• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 136 z 244
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 244

 #454294  autor: play4you2
 19 sty 2011, 22:21
Trochę mnie nie było, a wasza aktywność jak zwykle mnie nie zaskoczyła 8). Ok, więc trochę poodpowiadam na wasze pytania ;-).
jojo pisze:PS, tak zdaję sobie sprawę z tego, że zdaje się temat był już chyba kiedyś poruszany, jednak nie zaszkodzi przypomnieć, a nuż coś się przez ten czas zmieniło...
Wszystko to wiąże się z pewnymi rozwiązaniami technicznymi dla systemu już istniejącego. Trudno mi powiedzieć, czy będzie to mozliwe, ale ok, przekazałem.
qper pisze:proszę o konkretne info
To prawda. Zmiana hasła tylko w BOK lub w Salonie.
ukefake pisze:P4Y - chyba zaszło nieporozumienie po twojej stronie;
Prosiłeś o informacje dotyczące Ceny, więc ci je udzieliłem. Nie widzę dalszego problemu związanego ze sprawą. Co do strony, chciałem Ci tylko przedstawić szerszy schemat działania i ceny za usługę. To wszystko, co mogę Ci przedstawić.
lwiczek pisze:Ja wiem, że jest to wersja testowa ale... tam sa tez sms wyslane do mnie nad ktorymi za bardzo kontroli nie mam...
Sprawę przekazałem priorytetowo do odpowiednich osób.
zuziazla pisze:a mam takie pytanie, mam pakiet 1000sms do wszystkich i jak mogę sprawdzić ile mi tych sms zostało?
Karlos20 pisze:To proste: wpisz kod: *109# (zadzwoń)
Potwierdzam :wink:
Matipce90 pisze:fajnie można w końcu na was ponarzekać wasi pracownicy nie wiedza nic o ofertach itp proszę to zmienić w jastrzębiu zdroju !
Napisz oficjalną skargę, podając konkretne dane osobowe pracowników. Wtedy będziemy mogli coś zrobić.
tomek0701 pisze:A ja mam pytanie do Play4You2
Przypomnij mi sie na pw z ta kwestia ok? Dzieki.
pawelpp pisze:By the way myślę, że coś jest nie tak z OK skoro zgłoszenia z 5 stycznia nadal nie są w stanie "rozpatrywane".
Jak już wielokrotnie Ci tłumaczyłem, na zgłoszenia "zwykłe" nie mamy określonego czasu na ich rozpatrzenie, choć staramy się robic to jak najszybciej. Na rozptrzenie reklamacji mamy maksymalnie 30 dni.
pawelpp pisze:Tu się z tobą nie zgadzam
Masz do tego prawo.
pawelpp pisze:O ile się nie mylę, to jeżeli mam e-fakturę to korekty też powinny być wystawiane elektronicznie.
W tym przypadku korekta zostanie Ci wysłana w formie papierowej, na adres korespondencyjny. Co do pozostałych kwestii, cóż, są widoczne na Twoim koncie (jeszcze dzisiaj sprawdzałem).
pawelpp pisze:Czyli np. unieważnienie zobowiązań operatora może nie wymagać formy pisemnej?
Szczegóły dotyczące tej kwestii (i bie tylko) otrzymasz w odpowiedzi na twoją reklamację, która będzie wkrótce zamknięta.
Andrzej24 pisze:Proszę mi wyjaśnić czy faktycznie należą mi się 3 bonusy.
Jeżeli spełniłeś warunki określone w Regulamiinie, to tak. Jak było coś nie tak z naszej strony, zrób zgłoszenie.
qper pisze:Jakiś czas temu zadałem kilka pytań technicznych dot. play24 oraz *111# - czy udało Ci się uzyskać jakieś informacje?
