• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 166 z 244
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 244

 #462708  autor: ukefake
 01 mar 2011, 23:15
lemurek, poskanuj dokumenty które masz, opisz wszystko dokładnie i chronologicznie a następnie zgłoś sprawę TU. Trochę się zejdzie ale jest spora szansa, że play nie oleje UKE jak ciebie. Można też sprawą zainteresować miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.
 #462758  autor: piotros.org
 02 mar 2011, 09:31
Jak co miesiąc generuję sobie historię połączeń dla wszystkich numerów za poprzedni miesiąc. Jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłem, że dla wszystkich moich numerów brak jest kilku ostatnich kolumn w wygenerowanym do XLS'a zestawieniu. Najciekawsze, że dla każdego numeru brak jest innych kolumn.
Ponowne generowanie zestawienia nie pomaga.
Otworzyłem na to zgłoszenie o numerze 28218894.

Co ciekawe po wyborze "Poprzedniego okresu rozliczeniowego" nie są wyświetlane zdarzenia z dnia 28.02, a po ręcznym wybraniu okresu od 1 do 28.02 wyświetlane są już wszystkie... :)
Ostatnio gdzieś na forum czytałem, że ktoś też miał z tym problem i jak widać nie poprawiono tego do końca... :(

Play4you2, możesz to zgłoszenie przesłać technikom, żeby poprawili generowanie zestawienia historii połączeń do XLS'a... W razie co na priv'a mogę przesłać poprzednie (zawierające wszystkie kolumny) oraz obecne zestawienia, które nie zawierają wszystkich kolumn.

piotros

 #462765  autor: qper
 02 mar 2011, 10:16
Coś poprawianie play24 słabo im ostatnio idzie.

Cały czas jest problem z opisami dymków rozliczenia połączeń w historii połączeń.
Taka podstawowa sprawa jak sprawdzenie z jakich pakietów rozliczone zostało połączenie jest niemożliwe. Wyświetla się tylko ostatnia pozycja z rozliczenia.

Jeżeli ktoś nie ma pakietów, to problemu nie zauważy. Dopiero przy aktywnym korzystaniu z np. pakietów na stacj., promocyjnych minut z usługi zbieraj min. , pakietu złotówek. itp. można zauważyć problem.

 #462768  autor: pakierhakierxd
 02 mar 2011, 10:26
Witam obecnie zmieniłem taryfę z longplay 69 telefon na all inclusive 79 z limitem 250 mb i mam pytanie czy jeśli 250 mb by mi nie wystarczało
czy mogę zmienić na taryfę all inclusive za 85zł z limitem 1gb,bo za 5 miesięcy jeśli by się dało tak zmienić to może bym zmienił,ten 1gb by był mi potrzebny jeśli bym łączył komputer z internetem przez funkcję routera wifi w telefonie:) obecnie używam internetu mobilnego w plusie na karte jeszcze 5 miesięcy mi zostało na wykorzystanie limitu;p
i po tym czasie właśnie bym musiał się zastanowić czy nadal pozostać w plusie czy łączyć się przez funkcję routera wifi;)
1gb mi spokojnie starczy na używanie w kompie i telefonie bo z mobilnego korzystam od czasu do czasu;)
Największy plus używania modemu przez funkcję routera wifi to że działa na plusie i playu,darmowe nk i fb nawet na kompie,korzystam z umts900 i 2100 bo takie mój telefon obsługuje a modem mam do 3,6 mb/s i tylko umts 2100
Czekam na odpowiedź
Pozdrawiam

