• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 146 z 244
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 244

 #456705  autor: qper
 31 sty 2011, 10:17
Pojawia się kolejny problem,

pomijam już fakt, że pakiet internetowy 100 MB włącza mi się już 48h.

KOLEJNY bardzo poważny problem, zakładka USŁUGI nie dostosowuje się do wybranego numeru. Na wszystkich numerach w panelu ukazują się usługi z głównego numeru zarządzającego.

Wiele osób o tym pisze, ponieważ uniemożliwia to całkowicie aktywację usług przez play24

screen gdzie można zobaczyć problem - pokazuję numer stacjonarny gdzie widać moje usługi z fresha + pakiet internetowy który włącza się od 48h

Zgłoście to szybko do działu technicznego...


Obrazek

 #456709  autor: ukefake
 31 sty 2011, 10:29
yogurcik pisze:Napisalem juz kolejne zgloszenie oraz co polecam skargę na operatora.
skarżyć się na operatora można po uzyskaniu odpowiedzi która będzie hmmmm ... nieadekwatna do twojej reklamacji. w tej kolejności. sprawdzone - działa :)
tricki pisze:Kilku konsultantów odpowiadało na zgłoszenia, wpisując kilkukrotnie podane kwoty. A więc nie ma tu mowy o błędzie
wszystko się zgadza. tu nie ma błędu, tylko seria błedów za które być może firma cię przeprosi, czytaj: o kwocie 100pln możesz zapomnieć.
tricki pisze:Złożyłem ponowną prośbę o aktywację przyznanej rekompensaty.
Dostaniesz odpowiedź a w niej być może rekompensate od rekompensaty (takie rzeczy tylko w playu). i dopiero wtedy możesz zgłosić się do UKE.
W jednym muszę przyznać rację p4y: poziom obsługi ulega zmianie i jeszcze na pewno nas zaskoczy ;)
tricki pisze:Opieszały czas rozpatrywania reklamacji
Na rozpatrzenie reklamacji zgodnie z PT jest 30 dni. Na rozpatrzenie zgłoszenia nie ma okreslonego terminu. Zatem jeśli reklamacja leży np 3 tygodnie to jest to zgodne z prawem. Oczywiście każda rozsądna i szanująca się firma z pewnością ma swój wewnętrzny, krótszy czas rozpatrywania - osoby kontrolujące mają większą szansę wyłowić taką reklamację zanim się przeterminuje.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 10:34 przez ukefake, łącznie zmieniany 1 raz.

 #456710  autor: qper
 31 sty 2011, 10:31
Nie do końca, mój kuzyn dostał 2 razy rekompensaty po 30 i 40 zł z tytułu problemów z pakietami. Więc jest to realne.

Ja bym nie popuścił - ile miesięcznie ładujesz te telefony ? bo od tego też jest uzależniona rekompensata?

 #456713  autor: ukefake
 31 sty 2011, 10:38
qper, między 30+40 a 100+100 jest różnica. I to duża. Zwykli konsultanci zapewne nie mogą przyznawać tak dużych rekompensat. Ale pewnie ktoś wyżej i owszem. Tylko czy kolejne reklamacje przebiją się przez tzw linię pierwszego kontaktu? jeśli nie to bym pisał do UKE

 #456714  autor: tricki
 31 sty 2011, 10:38
ukefake pisze:tricki napisał/a:
Złożyłem ponowną prośbę o aktywację przyznanej rekompensaty.
Dostaniesz odpowiedź a w niej być może rekompensate od rekompensaty (takie rzeczy tylko w playu). i dopiero wtedy możesz zgłosić się do UKE.
W jednym muszę przyznać rację p4y: poziom obsługi ulega zmianie i jeszcze na pewno nas zaskoczy ;)
Nie zadroszczę Play4you. Wykonują czarną robotę. Dopóki będą takie sytuacje pracy zapewne im nie zabraknie ;)

[ Dodano: 2011-01-31, 10:49 ]
qper pisze:Nie do końca, mój kuzyn dostał 2 razy rekompensaty po 30 i 40 zł z tytułu problemów z pakietami. Więc jest to realne.
zdaję sobie z tego sprawę stąd jestem pewien że to nie był błąd. Mam kilka numerów płacąc średnio po kilkadziesiat złotych mc za każdy.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 11:04 przez tricki, łącznie zmieniany 1 raz.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456719  autor: qper
 31 sty 2011, 10:57
ukefake pisze:qper, między 30+40 a 100+100 jest różnica. I to duża. Zwykli konsultanci zapewne nie mogą przyznawać tak dużych rekompensat. Ale pewnie ktoś wyżej i owszem. Tylko czy kolejne reklamacje przebiją się przez tzw linię pierwszego kontaktu? jeśli nie to bym pisał do UKE
A dlaczego myślisz, że nie mogą?