Póki co, nic nie mam. Przypomnę się w mailu. Chodziło o nadajniki tak? Wiesz co, napisz mi dla przypomnienia w pw, o co dokładnie się pytałeś. Przepraszam, ale natłok spraw czasami powoduje, że trochę moje odpowiedzi mogą sie opóźnić.
pawelpp pisze:Powiedział mi że Play ma prawo nie aktywować usług a ja mm obowiązek sprawdzić czy zostały aktywowane. WTF?!
Znam doskonale tą sprawę, bo ją weryfikowałem. Otóż chyba jednak inaczej to wyglądało, niz opisujesz. Owszem, rozmawiałeś z konsultantem, ale absolutnie nie powiedział Ci czegoś takiego. Nie mogę wymienić szeczegółów rozmowy (z wiadomego powodu), ale odsłuch jej potwierdza, że konsultant udzielił Ci prawidłowych informacji.
pawelpp pisze:Wyjaśniło się w końcu o co chodzi z Playnet - strona główna gratis?
Jest gratis, ale wystarczy, że przejdziesz gdziekolwiek (nawet na tej stronie) i zostanie już pobrana za to opłata. Gratis jest samo wejście i nic poza tym.
m.kaczkowski pisze:Proszę o wypowiedzenie się na ten temat, w celu podania danych proszę okontakt na PW.
Podaj mi prosze numer zgłoszenia, które utworzyłeś.
qper pisze:Play4you - pomocy!!!
Jeżeli zrobiłeś zgłoszenie, poczekaj proszę na jego rozwiązanie.
tomasz85 pisze:a mnie p4 zastanawia
Opisz mi proszę sprawę na pw. Być może uda mi sie Ci pomóc. Samo rozwiązanie Umowy nie oznacza, że juz nic się z tym nie da zrobić.
Claudec pisze:1. W Play24 nie widzę usług
Ale jednorazowo czy na stałe? Jak ciągle tak jest, zrób zgłoszenie.
Claudec pisze:Fatalna jakość 2G, stoję przy oknie i nie rozumie rozmówcy :/ Musze korzystać z zasięgu Plus'a. Kiedyś to dobrze działało a obecne masakra,
Niestety, abyśmy mogli to zweryfikować, równiez potrzebne jest zgłoszenie.
qper pisze:play4you może jakieś szczegóły w tym temacie.
Niestety, nic mi nie wiadomo n/t opóźnień.
pawelpp pisze:Hahaha P4Y powiedz proszę co mówicie klientom w takiej sytuacji?
Odpowiedź jest zgodna ze stanem faktycznym sprawy i w oparciu o Regulaminy.
bambo-5 pisze:Wszyscy narzekamy a P4Y ma na nas wylane ciepłym moczem
No przepraszam, ale to chyba lekka przesada. Jak juz mówiłem, moja obecność na forum to praca "dodatkowa". Mam też inne obowiązki zawodowe, więc zauważ proszę, że jeszcze nigdy nie pozostawiłem jakiegoś pytania bez odpowiedzi (chyba że niechcący coś przeoczyłem). Tak więc, myślę, że chyba ta opinia z Twojej strony jest skrajnie niesprawiedliwa.
playonline pisze:P4Y co sie dzieje z Play24?
Sprawę zgłosiłem do odpiowiedniej osoby.
tomektg pisze:od wczoraj jest wielki problem z zalogowaniem sie do play24
Informacja jak wyżej.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #454298  autor: ratatam
 19 sty 2011, 22:50
I wiedziałem, że play mnie wydyma - włączyli w końcu gdzieś w nocy po ponad 32h pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne a oczywiście stare ponad 200 minut skasowali...

