• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 164 z 244
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 244

 #461533  autor: serdom
 23 lut 2011, 18:58
Mam takie pytanie w serwisie już dawno temu postawiono mi brandowaną przez Was wersję Andka 2.1 do mojego Samsunga i5700, teraz samodzielnie chciałem zainstalować na nim Cyanogena 6.3 (niefabryczny Android 2.2)ale telefon nie chce się uruchomić w trybie recovery. Pojawia się znak typu "inne niebezpieczeństwa" i telefon, czy da się to jakoś obejść (wiem, że tracę gwarancję, ale czemu by nie spróbować)

serdom

 #461541  autor: playonline
 23 lut 2011, 19:24
serdom pisze:czy da się to jakoś obejść
Twoje zapytanie nie dotyczy Play wiec skieruj je w innym temacie.

 #461591  autor: qper
 23 lut 2011, 23:27
Play4you zdjęcia z panelu doladowania.playmobile.pl

Chciałem zamówić fakturę... strasznie to wygląda

Obrazek

Obrazek

 #461597  autor: Claudec
 23 lut 2011, 23:43
pakierhakierxd pisze:Można wyłączyć ja napisałem zgłoszenie i mi wyłączono dobijał mnie ten komunikat:)
Napisałem zgłoszenie i oto co odpisali:
Uprzejmie informuję, że wiadomość odnośnie znajdowania się poza strefą Taniego Internetu jest generowana automatycznie przez sieć, gdyż nie wszystkie modele telefonów posiadają specjalne oznakowanie,które jest aktywowane podczas przebywania w roamingu.
Wiadomość ma na celu przypomnienie o ewentualnym naliczaniu opłat za dalsze korzystanie z internetu.
Z przykrością informuję, iż nie mamy możliwości dezaktywacji tego powiadamiania.

 #461621  autor: playonline
 24 lut 2011, 09:04
Claudec pisze:Napisałem zgłoszenie i oto co odpisali:
Jak to nie ma mozliwosci? Jest mozliwosc.. :D Zadzwon do BOK lub e-mailem napisz bo ci co na zgloszenia z Play24 odpisuja potrafia sie czasami popisac... ;)

 #461623  autor: pakierhakierxd
 24 lut 2011, 09:14
Zrób zgłoszenie i daj nr dla play4you czasem w boku można trafić na niekompetentną osobę
A ja mam pytanie obecnie mam longplaya 69 telefon,1 marca zmieni mi się taryfa na all inclusive 79
Na koncie abonenckim mam wyłączony roaming,połączenia i smsy z płatnymi numerami premium itp. czy po aktywacji nowej taryfy będę musiał znowu pisać zgłoszenie o wyłączenie tego?,są to usługi które nie są dostępne w play 24 chociaż szkoda że ich tam nie ma by to wam ułatwiło pracę było by mniej telefonów;)

 #461627  autor: Claudec
 24 lut 2011, 10:28
play4you2, to jak to jest z tym powiadomieniem, można wyłączyć czy nie?
Chodzi o komunikat "Jestes poza strefa taniego internetu".
Ja bym tego internetu TANIM nie nazwał :P Może jest tańszy, ale do taniego daleko jeszcze ;)

 #461628  autor: pakierhakierxd
 24 lut 2011, 10:40
Wiesz o co chodzi z tym tanim internetem są 2 pakiety internetowe:
play online w telefonie(to jest tańszy internet ale tylko na zasięgu playa),internet w telefonie(droższy internet na zasięgu plusa i playa)
Jest różnica w cenie :P
play 100 mb 5zł
play i plus 100 mb 10zł
Ja napisałem takie zgłoszenie
Witam proszę o pomoc w pozbyciu się komunikatu:"jesteś poza strefa taniego internetu, nie korzystasz z pakietu play online w telefonie, koszt transferu danych zgodny z cennikiem".
Dostałem pozytywną odpowiedź
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie zarejestrowane 16 listopada 2010 roku za pośrednictwem serwisu Play 24, dotyczące wyłączenia powiadomienia o opuszczeniu strefy taniego internetu.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z Pana dyspozycją wyłączyłam powiadomienie o treści: "Jesteś poza strefą taniego internetu. Nie korzystasz z pakietu Play Online w telefonie, koszt transferu danych zgodnie z Cennikiem", które otrzymywał Pan na swoim telefonie.
Powyższa informacja jest wysyłana z sieci do wszystkich użytkowników w momencie kiedy opuszczają oni infrastrukturę sieci Play, niezależnie od tego czy mają aktywny Pakiet Play Online w telefonie czy też Pakiet Internet. Ma ona jedynie charakter informacyjny.
Zgodnie z Pana dyspozycją informacja ta została dezaktywowana i nie powinna być juz wysyłana na Pański telefon.

