• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 135 z 244
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 244

 #453951  autor: maniek89
 18 sty 2011, 19:53
qper pisze:Wiem, że 24h godziny nie minęły ale nigdy tak długo nie aktywowano mi pakietu.

Ciekawe co będzie jak po 24h nie włączą - napiszę reklamację, którą z miesiąc będą rozpatrywać.. chore.

Macie jakieś problemy z włączanie usług.
mi po 5 minutach wskoczyl pakiet na numerze ojca jak juz kod zaczal dzialac bo przedtem to zupelnie inna historia

 #453952  autor: ratatam
 18 sty 2011, 19:56
mam identyczny problem co qper:

Wczoraj ok godz 16 przez play24 chciałem włączyć pakiet 100 minut i do teraz jest w trakcie włączania. Przez kod tez nie da się włączyć bo wyskakuje że w trakcie włączania. 24 godz już dawno minęły...

 #453953  autor: qper
 18 sty 2011, 20:06
ratatam pisze: i do teraz jest w trakcie włączania.
dokładnie, cały czas jest klepsydra - pakiet w trakcie włączania.

Minęło już grubo ponad 24h...

Sytuacja dotyczy już większej ilości moich Freshów.
Nie wiem co w zasadzie robić, zgłoszenia sami wiemy w jakim tempie są rozpatrywane.

Play4you - pomocy!!!

 #453958  autor: kerim36
 18 sty 2011, 20:22
m.kaczkowski,

polecam tematem zainteresowac rowniez UKE

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #453993  autor: tomasz85
 18 sty 2011, 21:49
a mnie p4 zastanawia- zastanawia mnie ich tok rozumowania. Mialem u nich 2 abonamenty. Wszystko bylo ok gdy firma dzialala. Zaczely sie problemy, wypowiedziano umowe, naliczono kare. Probowalem z nimi rozmwiac, wyslalem propozycje zawarcia ugody a oni ze nie bo to moja wina. ja im ze takie dzialanie z ich strony nie ma sensu poniewaz komornik i tak mi nic nie zajmie a tak by mieli abonenta dalej tyle ze na mniejszej kwocie.. a teraz mija juz chyba rok i cisza..

 #454039  autor: qper
 18 sty 2011, 23:48
m.kaczkowski pisze:W czerwcu roku 2010 podpisałem z Play umowę, abonament Firmowa 50 - przy przenoszeniu nr-u miałem otrzymać zniżkę 50% na abonament na okres 12miesiecy. Zniżki nie otrzymałem, po otrzymaniu pierwszej faktury zarejstrowałem zgłoszenie, po ponad 4 miesiacach!!! otrzymałem telefon od konsultanta, że muszę się udać do punktu Play i podpisać porozumienie do umowy, podpisałem dnia 31.12.2010 Zostałem poinformowany, że po podpisaniu faktury zostaną ponownie podliczone i skorygowane. (przy poprzednich rozmowach zostałem poinstruowany o tym, że powinienem wpłacać kwotę niesporną za faktury) Nie zostało to zrobione, w dodatku została zablokowana mi możliwośc rejestracji w sieci. Brak możliwości odbioru i wykonywania połączeń przez co tracę wielu klientów do czego dochodzą korekty nr tel na fakturach +nowe pieczątki i koszty połączeń z innego telefonu. Konsultantka w głównym salonie Play w Tychach nie ma pojęcia co zrobić w tym przypadku, jest zarejestrowane kilka już zgłoszeń, które nic nie dają. Sprawa została również zgłoszona na [email protected] , na moją wiadomość nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Proszę o wypowiedzenie się na ten temat, w celu podania danych proszę okontakt na PW.

Michał
Ale kosmos. Uderz z tym do rzecznika Plya to może sprawa się szybciej wyjaśni..

[email protected] lub tel 790 777 777

powodzenia

dla pocieszenia jak rok temu przeniosilem numer do Play do tej samej taryfy co ty, to wszystko było ok.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 11:23 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #454051  autor: m.kaczkowski
 19 sty 2011, 00:19
qper, dzięki za namiary, spróbuje, może coś to da

 #454084  autor: qper
 19 sty 2011, 11:22
remi89 pisze:Problemy z Play24 zakładka usługi:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a60 ... 583ef.html
Jak coś zmieniają to usługi się nie wyświetlają.
Podobnie jest w *111# / usługi/ - też jest pusto.