 #462770  autor: banderas
 02 mar 2011, 10:59
pakierhakierxd pisze:Witam obecnie zmieniłem taryfę z longplay 69 telefon na all inclusive 79 z limitem 250 mb i mam pytanie czy jeśli 250 mb by mi nie wystarczało
czy mogę zmienić na taryfę all inclusive za 85zł z limitem 1gb,bo za 5 miesięcy jeśli by się dało tak zmienić to może bym zmienił,ten 1gb by był mi potrzebny jeśli bym łączył komputer z internetem przez funkcję routera wifi w telefonie:) obecnie używam internetu mobilnego w plusie na karte jeszcze 5 miesięcy mi zostało na wykorzystanie limitu;p
i po tym czasie właśnie bym musiał się zastanowić czy nadal pozostać w plusie czy łączyć się przez funkcję routera wifi;)
1gb mi spokojnie starczy na używanie w kompie i telefonie bo z mobilnego korzystam od czasu do czasu;)
Największy plus używania modemu przez funkcję routera wifi to że działa na plusie i playu,darmowe nk i fb nawet na kompie,korzystam z umts900 i 2100 bo takie mój telefon obsługuje a modem mam do 3,6 mb/s i tylko umts 2100
Czekam na odpowiedź
Pozdrawiam

interet w ofercie all inclusive mozesz wg regulaminu uzywac tylko w telefonie, wiec pozostaje ci uzywanie internetu z plus lub zakup playonline

banderassso

 #462771  autor: pakierhakierxd
 02 mar 2011, 11:09
Nie prawda
rzecznik się wypowiedział że można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać bo inaczej to by było zabronienie korzystania ze wszystkich funkcji telefonu
czytaj
http://komorkomania.pl/?s=router

Pozdrawiam :)

 #462852  autor: sql
 02 mar 2011, 19:15
P4You2. Wysłałem Ci wiadomość na @playmobile.pl z zapytaniem/sugestią

 #462854  autor: playonline
 02 mar 2011, 19:21
pakierhakierxd pisze:Nie prawda
rzecznik się wypowiedział że można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać bo inaczej to by było zabronienie korzystania ze wszystkich funkcji telefonu
Rzecznik moze wiele mowic. Popros go o to na papierku... Swoja droga regulamin to regulamin i tyle.

Co do tego co rzecznik powiedzial to on tam stwierdzil, ze "To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera"...
A jesli kabla bym nie uzyl a Bluetooth'a to co? To moge wykorzystywac te SIMke jako modem? A jesli bym te SIMke do modemu wsadzil to co? Ani w jednym przypadku ani w drugim nie uzywam kabla...

Wypowiedz za strona komorkomania.pl:
"Rzeczywiście, zapis o tetheringu mamy w regulaminie i stanowi on zabezpieczenie przed bezpośrednim podłączeniem telefonu do komputera. Wykorzystywanie funkcji telefonu, oferującego router wifi jest dopuszczalne, bo byłoby to zaprzeczeniem swobody korzystania z cech użytkowych telefonu. To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera i proste korzystanie z Internetu zamiast Play Online. To zjawisko marginalne, ale postanowiliśmy umieścić taki zapis w regulaminie."

 #462872  autor: Claudec
 02 mar 2011, 21:05
Tłumaczenie się rzecznika jest po prostu śmieszne, przecież większość telefonów można użyć jako modemy właśnie podpinając do laptopa kablem.
Zabranianie tego jest zaprzeczeniem "swobody korzystania z cech użytkowych telefonu."
Przecież używam oryginalnego oprogramowania które taka możliwość oferuje.
Ogólnie durny zapis, bo co kogo obchodzi na co ja wykorzystam pakiet za który zapłaciłem :/

 #462877  autor: Marens
 02 mar 2011, 21:08
playonline pisze:"To, co jest dla nas problemem, to mechaniczne podłączanie telefonu kablem do komputera"
pakierhakierxd pisze:można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać
Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie... :wink:
Ja tam mam zamiar od czasu do czasu korzystać z modemu i pakietu 250MB.
Wychodzę z założenia, że zapłaciłem za pakiet 250MB-10zł. Nie miałem możliwości migracji na zwykła taryfę bez internetu. Nie będę korzystał z FCB i NK więc czuje się w porządku.
Tyle w kwestii All Inclusive. Zresztą wątpliwa przyjemność przy HSPA ~300kbps

Czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć jak wygląda migracja z Play Online dla Abonentów 45zł/10GB na Play Online 69 lub Play Online 99? Ile będzie wynosiła opłata w takim przypadku? Czy w przypadku PO 99 będzie to wynosiło 99zł, 79zł czy 59zł? Identyczne pytanie odnośnie PO 69, czy to będzie 69zł, 59zł czy 49zł?
Ogólnie durny zapis, bo co kogo obchodzi na co ja wykorzystam pakiet za który zapłaciłem :/
Tu chodzi o przypadek kiedy cały dzień siedzimy na nielimitowanym Facebooku i Naszej Klasie wg. mnie.