 #456721  autor: ukefake
 31 sty 2011, 11:03
qper pisze:A dlaczego myślisz, że nie mogą?
małe rekompensaty to małe straty przy ewentualnych nadużyciach.

 #456724  autor: playonline
 31 sty 2011, 11:14
tricki pisze:Nie zadroszczę Play4you. Wykonują czarną robotę.
Zgodze sie tylko czesciowo. P4Y tutaj sobie z nami rozmawia i pisze ale jak juz bylo wspomniane to nie jest oficjalny kanal... Tak wiec moze pozwolic sobie na przeoczenie kilku spraw. Czarna robote odwalaja tak naprawde ci co siedza w salonach, na I linii BOKu i ci co zalatwiaja rozne zezwolenia, ludzie od ktorych wiele zalezy czyli ci z prawie samej gory. Dlaczego ci odwalaja czarna robote? Bo musza uzerac sie z nami Klientami, pozostali czyli tzw. eksperci sa anonimowi. Gdzie zobaczysz ich nazwiska? Czy pogadasz z nimi? Watpie, moze w bardzo szczegolnych przypadkach. Tak jest w kazdej sieci. W Plusie tez kiedys dostalem odpowiedz od jakiejs niby ekspertki co wypowiedziala sie dwa razy w tej samej sprawie tyle, ze w odstepie kilku dni. Odpowiedzi sobie przeczyly. Na odwolanie odpowiedzial mi juz ktos inny przyznajac mi racje. Gdyby ci eksperci mieli kontaktowac sie z kazdym klientem to polowa Polski musialaby byc zatrudniona... Nikomu (opowi) by sie to nie oplacalo... Tak wiec zapewne jest kilka osob decydujacych a reszta tylko czyta...
ukefake pisze:konsultanci zapewne nie mogą przyznawać tak dużych rekompensat.
Jasne, ze nie moga.. Wszedzie tak jest, nie tylko w telekomunikacji. Im wyzej, tym wieksze mozliwosci. Zadzwon do Plusa i domagaj sie 100zl rekompensaty za to, ze dostales smsa marketingowego... Nie przyznaja Ci jej bo nie maja takich uprawnien. Zloz reklamacje w Plusie to w ciagu tygodnia dostaniesz odpowiedz i rekompensate...

[ Dodano: 2011-01-31, 11:23 ]
ukefake pisze:małe rekompensaty to małe straty przy ewentualnych nadużyciach.
Dokladnie.

 #456730  autor: qper
 31 sty 2011, 11:39
playonline pisze: Nie przyznaja Ci jej bo nie maja takich uprawnien. Zloz reklamacje w Plusie to w ciagu tygodnia dostaniesz odpowiedz i rekompensate...
Nie do końca się z Tobą zgodzę. Mają założenia ale nigdzie nie jest powiedziane, że tak być nie może. Tu ewidentnie jest 2 x podawana wysoka kwota - więc albo to świadczy o tym, że mogą albo o tym, że konsultanci to kompletne gł@by

Jeżeli jestem (zakładam) kluczowym klientem i składam reklamację techniczną - wtedy mogę na 100% oczekiwać więcej... i to się sprawdza

Dlatego pytałem ile doładowuje telefony. Zauważyłem już, że wysokość rekompensat jest również uzależniona od tego.

Sam otrzymałem rekompensatę 90 zł więc jest to możliwe - co się nerwów najadłem to moje.

Weź po uwagę, że Play ma teraz większe środki bo nie wszyscy otrzymują bonus po przejściu do Fresha ;)

 #456736  autor: trzymiasto
 31 sty 2011, 12:23
Widzę , że tu poruszany jest problem , który mnie dotyczy.

Jak co miesiąc a dokładnie 30 dni odklikuje na PLAY 24 włączenie pakietu danych.
Reszta zawsze się sumowała z nowym pakietem. Pakiet zawsze był aktywny po 24h.
Telefon mam tak skonfigurowany ,że sam mi się łączy z netem, poczta itp. nagle dostałem komunikat , że nie mam środków na koncie !!!!! Wchodzę na 24 i co widzę, w trakcie zmian po 3 dniach znika, dzwonię i co nie włączyło się bo nie było środków. Reklamacja niezasadna. I teraz się zaczyna udowadnianie ,że włączenie odbywało się w czasie gdy środki były na koncie.

