• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 145 z 244
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 244

 #456587  autor: play na karte
 30 sty 2011, 18:02
a jak ustawic w telefonie nokia 6700 classic aby polaczenia przychodzace byly tylko od numerow znajdujacych sie w ksiazce telefonicznej , dalej jak ustawic limit polaczen wychodzacych
aby nie przekroczyc pakietu zlotowek w abonamencie , i aby nie przekroczyc wszystkich minut promocyjnych powyzej przyznanych, oczywiscie abonament w play , long play 69

 #456603  autor: Jedrker
 30 sty 2011, 19:47
play na karte pisze:dalej jak ustawic limit polaczen wychodzacych
aby nie przekroczyc pakietu zlotowek w abonamencie , i aby nie przekroczyc wszystkich minut promocyjnych powyzej przyznanych, oczywiscie abonament w play , long play 69
nie ma czegoś takiego w ofercie abonamentowej ...

 #456614  autor: tricki
 30 sty 2011, 20:49
play4you2 pisze:tricki napisał/a:
Może wiec Play4you pomoże. nr 26862062.


Moi drodzy, mam taką prośbę, wszyscy, którzy mają zgłoszenia powyżej półtora tygodnia, napiszcie mi na PW informacje z numerem zgłoszenia, w temacie wpiszcie "ponaglenie zgłoszenia". Zasrzegam od razu, zgłoszenia poniżej półtora tygodnia nie będą przeze mnie ponaglane. Proszę więc was o wyrozumiałość i zaoszczędzicie dzięki temu sobie i mi dużo czasu na weryfikację, ile czasu minęło od zgłoszenia. Z góry dziękuję za zrozumienie.
Play4you, zgłaszając sprawę bezpośrednio do Ciebie nie robię tego z mojego braku niecierpliwości a wyłacznie np z poniższej sytuacji. Sytuacji którą do Ciebie m.in zgłaszałem. Jej finał jest bardzo zaskakujący!

Człowiek nie wie czy ma się śmiać czy płakać. Ponizej korespondencja dotyczaca moich reklamacji i odpowiedzi konsultantów, zwróćcie uwage na wysokości rekompensat i odpowiedź w sytuacji kiedy poprosiłem o ich aktywację:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem Portalu Play24, 2 stycznia 2010 roku, dotyczące niedogodności w dostępie kodów USSD.
W celu rozwiązania zgłoszenia, dokonałem analizy danych z systemu, dotyczące konta abonenckiego numer 5556879, na którym posiada Pan usługę o numerze ................... Na tej podstawie stwierdzam, że nastąpiły chwilowe niedogodności w dostępie do kodów USSD. Tym samym, potwierdzam, że mógł Pan mieć utrudnienia w aktywacji wspomnianego Pakietu. Przepraszam za powstałą sytuację. Zapewniam, że nie było to celowe działanie ze strony Operatora sieci Play.
W związku z powyższym, proponuje rekompensatę, w postaci jednorazowego, promocyjnego doładowania konta kwotą 30,00 zł. Kwota ta, nie przedłuża ważności konta ani nie spowoduje możliwości skorzystania z innych Ofert Promocyjnych. Jeżeli zgadza się Pan z oja decyzją, proszę
o kontakt z Obsługą Klienta sieci Play w dowolnie wybrany sposób i powołanie się na rozwiązanie zgłoszenia numer 25817502.
Wieczerzę, że przedstawione przeze mnie rozwiązanie, przyczyni się do polubownego zamknięcia sprawy.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl. gdzie można również na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia, zobaczyć odpowiedź, uzyskać informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.


Z poważaniem,

Piotr F........,
konsultant ds. obsługi klienta

ponieważ rekompensate przyznano na jeden nr pomimo że składałem dla dwóch jednoczesnie poprosiłem o ponowne rozpatrzenie sprawy dla drugiego nr i w odpowiedzi otrzymałem:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące przyznanej rekompensaty, które otrzymałem 14 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

Uprzejmie informuję, że ponownie wnikliwie zapoznałem się z przedstawioną przez Pana sytuacją i z dotychczasowymi zgłoszeniami w tej sprawie.

