Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
11
Rejestracja
17 sty 2011, 17:41
Sieć
play
Lokalizacja
a kto pyta
nie ma czegoś takiego w ofercie abonamentowej ...play na karte pisze:dalej jak ustawic limit polaczen wychodzacych
aby nie przekroczyc pakietu zlotowek w abonamencie , i aby nie przekroczyc wszystkich minut promocyjnych powyzej przyznanych, oczywiscie abonament w play , long play 69
Play4you, zgłaszając sprawę bezpośrednio do Ciebie nie robię tego z mojego braku niecierpliwości a wyłacznie np z poniższej sytuacji. Sytuacji którą do Ciebie m.in zgłaszałem. Jej finał jest bardzo zaskakujący!play4you2 pisze:tricki napisał/a:
Może wiec Play4you pomoże. nr 26862062.
Moi drodzy, mam taką prośbę, wszyscy, którzy mają zgłoszenia powyżej półtora tygodnia, napiszcie mi na PW informacje z numerem zgłoszenia, w temacie wpiszcie "ponaglenie zgłoszenia". Zasrzegam od razu, zgłoszenia poniżej półtora tygodnia nie będą przeze mnie ponaglane. Proszę więc was o wyrozumiałość i zaoszczędzicie dzięki temu sobie i mi dużo czasu na weryfikację, ile czasu minęło od zgłoszenia. Z góry dziękuję za zrozumienie.
Pojechali...tricki pisze:Co na to Play4you?
Nie wyjasniona, tylko przedstawiona. To byla mala sugestia aby cos poprawiono ale nie chcialo mi sie z kobieta rozmawiac.."Sprawa wyjaśniona podczas kontaktu telefonicznego [...]. Pan został poinformowany o tym, iż [...]. "
A co to byla za bardzo wazna sprawa? Tzn czego dotyczyla?play na karte pisze:BOK play naprawde dziala szybko i naprawde dba o klientow zglaszalem dzisiaj sprawe
Nr zgłoszenia: 26995204
Data wpłynięcia do P4: 2011-01-30 17:22:42
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-01-30 17:48:43 , i jak tu mozna nie pochwalic takiej obslugi poprostu tam pracuja ludzie DYNAMIT , wielki szacuneczek i pochwala za pozytywne rozpatrzenie tego zgloszenia i w skali 10 punktowej daje cale 10 punktow za ekspresowa obsluge , fachowe podejscie do klienta , dodam ze sprawa byla bardzo wazna .
Ja na BOK ogolnie tez nie narzekam. Wiem, ze konsultanci odbierajacy telefony nie za wiele moga zrobic a wszyscy na nich haki wieszaja... Tak po prawdzie to oni tylko czytaja, a od "czarnej roboty" sa ci tzw eksperci i osoby z ktorymi sie nie rozmawia. Inna sprawa, ze konsultanci w BOK moga walnac glupote i powiedziec cos nieprawdziwego... No tak, idzie sie posmiac czasami (gdzies na telepolis byl watek z wpadkami konsultantow...tricki pisze:obawiam się że kolega jest w mniejszośći
Po podwyżce opłat do BOK będzie jeszcze więcej takich "publikacji".tricki pisze:"a więc najpierw przyznali 30 zł, potem 100zł a no koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!"
czy to mozna nazwac pomyłką?
Ale ja pytałem o jakie zgłoszenie chodzi i usłyszałem w odpowiedzi tylko "dotyczące problemów z internetem". Chcesz to posłuchajplay4you2 pisze:Ok, zamieszczę prośbę o przyspieszenie. Tak na przyszłość, postaraj się do końca wysłuchać z czym do Ciebie dzwonią, wówczas nie było by tej sytłacji.mPablo pisze:Play4you2 pomóż proszę. Ponowiłem prośbę o rozpatrzenie zgłoszenia nr 24841681 w zgłoszeniu nr 26820305.
U mnie Program doładowań aktywował sie po 3 albo 4 dni od zlecenia . Doładowałem już konto za 30 zl i nie pojawił sie jeszcze bonus 30 minut do P i stacjo, wcześniej (w poprzednim roku) bonus pojawiał sie kilka minut po doładowaniu.yogurcik pisze:minęło 30 h od aktywacji 3 usług
tricki pisze:wysokości rękompensat
tricki pisze:rękompensate przyznano
tricki pisze:prośbe o aktywację rękompensaty
naprawdę napisałeś tak w zgłoszeniu?tricki pisze:Witam serdecznie, w nawiązaniu do sprawy nr 26323786 prosze o przyznanie rękompensaty od nowego okresu rozliczeniowego tj. 1 luty 2011 zarówno dla nr .......... jak i ..................... Z poważaniem. ........................