I teraz dalej. Mam na konice Play 24 ponad 10 numerów. Po zmianie, którą
w dniu 26-01-2011 Play wprowadził jako modyfikacje graficzną do strony PLAY 24.

zakładka usługi nie odświeża się przy zmianie numeru do zarządzania. Wybierając na starcie jeden numer , ciągle wyświetlają się informacje z tego właśnie numeru. Absurdem jest , że wybierając do zarządzania konto VOICE i zmieniając na konto DATA ciągle mamy usługi związane typowo z usługami głosowymi. np. pakiety minut.
Aby mieć dane z prawidłowego konta trzeba się non stop przelogowywać.

 #456737  autor: qper
 31 sty 2011, 12:25
Play4you zgłoś to im szybko, proszę - to jest normalnie koszmar.

 #456772  autor: qxv1
 31 sty 2011, 15:07
Panowie kto ma problem z włączaniem usług tak jak ja radzę nie pisać tu i prosić o interwencję bo i tak nic z tego nie będzie.
proponuje tak jak ja 24 godziny mineły napisałem zgłoszenie i zadzwoniłem
kompetentny konsultant odpisał mi że w moim planie usługi włączyć nie mogę bo jej w regulanimie dla mojej taryfy nie ma :D bardzo smieszne bo co miesiąc ją aktywuje a teraz wisiała w play24 jako do aktywacji.
Zdesperowany zadzwoniłem do UKE ku mojemu zdziwieniu bardzo kompetentna pani poprosiła o podanie danych telefonu i osobowych oraz opisanie problemu mailem.
Po około 1.5 godziny telefon z play z informacją że wszystkie usługi zostały aktywowane ( czyli jak się chce to nawet takie dziadostwo jak play może działać i to natychmiast).
Przeprosiny i mały bonus na osłodę też się znalazl.
piszcie do uke bo warto. :-D

 #456773  autor: kerim36
 31 sty 2011, 15:12
qxv1 pisze:piszcie do uke bo warto.
gwarantuje Ci, ze UKE na pewno jeszcze nie zaczelo dzialac :) pewnie jeszcze nawet nie zdazyli przekierowac zgloszenia do odpowiedniej delegatury

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #456774  autor: qper
 31 sty 2011, 15:12
qxv1 pisze:piszcie do uke bo warto. :-D
tu nie chodzi o to by się do UKE skarżyć.

Chciałbym tylko informację kiedy to się skończy.

Po ostatnich problemach naprawdę zastanawiam się nad przeniesieniem wielu numerów.
Nie ma pomocy z żadnej strony, a już na pewno nie BOK.

 #456775  autor: kerim36
 31 sty 2011, 15:17
Nie ma pomocy z żadnej strony, a już na pewno nie BOK.
jak widac TANIO, nie oznacza BARDZO DOBRZE

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #456776  autor: qxv1
 31 sty 2011, 15:19
kerim36 pisze:
qxv1 pisze:piszcie do uke bo warto.
gwarantuje Ci, ze UKE na pewno jeszcze nie zaczelo dzialac :) pewnie jeszcze nawet nie zdazyli przekierowac zgloszenia do odpowiedniej delegatury
Jeżeli osoba dzwoniąca z play powołuje się na interwencje UKE to raczej sprawę ruszyli prawda ?
Z tego co mi mówiono w UKE jest kilkaset zgłoseń być może stąd ta nagła sprawność.
Ja tam nie narzekam ale dziś rano myślałem, że mnie szlak trafi.
dzwoniłem do warszawy bo tu jest centrala UKE i play wiec warto sobie pominąć delagatyry lokalne.
poza tym chyba warto upomnieć się o swoje to żadna łaska płacisz i chcesz mieć to za co zapłaciłeś.
Tym bardziej skoro da się aktywować po interwencji to nie rozumię czemu się za to nie wezmą przecież reputacja idzie w świat.

 #456781  autor: tricki
 31 sty 2011, 15:30
gdy ja składałem sprawe do UKE, przekierowano ją do mojego rejonu. To jest urząd i takie maja chyba procedury ;) Całość trwała 2 tygodnie. O wszystkim byłem na bieżąco informowany. W miedzyczasie musiała dotrzec jakaś informacja do Play bo sami dzwonili w tej sprawie aby załatwić ją polubownie ;)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456784  autor: qxv1
 31 sty 2011, 15:42
tricki pisze:gdy ja składałem sprawe do UKE, przekierowano sprawe do mojego rejonu. Takie maja chyba procedury ;)
Gdybyś mnie zapytał rano to pewnie mówiłbym to samo. Teraz jestem zadowolony no i bonus 50 zł jak się wyrazili jako zadość uczynienie heh też przyjmuje chętnie bo to co robią to jedno zdarza sie w każdej sieci, ale stosunek do domagalących się słusznie swoich praw klienta i beszczelne kłamanie konsultantów jeżeli wogóle tą zbieranine laików można tak nazwać to drugie.
dziwnym trafem na obu numerach które posiadam w play dało się aktywować zaległe usługi to co jak się chce czy musi to się da jak sie klient nie poskarży tylko czeka to mamy go w du.. i opowiadamy mu bajki w stylu no jak sie nie włączyła w ciągu 24 godzin to prosze czekać następne 24 godziny to jet szanowanie klienta i jego pieniędzy ?
tanio nie musi i nie może oznaczać czekaj aż łaskawie się nam zachce.