Jest mi niezmiernie miło poinformować, że zdecydowałem się na podwyższenie rekompensat dla numerów ............ oraz ......................., adekwatnie do poniesionej przez Pana straty z powodu modernizacji serwisu.

Pragnę poinformować, że przyznana rekompensata to jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............ oraz jednorazowe doładowanie w wysokości 100zł dla numeru ............... Jeżeli zgadza się Pan na aktywację rekompensaty proszę o ponowny kontakt z nami telefonicznie, w punkcie obsługi klienta lub poprzez serwis Play 24, powołując się na numer tego zgłoszenia, to jest: 26323786.

Za wszelkie dotychczasowe niedogodności serdecznie Pana przepraszam i mam nadzieję, że nie będzie miało to negatywnego wpływu na naszą dalszą współpracę.

Ufam, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniam, że dołożę wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z wyrazami szacunku,

Daniel R....................
konsultant ds. obsługi klienta




i odpowiedź na moją prośbe o aktywację rekompensaty:

Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rekompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące rekompensaty, które otrzymałam 28 stycznia 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Informuję, że przyznana rekompensata doładowania dla numerów .....................w wysokości 100,00 zł zawarta w odpowiedzi na zgłoszenie 26323786 wynika z omyłki konsultanta za co chciałabym serdecznie Pana przeprosić.
Informuję, że proponowana rekompensata za niedogodności opisane w poprzednich zgłoszeniach to 10,00 zł na doładowanie dla każdego z powyższych numerów. Jeżeli odpowiada Panu takie rozwiązanie proszę o ponowny kontakt z nami powołując się na numer powyższego zgłoszenia.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile1.pg
Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.


Pozdrawiam,
Nikoletta P.................
konsultant ds. obsługi klienta


a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!


Sytuacja zabawna ale co dalej z tym faktem zrobić? Czy sprawa nadaje się do UKE?
Ostatnio zmieniony 31 sty 2011, 11:26 przez tricki, łącznie zmieniany 3 razy.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456629  autor: playonline
 30 sty 2011, 21:15
tricki pisze:Co na to Play4you?
Pojechali... :D

Ja dzis dostalem taka odpowiedz... tzn czesc tylko zamieszcze:
"Sprawa wyjaśniona podczas kontaktu telefonicznego [...]. Pan został poinformowany o tym, iż [...]. "
Nie wyjasniona, tylko przedstawiona. To byla mala sugestia aby cos poprawiono ale nie chcialo mi sie z kobieta rozmawiac.. ;) No a dwa, to rozbawila mnie ta wytluszczona tresc odpowiedzi... ;)

 #456630  autor: play na karte
 30 sty 2011, 21:16
BOK play naprawde dziala szybko i naprawde dba o klientow zglaszalem dzisiaj sprawe
Nr zgłoszenia: 26995204
Data wpłynięcia do P4: 2011-01-30 17:22:42
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-01-30 17:48:43 , i jak tu mozna nie pochwalic takiej obslugi poprostu tam pracuja ludzie DYNAMIT , wielki szacuneczek i pochwala za pozytywne rozpatrzenie tego zgloszenia i w skali 10 punktowej daje cale 10 punktow za ekspresowa obsluge , fachowe podejscie do klienta , dodam ze sprawa byla bardzo wazna .

 #456632  autor: playonline
 30 sty 2011, 21:20
play na karte pisze:BOK play naprawde dziala szybko i naprawde dba o klientow zglaszalem dzisiaj sprawe
Nr zgłoszenia: 26995204
Data wpłynięcia do P4: 2011-01-30 17:22:42
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-01-30 17:48:43 , i jak tu mozna nie pochwalic takiej obslugi poprostu tam pracuja ludzie DYNAMIT , wielki szacuneczek i pochwala za pozytywne rozpatrzenie tego zgloszenia i w skali 10 punktowej daje cale 10 punktow za ekspresowa obsluge , fachowe podejscie do klienta , dodam ze sprawa byla bardzo wazna .
A co to byla za bardzo wazna sprawa? Tzn czego dotyczyla?

