• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 134 z 244
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 244

 #453256  autor: evolucja
 15 sty 2011, 16:46
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5
NIE DZIAŁA 10 ZA 5

od ponad 4 dni.

 #453257  autor: user_delete19
 15 sty 2011, 16:52
co ciekawe - dziala sprawdzanie stanu uslugi O_x

 #453271  autor: ukefake
 15 sty 2011, 18:02
play4you2 pisze:No cóż, zapewniam Cię, że nie mam kłopotów z czytaniem i rozumieniem tekstu. Po prostu nie jestem w stanie przekazać Ci Cennika w odniesieniu co do strony a skoro pytałeś się o ceny, podesłałem Ci krótkie wyjaśnienie usługi, o którą pytałeś. Nie zamieszczę Ci nic, poza tym co odpowiedziałem. Skoro moja odpowiedź Cię nie satysfakcjonuje, przykro mi, ale innej nie otrzymasz.
????? P4Y - chyba zaszło nieporozumienie po twojej stronie; zwróciłem się do ciebie po informacje których nie otrzymałem i z nieznanych przyczyn firma nie chce ich udzielić mimo, że nie zaliczają się do informacji poufnych.
Mimo waszej arogancji nadal liczę na tryumf logiki i zwykłą przyzwoitość.
Obecnie niestety w obu sprawach i firma i Ty, jako jej przedstawiciel, zawiedli. Tyle faktów.

Co do kodu - działa. Tu należą się podziękowania.

Podsumowując:
proste załatwione: 1
proste niezałatwione: 2.

 #453272  autor: evolucja
 15 sty 2011, 18:06
lwiczek pisze:co ciekawe - dziala sprawdzanie stanu uslugi O_x
To żaden błąd techniczny. Usługa jest po prostu wyłączona...

 #453390  autor: Claudec
 16 sty 2011, 12:02
Hehe, to celowe działanie Play, żeby ludziom kasa przepadła, bo nie będą w stanie przedłożyć bonusowego konta.
Ja teraz muszę się doładować za minimum 20zl chociaż tego nie potrzebuje...

 #453417  autor: muchakk
 16 sty 2011, 13:51
Claudec doładuj się za 5 na facebooku :P

 #453442  autor: zuziazla
 16 sty 2011, 15:48
ja mam takie pytanie, mam pakiet 1000sms do wszystkich i jak mogę sprawdzić ile mi tych sms zostało?

 #453452  autor: KC-KARLOS
 16 sty 2011, 16:13
To proste: wpisz kod: *109# (zadzwoń)

 #453453  autor: Matipce90
 16 sty 2011, 16:16
fajnie można w końcu na was ponarzekać :) wasi pracownicy nie wiedza nic o ofertach itp proszę to zmienić w jastrzębiu zdroju !

" VISCA EL BARCA " ---> " VISCA SAMSUNG " ---> " VISCA GALAXY S " ---> ]:->

 #453615  autor: qper
 17 sty 2011, 10:16
Włączyłem wczoraj o 16:00 pakiet 100 min do play i na stacjonarne.
Wiem, że 24h godziny nie minęły ale nigdy tak długo nie aktywowano mi pakietu.

Ciekawe co będzie jak po 24h nie włączą - napiszę reklamację, którą z miesiąc będą rozpatrywać.. chore.

Macie jakieś problemy z włączanie usług.

Pomija już fakt, że od tygodnia wieczorami nie działają ekspresowe kody oparte na *111#

 #453619  autor: user_delete19
 17 sty 2011, 10:36
Hmm... tydzien temu wlaczalem mamie 100min do play i zaskoczylo jakos tak po godzinie...
w sobote doladowywalem na dwoch numerach via FB i bonusowe zlotowki wpadly na konto po 10minutach :O

 #453620  autor: tomek0701
 17 sty 2011, 10:45
A ja mam pytanie do Play4You2 - czy możesz podesłać link do następującego cennika urządzeń - "Replay PlayOnline BOX" - bo dodam że we Wrocławiu w 3 salonach nie posiadają takiego dokumentu (nawet dzwonili przy mnie na wsparcie sprzedaży). Wszyscy się zdziwili oczywiście bo sami stwierdzili że powinien istnieć taki dokument a jego po prostu faktycznie nie ma..... Owszem jest cennik "Play Online BOX dla abonentów" ale On jest dla takich klientów co są już w Play i dopiero kupują internet a dla przedłużeniowych cennika brak:) (całe P4....). Dodam że Klient w przedłużeniu (czyli ja) ma netbooka w abo 15GB/24mies za 99 zł a klient który kupuje dopiero internet ma go za 1 zł:) - nie ma to jak docenić stałego klienta....