 #454299  autor: muchakk
 19 sty 2011, 22:52
Pisać reklamacje! Szkoda, że w PLAY wszyscy czekają na informacje od nas, ze coś nie działa, a sami nie mają systemu który sprawdzałby sprawność poszczególnych podsystemów.

 #454345  autor: tomek0701
 20 sty 2011, 08:47
oto jaką odpowiedź z cudownego BOK dostał mój ojciec, pokażę Wam żebyśmy mogli razem się pośmiać:) oto jego zgłoszenie (chyba się zdenerwował jak to pisał):
Szanowni Państwo, składam reklamację na działanie kodów USSD w Państwa sieci. Zaczęło się w sobotę 15.I.2011 Wasz system nie mógł zaakceptować doładowania mojego konta w Play Fresh, kolejne dni tj. niedziela 16.I.2011, poniedziałek 17.I.20111 nie mogłem przy pomocy kodu USSD *111*34*1# aktywować usługi 100 Minut do play i na stacjonarne za 5zł. Żeby włączyć tą usługę musiałem wejść do internetowego Play24. Proszę w końcu naprawcie te kody bo to naprawdę zniechęca mnie do Waszej sieci . Nie wspomnę o *111# które działa jak mu się chce od roku.... Dotyczy nr. tel. xxxxxx, hasło abonenckie xxxxxxxx
i oto odpowiedź:) :
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące kodów USSD, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 17 stycznia 2011 roku.

W imieniu firmy informuję, ze jest nam przykro, ze nie jest Pan w pełni zadowolony z naszych usług. Informuję, że pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne włączony został 19 stycznia 2011 roku. Nie było to możliwe wcześniej ponieważ ostatni raz włączał Pan ten pakiet 20 grudnia 2010 roku. Pakiet ten ważny jest przez 30 dni i nie ma możliwości powtórnego włączenia go przed upływem tego czasu. Jeżeli chodzi o kwestię doładowania, to konto doładowane zostało 15 stycznia o godzinie 9:28 kwotą 10 zł.

Jako, że zależy nam na jak najlepszych relacjach z klientami proponuję Panu rekompensatę w wysokości 10 minut do wszystkich sieci do wykorzystania przez 30 dni. Jeżeli proponowana forma rekompensaty Panu odpowiada to proszę o korespondencje zwrotna i powołanie się na numer zgłoszenia numer 26443469 .

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Z poważaniem
a ja głupi myślałem że w ciągu miesiąca można włączyć 3 pakiety po 100 minut do play i na stacjonarne..... może wypadało by po tylu latach istnienia BOK zorganizować im szkolenie ze znajomosci ofert?

 #454351  autor: user_delete19
 20 sty 2011, 09:47
tomek0701 pisze:a ja głupi myślałem że w ciągu miesiąca można włączyć 3 pakiety po 100 minut do play i na stacjonarne..... może wypadało by po tylu latach istnienia BOK zorganizować im szkolenie ze znajomosci ofert?
Napisz reklamację + wytknij im błąd + zażądaj zwrotu minut i dodatkowej rekompensaty... :roll: :/

 #454353  autor: qper
 20 sty 2011, 09:53
tomek0701 pisze:a ja głupi myślałem że w ciągu miesiąca można włączyć 3 pakiety po 100 minut do play i na stacjonarne..... może wypadało by po tylu latach istnienia BOK zorganizować im szkolenie ze znajomosci ofert?
Szkoda gadać,

tak, jak zawsze radzi play4you napisz skargę na konsultanta, że nie zna podstawowej oferty play Fresh.

Rozumiem, że mogą się mylić w skomplikowanych abonamentach ale w play fresh?

60% klientów ma Fresha, a i usług jest mało.

Szkoda, że nie można oceniać takich odpowiedzi.

 #454356  autor: pawelpp
 20 sty 2011, 10:15
playonline pisze:P4Y co sie dzieje z Play24?
Nie wiem czym jesteś zaskoczony :)

P4Y możesz mi podać podstawę prawną do tego stwierdzenia [25846032]:
Propozycję tę, przyjął Pan w trakcie rozmowy telefonicznej z naszym pracownikiem 22 września 2010 roku. W związku z tym, aktywacja zniżki zaproponowanej w rozwiązaniu zgłoszenia numer 21809365, wykluczyła możliwość korzystania z upustu przyznanego w ramach Oferty Promocyjnej.
To była odpowiedź na pytanie:
jaki związek ma upust związany z aneksem do umowy od upustu przyznanego w ramach rekompensaty i dlaczego się one wykluczają?
Czy Pan Piotr F. ma problemy z rozumieniem tekstu? "Jak grochem o ścianę"...
Odpowiedź na zgłoszenie 25846032 nie jest w całości widoczna na Play24.

