Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
pakierhakierxd pisze:Witam obecnie zmieniłem taryfę z longplay 69 telefon na all inclusive 79 z limitem 250 mb i mam pytanie czy jeśli 250 mb by mi nie wystarczało
czy mogę zmienić na taryfę all inclusive za 85zł z limitem 1gb,bo za 5 miesięcy jeśli by się dało tak zmienić to może bym zmienił,ten 1gb by był mi potrzebny jeśli bym łączył komputer z internetem przez funkcję routera wifi w telefonie:) obecnie używam internetu mobilnego w plusie na karte jeszcze 5 miesięcy mi zostało na wykorzystanie limitu;p
i po tym czasie właśnie bym musiał się zastanowić czy nadal pozostać w plusie czy łączyć się przez funkcję routera wifi;)
1gb mi spokojnie starczy na używanie w kompie i telefonie bo z mobilnego korzystam od czasu do czasu;)
Największy plus używania modemu przez funkcję routera wifi to że działa na plusie i playu,darmowe nk i fb nawet na kompie,korzystam z umts900 i 2100 bo takie mój telefon obsługuje a modem mam do 3,6 mb/s i tylko umts 2100
Czekam na odpowiedź
Pozdrawiam
Rzecznik moze wiele mowic. Popros go o to na papierku... Swoja droga regulamin to regulamin i tyle.pakierhakierxd pisze:Nie prawda
rzecznik się wypowiedział że można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać bo inaczej to by było zabronienie korzystania ze wszystkich funkcji telefonu
playonline pisze:"To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera"
Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie...pakierhakierxd pisze:można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać
Tu chodzi o przypadek kiedy cały dzień siedzimy na nielimitowanym Facebooku i Naszej Klasie wg. mnie.Ogólnie durny zapis, bo co kogo obchodzi na co ja wykorzystam pakiet za który zapłaciłem :/
"W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące Play Online, które zostało dostarczone w dniu 1 marca 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej, pragnę poinformować, że istnieje możliwość migracji na następujące taryfy:
Play Online 49, w ramach której otrzyma Pan 7 GB limitu,
Play Online 69, w ramach której otrzyma Pan 12 GB limitu,
Play Online 99, w ramach której otrzyma Pan 16 GB limitu.
Warto przy tym dodać, że podczas zmiany taryfy nie są przyznawane zniżki. Upusty obowiązują podczas podpisywania nowej bądź przedłużania umowy.
Informuję również, że w najbliższym czasie na naszej stronie internetowej www.playmobile.pl pojawi się szczegółowy Regulamin migracji."
Wg rzecznika NIE, wg regulaminu TAK. I co? Kogo posluchasz?Marens pisze:Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie...
No tak, przez WiFi nie bedzie to problemu ale przez kabel juz tak? Dlaczego? Przeciez telefon TEZ TO OFERUJE i oprogramowanie producenta (pomijam nowego Kiesa)! Durny zapis i tyle (moja prywatna opinia). Co do FB i NK - wiele osob nie posiada tam kont a i tak nie mogliby uzyc tej SIMki jako modemu wiec to raczej nie o to chodzi.Marens pisze:Nie będę korzystał z FCB i NK więc czuje się w porządku.
Zmiana może nastąpić tylko na wyższy abo, nie uwzględniając zniżek z których korzysta abonent. W związku z tym, że zniżka w ofercie 10gb/45pl wynosi 35pln to kwota od której trzeba liczyć to 80pln. Pierwszym (i jedynym) wyższym niż 80pln/mies abonamentem jest ten za 99pln - na docelowym abonamencie nie będzie żadnych przeniesionych zniżek i promocji. Od razu zaznaczam, że powyższa symulacja dotyczy tylko i wyłącznie zmiany w trakcie trwania umowy. Jeśli ktoś chce przedłużyć umowę z playem na kolejny okres minimalny to wtedy może skorzystać z bieżących promocji i np kupić lepszy modem. P4Y, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.Marens pisze:Czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć jak wygląda migracja z Play Online dla Abonentów 45zł/10GB na Play Online 69 lub Play Online 99
Nie tylko Twoja. W końcu co to za różnica czy korzysta się z internetu przez wifi czy fizyczne połączenie? żadnaplayonline pisze:Wg rzecznika NIE, wg regulaminu TAK. I co? Kogo posluchasz?Marens pisze:Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie...
No tak, przez WiFi nie bedzie to problemu ale przez kabel juz tak? Dlaczego? Przeciez telefon TEZ TO OFERUJE i oprogramowanie producenta (pomijam nowego Kiesa)! Durny zapis i tyle (moja prywatna opinia)Marens pisze:Nie będę korzystał z FCB i NK więc czuje się w porządku.
Cieszę się w takim razie, że mogliśmy Ci pomóc.Sensej pisze:Także in plus wasza reakcja to że się dogadaliśmy i macie zadowolonego klienta
No to akurat był raczej przypadek, że tak wyszło, iż tego samego dnia się skontaktowano. Po prostu poprosiłem o przeanalizowanie raz jeszcze zgłoszenia i to wszystko. Widocznie uznano, że należy się skontaktować w tym samym dniuSensej pisze:Fajnie że jakakolwiek reakcja nastąpiła z waszej strony w ten sam dzień nawet, szkoda że pisanie na forum wymusza nieszablonowe podejście do klienta.