 #456639  autor: tricki
 30 sty 2011, 21:24
obawiam się że kolega jest w mniejszośći ;). A jak BOK pracuje to widac po korespondencji którą załaczyłem ja i wiele osób wcześniej.

Ale marzę i życzę sobie by BOK był jak Dynamit :twisted:

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456644  autor: playonline
 30 sty 2011, 21:33
tricki pisze:obawiam się że kolega jest w mniejszośći
Ja na BOK ogolnie tez nie narzekam. Wiem, ze konsultanci odbierajacy telefony nie za wiele moga zrobic a wszyscy na nich haki wieszaja... Tak po prawdzie to oni tylko czytaja, a od "czarnej roboty" sa ci tzw eksperci i osoby z ktorymi sie nie rozmawia. Inna sprawa, ze konsultanci w BOK moga walnac glupote i powiedziec cos nieprawdziwego... No tak, idzie sie posmiac czasami (gdzies na telepolis byl watek z wpadkami konsultantow... ;) ). Sam pamietam rozmowy z ludzmi z Plusa. Kilka zdarzylo mi sie tez z Playa ale bardzo malo. Jezeli to nie wplywa negatywnie na moje konto to traktuje to z przymrozeniem oka.. ;)

 #456645  autor: tricki
 30 sty 2011, 21:40
"a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!"

czy to mozna nazwac pomyłką?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #456647  autor: play na karte
 30 sty 2011, 21:45
kwestia techniczno - finansowa naprawde to bylo szybko rozpatrzone no i pozytywnie zalatwione , takze dla mnie to naprawde DYNAMIT .

 #456657  autor: MiXer6
 30 sty 2011, 22:31
Można liczyć na pomoc z zgłoszeniem nr: 26869914? Nie umie się dodzwonić na jeden numer stacjonarny a z każdej innej sieci normalnie działa. Problem już występował wcześniej i został naprawiony gdzieś po ok 3 tyg. dopiero! Niestety po kilku miesiącach powrócił :(

 #456658  autor: yogurcik
 30 sty 2011, 22:32
Play4you Ja rozumiem iż podpisana umowa jest na usługę mobilna. Ale na adresie firmy na którą jest owa umowa podpisana byl zasieg PLUSGSM a teraz go nie ma . 3/4 rozmow jest prowadzona z adresu firmy . Przeciez nikt normalny by podpisywal umowey jak nie ma zasięgu sieci po co? Wiem ze dużo firm i znajomych którzy mieszczą sie w tej aglomeracji nie nie sa klientami play ale polkomtela i wysyłają zgłoszenia do swojego operatora ktory sie przyznał do tego iz owy nadajnik jest wylaczony. Czekam co będzie dalej ... mi umowa konczy sie na szczecie w marcu wytrzymam,ale jestem ciekaw jak do tego odniesie sie UKE do którego wysłałem zapytanie co w danym momencie .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456660  autor: avt31
 30 sty 2011, 22:40
tricki pisze:"a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!"

czy to mozna nazwac pomyłką?
Po podwyżce opłat do BOK będzie jeszcze więcej takich "publikacji".
Widły mają duuuuże w przydzielaniu rekompensat. :lol:
Osobiście wspólczuję tricki, ale korespondencja warta publikacji i przeczytania. :lol:

 #456676  autor: mPablo
 30 sty 2011, 23:59
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Play4you2 pomóż proszę. Ponowiłem prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia nr 24841681 w zgłoszeniu nr 26820305.
Ok, zamieszczę prośbę o przyspieszenie. Tak na przyszłość, postaraj się do końca wysłuchać z czym do Ciebie dzwonią, wówczas nie było by tej sytłacji.
Ale ja pytałem o jakie zgłoszenie chodzi i usłyszałem w odpowiedzi tylko "dotyczące problemów z internetem". Chcesz to posłuchaj :-D