 #453623  autor: pawelpp
 17 sty 2011, 11:01
play4you2 pisze:Jeżeli kilka spraw rozbijasz na kilka lub kilkanaście zgłoszeń, to przykro mi, ale ten czasu się autoamtycznie wydłuża. Gdybyśmy otrzymali np. jedno zgłoszenie w którym zawierasz wszystkie sprawy, wówczas zapewne rozwiązanie go, zajęłoby znacznie mniej czasu.
Tu się z tobą nie zgadzam - jedno zgłoszenie wiąże się z tym, że czekam kilka miesięcy na odpowiedź bo musicie dostać potwierdzenia od różnych działów. By the way myślę, że coś jest nie tak z OK skoro zgłoszenia z 5 stycznia nadal nie są w stanie "rozpatrywane". Wszystkie ostatnie zgłoszenia dotyczą różnych spraw więc nie mam powodów łączenia ich do jednego.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:dlaczego "Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem" jest dużo wyższe od kwoty do zapłacenia w fakturach?

Gdzie się podziała jedna z faktur korygujących?
A gdzie się miała podziać? Jak zostanie wprowadzona, zapewne otrzymasz potwierdzenie dokonania korekty w oddzielnej korespondencji. Jeżeli była juz wprowadzona, zadaj konkrente pytanie, czyli do jakiej fv miała być wykonana, na jaka kwotę itd... Pytaniem ogólne, które zadałeś, nic nie wnosi do sprawy.
Zagłębiłeś się w temat tak jak pozostali konsultanci - nie opłacam faktur od dawna - wy wystawiacie korekty. Problem polega prawdopodobnie na tym, że została wystawiona korekta do jednej z faktur, ponieważ tak faktura sama się opłaciła, ale informacji o wpłacie nigdzie nie widzę. Korekty też nie. O ile się nie mylę, to jeżeli mam e-fakturę to korekty też powinny być wystawiane elektronicznie. Niestety tak się nie dzieje (przynajmniej jedną z faktur zostałem w formie papierowej). Mnie jest wszystko jedno, ale wy nie postępujecie zgodnie z własnym regulaminem. A gdybym chciał papierową to na pewno bym nie dostał :P.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y powiedz mi czy zmiany w aneksie do umowy zawsze wymagają formy pisemnej?
Jeżeli są to zmiany istotne, to tak. Jednak istenieje mozliwość dokonania zmian np. telefonicznie, ale potwierdzenie ich dostaniesz już pisemnie.
Czyli np. unieważnienie zobowiązań operatora może nie wymagać formy pisemnej? :P Przykład w zgłoszeniu: 25594871 i 25843684
play4you2 pisze:
lwiczek pisze:Zazwyczaj jestem spokojny i w ogóle, ale...
Sprawę przekazałem stosownej osobie. Pamiętaj proszę, że to wersja testowa, więc moga pojawiać się różne błędy. Dlatego sugeruję, aby korzystać z tego póki co z zachowaniem pewnych zasad ostrożności, dopóki oficjalnie nie zostanie to wprowadzone do użytku (nie przekazywać np. SMS zawierających np. poufne informacje).
To chyba żart...

 #453624  autor: Andrzej24
 17 sty 2011, 14:41
Witam
Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli się mylę.

W grudniu moja suma doładowań w Play Fresh z włączoną opcją "program doładowań" była na kwotę 90 zł. Z regulaminu tego programu wynika, że powinienem gratis otrzymać 30 min do Play i stacjonarne, 30 min do wszystkich oraz 20 zł.
Jak do tej pory jedyne co otrzymałem to 30 min do Play i stacjonarne.
Doładowywałem kilka razy w miesiącu. 30 zł + 10 zł + 50 zł

Pisałem w tej sprawie 2 tyg temu i dalej nic. Cisza. Bonusowych doładowań też brak.

Proszę mi wyjaśnić czy faktycznie należą mi się 3 bonusy.

 #453625  autor: evolucja
 17 sty 2011, 14:50
A nie mówiłem? :mrgreen: Ten pakiecik za błąd na stronie Play.
Firmie Play zależy na dobrych kontaktach z klientami, dlatego w ramach rekompensaty za powstałe niedogodności proponuję pakiet 20 minut. W celu akceptacji rekompensaty proszę o kontakt z Obsługą Klienta.
Przy okazji, udało mi się w końcu aktywować pakiet 10 za 5.

 #453627  autor: ok.Play
 17 sty 2011, 15:05
Moją wypowiedź zamieszczam tutaj, gdyż mam nadzieję, że w końcu klienci Play kilka rzeczy zrozumieją:
Nie wiem czy któryś z Panów pracował w dużej firmie, w której podpisuje co sekunda dokumenty zabraniające ujawniania pewnych informacji, aktywacji niektórych usług, jednak tak wygląda praca w dużych spółkach typu P4, dlatego też Play4you powie wam, że nie ma awarii, a konsultant na infolinii powie, że takowa się zdarzyła i podjęto środki w celu naprawienia usterki.
Sama pracuję na infolinii od pól roku i mam dla wszystkich informację, nie mamy w nawyku robienia z ludzi idiotów nawet jeżeli nie ma hotline informującego o jakiejś usterce czy też problemami z jakimiś usługami, to i tak słuchamy tego co ludzie mówią, jeżeli przeprowadzam 10 z kolei rozmowę gdzie klient nie może używać kodów USSD, to informuję o tym przełożonych, wtedy też wysyła wiadomość do konsultantów w danej filii.
Najmocniej przepraszam z kolegami i koleżankami za utrudnienia, serdecznie pozdrawiamy i dodajemy, że można włączać pakiety przez Play24, sprawdziliśmy na nowo zakupionym starterze, czy da się cokolwiek zrobić i usługi działały regulaminowo w przeciągu 24 godz. od aktywacji.

