• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 126 z 208
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 208

 #457135  autor: kubajestdebest
 02 lut 2011, 05:52
Witam.

Czy któryś z szanownych Konsultantów/Konsultantek jest w stanie sprawdzić jaki mam zysk i co za to można maksymalnie dostać w Propozycji?
Jeśli tak to proszę o kontakt na PW.
pzdr

 #457154  autor: mela49
 02 lut 2011, 10:12
PYTANIE DO KONSULTANTA ORANGE: jestem w połowie trwania umowy dla firm. Właśnie minęło mi 12 miesięcy, czy istnieje możliwość migracji na nowy abonament Dopasowany???

 #457159  autor: dzi0bas
 02 lut 2011, 10:35
wg mnie mozna, ale za oplata.

 #457161  autor: mela49
 02 lut 2011, 10:44
Do dziś tez tak myślałem, ale BOK mówi co innego. Dlatego wolę się upewnić, szczerze to im nie ufam.

 #457188  autor: pomaranczowy
 02 lut 2011, 12:35
Kubajestdebest, W jakim sensie zysk? Ofertę możemy Ci sprawdzić.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #457245  autor: t_madej
 02 lut 2011, 18:00
porkshire pisze:Dzwoniąc do nich parę dni temu, nie wiem czy trafiłem na tą samą konsultantkę, ale dostałem taką samą odpowiedz. Zresztą w salonie tak samo.
Hmm, to chyba miałeś szczęście, bo u nas znowu w salonie dostaliśmy zupełnie inna propozycję niż na www i przez telefon.

Dla przypomnienia:
www - tel. 399zł, nic więcej ponad abo, umowa 24 mies.
telefonicznie - tel. 499zł, pakiet 100sms z epoki dinozaurów za darmo przez 12 miesięcy, umowa na 24 miesiące
salon - tel. "w super okazyjnej cenie tylko dla Państwa" za.... 529zł i umowa na okres nie krótszy niż 30 miesięcy :lol: :lol: :lol

 #457309  autor: KKI_
 02 lut 2011, 21:38
Zależy w jakich odstępach czasowych sprawdzałeś, teraz ceny co 2 dni się potrafią zmieniać. Dlatego uwielbiam klientów z pod znaku "oferta mi sie podoba ale zadzwoni pan za kilka dni bo muszę pomyśleć ". I często jest tak że oczywiście pan dzwoni, ale cena telefonu już jest stówkę czy dwie wyższa jak np było w przypadku 6303, Avilli w niższych abo, C5 i kilku innych modeli :mrgreen:

KKI

 #457327  autor: ubuntulnx
 02 lut 2011, 22:27
KKI_ pisze:Zależy w jakich odstępach czasowych sprawdzałeś, teraz ceny co 2 dni się potrafią zmieniać.
Ta, ta, ta, co nie zmienia faktu, że ceny między tymi kanałami sprzedaż się różnią i różnić będą.

Obrazek

 #457331  autor: jacek84
 02 lut 2011, 22:56
ubuntulnx pisze:Ta, ta, ta, co nie zmienia faktu, że ceny między tymi kanałami sprzedaż się różnią i różnić będą.
A gdzie są najtańsze telefony?? :)

 #457333  autor: ubuntulnx
 02 lut 2011, 22:58
jacek84 pisze:A gdzie są najtańsze telefony??
Tam, gdzie najtaniej proponują, inaczej się tego napisać nie da. Czasem w internecie, czasem u konsultanta telefonicznie, nie ma reguły. A salon... Salon to salon :wink:

Obrazek

 #457440  autor: t_madej
 03 lut 2011, 13:00
KKI_ pisze:Zależy w jakich odstępach czasowych sprawdzałeś, teraz ceny co 2 dni się potrafią zmieniać. Dlatego uwielbiam klientów z pod znaku "oferta mi sie podoba ale zadzwoni pan za kilka dni bo muszę pomyśleć ". I często jest tak że oczywiście pan dzwoni, ale cena telefonu już jest stówkę czy dwie wyższa jak np było w przypadku 6303, Avilli w niższych abo, C5 i kilku innych modeli :mrgreen:
Ok 10 dzwoniłem 2x na *400, ok 11 byłem w salonie. Wątpię, aby ceny się zmieniały co godzinę, tym bardziej, że wieczorem na www nadal były identyczne...

