• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 137 z 244
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 244

 #454459  autor: pawelpp
 20 sty 2011, 17:30
Gadulski pisze: Jak mozna otrzymać SMSy i za nie zapłacić...
otrzymywanie SMSów jest darmowe...
Nie wszystkich - można zamówić otrzymywanie płatnych SMSów

 #454460  autor: Gadulski
 20 sty 2011, 17:31
Aha. Jednak jak słusznie zauważyłeś:

można zamówić otrzymywanie płatnych SMSów

Obrazek

 #454461  autor: pawelpp
 20 sty 2011, 17:33
Gadulski pisze:Aha. Jednak jak słusznie zauważyłeś:

można zamówić otrzymywanie płatnych SMSów
Z tego co zrozumiałem, to problem polega na tym, że kolega ich nie zamawiał. W co akurat jestem w stanie uwierzyć bo ja też nie zezwalałem na przetwarzanie danych w celach marketingowych a jednak dostały się one w ręce innych firm.

 #454463  autor: Gadulski
 20 sty 2011, 17:38
Ja od razu zabroniłem przetwarzania moich danych osobowych... Osobiście sam się przejechałem, bo wziąłem udział w jakimś głupim konkursie a teraz otrzymuje smsy od 7420, zachęcające do udziału w tym mega ambitnym konkursie...
Oczywiście zadzwoniłem do Polsatu, że nie chcę otrzymywać takich informacji (STOP pod bezpłatny numer 8091) to i tak je dostaję...

Obrazek

 #454466  autor: cudak10
 20 sty 2011, 17:42
Kilka tygodni po otrzymaniu tych płatnych sms-ów otrzymałem sms-a jako numer było napisane NAGRODA treść mniej więcej taka. Otrzymujesz darmową usługę mfun. Za chwilę dostałem sms-a "usługa mfun została aktywowana" następny sms "usługa mfun płatna 4,88zł za tydzień. Takie rzeczy tylko w Play.

 #454470  autor: Gadulski
 20 sty 2011, 17:53
Faktycznie - dziwne!!!
Zerknij najpierw na regulamin usługi:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf
Jeżeli jesteś w 100%, że ani Ty, ani nikt kto mógłby mieć mozliwość uaktywnienia tej usługi poproś o biling! Myślę, że biling od października jeszcze otrzymasz...
Wszystko tam będzie czarno na białym...
Pozdrawiam.

Obrazek

 #454472  autor: cudak10
 20 sty 2011, 18:03
Billing mi nie potrzebny sprawdzałem na play24 wszytskie połączenia od czasu jak mam telefon w Playu. Dzwoniłem kilka razy do biura obsługi i konsultanci sprawdzali i mówili że nie widzą żebym aktywował ten konkurs, mam nawet 2 rozmowy nagrane jak konsultanci mówią że z mojego telefonu konkurs nie był aktywowany. Zresztą jak by był to w reklamacji by mi odpowiedzieli kiedy i w jaki sposób chyba nie jest to takie trudne dla nich. A tu minęło ponad 4 miesiące i Play nie jest w stanie odpowiedzieć.

 #454474  autor: Gadulski
 20 sty 2011, 18:05
W takim wypadku sprawę kieruj do Rzecznika Praw Konsumentów a także do UKE.
Powodzenia!

Obrazek

 #454477  autor: play4you2
 20 sty 2011, 18:39
bbdg pisze:pawelpp
Z mojej strony nie mam nic więcej do dodania. Jak masz nowe kwestie - słucham. W tej sprawie otrzymasz naszą decyzję w najbliższym czasie.
cudak10 pisze:Witam!!!
Jestem nowy na forum,
Witam Cię.

Co do sprawy, zrób proszę zgłoszenie, wówczas to zweryfikujemy. Nawiasem mówiąc, jeżeli nie odsyłałeś żadnego SMS-a, nie powinno Ci się nic aktywować. No ale ok, zweryfikujemy to. Jak jednak odsyłałeś jakąś wiadomośc z jakimiś informacjami (np w odpowiedzi zamieściłeś słowo TAK), wówczas Twoja reklamacja nie bedzie zasadna.
qper pisze:Można jakieś info w tej sprawie?
Cały portal też jest pośrednio z tym powiązany, więc mozliwe, że to stąd takie zdarzenia. Niemniej jednak, jak ktokowliek z naszej winy straci jakieś Pakiety lub środki na koncie, niech złoży reklamacje i dokładnie opisze problem. Podejrzewam, że po weryfikacji sprawy, takie zgłoszenie powinno być uznane za zasadne i środki pewnie będą zwrócone, ale ZASTRZEGAM, że to tylko moja luźna uwaga, a nie oficjalne stanowisko firmy.
bbdg pisze:PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.
Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.
Gadulski pisze:Sam dzisiaj mam problem z doładowaniem fresha przez internet...
Jeżeli do 24h nie otrzymasz doładowania, zrób proszę stosowne zgłoszenie w tej kwestii.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #454516  autor: bbdg
 20 sty 2011, 21:06
play4you2 pisze:bbdg napisał/a:
PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.


Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.
Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy. Nie będę tutaj zamieszczał całej Pana wypowiedzi, chyba, że Pan sobie życzy. Niech mi Pan teraz odpowie co mam zrobić żeby nie stracić dokładnie 224,90 zł z doładowań jakie zrobiłem w play mixtura a które mi przepadną za 60 dni?

 #454520  autor: cudak10
 20 sty 2011, 21:12
cudak10 pisze:Witam!!!
Jestem nowy na forum,
Witam Cię.

Co do sprawy, zrób proszę zgłoszenie, wówczas to zweryfikujemy. Nawiasem mówiąc, jeżeli nie odsyłałeś żadnego SMS-a, nie powinno Ci się nic aktywować. No ale ok, zweryfikujemy to. Jak jednak odsyłałeś jakąś wiadomośc z jakimiś informacjami (np w odpowiedzi zamieściłeś słowo TAK), wówczas Twoja reklamacja nie bedzie zasadna.

Zgłoszeń składałem 5 (słownie pięć) i wszystkie odpowiedzi były nie na temat. Jak napisałem krótkie zgłoszenie tak żeby ludzie z Playa zrozumieli treść to niestety ale czekam od 4 grudnia i nikt z "fachofców" nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi. Niestety ale sieć Play jest nastawiona na inne zarabianie pieniędzy nie zawsze uczciwe i to samo powiedział mi dzisiaj rzecznik z Bytomia do którego jutro zgłoszę się osobiście. Chciałem sprawę załątwić polubownie ale niestety ludzie z Playa nie są zainteresowani. Nie pozwolę robić z siebie idioty nie przedłużę umowy z waszą siecią (z internetu już zrezygnowałem) tylko mi się zakończy umowa na 2 telefony. Każdemu będe odradzał waszą sieć. Po załatwieniu sprawy z rzecznikiem jak już udowodnie wasze działąnia stworzę stronę internetową na której udostępnie wszystkie dowody (rozmowy telefoniczne, wszystkie zgłoszenia i bilingi)

 #454524  autor: KoX
 20 sty 2011, 21:21
Cześć.

Chciałbym się spytać, czy jest jakaś awaria w Playu?. Telefon łączy mi się tylko w roamingu, przez co nie działa mi Play Online ani nic :/. Dzwoniłem do biura obsługi, to konsultantka zablokowała mi dzwonienie w roamingu i powiedziała, że powinno być po jakimś czasie dobrze, ale nic się nie poprawia. Mieszkam w okolicach Kielc, a dokładniej w Jędrzejowie.