 #454379  autor: kuwejt
 20 sty 2011, 12:43
tomek0701 pisze:oto jaką odpowiedź z cudownego BOK dostał mój ojciec, pokażę Wam żebyśmy mogli razem się pośmiać:) oto jego zgłoszenie (chyba się zdenerwował jak to pisał):
Szanowni Państwo, składam reklamację na działanie kodów USSD w Państwa sieci. Zaczęło się w sobotę 15.I.2011 Wasz system nie mógł zaakceptować doładowania mojego konta w Play Fresh, kolejne dni tj. niedziela 16.I.2011, poniedziałek 17.I.20111 nie mogłem przy pomocy kodu USSD *111*34*1# aktywować usługi 100 Minut do play i na stacjonarne za 5zł. Żeby włączyć tą usługę musiałem wejść do internetowego Play24. Proszę w końcu naprawcie te kody bo to naprawdę zniechęca mnie do Waszej sieci . Nie wspomnę o *111# które działa jak mu się chce od roku.... Dotyczy nr. tel. xxxxxx, hasło abonenckie xxxxxxxx
i oto odpowiedź:) :
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące kodów USSD, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 17 stycznia 2011 roku.

W imieniu firmy informuję, ze jest nam przykro, ze nie jest Pan w pełni zadowolony z naszych usług. Informuję, że pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne włączony został 19 stycznia 2011 roku. Nie było to możliwe wcześniej ponieważ ostatni raz włączał Pan ten pakiet 20 grudnia 2010 roku. Pakiet ten ważny jest przez 30 dni i nie ma możliwości powtórnego włączenia go przed upływem tego czasu. Jeżeli chodzi o kwestię doładowania, to konto doładowane zostało 15 stycznia o godzinie 9:28 kwotą 10 zł.

Jako, że zależy nam na jak najlepszych relacjach z klientami proponuję Panu rekompensatę w wysokości 10 minut do wszystkich sieci do wykorzystania przez 30 dni. Jeżeli proponowana forma rekompensaty Panu odpowiada to proszę o korespondencje zwrotna i powołanie się na numer zgłoszenia numer 26443469 .

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Z poważaniem
a ja głupi myślałem że w ciągu miesiąca można włączyć 3 pakiety po 100 minut do play i na stacjonarne..... może wypadało by po tylu latach istnienia BOK zorganizować im szkolenie ze znajomosci ofert?
Ja tam rozumiem że może nie do końca zna ofertę, ta w play jest coraz szersza i jest dużo nowych rzeczy.
Ale do diaska skoro czegoś nie wie, czy nie jest pewien, to nie może wziąć regulaminu i doczytać, zamiast pisać bzdur i wciskać klientowi ciemnote :smt011 :?: :?: Kogo wy tam zatrudniacie :?:
muchakk pisze: Szkoda, że w PLAY wszyscy czekają na informacje od nas, ze coś nie działa, a sami nie mają systemu który sprawdzałby sprawność poszczególnych podsystemów.
Ale mają, tylko z tego co tu piszą wyniką że ten system co by się nie działo pokazuje, że wszystko jest OK :smt042

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #454384  autor: bambo-5
 20 sty 2011, 13:30
to skoro play nie ma na nas wylane. to może ruszysz zgłoszenie 25991491. bo wisi już 2 tygodnie

 #454403  autor: Neutrine Ray
 20 sty 2011, 14:10
Dokladnie dwa dni temu postanowilem przeniesc sie do prepaid play'a z orange za namowa kolegi, dodatkowo pakiety i ogolne postanowienia prezentuja sie dla mnie lepiej, anizeli w POP'ie. Zakupilem pare starterow i zaczelo sie....