Jest to taka sama Umowa, więc dokumenty są w tym przypadku wymagane jak przy pozostałych aktywacjach, niemniej jednak, zawsze możesz upewnić się tego w dowolnym Salonie Play, jak bedziesz "przy okazji" w jego pobliżu.agaak pisze:Czy do zakupu play on line BEZ modemu, wystarczy tylko dowód osobisty???
Ok, to daj mi info jak do wtorku nikt się nie odezwie.fidel29 pisze:W piątek miałem telefon z końcówką 500500 więc chyba BOK Play ale po odebraniu telefonu ktoś rozłączył się.Jeśli do poniedziałku nikt się nie odezwie wyślę Tobie prv ok?
Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
Kwestia cesji jest bardzo specyficzna. Najlepsza rada, to udaj się raz jeszcze z tą samą osobą i dokonaj tej cesji raz jeszcze (tak będzie po prostu najszybciej). Jednak jeżeli chcesz zakończyć tą sprawę w zgłoszeniu zleconym, niestety licz się w dokładną weryfikacją dokumentów, jakie zostały zawarte (o ile zostały zawarte).lemurek pisze:Ile czasu to może trwać? Dodam że sprawa dotyczy nie wykonanej w terminie cesji która trwa juz prawie 2 miesiące! Umowa podpisana 9 stycznia a nowa karta sim nie została uaktywniona przez play to tej pory
Oj, chyba zbyt mocne określenie. Podaj mi numer tej reklamacji, przekonamy się, co tam takiego się stało i dlaczego tak długo ją rozpatrują (chyba że już rozpatrzyli).donroberto pisze:Play ma klientów daleko w d........
W tej sytuacji należałoby najpierw wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego a z tego cio się orientuję, reklamacja nie była złożona. W tej sytuacji, UKE wystąpi do nas o informację w sprawie zgłoszenia i takie informacje zostaną przekazane. Nie wpływa to jednak na szybkość rozwiązania sprawy. Wszystko zależy od wielu czynników, które są w tej kwestii istotne. O szczegółach nie mogę rozmawiać, ale są to sprawy które z pewnością będą wyjasnione Abonentowi/Użytkownikowi numeru.ukefake pisze:Trochę się zejdzie ale jest spora szansa, że play nie oleje UKE jak ciebie.
Dodałem stosowny komentarzpiotros.org pisze:Play4you2, możesz to zgłoszenie przesłać technikom,
Ok.sql pisze:P4You2. Wysłałem Ci wiadomość na @playmobile.pl z zapytaniem/sugestią
Potwierdzam, że jest taki zapis w Regulaminie, w oparciu o którego możemy założyć stosowne blokady. Sugeruję zapoznanie się z Regulaminem.banderas pisze:interet w ofercie all inclusive mozesz wg regulaminu uzywac tylko w telefonie, wiec pozostaje ci uzywanie internetu z plus lub zakup playonline
Samo udostępnienie funkcji routera (o ile jest wmontowane w telefonie), jest kwestią stricte techniczną. My rozmawiamy o postanowieniach Regulaminowych. Jednak skoro Rzecznik się wypowiedział....pakierhakierxd pisze:rzecznik się wypowiedział że można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać
Potwierdzam to, co powiedzieli w tym temacie moi przedmówcy, odnośnie do migracjiMarens pisze:Domyślałem, się że tak będzie tylko chciałem aby ktoś to jeszcze potwierdził.
No właśnie o to chodzi że chyba nikt nie widzi sensu w takim postępowaniu. Nikt poza Twoim pracodawcą, który to ubzdurał sobie iż część dokumentów będzie wysyłał zamiast na adres korespondencyjny to na adres "główny". Celowo zaznaczam "ubzdurał" bo nie reguluje tego żaden regulamin. Ot taki wymysł kogoś z góry. Wymysł - zaznaczmy - który utrudnia życie klientowi.play4you2 pisze:Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
W kwestii naszego adresu korespondencyjnego, chyba jednak trochę nadinterpretujesz ten fakt. Przede wszystkim, wszelkie zmiany zawsze są sygnalizowane, więc nie będzie tak, że wyślesz coś pod korespondencyjny i nie dotrze. Zanim wprowadzimy inny adres krespondencyjny, informacja o tym z pewnością byłaby zamieszczona dużo wcześniej. Wysyłając coś na adres główny, jedynie wydłużysz rozwiązanie sprawy, gdyż cała korespondencja związana z Obsługą Klienta i tak jest przekierowywana na adres korespondencyjny. Tak więc, nie widzę sensu, aby postępować w ten sposób.
Możesz to rozwinąć, każdy interpretuje regulamin na swój sposób.play4you2 pisze: Potwierdzam, że jest taki zapis w Regulaminie, w oparciu o którego możemy założyć stosowne blokady. Sugeruję zapoznanie się z Regulaminem.
P4Y, sprawa jest interesująca również dla mnie dlatego prosiłbym o jasne stanowisko do których informacji się odnosisz (na poprzedniej stronie pisały o tym 2 osoby) lub napisanie swojej wersji.play4you2 pisze:Potwierdzam to, co powiedzieli w tym temacie moi przedmówcy, odnośnie do migracji