 #456679  autor: yogurcik
 31 sty 2011, 00:29
U mnie już minęło 30 h od aktywacji 3 usług Obrazek oczywiście nie są włączone Pan w BOK nie wie dlaczego. Napisalem juz kolejne zgloszenie oraz co polecam skargę na operatora.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #456680  autor: Pijo
 31 sty 2011, 00:33
yogurcik pisze:minęło 30 h od aktywacji 3 usług
U mnie Program doładowań aktywował sie po 3 albo 4 dni od zlecenia . Doładowałem już konto za 30 zl i nie pojawił sie jeszcze bonus 30 minut do P i stacjo, wcześniej (w poprzednim roku) bonus pojawiał sie kilka minut po doładowaniu.


Dobrze,że chociaż P24 już działa, a przynajmniej bilingi.

 #456686  autor: uwazny
 31 sty 2011, 06:22
tricki pisze:wysokości rękompensat
tricki pisze:rękompensate przyznano
tricki pisze:prośbe o aktywację rękompensaty
tricki pisze:Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rękompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
naprawdę napisałeś tak w zgłoszeniu?

 #456691  autor: qxv1
 31 sty 2011, 08:26
Play24 to jakieś nieporozumienie !
Aktywowane usługi nie są włączane. 3 dni czekam na aktywacje usług na dwóch numerach i nic dzwonie do bok oczywiście każą czekać :D aż usługa raczy sie włączyć.
Czy to caritas ? czy poważna firma która za usługi pobiera opłaty, nie aktywowane kiedy im się tak podoba tylko kiedy klient sobie życzy.
Może tak dla odmiany zamiast piepszyć o sieci 4G pracownicy play i sam mentor pan Gruszka ruszy dupe i zajmą się tym co podstawowe obsługa klienta, a jak się już tego nauczą to wtedy można sobie siąść wygodnie w fotelu np. rzecznika i pomarzyć o sieci 4G. póki co do roboty od podstaw panowie.
Zrobić porządek z aplikacją na stronie play24 wyrzucić domorosłych informatyków, przeszkolić BOk !
Jeśli nie możecie się uporać z mniej więcej 12 usługami na stronie play24 to może czas zmienić prace na coś mniej ambitnego np. sieć W RODZINIE.