Kody dostepu dzialaja jak chca, w wiekoszci przypadkow "problem z siecia", albo zrywanie zadania. W koncu kiedy za ktoryms razem kody zadzalaly aktywowalem kilka pakietow i nabilem minuty w usludze "zbieraj minuty". Spostrzeglem rowniez ze opjce podstawowe wykluczaja niektore pakiety i vice versa, wiec postanowilem wrocic do planu podstawowego PLAY FRESH. Skutek byl taki ze starcilem wszystkie pakiety i minuty... Stosowna informacja ze takie zjawisko nastepuje byla gleboko zakopana w regulaminie, tazke dla przecietnego uzytkownika calkowicie nie do odkrycia. Stracilem ponad 20zl. W moim odczuciu to zwykle oszustwo i dzialania na szkode klienta.

BOK to jakas kpina, jedyne co ich interesuje to to czy konto zostalo zarejestrowane w salonie, bez tego nie ma zadnej rozmowy z konsultantem, ani nawet proby pomocy w rozwiazaniu jakiegokolwiek problemu. Jezeli konto jest niezarejestrowane jest sie dla nich, przykro mi to mowic... smieciem. W Orange mozna zrobic z kontem wiekszosc czynnosci, ze zwrotem kosztow doladowania/pakietu jesli nastapilo to z winy operatora, pomimo ze konto nie jest zarejestrowane.

Proba ponownego wlaczenia pakietow zaaowocowala tym, ze od kilkunatsu godzin usluga w trakcie właczania... W Orange nigdy nie mialem takich problemow, wsyztsko dziala niemalze natychmiast, zero opoznien i anomali...

Jestem wielce rozczarowany PLAY i prawdopodobnieodzaluje ten "incydent" ze starta czasu, pieniedzy i nerwow i wroce do Orange bogatszy o nowe doswiadczenia...

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #454414  autor: qper
 20 sty 2011, 14:56
W moim odczuciu to zwykle oszustwo i dzialania na szkode klienta.
to nie oszustwo, wszędzie mówią o tym, że przy przejściu pomiędzy taryfami zerują się wszystkie usługi.

Też kiedyś padłem ofiarą tego
Jezeli konto jest niezarejestrowane jest sie dla nich, przykro mi to mowic... smieciem
Fakt, jak masz konto niezarejestrowane to zapomnij o reklamacjach i pomocy


Kody dostepu dzialaja jak chca, w wiekoszci przypadkow "problem z siecia", albo zrywanie zadania.
Od kilku dni coś grzebią w systemach bo pakiety aktywują się z opóźnieniem, a kody albo nie działają albo nic się nie wyświetla w *111#

Nie przejmuj się wszystko wróci do normy za kilka dni.

W poniedziałek jest zapowiedziana konferencja więc może jakieś nowe usługi testują lub coś podobnego.

 #454423  autor: Neutrine Ray
 20 sty 2011, 15:12
quper mozesz mi pokazac gdzie na stronie play, w kategorii "karta" jest napisane ze zeruja wszystko przy zmianie opcji?

Skupmy sie jeszcze na tym, ze nazywja to "opcja" nie "taryfa", dodatkowo tekst:
Kod: Zaznacz cały
3 nowe opcje w Play Fresh - w każdej z nich otrzymasz darmowy bonus po doładowaniu. Opcje możesz zmieniać za darmo tak często jak potrzebujesz."
Na tej stronie odnosnie "opcji" PLAY powinna byc informacja o kasowaniu calej zawartosci i "dorobku" w przypadku jej zmiany. Wiem ze jest to podspodem w *.pdf'ach z regulaminem, ale chodzi o to by klient mial swiadomosc co sie stanie, zeby bylo przejrzyscie i uczciwie...

Dam im szanse jeszcze klika dni, bo na razie to wyglada jak garazowa prowizorka.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #454427  autor: user_delete19
 20 sty 2011, 15:23
Neutrine Ray pisze:Na tej stronie odnosnie "opcji" PLAY powinna byc informacja o kasowaniu calej zawartosci i "dorobku" w przypadku jej zmiany.
Odbijając piłeczkę - masz gdzieś wyraźnie zaznaczone, że bonusy zostają (bądź że powinny zostawać)?