Myślę, że powoli trzeba się z Playa ewakuować.

 #462879  autor: McCm
 02 mar 2011, 21:16
@Marens Pisałem do boku w sprawie migracji z 10GB za 45zł i otrzymałem odpowiedź:
"W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące Play Online, które zostało dostarczone w dniu 1 marca 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej, pragnę poinformować, że istnieje możliwość migracji na następujące taryfy:
Play Online 49, w ramach której otrzyma Pan 7 GB limitu,
Play Online 69, w ramach której otrzyma Pan 12 GB limitu,
Play Online 99, w ramach której otrzyma Pan 16 GB limitu.
Warto przy tym dodać, że podczas zmiany taryfy nie są przyznawane zniżki. Upusty obowiązują podczas podpisywania nowej bądź przedłużania umowy.
Informuję również, że w najbliższym czasie na naszej stronie internetowej www.playmobile.pl pojawi się szczegółowy Regulamin migracji."

 #462885  autor: Marens
 02 mar 2011, 21:30
Czyli wszystko jasne:
Play Online 49 - 7GB / 49zł / 2Mbit
Play Online 69 - 12GB / 69zł / 2Mbit
Play Online 99 - 16GB / 99zł / 4Mbit
Nic tylko migrować...

 #462888  autor: playonline
 02 mar 2011, 21:34
Marens pisze:Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie...
Wg rzecznika NIE, wg regulaminu TAK. I co? Kogo posluchasz? ;)
Marens pisze:Nie będę korzystał z FCB i NK więc czuje się w porządku.
No tak, przez WiFi nie bedzie to problemu ale przez kabel juz tak? Dlaczego? Przeciez telefon TEZ TO OFERUJE i oprogramowanie producenta (pomijam nowego Kiesa)! Durny zapis i tyle (moja prywatna opinia). Co do FB i NK - wiele osob nie posiada tam kont a i tak nie mogliby uzyc tej SIMki jako modemu wiec to raczej nie o to chodzi.

Mozna to pytanie zadac P4Y ale odpowiedz bedzie zapewne, ze to tajemnica firmy. ;)

 #462890  autor: ukefake
 02 mar 2011, 21:37
Marens pisze:Czy ktoś jest mi w stanie odpowiedzieć jak wygląda migracja z Play Online dla Abonentów 45zł/10GB na Play Online 69 lub Play Online 99
Zmiana może nastąpić tylko na wyższy abo, nie uwzględniając zniżek z których korzysta abonent. W związku z tym, że zniżka w ofercie 10gb/45pl wynosi 35pln to kwota od której trzeba liczyć to 80pln. Pierwszym (i jedynym) wyższym niż 80pln/mies abonamentem jest ten za 99pln - na docelowym abonamencie nie będzie żadnych przeniesionych zniżek i promocji. Od razu zaznaczam, że powyższa symulacja dotyczy tylko i wyłącznie zmiany w trakcie trwania umowy. Jeśli ktoś chce przedłużyć umowę z playem na kolejny okres minimalny to wtedy może skorzystać z bieżących promocji i np kupić lepszy modem. P4Y, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

 #462892  autor: Marens
 02 mar 2011, 21:42
ukefake pisze:Od razu zaznaczam, że powyższa symulacja dotyczy tylko i wyłącznie zmiany w trakcie trwania umowy.
Właśnie to miałem na myśli, migracja bez przedłużania.
Domyślałem, się że tak będzie tylko chciałem aby ktoś to jeszcze potwierdził.