Ufam, że powyższa odpowiedź odpowiada na poruszane przez Panią kwestie. W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Z poważaniem ...

 #461632  autor: sahib
 24 lut 2011, 10:47
serdom pisze:Mam takie pytanie w serwisie już dawno temu postawiono mi brandowaną przez Was wersję Andka 2.1 do mojego Samsunga i5700, teraz samodzielnie chciałem zainstalować na nim Cyanogena 6.3 (niefabryczny Android 2.2)ale telefon nie chce się uruchomić w trybie recovery. Pojawia się znak typu "inne niebezpieczeństwa" i telefon, czy da się to jakoś obejść (wiem, że tracę gwarancję, ale czemu by nie spróbować)
Poczytaj sobie odpowiednie działy tutaj:

http://forum.xda-developers.com/index.php

 #461645  autor: Claudec
 24 lut 2011, 12:30
pakierhakierxd, faktycznie wyłączyli ten komunikat?
Ja na razie go nie widziałem bo włączyłem blokadę internetu na sieci Plusa.
Ale jak przyjdzie wiosna to będzie mi potrzebny internet też na plusie a ten komunikat mnie wkurza. Ludzie znowu pracownicy Play się popisali :/ Oni nigdy się nie nauczą...

Mój nr zgłoszenia 27944099
play4you2, napisz czy da się to wyłączyć bo nie wiem czy jest sens pisać kolejne zgłoszenie.
 #461662  autor: fidel29
 24 lut 2011, 14:37
Play4you2!
Dzięki za zainteresowanie tematem i chęć pomocy :smt006
Jak rozumiem mam czekać na telefon od konsultanta---czy dobrze zrozumiałem?
Pozdrawiam,
K
play4you2 pisze:
fidel29 pisze:Mam prośbę czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr: 27737326.
W zasadzie to nie obeicuję, że coś się uda pomóc w tej kwestii, gdyż akurat to o co w nim prosisz (zgłoszeniu) jest raczej nienegocjowalne, ale może uda się znaleść kompromis, zadowalający wszystkie strony :wink:.
Claudec pisze:play4you2, dziękuję za interwencje w sprawie mojego zgłoszenia.
W sumie to myślałem że mnie olałeś i nie liczyłem na cokolwiek.
Jak już mówiłem, nigdy nikogo nie olewam. Jak mogę, to pomagam. Odpowiedzi też udzielam, no chyba że ktoś pyta się mnie po raz któryś z rzędu o to samo, to doskonale wiecie, że wtedy już nie udzielam żadnych odpowiedzi, gdyż temat uznałem za zakończony.

 #461674  autor: play4you2
 24 lut 2011, 16:01
ukefake pisze:zatem pytanie nadal jest aktualne:
Przykro mi, ale na to pytanie nie mogę udzielić odpowiedzi.
serdom pisze: Pojawia się znak typu "inne niebezpieczeństwa" i telefon, czy da się to jakoś obejść (wiem, że tracę gwarancję, ale czemu by nie spróbować)
Przykro mi, ale ta sprawa związana jest z telefonem, więc zgłoś się do Producenta, może udzili Ci jakiejś informacj. Operator nie zajmuje się softem i zmianami technicznymi w telefonach.
Claudec pisze:play4you2, to jak to jest z tym powiadomieniem, można wyłączyć czy nie?
Można.
pakierhakierxd pisze:czy po aktywacji nowej taryfy będę musiał znowu pisać zgłoszenie o wyłączenie tego?,
W zasadzie to tak, gdyż są to nowe warunki innej klasy taryfikacyjnej, więc lepiej to zgłoś. Prawdopodobnie w procesie migracji nie zostały ustawione takie same wartości, jakie miałeś do tej pory, więc napisz raz jeszcze taką prośbę o wyłączenie tego.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461712  autor: pakierhakierxd
 24 lut 2011, 19:50
Dzięki za szybka odpowiedź:)
 #461800  autor: wiktor
 25 lut 2011, 12:40
witam play4you2 nie wiem na jakiej zasadzie to działa w play ale aby uruchamiać ręcznie pakiet 3 dzień to lekka przesada chodzi mi o zgłoszenie nr 27951023 jak dasz rade to przyśpieszyć to będę bardzo wdzięczny

 #461803  autor: play4you2
 25 lut 2011, 12:56
wiktor pisze:jak dasz rade to przyśpieszyć to będę bardzo wdzięczny
Ok, zobaczę, co da się zrobić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461806  autor: Sensej
 25 lut 2011, 13:03
Cześć Play4you!

Mam sprawę nr zgłoszenia 27373270.

Czy zgadzasz się z moja teorią żeby nie narażać Play na koszty i żeby mieli zadowolonego klienta z przedłużeniem, chciałem niewielkiej rekompensaty na abonament.

Czy dla PLAY zestał PS3+Move+ Sport Chapmpions = PS3 +GT5 ? Rożnica niecałe 200zł, specjalne potwierdzane w rozmowie telefonicznej DWUKROTNIE.

Czy moja argumentacja jest zła?


Dla innych: brałem przedłużenie w PLAY jedyna oferta która mnie zatrzymała przy abonamencie było PS3 z MOVE + Gra. Po podwojnym potwierdzenie przez konsultantke ze ta o to wersja do mnie dotrze, oczekawiłem przesyłki. Doszła tylko że wersja z GT5. Umowa podpisana, niby moge odesłać w przeciagu 10 dni, ale Pan na infolinii radzi mi napisać prośbe o rabat na abonament bo MOVEów nie ma stanie i nie będzie. Tak też czynie (Play oszczedza na dwukrotnym kurierze, bajzlem papierowym i zyskuje zadowolonego klienta) i co dostaje odpowiedz ze dla Play zestaw z move i gra jest rownoznaczny co zestaw z sama gra :O.

Mineło 10 dni przesyłki nie odeśle bo już minoł czas. Został wyiwany na 200zł nie mówiać o 15 złotych wydanych na dzwonienie do Playa bo jak tam coś nie zerwie to cud.

Play czekam na odpowiedz :)

 #461896  autor: play4you2
 25 lut 2011, 19:15
Sensej pisze:Play czekam na odpowiedz
Zgłosiłem to i ktoś się z Tobą skontaktuje w tej sprawie.

[ Dodano: 2011-02-25, 19:20 ]
fidel29 pisze:Jak rozumiem mam czekać na telefon od konsultanta---czy dobrze zrozumiałem?

Wiesz co, zamieściłem stosowną informację, więc raczej tak, ale jakby było cos nie tak, to daj mi znać. Zobaczę wówczas, czy sprawa np. została zamknięta w sposób prawidłowy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #461904  autor: DarekWa
 25 lut 2011, 19:38
play4you2, Może nie pamiętasz ale 7-9.02 korespondowaliśmy w sprawie anulacji wcześniejszego mojego aneksu do umowy - zgłoszenie 26821974.
11.02 podpisałem nowy aneks do umowy po uprzednim kontakcie ze strony konsultanta Play w dniu 9.02 - zgłoszenie 27398889. Nie składałem rezygnacji z tego drugiego aneksu i wczoraj sprawdzam na Play24 i ktoś zdezaktywował mi samowolnie w Play abonament z zawartego 11.02 aneksu. Zrobiłem niezwłocznie zgłoszenie 28023560. Prosiłem aby pilnie to załatwiono, dwa ponaglenia nie pomogły. Zostałem odcięty od Internetu w telefonie i nie mogę wykorzystać minut, które mi zostały do wykorzystania.
Bardzo proszę o pilną pomoc w przywróceniu warunków mojej umowy, nie mogę znów czekać.

Wszystko opisałem bardziej szczegółowo w mailu do Ciebie na poprzedniej korespondencji.

Czy moje problemy z siecią się kiedyś skończą?? :( :(

 #461957  autor: ukefake
 26 lut 2011, 00:58
DarekWa pisze:Czy moje problemy z siecią się kiedyś skończą??
Oczywiście, że tak*

* - po przeniesieniu numeru
:twisted:

 #461958  autor: Raskus
 26 lut 2011, 01:05
Sensei reklamacja, proste.

Doradca klienta inwydualnego Orange
  • Strona 164 z 244
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 244
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 244