(nie, nie twierdzę że to właściwe i takie tam, ale ... )

 #454436  autor: play4you2
 20 sty 2011, 16:00
ratatam pisze:a oczywiście stare ponad 200 minut skasowali...
Być może to jest efekt tego, że minęło 30 dni? Jak Twoim zdaniem, działanie to nie było zgodne z Regulaminem, zrób zgłsozenie. To jedyna metoda na to.
qper pisze:Szkoda, że nie można oceniać takich odpowiedzi.
Prowadzimy weryfikację wewnętrzną. Niestety, czasami jednak tego typu odpowiedzi umykają naszej kontroli.
pawelpp pisze:P4Y możesz mi podać podstawę prawną do tego stwierdzenia
Wszystko co mam do powiedzenia w tej sprawie, to to, co otrzymasz w odpowiedzi pisemnej. Więcej nie mam nic do dodania.
pawelpp pisze:Czy Pan Piotr F. ma problemy z rozumieniem tekstu?
Zgłoszenie było weryfikowane niezależnie przez kilka osób i rozpatrywane przez odpowiednie osoby. Decyzję podjęto w oparciu o bieżace przepisy prawa i Regulaminu. Z mojej strony temat uważam za zamkniety.
pawelpp pisze:Odpowiedź na zgłoszenie 25846032 nie jest w całości widoczna na Play24.
Pismo zostało wysłane również na Twój ares korespondencyjny, więc pełną jego treść otrzymasz zapewne niebawem. To, że nie jest widoczne w całości, może być wynikiem np jego obszerności, choć nie mam szczegółowych informacji na ten temat.
kuwejt pisze:Ja tam rozumiem że może nie do końca zna ofertę, ta w play jest coraz szersza i jest dużo nowych rzeczy.
Zleć proszę odwołanie od tego zgłoszenia reklamacyjnego i złóż jednocześnie skragę na konsultanta.
Neutrine Ray pisze:BOK to jakas kpina, jedyne co ich interesuje to to czy konto zostalo zarejestrowane
Niestety, jest to wymóg Regulaminowy i nie ma od tego odstępstw. Jeżeli masz jakieś kłopoty z Pakietami, zarejetruj prosze numery i utwórz na nie odpowiednie zgłoszenia (lub reklamację). Podaj mi ich numery i zobaczymy, co da się zrobić. Warunkiem jednak jest zarejestrowanie wszystkich numerów, których sprawa dotyczy. Bez tego nic Ci nie pomogę.

Jeszcze na koncie..

Moi drodzy, w sprawie kodów USSD, otrzymałem oficjalną informację, iż kody zaczynające się od *111# mogą nie działać prawidłowo lub z opóźnieniem. Sprawa jest w trakcie realziacji i naprawy. Planowane zakończenie prac przewidywane jest na 24 stycznia 2011 roku. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy, że ody nie działają prawidłowo. Zaznaczam jednocześnie, że jeżeli chcecie uruchomić jakieś usługi lub sprawdzić saldo, możecie skorzystać z Play24 lub skontaktować się z BOK (połączenie jest płatne).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #454439  autor: pawelpp
 20 sty 2011, 16:18
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y możesz mi podać podstawę prawną do tego stwierdzenia
Wszystko co mam do powiedzenia w tej sprawie, to to, co otrzymasz w odpowiedzi pisemnej. Więcej nie mam nic do dodania.
W odpowiedzi nie została podana podstawa prawna mimo iż o to prosiłem w zgłoszeniu jak i podczas kontaktu telefonicznego. po prostu takiej podstawy nie ma! W regulaminie jest wyraźnie napisane, że "aktywacja następuje" a nie "aktywacja następuje jeżeli". Czy wszystkie wasze systemy są w fazie beta od kilku lat? Nie otrzymałem odpowiedzi na zadane pytanie, więc wnioskuję za rozmawiam z grupą ludzi, którzy nie są w stanie zrozumieć pytania.
play4you2 pisze: Decyzję podjęto w oparciu o bieżace przepisy prawa i Regulaminu.
Które? Takie było moje pytanie.
play4you2 pisze:Pismo zostało wysłane również na Twój ares korespondencyjny, więc pełną jego treść otrzymasz zapewne niebawem. To, że nie jest widoczne w całości, może być wynikiem np jego obszerności, choć nie mam szczegółowych informacji na ten temat.
Gdybyście nie łączyli kilku RÓŻNYCH zgłoszeń w jedno - nie byłoby tak obszerne. Gdyby nie było problemów - zgłoszenia by nie było. Gdybym dostał odpowiedź - nie byłoby tych i kolejnych zgłoszeń. Skoro robicie ze mnie idiotę, to będę się właśnie tak zachowywał - chcę uzyskać odpowiedź na pytanie. Poza tym zgłaszam problem - może mało istotny, ale jednak występuje. Rozumiem, że nie jesteście zainteresowani poprawianiem Play24?