 #454528  autor: play4you2
 20 sty 2011, 21:26
bbdg pisze:Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy.
Hmm, przepraszam Cię, ale nie pamiętam, abym Ci odpowiadał na pytanie. Właśnie sprawdziłem moje pw i owszem, potwierdzam, że wysłałeś mi pytanie, ale na nie jeszcze nie odpowiedziałem. A kiedy udzielałem Ci takiej odpowiedzi i na jakim portalu? Czy to było tu, na Telepolis? Czy na pewno chodziło o tą kwestię, o której wspominasz? Wybacz, że zadaję te pytania, ale sam rozumiesz... Tyle spraw i ja jeden, być może coś przeoczyłem lub niechcący rzeczywiście napisałem coś nie tak.
cudak10 pisze:od 4 grudnia i nikt z "fachofców" nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi.
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia, sprawdzę co się z nim dzieje. Ewentualnie napisz mi (jeżeli chcesz) na pw numer twojego telefonu, jak nie pamiętasz numeru zgłoszenia. Po numerze też je znajdę.
cudak10 pisze:Chciałem sprawę załątwić polubownie
Rozumiem Cię i możesz mi wierzyć lub nie, ale my treż chcemy załatwiać każde sprawy polubownie, ale jak okazało się, że ktoś (nie mówię że Ty) z Twojego telefonu potwierdził udział w "zabawie", to przykro mi, ale nieuczciwym by było uznać Twoje roszczenia, skoro przyzwoliłeś na takie działania. Nie twierdzę oczywiście, że tak jest z całą pewnością, ale takie zdarzenia niestety mają miejsce. Jesteśmy w stanie udowodnić, jak było wysłane z Twojego numeru telefonu potwierdzenie uczestnictwa w zabawie (podkreślam, niekoniecznie Ty musiałeś to zrobić, mogła to być dowolna osoba, używająca nawet przez chwilę twój telefon).
cudak10 pisze:Każdemu będe odradzał waszą sieć.
Mam nadzieję, że jednak dojdziemy do porozumienia i zmienisz zdanie n/t naszej sieci, czego oczywiście gorąco Ci życzę.
cudak10 pisze:na której udostępnie wszystkie dowody (rozmowy telefoniczne, wszystkie zgłoszenia i bilingi)
Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale takie działanie jest nielegalne i łamie ustawę o ochronie danych osobowych, co za tym idzie wiąże się z konsekwencjami prawnymi. Nie odbierz proszę Cię tego w żaden sposób jak groźba, chcę tylko powiedzieć Ci, co może być tego skutkiem (takie umieszczanie informacji do wiadomości publicznych). Nawet tutaj, jak ktoś zamieszcza odpowiedzi konsultantów, "iksuje" dane osobowe i numery telefonów itp. Mam nadzieję, że rozumiesz moje szczere intencje, jakimi sie kieruję mówiąc Ci o tym.

Niemniej jednak, podaj mi ten numer zgłoszenia, zobaczymy co da sie zrobić :wink:.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #454534  autor: avt31
 20 sty 2011, 21:30
bbdg pisze:
play4you2 pisze:bbdg napisał/a:
PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.


Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.
Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy. Nie będę tutaj zamieszczał całej Pana wypowiedzi, chyba, że Pan sobie życzy. Niech mi Pan teraz odpowie co mam zrobić żeby nie stracić dokładnie 224,90 zł z doładowań jakie zrobiłem w play mixtura a które mi przepadną za 60 dni?
Było wielokrotnie opisywane przedłużanie promocyjnych złotówek. Radzę dokładnie zapoznać się z ofertą PF, żebyś wiedział o co chodzi.
Przedłużasz na kilka sposobów:
pakietami 5=10, 10=30, 10=15,
ładujesz za min. 20 zł przez stronę Play,
obecnie możesz dokonać doładowania przez FB,
używając Programu Doładowań (ale doładowania za min 90 zł/msc),
poleć Play znajomemu.
Każda taka operacja przedłuża bonusowe złotówki o 30 dni.
Radzę operacje dokonywać ze dwa dni wczesniej, żebyś miał pewność przedłużenia. Kody nie zawsze działają.

 #454555  autor: cudak10
 20 sty 2011, 22:17
play4you2 pisze:
Gdybym włączył ten konkurs to ja bym mógł sprawdzić a jeżeli nie ja to konsultant. Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował. Co do informacji jakie fakty będe mógł podać na stronię to najpierw skonsultuję z prawnikiem którego mamy w pracy. Numeru zgłoszenia nie mogę podać "Serwis niedostępny. Trwają prace modernizacyjne." Nie liczę już na pozytywne załatwienie sprawy. przez 8lat miałem 2 telefony w Erze i nie miałem żadnego problemu.

 #454557  autor: qper
 20 sty 2011, 22:38
Gadulski pisze:. Zasilenia dokonałem ok. godz.16:08 - mail potwierdzający tez nie doszedł...
Ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam:
Gadulski
Dzisiaj doładowywałem przez Facebooka czyli i po 2 minutach kasa była na koncie.
Bonusowe zł. dostałem po kilku godzinach.

Konto mam w ING. Pamiętam, jak ING nie miało jakiś umów i doładowania szły co kilka godzin. Może masz problem z bankiem? zadzwoń do PayU czy to doszło. Poinformują co jest problemem.