 #456700  autor: play4you2
 31 sty 2011, 09:17
qper pisze:Nadal jako wierny użytkownik sieci czekam na jakieś informacje jak choćby kiedy będzie normalnie.
Posłuchajcie, sprawa została zgłosozna do dostawcy, więc póki co, mogę wam tyle powiedzieć, ile sam wiem. Mam nadzieję i wierzę w to bardzo, że uporają się z tym jak najszybciej.
qper pisze:dodatkowo przypomnę jeszcze jeden screen, który jest dla mnie niezrozumiały
Sprawę przekazałem do odpowiednich osób.
Pajuch pisze:Widac ne przeczytales calego posta od publikacji tamtego posta smiga
Być może umknął mi gdzieś w natłoku tych wszystkich wiadomości :wink:. W takim razie cieszę się, że wszystko jest już oki.
kuwejt pisze:W końcu wymiana zdań jest podstawą relacji międzyludzkich
W tej kwestii przyznaję Ci 100% racji :-).
play na karte pisze:a jak ustawic w telefonie nokia 6700 classic aby polaczenia przychodzace byly tylko od numerow znajdujacych sie w ksiazce telefonicznej
Operator czegoś takiego Ci nie zaoferuje, ale telefony mają czasami tzw. "black list", która umożliwia wrzucenie danego telefonu do tej listy (nie pamiętam, czy ten model ma coś takiego, ale chyba nie). My możemy zaoferować Ci blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych.
tricki pisze:Czy sprawa nadaje się do UKE?
Przede wszystkim mnadaje się do ponownego rozpatrzenia i złożenia odwołania od tej odpowiedzi dotyczącej 100,00 PLN. Jeżeli był błąd konsultanta (niestety) w kwestii rekompensaty, złóż odwołanie. Oczywiście nie mogę zabronić Ci złożenia sprawy do UKE, ale ja bym spróbował na Twoim miejscu najpierw złożyć odwołanie a dopiero później napisać do UKE, jeżeli odpowiedź nie byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca.
MiXer6 pisze:Można liczyć na pomoc z zgłoszeniem nr: 26869914?
Widzę, że kolega prawie nowy po ilości postów. Proszę, zapoznaj się z moim wcześniejszym wpisem, dotyczącym spraw. Z chęcią Ci pomogę, ale zgłoś się do mnie, jak nie rozwiążą Ci tego po 1,5 tygodnia od daty zgłoszenia. Dajmy szansę onsultantom na rozwiązanie sprawy. Z tego co widzę, sprawę zgłosiłeś 27 a dziś mamy 31, gdzie po drodze był weekend. Przypominam, że każą sprawę staramy się rozwiązać w mozliwie najkrótszym okresie (do 5 dni roboczych), ale czasami wymaga to większej aktywności i dlatego się przedłużają odpowiedzi.
Ok, wiem, że zaraz napiszecie, że są sprawy banalne i "leżą" tygodniami. Ok, zgadzam się, niestety czasami się tak rzeczywiście trafi, że jakieś zgłoszenie może zostać "przeoczone", ale to nie oznacza absolutnie, że nie będzie zrobione lub że ktoś zrobił to celowo. Niestety, czasami tak się zdarza, za co mogę Was tylko przeprosić.
yogurcik pisze:Play4you Ja rozumiem iż podpisana umowa jest na usługę mobilna.
Mo właśnie i z tego właśnie powodu, nie ma mozliwości jej rozwiązania, gdyż jak mówiłem, w miejscu "A" może być zasięg, natomiast w miejscu "B" już niekoniecznie, co nie oznacza, że istnieją przesłanki do rozwiązania Umowy. Oczywiście miałeś prawo złożyć zapytanie do UKE, jednak pozwól, że w tej kwestii nie będę się wypowiadał oficjalnie w imieniu firmy. Mogę tylko zamieścić moją subiektywną opnię, iż prawdopodobnie otrzymasz podobną interpretację. Dodatkowo jest to kwestia indywidualna każdego z Operatorów (w sprawie rozwiązania Umowy).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #456702  autor: tricki
 31 sty 2011, 09:47
play4you2 pisze:tricki napisał/a:
Czy sprawa nadaje się do UKE?


Przede wszystkim mnadaje się do ponownego rozpatrzenia i złożenia odwołania od tej odpowiedzi dotyczącej 100,00 PLN. Jeżeli był błąd konsultanta (niestety) w kwestii rekompensaty, złóż odwołanie. Oczywiście nie mogę zabronić Ci złożenia sprawy do UKE, ale ja bym spróbował na Twoim miejscu najpierw złożyć odwołanie a dopiero później napisać do UKE, jeżeli odpowiedź nie byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca.
Jak mam rozumieć "błąd konsultanta"? Na początku przyznano 30zł, nastepnie 100zł a na koniec 10zł. Kilku konsultantów odpowiadało na zgłoszenia, wpisując kilkukrotnie podane kwoty. A więc nie ma tu mowy o błędzie.

Czy odpowiedź w Play na reklamację nic nie znaczy? Kto kontroluje sposób roztrzygniecia zgłoszeń? Jak to się ma do praw konsumentów?

Złożyłem ponowną prośbę o aktywację przyznanej rekompensaty. W przypadku niesatysfakcjonującej odpowiedzi na pewno zgłoszę sprawę do UKE. Moja cierpliwość się już skończyła dla PlayOnline /zmieniłem sieć/ powoli też kończy się dla Play Abo i Fresh... Jak się okazuje taniej nie oznacza duzo lepiej :evil:

Opieszały czas rozpatrywania reklamacji i aktywacji usług to nic innego jak tylko naciąganie Klientów na dodatkowe koszty!

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!
  • Strona 145 z 244
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 244
  • 1
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 244