a co powiesz na moją sprawę?
Play4you, zgłaszając sprawę bezpośrednio do Ciebie nie robię tego z mojego braku niecierpliwości a wyłacznie np z poniższej sytuacji. Sytuacji którą do Ciebie m.in zgłaszałem. Jej finał jest bardzo zaskakujący!
Człowiek nie wie czy ma się śmiać czy płakać. Ponizej korespondencja dotyczaca moich reklamacji i odpowiedzi konsultantów, zwróćcie uwage na wysokości rekompensat i odpowiedź w sytuacji kiedy poprosiłem o ich aktywację:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem Portalu Play24, 2 stycznia 2010 roku, dotyczące niedogodności w dostępie kodów USSD.
W celu rozwiązania zgłoszenia, dokonałem analizy danych z systemu, dotyczące konta abonenckiego numer 5556879, na którym posiada Pan usługę o numerze ................... Na tej podstawie stwierdzam, że nastąpiły chwilowe niedogodności w dostępie do kodów USSD. Tym samym, potwierdzam, że mógł Pan mieć utrudnienia w aktywacji wspomnianego Pakietu. Przepraszam za powstałą sytuację. Zapewniam, że nie było to celowe działanie ze strony Operatora sieci Play.
W związku z powyższym, proponuje rekompensatę, w postaci jednorazowego, promocyjnego doładowania konta kwotą
30,00 zł. Kwota ta, nie przedłuża ważności konta ani nie spowoduje możliwości skorzystania z innych Ofert Promocyjnych. Jeżeli zgadza się Pan z oja decyzją, proszę
o kontakt z Obsługą Klienta sieci Play w dowolnie wybrany sposób i powołanie się na rozwiązanie zgłoszenia numer 25817502.
Wieczerzę, że przedstawione przeze mnie rozwiązanie, przyczyni się do polubownego zamknięcia sprawy.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Z poważaniem,
Piotr F........,
konsultant ds. obsługi klienta
ponieważ rekompensate przyznano na jeden nr pomimo że składałem dla dwóch jednoczesnie poprosiłem o ponowne rozpatrzenie sprawy dla drugiego nr i w odpowiedzi otrzymałem:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące przyznanej rekompensaty, które otrzymałem 14 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Uprzejmie informuję, że ponownie wnikliwie zapoznałem się z przedstawioną przez Pana sytuacją i z dotychczasowymi zgłoszeniami w tej sprawie.
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że zdecydowałem się na podwyższenie rekompensat dla numerów ............ oraz ......................., adekwatnie do poniesionej przez Pana straty z powodu modernizacji serwisu.
Pragnę poinformować, że przyznana rekompensata to jednorazowe doładowanie w wysokości
100zł dla numeru ............ oraz jednorazowe doładowanie w wysokości
100zł dla numeru ............... Jeżeli zgadza się Pan na aktywację rekompensaty proszę o ponowny kontakt z nami telefonicznie, w punkcie obsługi klienta lub poprzez serwis Play 24, powołując się na numer tego zgłoszenia, to jest: 26323786.
Za wszelkie dotychczasowe niedogodności serdecznie Pana przepraszam i mam nadzieję, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na naszą dalszą współpracę.
Ufam, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Z wyrazami szacunku,
Daniel R....................
konsultant ds. obsługi klienta
i odpowiedź na moją prośbe o aktywację rekompensaty:
Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rekompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące rekompensaty, które otrzymałam 28 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Informuję, że przyznana rekompensata doładowania dla numerów .....................w wysokości
100,00 zł zawarta w odpowiedzi na zgłoszenie 26323786 wynika z omyłki konsultanta za co chciałabym serdecznie Pana przeprosić.
Informuję, że proponowana rekompensata za niedogodności opisane w poprzednich zgłoszeniach to 10,00 zł na doładowanie dla każdego z powyższych numerów. Jeżeli odpowiada Panu takie rozwiązanie proszę o ponowny kontakt z nami powołując się na numer powyższego zgłoszenia.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Pozdrawiam,
Nikoletta P.................
konsultant ds. obsługi klienta
a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!