 #456787  autor: tricki
 31 sty 2011, 15:49
a co powiesz na moją sprawę? ;)

Play4you, zgłaszając sprawę bezpośrednio do Ciebie nie robię tego z mojego braku niecierpliwości a wyłacznie np z poniższej sytuacji. Sytuacji którą do Ciebie m.in zgłaszałem. Jej finał jest bardzo zaskakujący!

Człowiek nie wie czy ma się śmiać czy płakać. Ponizej korespondencja dotyczaca moich reklamacji i odpowiedzi konsultantów, zwróćcie uwage na wysokości rekompensat i odpowiedź w sytuacji kiedy poprosiłem o ich aktywację:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem Portalu Play24, 2 stycznia 2010 roku, dotyczące niedogodności w dostępie kodów USSD.
W celu rozwiązania zgłoszenia, dokonałem analizy danych z systemu, dotyczące konta abonenckiego numer 5556879, na którym posiada Pan usługę o numerze ................... Na tej podstawie stwierdzam, że nastąpiły chwilowe niedogodności w dostępie do kodów USSD. Tym samym, potwierdzam, że mógł Pan mieć utrudnienia w aktywacji wspomnianego Pakietu. Przepraszam za powstałą sytuację. Zapewniam, że nie było to celowe działanie ze strony Operatora sieci Play.
W związku z powyższym, proponuje rekompensatę, w postaci jednorazowego, promocyjnego doładowania konta kwotą 30,00 zł. Kwota ta, nie przedłuża ważności konta ani nie spowoduje możliwości skorzystania z innych Ofert Promocyjnych. Jeżeli zgadza się Pan z oja decyzją, proszę
o kontakt z Obsługą Klienta sieci Play w dowolnie wybrany sposób i powołanie się na rozwiązanie zgłoszenia numer 25817502.
Wieczerzę, że przedstawione przeze mnie rozwiązanie, przyczyni się do polubownego zamknięcia sprawy.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.


Z poważaniem,

Piotr F........,
konsultant ds. obsługi klienta

ponieważ rekompensate przyznano na jeden nr pomimo że składałem dla dwóch jednoczesnie poprosiłem o ponowne rozpatrzenie sprawy dla drugiego nr i w odpowiedzi otrzymałem:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące przyznanej rekompensaty, które otrzymałem 14 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Uprzejmie informuję, że ponownie wnikliwie zapoznałem się z przedstawioną przez Pana sytuacją i z dotychczasowymi zgłoszeniami w tej sprawie.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że zdecydowałem się na podwyższenie rekompensat dla numerów ............ oraz ......................., adekwatnie do poniesionej przez Pana straty z powodu modernizacji serwisu.

Pragnę poinformować, że przyznana rekompensata to jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............ oraz jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............... Jeżeli zgadza się Pan na aktywację rekompensaty proszę o ponowny kontakt z nami telefonicznie, w punkcie obsługi klienta lub poprzez serwis Play 24, powołując się na numer tego zgłoszenia, to jest: 26323786.

Za wszelkie dotychczasowe niedogodności serdecznie Pana przepraszam i mam nadzieję, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na naszą dalszą współpracę.

Ufam, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z wyrazami szacunku,

Daniel R....................
konsultant ds. obsługi klienta




i odpowiedź na moją prośbe o aktywację rekompensaty:

Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rekompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące rekompensaty, które otrzymałam 28 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Informuję, że przyznana rekompensata doładowania dla numerów .....................w wysokości 100,00 zł zawarta w odpowiedzi na zgłoszenie 26323786 wynika z omyłki konsultanta za co chciałabym serdecznie Pana przeprosić.
Informuję, że proponowana rekompensata za niedogodności opisane w poprzednich zgłoszeniach to 10,00 zł na doładowanie dla każdego z powyższych numerów. Jeżeli odpowiada Panu takie rozwiązanie proszę o ponowny kontakt z nami powołując się na numer powyższego zgłoszenia.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.


Pozdrawiam,
Nikoletta P.................
konsultant ds. obsługi klienta


a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456795  autor: Logith
 31 sty 2011, 16:14
Ile razy jeszcze to masz zamiar wklejać?

Obrazek
Obrazek
  • Strona 146 z 244
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 244
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 244