• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 153 z 244
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 244

 #458011  autor: forum_tg
 05 lut 2011, 17:49
W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?

 #458013  autor: jahu_2006
 05 lut 2011, 18:07
tomektg pisze:W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?
W play 24 po zalogowaniu w zakładce podgląd danych!

 #458022  autor: playonline
 05 lut 2011, 18:57
tomektg pisze:W jaki sposób mozna zmienić dane na koncie w play (zmiana serii i numeru dowodu)? potrzebny jest jakiś formularz, czy moze mozna to zrobić nie wychodząc z domu?
Do salonu trzeba iść. Musisz dowód okazać.
jahu_2006 pisze:W play 24 po zalogowaniu w zakładce podgląd danych!
Chlopcze... Zmiana danych Klienta typu Dowod Osobisty to TYLKO w Salonie... Wiec nie wprowadzaj tutaj nikogo w blad...

 #458025  autor: qper
 05 lut 2011, 19:06
jahu_2006 pisze:W play 24 po zalogowaniu w zakładce podgląd danych!

W tej zakładce można zmienić najwyżej adres korespondencyjny + ewentualnie dane kontaktowe (ale nie w Play Fresh).

Play4you poprawcie sobie stronę z xtra numerem bo logo się nie wczytuje.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 09:30 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #458030  autor: sql
 05 lut 2011, 19:29
Na stronie zaznaczam "tylko 4G ready" http://www.playmobile.pl/pl/telefony/Te ... w-longplay
Pojawia tam się LG Bali który nawet nie ma żadnej odmiany UMTS-u. W celu potwierdzenia tego:
http://www.plusblog.pl/test-telefonu-lg ... ewty-snap/
http://www.telepolis.pl/telefony.php?id=1750

P.S. Czy możesz zobaczyć zgłoszenie brata 27262295 i dopiąć do bardzo podobnego zgłoszenia podanego wcześniej przezemnie (wszystko jest zawarte w jego treści )

 #458057  autor: lolz
 05 lut 2011, 23:22
Mam pytanie dotyczące pakietu internetowego 250MB. Czy sieć mnie jakoś poinformuje że pakiet już sie kończy lub skończył? Czy sam to musze sprawdzać?

 #458058  autor: qper
 05 lut 2011, 23:29
lolz pisze:Mam pytanie dotyczące pakietu internetowego 250MB. Czy sieć mnie jakoś poinformuje że pakiet już sie kończy lub skończył? Czy sam to musze sprawdzać?
Jak masz telefon na kartę (Fresh), to musisz sam pilnować, play o tym nie informuje.

W przypadku abonamentu pakiet sam sie przedłuża co miesiąc.

 #458061  autor: lolz
 05 lut 2011, 23:50
A mix jest liczony jako pre paid czy abo? Sory, że tak sie dopytuje ale kto pyta ten nie błądzi. ;)

 #458063  autor: qper
 05 lut 2011, 23:54
lolz pisze:A mix jest liczony jako pre paid czy abo? Sory, że tak sie dopytuje ale kto pyta ten nie błądzi. ;)
Mix jest traktowany jak karta, czyli musisz pilnować pakietów bo po 30 dniach wygasają.

http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pl ... index.html

 #458064  autor: lolz
 06 lut 2011, 00:01
Ok. Dzięki za odpowiedź.

 #458065  autor: kovalskybobi
 06 lut 2011, 00:14
mam abonament longplay bez telefonu 49. Czy w momencie wygaśnięcia umowy na czas określony mogę zmienić na longplay bez telefonu 29 bez zakupu play online który jest obowiązkowy przy nowych umowach?

 #458066  autor: qper
 06 lut 2011, 00:19
kovalskybobi pisze:mam abonament longplay bez telefonu 49. Czy w momencie wygaśnięcia umowy na czas określony mogę zmienić na longplay bez telefonu 29 bez zakupu play online który jest obowiązkowy przy nowych umowach?
Możesz bez problemu, o ile wiem to nie ma przymusu na play online...

 #458069  autor: kovalskybobi
 06 lut 2011, 00:44
dzieki

 #458080  autor: playonline
 06 lut 2011, 09:04
qper pisze:W tej zakładce można zmienić najwyżej adres korespondencyjny + ewentualnie dane kontaktowe (ale nie w Play Fresh).
Qper, prosilbym o weryfikacje kogo cytujesz... ;)

 #458082  autor: qper
 06 lut 2011, 09:33
playonline pisze:
qper pisze:W tej zakładce można zmienić najwyżej adres korespondencyjny + ewentualnie dane kontaktowe (ale nie w Play Fresh).
Qper, prosilbym o weryfikacje kogo cytujesz... ;)
Sorry nie zauważyłem, że jakoś dziwnie mi się podmieniło ;) - poprawione

 #458094  autor: playonline
 06 lut 2011, 11:35
Pytanie do P4Y i innych forumowiczow.

Czy jesli karta SIM postpaid bedzie aktywna w telefonie ale za granica a wysle smsa z bramka.playmobile.pl to zaplace za takiego smsa jak za roamingowego czy jak za krajowego?

I drugie pytanie, czy tego bezplatnego smsa w celu aktywacji TelePlay da rade wyslac z bramka.playmobile.pl ?

Trzecie pytanie wznawiam. Dlaczego nie ma widocznych wyslanych smsow z bramka.playmobile.pl w historii aktywnosci?

