• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 165 z 244
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 244

.

 #461980  autor: wiktor
 26 lut 2011, 09:44
Witam play4you no trochę ruszyła wcześniejsza reklamacja zadzwonił do mnie pracownik bok dogadaliśmy się że zamiast pieniędzy na konto wole 2GB neta w telefonie wszystko fajnie patrze po kilku minutach jest tansfer 2GB w telefonie ucieszyłem się ale moja euforia nie trwała długo patrze na stan konta ubyło mi 40 pln napisałem reklamacje nr 28063445 niech coś z tym zrobią bo miało być za darmo a dali mi 2GB za moją kasę :roll:

pozdrawiam i proszę o pomoc w mojej never ending story

 #461999  autor: play4you2
 26 lut 2011, 12:38
DarekWa pisze:Czy moje problemy z siecią się kiedyś skończą??
Spokojnie, sprawa jest weryfikowana. Wiem, że najlepiej by było, jakby już się wszystko rozwiązało, ale potrzebujemy dokonać jeszcze parę weryfikacji. Z pewnością dostaniesz odpowiedź w tej sprawie.
Sensej pisze:Play czekam na odpowiedz
Otrzymałem informację, że podobno sprawa jest już nieaktualna i załatwiliśmy ją polubownie, po kontakcie naszego pracownika z Tobą.
wiktor pisze:pozdrawiam i proszę o pomoc w mojej never ending story
Oj, zakończy się :wink:. A tak na poważnie, to rozmawiałem z osobą, która z kolei rozmawiała z Tobą w tej sprawie i ten konsultant sam mi powiedział, że informował Cię, iż taka sytuacja może być i sam Cię poprosił, że jakby naliczyło Ci opłatę, to żebyś zgłosił to do nas i sprawa będzie załatwiona. Niestety, związane to jest z pewnymi kwestiami technicznymi, na które nie mamy wpływu. Aktualnie Twoja sprawa jest przekazana do technicznego i zapewne w przyszłym tygodniu otrzymasz zwrot środków za pobrany Pakiet na Twoje konto abonenckie. Przepraszam Cię za taką sytuację.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #462027  autor: Sensej
 26 lut 2011, 14:27
Tak play4you :)

Podsumowując sytuację

Fajnie że jakakolwiek reakcja nastąpiła z waszej strony w ten sam dzień nawet, szkoda że pisanie na forum wymusza nieszablonowe podejście do klienta.

Dostałem 80% tego co chciałem, tak więc nieźle zwłaszcza że po pierwszej reakcji dostałem prokliencko (dla mnie to brzmi bierz i odczep się od nas) 100 min extra.

Niestety wyszło na jaw podczas rozmowy że dwukrotnie zostałem wprowadzony w błąd (pomimo iż jak takie rzeczy załatwiam przez telefon dwukrotnie potwierdzam zamówienie z konsultantem - doświadczenie zawodowe, czasem jak się z kimś rozmawia dwukrotnie potwierdzają adres, a później jak ktoś jest pod drzwiami okazuje że sie pomylili :P to tak apropo). Okazało się że nie dostane obiecanych 50% rabatu na 3 miesiące ze przedłużenie umowy, ale z racji tego że wogóle się odezwaliście Pan z którym rozmawiałem wyjątkowo kumaty :) to wziąłem jeden miesiąc zamiast trzech, ale właśnie tak się powinno działać na klienta miła reakcja a weźmie w zamian 33% a i tak nie jest zły :).

Także in plus wasza reakcja to że się dogadaliśmy i macie zadowolonego klienta chociaż na pewno na minus zasługuje Pani konsultantka, radze dodatkowe szkolenia albo usprawienie systemu potwierdzania zamówien.

 #462030  autor: agaak
 26 lut 2011, 14:34
Czy do zakupu play on line BEZ modemu, wystarczy tylko dowód osobisty???

