Witam
Chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobne przypadki jak ja. Oto przebieg zdarzeń:
-na fakturze elektronicznej we wrześniu 2010 zobaczyłem, że zostało wyszczególnione poza standardową opłatą abonamentową, że zamówiłem "Poczta Głosowa MMS-em" oraz "Zbieraj Minuty".
- ponieważ nie mam pomroczności jasnej i wiem, że nic takiego nie zamawiałem zadzwoniłem złożyć reklamację. Została przyjęta i rozpatrzona negatywnie, bo usługi ww zostały wg Play aktywowane za pomocą krótkiego kodu w przeciągu 6 minut. Ich wytłumaczenie eliminuje tylko możliwość włamania się na PLAY24 i aktywowanie przez kogoś tych usług dla zabawy.
Machnąłem ręką na stratę 12 pln.
- wczoraj otworzyłem kolejną e-fakturę i znów widzę, że 11/01/2011 została aktywowana usługa "Zbieraj Minuty". Znów zadzwoniłem z reklamacją, operatorka potwierdziła aktywowanie usługi krótkim kodem. Na moje wyrzuty i wyjaśnienia, że powtarza się sytuacja umieściła to w zgłoszeniu.
Czy ktoś miał podobnie? Czy udało się odzyskać kasę?
Podsumowując:
Wychodzi na to że PLAY wyłudza kasę ode mnie, bo jestem na straconej pozycji. W ich systemie jest odnotowane aktywowanie krótkim kodem. Ja w żaden sposób nie mogę udowodnić że nie jestem tzw "wielbłądem" bo do tego to się sprowadza.
Nie mam dowodu, że przez telefon tego nie zrobiłem.
Z tego co wiem, to chyba w przypadku wysłania takiego kodu powinienem odebrać od PLAY wiadomość, że taka a taka usługa została włączona. Ja jednak nic takiego nie otrzymałem. A nawet jeśli bym otrzymał, to PLAY powie, że pewnie oszukuję i to z telefonu wykasowałem.
Zastanawiam się czy wysłać tę sprawę do Rzecznika Konsumentów.
Chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobne przypadki jak ja. Oto przebieg zdarzeń:
-na fakturze elektronicznej we wrześniu 2010 zobaczyłem, że zostało wyszczególnione poza standardową opłatą abonamentową, że zamówiłem "Poczta Głosowa MMS-em" oraz "Zbieraj Minuty".
- ponieważ nie mam pomroczności jasnej i wiem, że nic takiego nie zamawiałem zadzwoniłem złożyć reklamację. Została przyjęta i rozpatrzona negatywnie, bo usługi ww zostały wg Play aktywowane za pomocą krótkiego kodu w przeciągu 6 minut. Ich wytłumaczenie eliminuje tylko możliwość włamania się na PLAY24 i aktywowanie przez kogoś tych usług dla zabawy.
Machnąłem ręką na stratę 12 pln.
- wczoraj otworzyłem kolejną e-fakturę i znów widzę, że 11/01/2011 została aktywowana usługa "Zbieraj Minuty". Znów zadzwoniłem z reklamacją, operatorka potwierdziła aktywowanie usługi krótkim kodem. Na moje wyrzuty i wyjaśnienia, że powtarza się sytuacja umieściła to w zgłoszeniu.
Czy ktoś miał podobnie? Czy udało się odzyskać kasę?
Podsumowując:
Wychodzi na to że PLAY wyłudza kasę ode mnie, bo jestem na straconej pozycji. W ich systemie jest odnotowane aktywowanie krótkim kodem. Ja w żaden sposób nie mogę udowodnić że nie jestem tzw "wielbłądem" bo do tego to się sprowadza.
Nie mam dowodu, że przez telefon tego nie zrobiłem.
Z tego co wiem, to chyba w przypadku wysłania takiego kodu powinienem odebrać od PLAY wiadomość, że taka a taka usługa została włączona. Ja jednak nic takiego nie otrzymałem. A nawet jeśli bym otrzymał, to PLAY powie, że pewnie oszukuję i to z telefonu wykasowałem.
Zastanawiam się czy wysłać tę sprawę do Rzecznika Konsumentów.