Moje zgłoszenie:
Model urządzenia: Motorola Milestone
Lokalizacja: Play24
Data lub okres występowania problemu: aktywacja nastąpiła ~11:00 dnia 26.01
Kod lub opis błędu: Play Online w telefonie 500MB
Szczegółowy opis sprawy: Aktywowałem pakiet Play Online w telefonie 500MB za pośrednictwem strony Play24 dnia 26.01 około godziny 11:00. Do dzisiaj tj. 27.01 godz. 18:50 pakiet nie został włączony i ma status "w trakcie włączania". Od ponad 1 dnia jestem bez internetu podczas gdy jest mi on niezbędny do pracy!
Proszę o natychmiastową aktywację pakietu. Wnoszę również o przyznanie 30 minut do wszystkich sieci w ramach rekompensaty za w/w problem techniczny.
odpowiedź:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące Pakietu Play Online, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 27 stycznia 2011 roku.
W odpowiedzi z przykrością informuję, że rozpatrzenie niniejszego zgłoszenia nie jest możliwe, ze względu na to, iż właścicielem konta jest inna osoba niż osoba kontaktująca się. Informuję również, że nie odnotowałam w systemie zgłoszenia upoważniającego do zarządzania kontem przez inne osoby niż właściciel. W związku z czym proszę o kontakt właściciela usługi. Warto dodać, że do tego czasu zgłoszenie pozostaje bez rozpatrzenia.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.
Z poważaniem
Maciej *******
konsultant back office ds. obsługi klienta
1. Gdzie jest napisane, że zgłoszenia nie są rozpatrywane od nie-właścicieli konta? Dodam, że moje zarejestrowane jest na kobietę a ja wypowiadam się jako mężczyzna. Do tej pory napisałem około ~15 zgłoszeń(w tym zmiany na koncie, awarie, usterki, płatności) - nigdy nie odpisali mi, że nie mogą go rozpatrzyć bo nie wypowiada się kobieta(zawsze odpowiadali, mówiąc do mnie raz per Pani a raz per Pan, nawet w tym samym zgłoszeniu

.. Dlaczego tym razem się do tego przyczepił?
2. Nie skomentuję już tego "nie odnotowałam" z podpisem pod zgłoszeniem - "Maciej".
3. "właściciela usługi" - nie bardzo rozumiem, w jaki sposób ktokolwiek może POSIADAĆ usługę? Skoro chcąc kontakt właściciela niech się z zarządem Play skontaktuje.
4. Wypełniłem ich tą ankietę. Chociaż tyle mogę zrobić żeby ten cyrk się w końcu skończył.
@uwazny
Darmowe Rozmowy chyba też są ograniczone
