• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 133 z 244
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 244

 #452963  autor: play4you2
 14 sty 2011, 12:50
pawelpp pisze:P4Y, proszę powiedz mi co tak skomplikowanego jest w moich ostatnich zgłoszeniach?
Nie sądzę, aby były one skomplikowane, jednak skłądasz ich bardzo dużo, więc analiza każdego z nich niestety, ale wymaga trochę czasu. Jeżeli kilka spraw rozbijasz na kilka lub kilkanaście zgłoszeń, to przykro mi, ale ten czasu się autoamtycznie wydłuża. Gdybyśmy otrzymali np. jedno zgłoszenie w którym zawierasz wszystkie sprawy, wówczas zapewne rozwiązanie go, zajęłoby znacznie mniej czasu.
pawelpp pisze:dlaczego "Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem" jest dużo wyższe od kwoty do zapłacenia w fakturach?
Pewnie dlatego, że jeszcze nie zostało ono rozksięgowane. Oznacza to, że np pieniądze które wysłałeś, jeszcze nie zostały zaksięgowane, dlatego widzisz te różnice. Nie jest to żaden błąd. Pamiętaj, że podstawą opłaty w tym przypadku jest fv, a nie informacja w telefonie (ona służy jako informacja a nie dokument księgowy). Jeżeli bardzo chcesz wiedzieć, jaką masz kwotę do zapłaty (lub porównać ją z otrzymaną fv), to użyj kodu *125.
pawelpp pisze:Gdzie się podziała jedna z faktur korygujących?
A gdzie się miała podziać? Jak zostanie wprowadzona, zapewne otrzymasz potwierdzenie dokonania korekty w oddzielnej korespondencji. Jeżeli była juz wprowadzona, zadaj konkrente pytanie, czyli do jakiej fv miała być wykonana, na jaka kwotę itd... Pytaniem ogólne, które zadałeś, nic nie wnosi do sprawy.
pawelpp pisze:P4Y powiedz mi czy zmiany w aneksie do umowy zawsze wymagają formy pisemnej?
Jeżeli są to zmiany istotne, to tak. Jednak istenieje mozliwość dokonania zmian np. telefonicznie, ale potwierdzenie ich dostaniesz już pisemnie.
lwiczek pisze:Zazwyczaj jestem spokojny i w ogóle, ale...
Sprawę przekazałem stosownej osobie. Pamiętaj proszę, że to wersja testowa, więc moga pojawiać się różne błędy. Dlatego sugeruję, aby korzystać z tego póki co z zachowaniem pewnych zasad ostrożności, dopóki oficjalnie nie zostanie to wprowadzone do użytku (nie przekazywać np. SMS zawierających np. poufne informacje).
tomektg pisze:play4you2, istnieje możliwość przekazania części swoich pieniędzy na koncie telefonicznym dla innego użytkownika?
Nie.
tomektg pisze:Takie zapytanie złożyłem na play24, ale tam raczej za szybko nie działają, a nawet bym powiedział że niejednokrotnie są opieszali w odpowiedziach (nie chce nikogo oczywiście urazić).
numer mojego zgłoszenia: 26117536
Pozwolę się nie zgodzić z taką opinią. Sprawę zleciłeś 10 01 2011 a zamknięto ją 13 01 2011. Przypominam, że na rozwiązanie zgłoszenia (nawet prostego pytania) mamy do 5 dni roboczych.
tomektg pisze:Jeżeli nie ma takiej możliwości teraz, to może przekazałbyś współpracownikom, żeby się nad tym zastanowili
Póki co, takie zmiany nie są planowane. Być może kiedyś coś takiego będzie wprowadzone, ale na dzień dzisiejszy nie przewidujemy takich zmian.
muchakk pisze:Właśnie złożyłem reklamacje na działanie krótkich kodów.
Odpowiem tak ogólnie, do wszystkich. W sprawie kodów USSD nie mam oficjalnej informacji, iz coś nie działa, ale sprawę przekazałem do odpowiednich osób. Ja sam sprawdzałem ich dostepność na 3 moich telefonach i nie zauważyłem jakiegoś większego problemu. Przyznaję, raz mi nie zrealizowało zamówienia, ale ponowiłem kod i wszystko poszło tak, jak chciałem. Testowałem kody *111# oraz *101# i *125#.
zoltan666 pisze:Czy aktywacja usługi "Zbieraj minuty w Play Fresh" moze deaktywowac jakies inne promocje?
Nie powinno.
3m pisze:A ja mam pytanie może trochę z innej beczki.
Przykro mi, ale nie mogę się wypowiadac na tematy marketingowe.
tomektg pisze:czy będziecie tam także zamieszczali jakieś informacje o ciekawych ofertach
Jeżeli już, to raczej będziemy o nich przypominać, gdyż jak wiadomo, pierwszą osobą która o tym poinforuje będzie zapewne nasz Rzecznik, na swoim blogu.
Co do udzielania odpwoiedzi, będziemy starali się zamieszczać odpowiedzi w możliwie najkrótszym czasie. Zaznaczam jednak, że nie jest to oficjalny kanał zgłoszeniowy, więc wszelkie sprawy, nadal należy zgłaszać do BOK.
kuwejt pisze:Oczywiście p4u może zaprzeczyć moim domysłom - porzez dalsze aktywne udzielanie się na telepolis
Bo tak jest. Nie wiem, skąd taka sugestia,, ale ok, jeżeli tak uważasz... Absolutnie nia mam zamiaru zniknąć z Telepolis i nie ma to nic wspólnego z ogólnie rozumiany "PR". Po prostu uznaliśmy za zasadne, iż warto mieć oddzielny profil jako p4y na facebooku, skoro tyle osób chce zadawać pytania i mieć dostęp do nas, pracowników. Od razu ucinam Twoje domysły, że ilość pytań nie przekłada się na jakość. Często są to zwykłe rozmowy i prowadzony dialog, więc nie ma nic wspólnego ze stricte rozumianą jakością, czy obsługą klienta.
BonusPL pisze:Chciałbym się dowiedzieć jak zablokować w Play na kartę wszystkie reklamy i konkursy które przychodzą smsami.