 #462043  autor: kwistas
 26 lut 2011, 16:14
http://www.rp.pl/artykul/9211,618343_Cz ... nenta.html

Na dole nowa oferta Play Online, cytat:

Nowy internet w play

Play we wtorek, 1 marca, wprowadzi nowy cennik usługi dostępu do sieci. Operator zwiększa też limity danych, jakie mogą pobrać użytkownicy. I tak np. najpopularniejszy dotąd abonament kosztujący 29 zł i oferujący 2-GB paczkę danych zmienia się w ofertę za 39 zł, z łączem o przepustowości 1 Mbit i 3 GB transferu danych. Do oszczędnych klientów skierowana będzie oferta za 15 zł miesięcznie, pozwalająca pobrać 0,5 GB danych. Inne abonamenty oferowane przez Play w nowych taryfach to 49 zł (7 GB transferu, szybkość 2 Mbit/s), 59 zł (12 GB, 2 Mbit/s) oraz 79 zł (16 GB i 4 Mbit/s). Umowy zawierane są na 12 (z wyjątkiem najtańszego abonamentu), 18 i 24 miesiące.

 #462044  autor: Pajuch
 26 lut 2011, 16:32
To nieźle, wypas po całosci ;) wystarczy zaopatrzyć się w najtańszy modem i mamy 4G ;O dla tych bardziej ciułających styknie telefon z allegro za 30-40zl z HSDPA 3.6 ;) dla chcących lepszej jakości(pingu) modem z HSPA za 120zl i heja po pseudo 4G To po co im w ofercie E1820 i inne modele z HSPA+ jak i tak żadnej korzyści z używania takiego sprzętu bo ping będzie taki sam na HSPA a HSPA+ w play, dla prędkości? PO CO JAK BEDZIE MAX 4MEGA

Odpowiem dla lansu jak 4G ktore faktycznie jest starym 3G z HSPA+

dobre haha

4G warszawa Obrazek ping zabija :d gorzej niz w edge naturalnie rano działalo hehe


no tak zeby nie bylo w nocy dziala ...Obrazek
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 16:49 przez Pajuch, łącznie zmieniany 2 razy.

 #462046  autor: Maniek99
 26 lut 2011, 16:38
Pajuch nowy modem potrzebny jest nie dla prędkości, a dla zasięgu (UMTS900).

 #462047  autor: Pajuch
 26 lut 2011, 16:40
Maniek99 pisze:Pajuch nowy modem potrzebny jest nie dla prędkości, a dla zasięgu (UMTS900).
czyli wystarcza w zupelnosci E1752 lub E173u-2 110-150zl baaa to i tak przerost formy nad treścią, względem nowej oferty

dla ciułaczy nokia 6121 ;) umts900 HSDPA 40zl

 #462049  autor: Maniek99
 26 lut 2011, 16:53
E1752 lub E173 też chyba nie mają UMTS-a 900-tki.
Poza tym ta oferta prawdopodobnie jest już z modemem, bo 10GB za 45zł bez modemu jest już od dawna.

 #462051  autor: Pijo
 26 lut 2011, 17:01
kwistas pisze:E1752 lub E173 też chyba nie mają UMTS-a 900-tki.
Maja. E173u-2 posiada WCDMA900 i tylko taki model jest sprzedawany w Play. W Erze i Plusie sprzedawany jest E173u-1 , który nie posiada WCDMA 900, wiec modemu pochodzącego z tych sieci nie polecam.

 #462052  autor: Maniek99
 26 lut 2011, 17:09
Pijo, aha dobrze wiedzieć.

 #462082  autor: fidel29
 26 lut 2011, 19:32
play4you2 pisze:fidel29 napisał/a:
Jak rozumiem mam czekać na telefon od konsultanta---czy dobrze zrozumiałem?