Czy tylko ja uważam, że Play nie ma prawa na podstawie własnych regulaminów NIE aktywować usług jeżeli aktywacja została zlecona?

 #454443  autor: cudak10
 20 sty 2011, 16:36
Witam!!!
Jestem nowy na forum, chciałbym przestrzec wszystkich przed siecią Play. W Pazdzierniku dostałem od nich 2 sms-y płatne 4,88zł (konkurs jesienna fiesta w Play) mimo że niczego nie aktywowałem. Napisałem do nich reklamacje. Po miesiącu otrzymałem odpowiedz że opłaty zostały naliczone zgodnie z regulaminem który zaakceptowałem w momencie przystąpienia do konkursu. Napisałem i wielokrotnie dzwoniłem żeby mi podali kiedy i jak aktywowałem ten konkurs przez telefon nie byli mi w stanie odpowiedzieć a w reklamacjach odpowiadali nie na temat. Dnia 4 grudnia złożyłem telefoniczną reklamację żeby podali mi w jaki sposób i kiedy to aktywowałem, niestety po 2 interwencjach telefonicznych i 2 zgłoszeniach przez WWW do dnia dzisiejszego nie są w stanie mi odpowiedzieć na jedno według mnie bardzo proste dla nich pytanie. O to treści odpowiedzi na 2 ostatnie zgłoszenia :
Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie nie spełnia norm reklamacji więc zostało zaklasyfikowane jako zwykłe zgłoszenie techniczne a jego czas realizacji się przedłożył.
Normy reklamacji o których mowa są zawarte w ROZPORZĄDZENIU
MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 1 października 2004 r.

i następne:
Opis:
Nie wiem czy wy sobie jaja ze mnie robicie ale na rozpatrzenie zgłoszenia jest 30dni a ja na poprzednie czekam od 4 Grudnia a dzisiaj jest 11 stycznia. Potrzebuję odpowiedzi ponieważ sprawę chcę skierować do UOKIK. Poprzednie zgłoszenie z powodu długiego oczekiwania zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Jedno proste pytanie a wy nie potraficie odpowiedzieć??

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że pan zgłoszeni numer 24641602 jest w trakcie rozpatrywania przez dział ekspertów. W chwili w której zostanie one rozpatrzone odrazy poinformujemy Pana o tym. Do tego czasu proszę Jadnak o cierpliwość.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.


Z poważaniem
XXXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
Opis:
Nie wiem czy wy sobie jaja ze mnie robicie ale na rozpatrzenie zgłoszenia jest 30dni a ja na poprzednie czekam od 4 Grudnia a dzisiaj jest 11 stycznia. Potrzebuję odpowiedzi ponieważ sprawę chcę skierować do UOKIK. Poprzednie zgłoszenie z powodu długiego oczekiwania zgłoszę do rzecznika praw konsumenta. Jedno proste pytanie a wy nie potraficie odpowiedzieć??