 #462894  autor: kuwejt
 02 mar 2011, 21:55
playonline pisze:
Marens pisze:Jak podłącze telefon przez Bluetooth to wtedy będę łamał regulamin czy nie...
Wg rzecznika NIE, wg regulaminu TAK. I co? Kogo posluchasz? ;)
Marens pisze:Nie będę korzystał z FCB i NK więc czuje się w porządku.
No tak, przez WiFi nie bedzie to problemu ale przez kabel juz tak? Dlaczego? Przeciez telefon TEZ TO OFERUJE i oprogramowanie producenta (pomijam nowego Kiesa)! Durny zapis i tyle (moja prywatna opinia)
Nie tylko Twoja. W końcu co to za różnica czy korzysta się z internetu przez wifi czy fizyczne połączenie? żadna
Ostatnio zmieniony 02 mar 2011, 21:57 przez kuwejt, łącznie zmieniany 1 raz.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #462895  autor: play4you2
 02 mar 2011, 21:55
Sensej pisze:Także in plus wasza reakcja to że się dogadaliśmy i macie zadowolonego klienta
Cieszę się w takim razie, że mogliśmy Ci pomóc.
Sensej pisze:Fajnie że jakakolwiek reakcja nastąpiła z waszej strony w ten sam dzień nawet, szkoda że pisanie na forum wymusza nieszablonowe podejście do klienta.
No to akurat był raczej przypadek, że tak wyszło, iż tego samego dnia się skontaktowano. Po prostu poprosiłem o przeanalizowanie raz jeszcze zgłoszenia i to wszystko. Widocznie uznano, że należy się skontaktować w tym samym dniu :).
agaak pisze:Czy do zakupu play on line BEZ modemu, wystarczy tylko dowód osobisty???
Jest to taka sama Umowa, więc dokumenty są w tym przypadku wymagane jak przy pozostałych aktywacjach, niemniej jednak, zawsze możesz upewnić się tego w dowolnym Salonie Play, jak bedziesz "przy okazji" w jego pobliżu.
fidel29 pisze:W piątek miałem telefon z końcówką 500500 więc chyba BOK Play ale po odebraniu telefonu ktoś rozłączył się.Jeśli do poniedziałku nikt się nie odezwie wyślę Tobie prv ok?
Ok, to daj mi info jak do wtorku nikt się nie odezwie.
mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.

W kwestii naszego adresu korespondencyjnego, chyba jednak trochę nadinterpretujesz ten fakt. Przede wszystkim, wszelkie zmiany zawsze są sygnalizowane, więc nie będzie tak, że wyślesz coś pod korespondencyjny i nie dotrze. Zanim wprowadzimy inny adres krespondencyjny, informacja o tym z pewnością byłaby zamieszczona dużo wcześniej. Wysyłając coś na adres główny, jedynie wydłużysz rozwiązanie sprawy, gdyż cała korespondencja związana z Obsługą Klienta i tak jest przekierowywana na adres korespondencyjny. Tak więc, nie widzę sensu, aby postępować w ten sposób.
lemurek pisze:Ile czasu to może trwać? Dodam że sprawa dotyczy nie wykonanej w terminie cesji która trwa juz prawie 2 miesiące! Umowa podpisana 9 stycznia a nowa karta sim nie została uaktywniona przez play to tej pory
Kwestia cesji jest bardzo specyficzna. Najlepsza rada, to udaj się raz jeszcze z tą samą osobą i dokonaj tej cesji raz jeszcze (tak będzie po prostu najszybciej). Jednak jeżeli chcesz zakończyć tą sprawę w zgłoszeniu zleconym, niestety licz się w dokładną weryfikacją dokumentów, jakie zostały zawarte (o ile zostały zawarte).
donroberto pisze:Play ma klientów daleko w d........
Oj, chyba zbyt mocne określenie. Podaj mi numer tej reklamacji, przekonamy się, co tam takiego się stało i dlaczego tak długo ją rozpatrują (chyba że już rozpatrzyli).
ukefake pisze:Trochę się zejdzie ale jest spora szansa, że play nie oleje UKE jak ciebie.
W tej sytuacji należałoby najpierw wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego a z tego cio się orientuję, reklamacja nie była złożona. W tej sytuacji, UKE wystąpi do nas o informację w sprawie zgłoszenia i takie informacje zostaną przekazane. Nie wpływa to jednak na szybkość rozwiązania sprawy. Wszystko zależy od wielu czynników, które są w tej kwestii istotne. O szczegółach nie mogę rozmawiać, ale są to sprawy które z pewnością będą wyjasnione Abonentowi/Użytkownikowi numeru.
piotros.org pisze:Play4you2, możesz to zgłoszenie przesłać technikom,
Dodałem stosowny komentarz :-).
sql pisze:P4You2. Wysłałem Ci wiadomość na @playmobile.pl z zapytaniem/sugestią
Ok.
banderas pisze:interet w ofercie all inclusive mozesz wg regulaminu uzywac tylko w telefonie, wiec pozostaje ci uzywanie internetu z plus lub zakup playonline
Potwierdzam, że jest taki zapis w Regulaminie, w oparciu o którego możemy założyć stosowne blokady. Sugeruję zapoznanie się z Regulaminem.
pakierhakierxd pisze:rzecznik się wypowiedział że można przez funkcję telefonu router wifi udostępniać
Samo udostępnienie funkcji routera (o ile jest wmontowane w telefonie), jest kwestią stricte techniczną. My rozmawiamy o postanowieniach Regulaminowych. Jednak skoro Rzecznik się wypowiedział....
Marens pisze:Domyślałem, się że tak będzie tylko chciałem aby ktoś to jeszcze potwierdził.
Potwierdzam to, co powiedzieli w tym temacie moi przedmówcy, odnośnie do migracji ;-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #462897  autor: kuwejt
 02 mar 2011, 22:03
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji
Informacje dotyczące ważnych kwestii, takie jak zmiany Cennika, zawsze są wysyłane na adres główny. Chodzi włąśnie o to, co też otrzymałeś w odpowiedzi. Każdy Abonent/Użytkownik, musi to otrzymać, gdyż taki jest wymóg prawny, więc adres zameldowania danej osoby, ujęty w D.O. jest dla nas adresem priorytetowym w tym przypadku.