 #457667  autor: OrangeDlaFirm
 03 lut 2011, 23:53
mela49 pisze:PYTANIE DO KONSULTANTA ORANGE: jestem w połowie trwania umowy dla firm. Właśnie minęło mi 12 miesięcy, czy istnieje możliwość migracji na nowy abonament Dopasowany???
Nie masz mozliwosci migracji na oferte dopasowaną gdyż jest to jedna z promocji jesli chodzi o plany taryfowe Optymalne, a jak wiadomo, z promocji można skorzystać w momencie przedłużenia umowy bądź zakupu nowego numeru.

Co ciekawe, nie jest jeszcze znany termin pojawienia się "oferty dopasowanej" w ramach przedłużenia umowy.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #457924  autor: porkshire
 05 lut 2011, 10:51
Przygód z *400 ciąg dalszy...

Wczoraj zadzwoniłem już z chęcią ostatecznego przedłużenia umowy. Wytłumaczyłem konsultantowi czym jestem zainteresowany (chciałem nadal dowiedzieć się o te dodatkowe pakiety na dane w jakiejś niższej cenie). Stwierdził on, że przekieruje mnie do innego konsultanta, który zna się na tej taryfie. Po chwili jednak okazało się, że ten konsultant oddzwoni do mnie za 10 minut. Było to wczoraj o 18 a ja nadal czekam...

Zaczyna być irytujące jak ciężko jest coś w tym Orange załatwić...

 #457954  autor: stg
 05 lut 2011, 13:45
Motorola DEFY jest już dostępna?

 #457975  autor: t_madej
 05 lut 2011, 15:12
OrangeDlaFirm pisze: Jarku, oferta dopasowana jest również dostępna dla klientów przedłużających umowę.
Na infolinii twierdzą co innego:/

Kolejna sprawa: co z tego, że na *400 dostanie się więcej, jak jeśli zsumuje się te "dodatkowe bonusy" to wychodzi akurat różnica w cenie telefonu, który przez *400 jest droższy :lol:

Przykładowo: przez internet dostaję "goły" plan Optymalny 250 i telefon za 399zł, przez *400 Optymalny 250 + pakiet SMS 100 (o wartości 10zł) na 12 miesięcy za darmo, ale telefon za 499zł.

Tak więc po odliczeniu różnicy w cenie telefonu ta wielka korzyść z przedłużenia umowy przez telefon to.... 20zł w skali 24 miesięcy zaoszczędzone na pakiecie minus koszty wykonanej rozmowy. :lol:

 #458034  autor: lolz
 05 lut 2011, 19:43
Witam.

Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy. Niestety warunki, które zaproponował są conajmniej śmieszne. Dokładnie to samo co jest na stronie internetowej. Obecnie mam abonament za 75 zł, a od jakiegoś czasu rachunki płace po kilka tysięcy :smt120

Czy ktoś może sprawdzić jakie można ,,wycisnąć,, najlepsze warunki?

 #458038  autor: kamil1221
 05 lut 2011, 20:12
lolz pisze:Witam.

Dzisiaj zadzwonił do mnie konsultant z ofertą przedłużenia umowy. Niestety warunki, które zaproponował są conajmniej śmieszne. Dokładnie to samo co jest na stronie internetowej. Obecnie mam abonament za 75 zł, a od jakiegoś czasu rachunki płace po kilka tysięcy :smt120

Czy ktoś może sprawdzić jakie można ,,wycisnąć,, najlepsze warunki?
A czy ten "tysięczny" rachunek dotyczy kilku numerów czy jednego.

Jeśli jest to suma kilku numerów = odpowiedz sobie wtedy sam, dlaczego.

 #458041  autor: lolz
 05 lut 2011, 20:33
kamil1221 pisze:
A czy ten "tysięczny" rachunek dotyczy kilku numerów czy jednego.

Jeśli jest to suma kilku numerów = odpowiedz sobie wtedy sam, dlaczego.
Nie wiemczy dobrze zrozumiałem (jeśli źle to wyprowadź mnie z błędu :) ). Te rachunki dotyczą tylko jednego numeru telefonu - tego który kwalifikuje się do przedłużenia.

 #458044  autor: kamil1221
 05 lut 2011, 20:38
Chodzi o to czy ten duży rachunek generuje kilka numerów które posiadasz na siebie, czy tylko ten który chcesz przedłużyć ?

 #458045  autor: lolz
 05 lut 2011, 20:42
Ok, czyli dobrze zrozumiałem :). Tak jak pisałem wyżej. Tylko ten, który chce przedłużyć.
  • Strona 126 z 208
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 208
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 208