 #454561  autor: muchakk
 20 sty 2011, 22:58
Ja przy doładowaniach zazwyczaj płace kartą wtedy szybciutko jest wszystko (a dodatkowo dostaje pkt w ING :-) )

 #454565  autor: banderas
 20 sty 2011, 23:18
pytanie do Play4you
Chciałbym poznać stanowisko formy dotyczące notorycznych błędów play24 i kodów USSD w sieci macierzystej i w roamingu plusa ?
Jakim cudem działa aplikacja nasa dla konsultantów i POS'ów, gdy nie działą play24?

banderassso

 #454578  autor: m.kaczkowski
 21 sty 2011, 01:16
Witam,
ponawiam prośbę o wypowiedzenie sie na temat poniżej oraz dokładniejsze sprawdzenie o co chodzi w tej sprawie:

"W czerwcu roku 2010 podpisałem z Play umowę, abonament Firmowa 50 - przy przenoszeniu nr-u miałem otrzymać zniżkę 50% na abonament na okres 12miesiecy. Zniżki nie otrzymałem, po otrzymaniu pierwszej faktury zarejstrowałem zgłoszenie, po ponad 4 miesiacach!!! otrzymałem telefon od konsultanta, że muszę się udać do punktu Play i podpisać porozumienie do umowy, podpisałem dnia 31.12.2010 Zostałem poinformowany, że po podpisaniu faktury zostaną ponownie podliczone i skorygowane. (przy poprzednich rozmowach zostałem poinstruowany o tym, że powinienem wpłacać kwotę niesporną za faktury) Nie zostało to zrobione, w dodatku została zablokowana mi możliwośc rejestracji w sieci. Brak możliwości odbioru i wykonywania połączeń przez co tracę wielu klientów do czego dochodzą korekty nr tel na fakturach +nowe pieczątki i koszty połączeń z innego telefonu. Konsultantka w głównym salonie Play w Tychach nie ma pojęcia co zrobić w tym przypadku, jest zarejestrowane kilka już zgłoszeń, które nic nie dają. Sprawa została również zgłoszona na [email protected] , na moją wiadomość nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Proszę o wypowiedzenie się na ten temat, w celu podania danych proszę okontakt na PW."


Szczerze mówiąc mam już tego trochę dość, na żadny z emaili nie dostałem odpowiedzi nie mówiąc już o zgłoszeniach oraz wiadomości PW do Pana. Jeżeli zależy Wam na pozytywnej opinii to radziłbym sie pośpieszyć, dość popularny serwis internetowy, którego nazwy nie będę teraz przytaczał jest zainteresowany publikacją mojego listu na temat tej sprawy, który został już wysłany do UKE oraz Departamentu Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego.

 #454585  autor: forum_tg
 21 sty 2011, 07:39
play4you2, mam prośbę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji:

W dalszym ciągu play24 nie działa, a dokładniej rzecz ujmując udaje że działa (wiadomo kiedy nastąpi poprawa i wróci normalność?).

Wracając do meritum mojego problemu, otóż poprzez Play24 uruchomiłem jeden z pakietów, ale.... sie nie uruchomił więc po upływie 24h, zadzwoniłem na *500 i Wasz pracownik uruchomił go ponownie i co sie okazało... ze mam ten sam pakiet uruchomiony razy dwa! (pakiet 100 min na połączenia do play i stacj.)
ale podczas rozmowy zaznaczyłem zeby nie uruchomiły się dwa na raz, tylko jeden, ale chyba mój rozmówca za bardzo się na tym nie znał.
Napisz co mam teraz zrobić i dlaczego tak pracownicy BOKu postępują.

sprawę opisałem dokładnie w zgłoszeniach do Was na play 24.
zgłoszenia to: 26602650 oraz 26602387 oraz 26615851.

Jesli możesz to przyśpiesz ich działanie bo na prawdę mnie zdenerwowali (mówie jedno, a robią swoje!!!)

Z góry dzięki za pomoc.




banderas pisze:pytanie do Play4you
Chciałbym poznać stanowisko formy dotyczące notorycznych błędów play24 i kodów USSD w sieci macierzystej i w roamingu plusa ?
Jakim cudem działa aplikacja nasa dla konsultantów i POS'ów, gdy nie działą play24?
nie jesteś pierwszy i ostatni. ale chyba oficjalnej odpowiedzi nie dostaniesz, tylko napisza ci że to problemy techniczne.

Jak dzwoniłem do BOK, to pracownik nawet nie wiedział od kiedy są problemy (powiedział o jednym dniu, a duże problemy były co najmniej od dwóch - mam teraz na mysli play24).
Nikt się nie przyzna do błędu że ich system nie działa i ma bardzo wiele "dziur"
  • Strona 137 z 244
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 244
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 244