 #453628  autor: qper
 17 sty 2011, 15:11
Andrzej24 pisze:Witam
Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli się mylę.

W grudniu moja suma doładowań w Play Fresh z włączoną opcją "program doładowań" była na kwotę 90 zł. Z regulaminu tego programu wynika, że powinienem gratis otrzymać 30 min do Play i stacjonarne, 30 min do wszystkich oraz 20 zł.
Jak do tej pory jedyne co otrzymałem to 30 min do Play i stacjonarne.
Doładowywałem kilka razy w miesiącu. 30 zł + 10 zł + 50 zł

Pisałem w tej sprawie 2 tyg temu i dalej nic. Cisza. Bonusowych doładowań też brak.

Proszę mi wyjaśnić czy faktycznie należą mi się 3 bonusy.
Nie masz na co czekać. Bonusy wpadają od razu.
Pisz reklamację.

Miałem już styczność z taką sprawą. Jak chcesz to napisz do mnie na PW, to podeśle ci przykładową treść zgłoszenia.


Play4You

Jakiś czas temu zadałem kilka pytań technicznych dot. play24 oraz *111# - czy udało Ci się uzyskać jakieś informacje?

[ Dodano: 2011-01-17, 18:56 ]
Tak, jak już wspominałem pomimo faktu, że upłynęło 24 h od aktywacji pakietu 100 min do Play i na stacjonarnym pakiet nie został aktywowany.

W panelu cały czas widnieje jako "w trakcie włączania"

Reklamacja złożona.


Na innym numerze też włączyłem ten pakiet i sytuacja wygląda podobnie.

 #453856  autor: pawelpp
 18 sty 2011, 13:19
P4Y z jakiego numeru było wykonane połączenie do mnie 17.01.11 18:01:15 ? +48790500500 czy zastrzeżonego? Przy okazji - konsultant powiedział, że dzwoni w sprawie jednego ze zgłoszeń i wymienił całą listę spraw, które były aktualnie rozpatrywane. Jak się później okazało - połączył je wszystkie. W rezultacie nie wiedziałem o czym tak na prawdę mam z nim rozmawiać. Poza tym nikt dawno mnie tak nie wkurzył... Powiedział mi że Play ma prawo nie aktywować usług a ja mm obowiązek sprawdzić czy zostały aktywowane. WTF?!

Wyjaśniło się w końcu o co chodzi z Playnet - strona główna gratis?

 #453878  autor: tomek0701
 18 sty 2011, 14:11
qper pisze:Włączyłem wczoraj o 16:00 pakiet 100 min do play i na stacjonarne.
Wiem, że 24h godziny nie minęły ale nigdy tak długo nie aktywowano mi pakietu.

Ciekawe co będzie jak po 24h nie włączą - napiszę reklamację, którą z miesiąc będą rozpatrywać.. chore.

Macie jakieś problemy z włączanie usług.

Pomija już fakt, że od tygodnia wieczorami nie działają ekspresowe kody oparte na *111#
Dalej nie można aktywować kodem tego pakietu, musiałem włączyć ojcu przez Play24 iiiii...nadal go nie ma a minęło właśnie 27 godzin (w Play24 jest klepsydra w trakcie włączania).... poszło już zgłoszenie pewnie za miesiąc odpowiedzą a za tydzień aktywują ehhh Play:(

 #453943  autor: m.kaczkowski
 18 sty 2011, 19:18
W czerwcu roku 2010 podpisałem z Play umowę, abonament Firmowa 50 - przy przenoszeniu nr-u miałem otrzymać zniżkę 50% na abonament na okres 12miesiecy. Zniżki nie otrzymałem, po otrzymaniu pierwszej faktury zarejstrowałem zgłoszenie, po ponad 4 miesiacach!!! otrzymałem telefon od konsultanta, że muszę się udać do punktu Play i podpisać porozumienie do umowy, podpisałem dnia 31.12.2010 Zostałem poinformowany, że po podpisaniu faktury zostaną ponownie podliczone i skorygowane. (przy poprzednich rozmowach zostałem poinstruowany o tym, że powinienem wpłacać kwotę niesporną za faktury) Nie zostało to zrobione, w dodatku została zablokowana mi możliwośc rejestracji w sieci. Brak możliwości odbioru i wykonywania połączeń przez co tracę wielu klientów do czego dochodzą korekty nr tel na fakturach +nowe pieczątki i koszty połączeń z innego telefonu. Konsultantka w głównym salonie Play w Tychach nie ma pojęcia co zrobić w tym przypadku, jest zarejestrowane kilka już zgłoszeń, które nic nie dają. Sprawa została również zgłoszona na [email protected] , na moją wiadomość nie dostałem żadnej odpowiedzi.

Proszę o wypowiedzenie się na ten temat, w celu podania danych proszę okontakt na PW.

Michał
  • Strona 134 z 244
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 244
  • 1
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 136
  • 244