play4you2 po zmianie stawek VAT nie działają linki do niektórych regulaminów, wysłałem zgłoszenie (26078924), ale niestety jego rozwiązanie to porażka, konsultant twierdzi, że link
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf jak najbardziej działa.
Szanowny Panie,
Dziękuję za zgłoszenie dotyczące funkcjonalności Selfcare, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej w dniu 8 stycznia 2011 roku.
Zapewniam, iż dokładanie zapoznałem się ze sprawą i uprzejmie informuję, że ostatnie zgłoszenie o numerze 25801935 zostało rozwiązane dnia 7 stycznia 2011 roku, a odpowiedź została wysłana na Pana adres e-mail. Pragnę dodać, iż nie stwierdziłem nieprawidłowości w funkcjonalności działania strony. Niżej zamieszczam link do regulaminu usługi:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem
http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.
Z poważaniem,
XXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
A najdziwniejsze jest, to że poprzednie zgłoszenie zniknęło, a mail żaden nie przyszedł.