Ta sytuacja ostatnio pojawia się bardzo często, w szczególności wieczorami.


Za kilka godzin powinno być ok.

 #454100  autor: Claudec
 19 sty 2011, 13:09
Teraz ja ponarzekam:
1. W Play24 nie widzę usług
2. Czekam już 36 godz na aktywacje pakietu "Internet w telefonie 25MB" (napisałem zgłoszenie).
3. Fatalna jakość 2G, stoję przy oknie i nie rozumie rozmówcy :/ Musze korzystać z zasięgu Plus'a. Kiedyś to dobrze działało a obecne masakra, napisałem zgłoszenie, ale pewnie odpiszą mi jakieś durne teksty żeby się mnie pozbyć.

Kiedy nie będzie można już korzystać z sieci Plusa to porostu odejdę od was do innego operatora. Tania cena za połączenia to nie wszystko, trzeba jeszcze moc prowadzić rozmowę!

 #454111  autor: qper
 19 sty 2011, 13:22
Claudec pisze:2. Czekam już 36 godz na aktywacje pakietu "Internet w telefonie 25MB" (napisałem zgłoszenie).
Z aktywowaniem pakietów jest problem i dużo osób już o tym pisze.


play4you może jakieś szczegóły w tym temacie.

Ja sam wygenerowałem 2 reklamacje w związku z tym.

 #454116  autor: pawelpp
 19 sty 2011, 13:49
To już powoli staje się nudne. W Play NIC nie działa prawidłowo! Nie ma chyba takie rzeczy do której nie można byłoby się przeczepić. Co za firma...

 #454140  autor: Claudec
 19 sty 2011, 15:05
Aktywowali już pakiet z opóźnieniem, no i działają usługi w Play24

 #454154  autor: qper
 19 sty 2011, 15:32
Claudec pisze:Aktywowali już pakiet z opóźnieniem, no i działają usługi w Play24
zgadza się, aktywują z dużym opóźnieniem.
Zamiast 24h to prawie 48h.

Czyli można pisać reklamacje, bo nie wywiązali się z postanowień zawartych w regulaminach.
Oni zawsze tego przestrzegają, a to działa w dwie strony.

 #454155  autor: pawelpp
 19 sty 2011, 15:34
qper pisze: Czyli można pisać reklamacje, bo nie wywiązali się z postanowień zawartych w regulaminach.
Hahaha P4Y powiedz proszę co mówicie klientom w takiej sytuacji? Ja usłyszałem "wypchaj się" tylko w trochę bardziej uprzejmy sposób.

 #454174  autor: bambo-5
 19 sty 2011, 16:46
Wszyscy narzekamy a P4Y ma na nas wylane ciepłym moczem bo jego ostatnia wypowiedz byla kilka stron temu. jednak cena nie może iść z jakością ale to co sie obecnie wyprawia to przypomina sajgon jak w TP

 #454204  autor: sumix
 19 sty 2011, 18:58
Zgłoszenie 26552716 - wiadomości nagrane na skrzynce głosowej przepadają w cyberprzestrzeni waszego systemu.

Prosze o zlokalizowanie usterki i jej eliminacje pociskiem kalibru 150mm ;)

 #454216  autor: playonline
 19 sty 2011, 19:38
P4Y co sie dzieje z Play24? Od wczoraj mam problem z zalogowaniem sie. Dzis mi sie udalo za dnia. Teraz w ogole. Wyskakuja bledy "niezidentyfikowane" a kilka chwil temu pojawila sie nawet informacja, ze na koncie nie mam zadnego numeru dodanego... Wiec gdzie sa moje numery?

 #454280  autor: forum_tg
 19 sty 2011, 21:54
P4Y mógłbyś porozmawiać z kolegami a następnie udzielić informacji dlaczego od wczoraj jest wielki problem z zalogowaniem sie do play24? oraz kiedy one zostaną rozwiązane.

Macie konto na FB, a tam nie na info że są problemy techniczne oraz ze macie plan je rozwiązać.
  • Strona 135 z 244
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 244
  • 1
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 244