Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Z tego co zrozumiałem, to problem polega na tym, że kolega ich nie zamawiał. W co akurat jestem w stanie uwierzyć bo ja też nie zezwalałem na przetwarzanie danych w celach marketingowych a jednak dostały się one w ręce innych firm.Gadulski pisze:Aha. Jednak jak słusznie zauważyłeś:
można zamówić otrzymywanie płatnych SMSów
Z mojej strony nie mam nic więcej do dodania. Jak masz nowe kwestie - słucham. W tej sprawie otrzymasz naszą decyzję w najbliższym czasie.bbdg pisze:pawelpp
Witam Cię.cudak10 pisze:Witam!!!
Jestem nowy na forum,
Cały portal też jest pośrednio z tym powiązany, więc mozliwe, że to stąd takie zdarzenia. Niemniej jednak, jak ktokowliek z naszej winy straci jakieś Pakiety lub środki na koncie, niech złoży reklamacje i dokładnie opisze problem. Podejrzewam, że po weryfikacji sprawy, takie zgłoszenie powinno być uznane za zasadne i środki pewnie będą zwrócone, ale ZASTRZEGAM, że to tylko moja luźna uwaga, a nie oficjalne stanowisko firmy.qper pisze:Można jakieś info w tej sprawie?
Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.bbdg pisze:PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.
Jeżeli do 24h nie otrzymasz doładowania, zrób proszę stosowne zgłoszenie w tej kwestii.Gadulski pisze:Sam dzisiaj mam problem z doładowaniem fresha przez internet...
Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy. Nie będę tutaj zamieszczał całej Pana wypowiedzi, chyba, że Pan sobie życzy. Niech mi Pan teraz odpowie co mam zrobić żeby nie stracić dokładnie 224,90 zł z doładowań jakie zrobiłem w play mixtura a które mi przepadną za 60 dni?play4you2 pisze:bbdg napisał/a:
PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.
Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.
Witam Cię.cudak10 pisze:Witam!!!
Jestem nowy na forum,
Hmm, przepraszam Cię, ale nie pamiętam, abym Ci odpowiadał na pytanie. Właśnie sprawdziłem moje pw i owszem, potwierdzam, że wysłałeś mi pytanie, ale na nie jeszcze nie odpowiedziałem. A kiedy udzielałem Ci takiej odpowiedzi i na jakim portalu? Czy to było tu, na Telepolis? Czy na pewno chodziło o tą kwestię, o której wspominasz? Wybacz, że zadaję te pytania, ale sam rozumiesz... Tyle spraw i ja jeden, być może coś przeoczyłem lub niechcący rzeczywiście napisałem coś nie tak.bbdg pisze:Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy.
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia, sprawdzę co się z nim dzieje. Ewentualnie napisz mi (jeżeli chcesz) na pw numer twojego telefonu, jak nie pamiętasz numeru zgłoszenia. Po numerze też je znajdę.cudak10 pisze:od 4 grudnia i nikt z "fachofców" nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi.
Rozumiem Cię i możesz mi wierzyć lub nie, ale my treż chcemy załatwiać każde sprawy polubownie, ale jak okazało się, że ktoś (nie mówię że Ty) z Twojego telefonu potwierdził udział w "zabawie", to przykro mi, ale nieuczciwym by było uznać Twoje roszczenia, skoro przyzwoliłeś na takie działania. Nie twierdzę oczywiście, że tak jest z całą pewnością, ale takie zdarzenia niestety mają miejsce. Jesteśmy w stanie udowodnić, jak było wysłane z Twojego numeru telefonu potwierdzenie uczestnictwa w zabawie (podkreślam, niekoniecznie Ty musiałeś to zrobić, mogła to być dowolna osoba, używająca nawet przez chwilę twój telefon).cudak10 pisze:Chciałem sprawę załątwić polubownie
Mam nadzieję, że jednak dojdziemy do porozumienia i zmienisz zdanie n/t naszej sieci, czego oczywiście gorąco Ci życzę.cudak10 pisze:Każdemu będe odradzał waszą sieć.
Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale takie działanie jest nielegalne i łamie ustawę o ochronie danych osobowych, co za tym idzie wiąże się z konsekwencjami prawnymi. Nie odbierz proszę Cię tego w żaden sposób jak groźba, chcę tylko powiedzieć Ci, co może być tego skutkiem (takie umieszczanie informacji do wiadomości publicznych). Nawet tutaj, jak ktoś zamieszcza odpowiedzi konsultantów, "iksuje" dane osobowe i numery telefonów itp. Mam nadzieję, że rozumiesz moje szczere intencje, jakimi sie kieruję mówiąc Ci o tym.cudak10 pisze:na której udostępnie wszystkie dowody (rozmowy telefoniczne, wszystkie zgłoszenia i bilingi)
Było wielokrotnie opisywane przedłużanie promocyjnych złotówek. Radzę dokładnie zapoznać się z ofertą PF, żebyś wiedział o co chodzi.bbdg pisze:Drogi Panie z playa w takim razie wprowadził mnie Pan w błąd pisząc do mnie w poczcie, że taka możliwość jest i nie stracę pieniędzy. Nie będę tutaj zamieszczał całej Pana wypowiedzi, chyba, że Pan sobie życzy. Niech mi Pan teraz odpowie co mam zrobić żeby nie stracić dokładnie 224,90 zł z doładowań jakie zrobiłem w play mixtura a które mi przepadną za 60 dni?play4you2 pisze:bbdg napisał/a:
PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.
Przykro mi, ale w tej sytuacji, działanie to jest zgodne z Regulaminem migracji. Tak się właśnie dzieje. Środki, które posiadałeś na koncie w chwili migracji do Fresh, są ważne tak samo, jak środki promocyjne w przypadku przeniesienia numeru.
Gdybym włączył ten konkurs to ja bym mógł sprawdzić a jeżeli nie ja to konsultant. Nie powiesz mi że przez ponad 4 miesiące nikt nie jest mi w stanie podać kiedy i jak ktoś to aktywował. Co do informacji jakie fakty będe mógł podać na stronię to najpierw skonsultuję z prawnikiem którego mamy w pracy. Numeru zgłoszenia nie mogę podać "Serwis niedostępny. Trwają prace modernizacyjne." Nie liczę już na pozytywne załatwienie sprawy. przez 8lat miałem 2 telefony w Erze i nie miałem żadnego problemu.play4you2 pisze:
Dzisiaj doładowywałem przez Facebooka czyli i po 2 minutach kasa była na koncie.Gadulski pisze:. Zasilenia dokonałem ok. godz.16:08 - mail potwierdzający tez nie doszedł...
Ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam:
Gadulski
nie jesteś pierwszy i ostatni. ale chyba oficjalnej odpowiedzi nie dostaniesz, tylko napisza ci że to problemy techniczne.banderas pisze:pytanie do Play4you
Chciałbym poznać stanowisko formy dotyczące notorycznych błędów play24 i kodów USSD w sieci macierzystej i w roamingu plusa ?
Jakim cudem działa aplikacja nasa dla konsultantów i POS'ów, gdy nie działą play24?