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące Obsługi Klienta (pytania, opinie, sugestie), które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 11 stycznia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że pan zgłoszeni numer 24641602 jest w trakcie rozpatrywania przez dział ekspertów. W chwili w której zostanie one rozpatrzone odrazy poinformujemy Pana o tym. Do tego czasu proszę Jadnak o cierpliwość.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.


Z poważaniem
XXXXX
konsultant back office ds. obsługi klienta
Na szczęscie po wielu próbach w końcu znalazłem odpowiedniego rzecznika praw konsumenta który jest cięty na sieć Play i obiecał mi pomóc i skierować sprawę do sądu jutro idę do niego z wszystkimi dokumentami i piszemy pismo do Playa i sprawę kierujemy do sądu.
Przestrzegam wszystkich przed siecią Play.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 14:43 przez cudak10, łącznie zmieniany 2 razy.

 #454445  autor: qper
 20 sty 2011, 16:38
iż kody zaczynające się od *111# mogą nie działać prawidłowo lub z opóźnieniem.

Kody jak kody ale nawet zlecając aktywację przez play24 też nie są aktywowane w terminie 24h.

Można jakieś info w tej sprawie? brak aktywacji pakietów w ciągu 24h powoduje przepadanie niewykorzystanych minut i danych z winy operatora ...
 #454452  autor: bbdg
 20 sty 2011, 16:53
Witam.
Dowiadywałem się od pracowników playa oraz na forum czy pieniądze na koncie przepadają jeśli rozwiązana zostanie umowa mixtury i numer zostanie przeniesiony do play fresh.
Dziś się zdziwiłem gdy po przejściu do play fresh kwota ponad 200 zł została zakwalifikowana jako premia z terminem ważności 60 dni.
Nie martwiłem się ponieważ nawet pracownicy play mówili, że wystarczy załadować konto kwotą 5 zł i pieniądze na głównym koncie nie przepadną.
Doładowałem i nic się nie zmieniło.

Ktoś miał może taki przypadek?

PS. Na razie napisałem do play4you2. Zobaczę czy pomoże.


pozdrawiam

 #454457  autor: Neutrine Ray
 20 sty 2011, 17:22
qper pisze:
iż kody zaczynające się od *111# mogą nie działać prawidłowo lub z opóźnieniem.

Kody jak kody ale nawet zlecając aktywację przez play24 też nie są aktywowane w terminie 24h.

Można jakieś info w tej sprawie? brak aktywacji pakietów w ciągu 24h powoduje przepadanie niewykorzystanych minut i danych z winy operatora ...
Potwierdzam, aktywowalem wszystkie uslugi przez play24 (nawiasem mowiac wczoraj tez raz dzialalo, a raz nie) i mimo ze bylo to 17godzin temu dalej sa "włączane"...

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #454458  autor: Gadulski
 20 sty 2011, 17:26
cudak10, napisałeś: "Witam!!!
Jestem nowy na forum, chciałbym przestrzec wszystkich przed siecią Play. W Pazdzierniku dostałem od nich 2 sms-y płatne 4,88zł (konkurs jesienna fiesta w Play) mimo że niczego nie aktywowałem.(...)"

Nie ukrywam, że Ciebie nie rozumiem... Jak mozna otrzymać SMSy i za nie zapłacić...
otrzymywanie SMSów jest darmowe...
Szkoda, że nie zgłaszałeś tej sprawy tu na forum w październiku ubiegłego roku, zaraz po zdarzeniu...
Play24 umożliwia sprawdzenie billingu ostatnich połączeń/smsów wychodzących itd...
Ponieważ w Play jestem juz od dawien dawna i pierwszy raz słyszę o takim przypadku to jestem bardzo zainteresowany końcem tej sprawy....

Sam dzisiaj mam problem z doładowaniem fresha przez internet... To znaczy: wszystko wykonałem poprawnie, pieniążki z konta bankowego zniknęły a zasilenie o nominale 10PLN się nie pojawiło... Zasilenia dokonałem ok. godz.16:08 - mail potwierdzający tez nie doszedł...
Ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam:
Gadulski

Obrazek
  • Strona 136 z 244
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 244
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 244