W kwestii naszego adresu korespondencyjnego, chyba jednak trochę nadinterpretujesz ten fakt. Przede wszystkim, wszelkie zmiany zawsze są sygnalizowane, więc nie będzie tak, że wyślesz coś pod korespondencyjny i nie dotrze. Zanim wprowadzimy inny adres krespondencyjny, informacja o tym z pewnością byłaby zamieszczona dużo wcześniej. Wysyłając coś na adres główny, jedynie wydłużysz rozwiązanie sprawy, gdyż cała korespondencja związana z Obsługą Klienta i tak jest przekierowywana na adres korespondencyjny. Tak więc, nie widzę sensu, aby postępować w ten sposób.
No właśnie o to chodzi że chyba nikt nie widzi sensu w takim postępowaniu. Nikt poza Twoim pracodawcą, który to ubzdurał sobie iż część dokumentów będzie wysyłał zamiast na adres korespondencyjny to na adres "główny". Celowo zaznaczam "ubzdurał" bo nie reguluje tego żaden regulamin. Ot taki wymysł kogoś z góry. Wymysł - zaznaczmy - który utrudnia życie klientowi.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #462898  autor: Marens
 02 mar 2011, 22:05
play4you2 pisze: Potwierdzam, że jest taki zapis w Regulaminie, w oparciu o którego możemy założyć stosowne blokady. Sugeruję zapoznanie się z Regulaminem.
Możesz to rozwinąć, każdy interpretuje regulamin na swój sposób.
Ja rozumiem, że zastrzegacie możliwość odłączenia darmowego FCB i NK.
Jeśli się mylę to popraw mnie. Zrozum, że nikt nie chce łamać regulaminu z premedytacją. Tylko chciałbym aby to było wyjaśnione w taki sposób aby nie było niedomówień.

 #462899  autor: ukefake
 02 mar 2011, 22:05
play4you2 pisze:Potwierdzam to, co powiedzieli w tym temacie moi przedmówcy, odnośnie do migracji
P4Y, sprawa jest interesująca również dla mnie dlatego prosiłbym o jasne stanowisko do których informacji się odnosisz (na poprzedniej stronie pisały o tym 2 osoby) lub napisanie swojej wersji.
  • Strona 166 z 244
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 244
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 244