Posłuchajcie, sprawa została zgłosozna do dostawcy, więc póki co, mogę wam tyle powiedzieć, ile sam wiem. Mam nadzieję i wierzę w to bardzo, że uporają się z tym jak najszybciej.qper pisze:Nadal jako wierny użytkownik sieci czekam na jakieś informacje jak choćby kiedy będzie normalnie.
Sprawę przekazałem do odpowiednich osób.qper pisze:dodatkowo przypomnę jeszcze jeden screen, który jest dla mnie niezrozumiały
Być może umknął mi gdzieś w natłoku tych wszystkich wiadomościPajuch pisze:Widac ne przeczytales calego posta od publikacji tamtego posta smiga
W tej kwestii przyznaję Ci 100% racjikuwejt pisze:W końcu wymiana zdań jest podstawą relacji międzyludzkich
Operator czegoś takiego Ci nie zaoferuje, ale telefony mają czasami tzw. "black list", która umożliwia wrzucenie danego telefonu do tej listy (nie pamiętam, czy ten model ma coś takiego, ale chyba nie). My możemy zaoferować Ci blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych.play na karte pisze:a jak ustawic w telefonie nokia 6700 classic aby polaczenia przychodzace byly tylko od numerow znajdujacych sie w ksiazce telefonicznej
Przede wszystkim mnadaje się do ponownego rozpatrzenia i złożenia odwołania od tej odpowiedzi dotyczącej 100,00 PLN. Jeżeli był błąd konsultanta (niestety) w kwestii rekompensaty, złóż odwołanie. Oczywiście nie mogę zabronić Ci złożenia sprawy do UKE, ale ja bym spróbował na Twoim miejscu najpierw złożyć odwołanie a dopiero później napisać do UKE, jeżeli odpowiedź nie byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca.tricki pisze:Czy sprawa nadaje się do UKE?
Widzę, że kolega prawie nowy po ilości postów. Proszę, zapoznaj się z moim wcześniejszym wpisem, dotyczącym spraw. Z chęcią Ci pomogę, ale zgłoś się do mnie, jak nie rozwiążą Ci tego po 1,5 tygodnia od daty zgłoszenia. Dajmy szansę onsultantom na rozwiązanie sprawy. Z tego co widzę, sprawę zgłosiłeś 27 a dziś mamy 31, gdzie po drodze był weekend. Przypominam, że każą sprawę staramy się rozwiązać w mozliwie najkrótszym okresie (do 5 dni roboczych), ale czasami wymaga to większej aktywności i dlatego się przedłużają odpowiedzi.MiXer6 pisze:Można liczyć na pomoc z zgłoszeniem nr: 26869914?
Mo właśnie i z tego właśnie powodu, nie ma mozliwości jej rozwiązania, gdyż jak mówiłem, w miejscu "A" może być zasięg, natomiast w miejscu "B" już niekoniecznie, co nie oznacza, że istnieją przesłanki do rozwiązania Umowy. Oczywiście miałeś prawo złożyć zapytanie do UKE, jednak pozwól, że w tej kwestii nie będę się wypowiadał oficjalnie w imieniu firmy. Mogę tylko zamieścić moją subiektywną opnię, iż prawdopodobnie otrzymasz podobną interpretację. Dodatkowo jest to kwestia indywidualna każdego z Operatorów (w sprawie rozwiązania Umowy).yogurcik pisze:Play4you Ja rozumiem iż podpisana umowa jest na usługę mobilna.
Jak mam rozumieć "błąd konsultanta"? Na początku przyznano 30zł, nastepnie 100zł a na koniec 10zł. Kilku konsultantów odpowiadało na zgłoszenia, wpisując kilkukrotnie podane kwoty. A więc nie ma tu mowy o błędzie.play4you2 pisze:tricki napisał/a:
Czy sprawa nadaje się do UKE?
Przede wszystkim mnadaje się do ponownego rozpatrzenia i złożenia odwołania od tej odpowiedzi dotyczącej 100,00 PLN. Jeżeli był błąd konsultanta (niestety) w kwestii rekompensaty, złóż odwołanie. Oczywiście nie mogę zabronić Ci złożenia sprawy do UKE, ale ja bym spróbował na Twoim miejscu najpierw złożyć odwołanie a dopiero później napisać do UKE, jeżeli odpowiedź nie byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca.