• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

 #454608  autor: prezeswk
 21 sty 2011, 12:22
kamapola pisze:mam nadzieje ze ERA sie zrehabilituje i dostosuje i zwroci uwage na to ze zle naliczyla mi usługę, jak nie będę szła do sądu(...)
Kojarzysz w jakiej sieci byłas wtedy w Turcji, poza tym 3G, czy 2G? Dwa razy korzystałem z roamingu w Turcji (Turkcell, lato 2009), żadnego 3G telefon nie widział (poza Istambułem, ale nie mogłem się zalogować). Na stronie Turkcella czytam, że dostęp do 3G trzeba subskrybować. Zatem, jeśli korzystałaś z 2G (a sądzę, że tak było), to technicznie nie jest mozliwe, zeby przesłać tyle danych, w tak krótkim czasie.

 #455442  autor: kamapola
 25 sty 2011, 14:54
mialam turkcell

 #455450  autor: Soulfly
 25 sty 2011, 15:19
Jest jeszcze taka kwestia ze Era liczy osobno za dane wyslane i odebrane-czyli jak wyslesz 100kb to policza Ci za 200 kb,czyli idac tym tropem z 140 mb robi sie 70 ale i tak to praktycznie niemożliwe

Prawda jest jak d@@a-każdy ma swoją

 #455454  autor: znawca
 25 sty 2011, 15:24
Miałem podobnie, tylko że z Orange.
:violent2:
W parę sekund zjadło cały pakiet internetowy, a potem dorwało się do kasy na prepaidzie.
W biurze obsługi też mi powiedzieli, że wykorzystałem wszystkie impulsy...

DLACZEGO BBCODE NIE DZIAŁA?!

 #455456  autor: kamapola
 25 sty 2011, 15:30
na bilingu ogolnie widnieje tak ze co jakiś czas telefon łączył się z internetem, nie jest to co 15min i kazdego dnia, a róznie, jednego dnia 2 razy było łączenie a innego z 10 co 2 minuty, ale to są małe ceny i wygląda tak jakby się zawiesiło coś a naliczało czyli widnieje iż w ciągu minuty są 3 sesje dające sumę ponad 140Mb danych wysłanych i głównie chodzi mi o to aby Era sie przychyliła iz to jest błąd systemu a nie mój.ciężka sprawa i ciągnie się od października..