 #458135  autor: uwazny
 06 lut 2011, 13:31
p4y

Jak sama nazwa wskazuje w profilu Darmowe rozmowy i smsy.. te dwie funkcje powinny być darmowe przez określoną liczbę dni. Dlaczego więc przy doładowaniu np. za 5 zł pokazuje mi się info iż mam tylko 470 tys smsów do Play a nie DARMOWE SMSY PRZEZ 5 DNI?

profil powinien się nazywać Darmowe Rozmowy i Ograniczone Smsy.

Proszę wskaż mi zapis w regulaminie Oferta Promocyjna „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play”
dla Oferty Play Fresh KLIK gdzie takie oraniczenie nakładacie?

Jeśli takiego zapisu w owym regulaminie nie ma to dlaczego PLAY łamie prawo które samo tworzy?

 #458147  autor: evolucja
 06 lut 2011, 14:24
Moje zgłoszenie:
Model urządzenia: Motorola Milestone

Lokalizacja: Play24

Data lub okres występowania problemu: aktywacja nastąpiła ~11:00 dnia 26.01

Kod lub opis błędu: Play Online w telefonie 500MB

Szczegółowy opis sprawy: Aktywowałem pakiet Play Online w telefonie 500MB za pośrednictwem strony Play24 dnia 26.01 około godziny 11:00. Do dzisiaj tj. 27.01 godz. 18:50 pakiet nie został włączony i ma status "w trakcie włączania". Od ponad 1 dnia jestem bez internetu podczas gdy jest mi on niezbędny do pracy!

Proszę o natychmiastową aktywację pakietu. Wnoszę również o przyznanie 30 minut do wszystkich sieci w ramach rekompensaty za w/w problem techniczny.
odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące Pakietu Play Online, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 27 stycznia 2011 roku.

W odpowiedzi z przykrością informuję, że rozpatrzenie niniejszego zgłoszenia nie jest możliwe, ze względu na to, iż właścicielem konta jest inna osoba niż osoba kontaktująca się. Informuję również, że nie odnotowałam w systemie zgłoszenia upoważniającego do zarządzania kontem przez inne osoby niż właściciel. W związku z czym proszę o kontakt właściciela usługi. Warto dodać, że do tego czasu zgłoszenie pozostaje bez rozpatrzenia.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.




Z poważaniem
Maciej *******
konsultant back office ds. obsługi klienta
1. Gdzie jest napisane, że zgłoszenia nie są rozpatrywane od nie-właścicieli konta? Dodam, że moje zarejestrowane jest na kobietę a ja wypowiadam się jako mężczyzna. Do tej pory napisałem około ~15 zgłoszeń(w tym zmiany na koncie, awarie, usterki, płatności) - nigdy nie odpisali mi, że nie mogą go rozpatrzyć bo nie wypowiada się kobieta(zawsze odpowiadali, mówiąc do mnie raz per Pani a raz per Pan, nawet w tym samym zgłoszeniu ;).. Dlaczego tym razem się do tego przyczepił?
2. Nie skomentuję już tego "nie odnotowałam" z podpisem pod zgłoszeniem - "Maciej".
3. "właściciela usługi" - nie bardzo rozumiem, w jaki sposób ktokolwiek może POSIADAĆ usługę? Skoro chcąc kontakt właściciela niech się z zarządem Play skontaktuje.
4. Wypełniłem ich tą ankietę. Chociaż tyle mogę zrobić żeby ten cyrk się w końcu skończył.


@uwazny
Darmowe Rozmowy chyba też są ograniczone ;)
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 22:14 przez evolucja, łącznie zmieniany 1 raz.

 #458156  autor: qper
 06 lut 2011, 15:12
uwazny pisze:p4y

Jak sama nazwa wskazuje w profilu Darmowe rozmowy i smsy.. te dwie funkcje powinny być darmowe przez określoną liczbę dni. Dlaczego więc przy doładowaniu np. za 5 zł pokazuje mi się info iż mam tylko 470 tys smsów do Play a nie DARMOWE SMSY PRZEZ 5 DNI?

profil powinien się nazywać Darmowe Rozmowy i Ograniczone Smsy.

Proszę wskaż mi zapis w regulaminie Oferta Promocyjna „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play”
dla Oferty Play Fresh KLIK gdzie takie oraniczenie nakładacie?

Jeśli takiego zapisu w owym regulaminie nie ma to dlaczego PLAY łamie prawo które samo tworzy?
Nie przejmuj się tym, jeżeli masz taryfę darmowe smsy i rozmowy w play to są po doładowaniu za 5 zł przez 5 dni darmowe.

Możesz sobie to sprawdzić kodami *109# - ważność smsów
oraz *107# - ważność darmowych rozmów.

Ta liczba smsów która się wyświetliła to nic innego jak przeliczenie ilości smsów na sekundy. Czyli w ciągu jednej sekundy można wysłać jeden sms - jakość tak głupio to zrobili.

Niepotrzebnie play taki komunikat wyświetla, chodziło im chyba o zaskoczenie liczą ;)

 #458160  autor: Quetzal
 06 lut 2011, 15:39
Naprawili już usługi?
Pakiety włączają się w ciągu 24 h czy nadal trzeba czekać 2-3 dni?
  • Strona 153 z 244
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 244
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 244