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności wyrządzonej przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22 poz. 271)

Tak więc, to nie jest tak, że mamy nieograniczone możliwości dokonania zwrotu w terminie 10 dni bez żadnej odpowiedzialności.
mPablo pisze:Dlatego będę twardo, w razie konieczności, pisemne sprawy kierował na Taśmową, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, żeby data doręczenia była. Może to Was nauczy partnerskiego podejścia do klienta.
Oczywiście możesz tak robić, niemniej jednak pamiętaj o tym, że zgłoszenie może być dłużej rozpatrywane z tego tytułu. Co do pozostałych kwestii, moją wypowiedź już zamieściłem, więc pozwól że z mojej strony dyskusję uznam za zakończoną.
diobel007 pisze:Ja mam takie pytanko:
Kody USSD są przypisane do danej taryfy. Oznacza to, że nie wszystkie kody, którymi możesz coś sprawdzić w PF działają w Abo. W tym przypadku jest to akurat kod *106# (tak jak napisał Jedrker).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #463121  autor: jahu_2006
 04 mar 2011, 07:23
play4you2

Mój kolega ma problem z waszą siecią a dokładnie jego żona. W sierpniu postanowiła przenieść nr do play z plusa. Ustaliła termin na październik. Po przeniesieniu nr powinna dostać zniżkę 50% na abo przez 6 miesięcy i stan darmowy przez 6 miesięcy. Taryfa to Long Play 49. A nasz piękny play zamiast liczyć 6 miesięcy od listopada to liczył od sierpnia mimo iż realnie nr był jeszcze w plusie. Kumpel Ci napisał na maila [email protected] wszystko dokładnie. A ja chciałem cię prosić abyś zajął się tą sprawą bo mi głupio za play. Zachwalałem mu waszą sieć a tu taki bigos.
Wstydzę się teraz za was :(

 #463129  autor: Marens
 04 mar 2011, 09:01
Bardzo dobrze to interpretujesz. Jeżeli udowodnimy "tethering" będziemy mieli prawo do nieodwołalnego odłączenia takiego pakietu
Czy oprócz wyłączenia pakietu darmowy FCB i NK grozi mi coś jeszcze?
play4you2 pisze:Właściwie tak, ale pamiętaj o tym, że będzie to "gołą" taryfa, bez żadnych promocji. Tylko jej podstawowe założenia, bez dodatkowych minut i upustów.
Rozumiem, że jak migruje z One Play PRO 40 na All Inclusive 59 to obowiązuje mnie regulamin Migracja-na-Ofertę-LongPlay-Plan-Cenowy-II.pdf z którego wynika:
:arrow: 250GB
:arrow: 240min / 386sms
:arrow: Stan Darmowy na 6mies a potem 10zł/mies
:arrow: 59zł

Założenie jest takie, że jak z znowu bym zaczął przekraczać abonament to chciałbym podskoczyć na wyższy plan, czyli:

"goła" taryfa All Inclusive MAX 85 to
:arrow: 1GB
:arrow: 350min / 563sms
:arrow: Stan Darmowy na zawsze
:arrow: 85zł

No i tu jest kwestia, czy tak by to wyglądało.
Przepraszam Cie, jak zadaje czasami oczywiste pytania.
Jak mam cień wątpliwości to wole się dopytać.
Zawsze staram się wcześniej zapoznać z regulaminem.

Czy to normalne, że podczas migracji włącza się sama Muzyka na czekanie?
Nie zamawiałem tej usługi, chwilowo nic nie gra, nic nie jest naliczone ale Play24 sugeruje status włączania: http://img16.imageshack.us/i/part3et.jpg/ Temat wyłączających się blokad po migracji był tu już przez kogoś poruszany z tego co pamiętam (ACR i transfer danych). Po dokonanych zmianach ACR i transfer danych w roamingu międzynarodowym zablokuje jeszcze raz.

 #463133  autor: Andrzej24
 04 mar 2011, 10:18
Witam. Co mam robić. Moja suma doładowań w grudniu wyniosła 90 zł. Z programu doładowań w taryfie playfresh wynika że powinienem dostać 3 bonusy. Dostałem tylko 1 30 min do play i stacjonarne. 20 zł i 30 min do wszystkich już nie. Problem zgłaszałem 4 razy. Przez bok nie da rady bo numer mam niezarejestrowany. Pisałem do pana Gruszki i odpisał, że zajmie się sprawą. Minęły prawie 2 miesiące i nic. Bonusów brak. ponawiałem listy do pana Gruszki i nic. Widzę tutaj totalną olewkę. Numeru nie mogę zarejestrować bo jestem osobą niepełnosprawną. Dodam, że jak zgłaszałem problem z logowaniem się do plusa to problem potrafili naprawić. Co mam robić. Może ktoś miał podobny problem. Jak zarejestrować numer na odległość. Dodam, że numer chcę zachować. Kupiłem go na aukcji. Z góry dziękuję za rady i pomoc. Nie mam zamiaru tak tego zostawić.
  • Strona 167 z 244
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 244
  • 1
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 244