Wiesz co, zamieściłem stosowną informację, więc raczej tak, ale jakby było cos nie tak, to daj mi znać. Zobaczę wówczas, czy sprawa np. została zamknięta w sposób prawidłowy.
Niestety do dnia dzisiejszego cisza :|
W piątek miałem telefon z końcówką 500500 więc chyba BOK Play ale po odebraniu telefonu ktoś rozłączył się.Jeśli do poniedziałku nikt się nie odezwie wyślę Tobie prv ok?
Jak narazie zgłoszenie jest rozpatrywane od 16.02 ale po twojej informacji jestem dobrej myśli :D
Pozdrawiam,
K

 #462535  autor: Sikor28
 01 mar 2011, 07:24
Pajuch pisze:4G warszawa Obrazek ping zabija :d gorzej niz w edge naturalnie rano działalo hehe


no tak zeby nie bylo w nocy dziala ...Obrazek
Mam od wczoraj playonline, Huawei E173, pingi na poziomie 40-50, prędkość miała być teoretycznie do 7,2 Mbit (faktycznie miało byc 4 Mbit), ale w centrum Warszawy (al. Jerozolimskie blisko Centralnego) jest 1 Mbit i więcej nie chce (stabilnie i bez zrywań).

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #462551  autor: mPablo
 01 mar 2011, 10:06
Informację o zmianie cennika Play Fresh dostałem na adres zameldowania nie zaś na adres podany Play do korespondencji (na który m.in. dostarczacie odpowiedzi na reklamacje). W zgłoszeniu nr 27757460 zapytałem o powód tego zachowania. Po przeczytaniu odpowiedzi niemal spadłem z krzesła - "W związku z faktem, że Operator ma obowiązek dostarczyć zmianę regulaminu, która jest dokumentem o podwyższonym priorytecie, jest ona wysyłana na adres zameldowania.
Adres korespondencyjny jest obarczony możliwością zmiany, z tego powodu w/w pismo nie zostało wysłane na podany przez Pana adres."

Oświadczam, że w przypadku wysyłania przeze mnie do Play jakiejkolwiek korespondencji w formie pisemnej będę ją wysyłał na adres P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, ponieważ korespondencyjny adres w Komornikach jest obarczony możliwością zmiany.

 #462598  autor: kerim36
 01 mar 2011, 16:15
mPablo pisze:Oświadczam, że w przypadku wysyłania przeze mnie do Play jakiejkolwiek korespondencji w formie pisemnej będę ją wysyłał na adres P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa, ponieważ korespondencyjny adres w Komornikach jest obarczony możliwością zmiany.
w zasadzie masz racje :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #462618  autor: lemurek
 01 mar 2011, 17:24
A wie ktoś może ile się czeka za rozpatrzenie zgłoszenia złożonego przez play24. Wczoraj zrobiłam zgłoszenie, na początku był status przyjęte czy coś takiego a od wczoraj wieczorem jest: rozpatrywane. Ile czasu to może trwać? Dodam że sprawa dotyczy nie wykonanej w terminie cesji która trwa juz prawie 2 miesiące! Umowa podpisana 9 stycznia a nowa karta sim nie została uaktywniona przez play to tej pory :evil:

 #462632  autor: kerim36
 01 mar 2011, 17:51
lemurek pisze:Ile czasu to może trwać?
W playu nawet i kilkadziesiat dni. Nie oczekuj od nich expresowego rozpatrywania zgloszen.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #462634  autor: donroberto
 01 mar 2011, 17:54
Play ma klientów daleko w d........
Mi na reklamacje złożoną na Play24 do dzisiaj nie odpowiedziano (reklamacja wysłana 24.12.2010) to samo na maila wysłanego również w wigilię ubiegłego roku.Pomyslałem może na reklamacje wysłana przez salon odpowiedzą eeeee dalej cisza.Na BOK nie ma co dzwonić bo tam tacy ludzie pracują że szkoda na nich czasu, pieniędzy, nerwów !!!

 #462682  autor: lemurek
 01 mar 2011, 21:36
No to mnie pocieszycliscie, hehe :shock: Widnieje w liście zgłoszeń też zgłoszenie pt. Cesja z 09.09.2011 (czyli data podpisania cesji) zgłloszone przez salon ze statusem zakończono. A guzik prawda. Pani z salonu odesłała mnie z kwitkiem (jestem nowym / przyszłym właścicielem numeru) pomino ze posiadałam wszystkie papiery cesji bo niby jak jeszcze nie jestem właściecielem numeru to ona nie może nic zrobić. Paranoja jakaś :evil:
  • Strona 165 z 244
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 244
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 244