Z góry dzięki za pomoc.
Należy zarejestrować usługę i zgłosić sprzeciw na otrzymywanie informacji o treściach marketingowych w Salonie.
marek2011 pisze:Może powinienem napisać do jakiegoś "rzecznika" lub "super nadzorcy" z prośbą o interwencję w mojej sprawie?
W tej sprawie ma taką prośbę, abyś wysłał mi pw z tymi informacjami, tylko podaj mi jeszcze proszę jakiś numer zgłoszenia, abym mógł sprawdzić, co się dzieje. Podam Ci dalej info, co można ewentualnie jeszcze zrobić.
lwiczek pisze:A ja mam pytanie czy nowy profil na FB to koniec dzialalnosci play4you na forach?
ABSOLUTNIE NIE! Działamy na mozliwie największej liczbie for, dostepnych na polskich portalach i to się nie zmieni. Jak już wpsomniałem powyżej, działanie to, miało za zadanie skonsolidować wszystkie zapytania z Facebooka, jakie się tam pojawiały i poinformować grupę użytkowników, iż my, czyli play4you mają swój oficjalny profil na jednym z for. Aby jednak nie było właśnie opinii, iż chcemy coś "moderować" i tym samym wpływać na opinię publiczną, nie znikamy z pozostałych for.
Nigdy nie baliśmy się krytyki, wręcz przeciwnie, Jak doskonale wiecie, wasze opinie bardzo nam pomagają w tworzeniu zarónwo nowych standardów jak i działań w różnych zakresach. Nie zawsze zmiany te są widoczne od razu, ale z czasem sami je zauważacie i przyznajecie, że nastąpiły, czego przykładem są nawet niektóre wasze wypowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452968  autor: kacu123
 14 sty 2011, 13:19
muchakk pisze:Nie wysyłaj do niego smsów klasy zero to nie będzie się tracił.
W jaki sposób można zmienić tą klasę??

 #452970  autor: KC-KARLOS
 14 sty 2011, 13:35
Play4You2 - proszę o zapoznanie się z moją wiadomością prywatną, dot. zakończonego pozytywnie zgłoszenia nr 25422670 i odpowiedzią na te zgłoszenie - nr 26199611. Pozdrawiam!
 #452978  autor: majkel500
 14 sty 2011, 14:53
Witam, mam problem z wyjątkowo niską prędkością ściągania przy taryfie Play online 10GB. Mniej więcej od początku nowego roku prędkość nie przekracza 300-400kbps, często blokuje się na poziomie 60-70kbps co bardzo utrudnia korzystanie z internetu. Ping jest zazwyczaj na normalnym poziomie czyli 50-100ms.

 #452986  autor: muchakk
 14 sty 2011, 15:40
Odpowiem tak ogólnie, do wszystkich. W sprawie kodów USSD nie mam oficjalnej informacji, iz coś nie działa, ale sprawę przekazałem do odpowiednich osób. Ja sam sprawdzałem ich dostepność na 3 moich telefonach i nie zauważyłem jakiegoś większego problemu. Przyznaję, raz mi nie zrealizowało zamówienia, ale ponowiłem kod i wszystko poszło tak, jak chciałem. Testowałem kody *111# oraz *101# i *125#.

A to ciekawe bo u znajomych też jest problem, a gdy dzwoniłem do BOK konsultanta sama przyznała, że coś jest nie tak i że za kilka dni standardowo będzie już działać. Według niej jak kody padają to leżą średnio zazwyczaj TYDZIEŃ

 #452987  autor: Pajuch
 14 sty 2011, 15:42
Play4uo2 w takim razie jeśli nie jest to zbyt wielka tajemnica potrzebuje kierunek w ktorym ,( moze być na prv. ewentualnie mogę dać zgłoszenie ale wole szybciej niz przez boa...;) )chciał bym ustawić antenę, zależy mi by znaleźć najlepsze miejsce Cid 61172,2s s-se lac 18 sam znajduje się w miejscowości Nowy lubiel i z tamtad łapie 900mhz....

 #452989  autor: play4you2
 14 sty 2011, 15:52
Pajuch pisze:Play4uo2 w takim razie jeśli nie jest to zbyt wielka tajemnica potrzebuje kierunek
No raczej nie jest to tajemnicą, ale ja takich danych nie posiadam. Zrób proszę zgłoszenie. Niestety, nie mam innej mozliwości realizacji tego..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452990  autor: muchakk
 14 sty 2011, 15:56
play4you2 mojej wiadomości już nie skomentujesz? Czyżby konsultanci się mylili mimo, że tak naprawdę mają rację?

 #452991  autor: Pajuch
 14 sty 2011, 16:02
Ciężko mi określić a bieganie z antena atk20 po podworku nie jest zbyt wygodne, 900 działa wyśmienicie o ile mam zasięg ;) Numer zgłoszenia:
26 343 016


W odpowiedzi może być miejscowość z którego czerpie ten internet i sobie poradzę

 #452993  autor: play4you2
 14 sty 2011, 16:24
muchakk pisze:play4you2 mojej wiadomości już nie skomentujesz?
Jeżeli chodzi o tzw. oficjalne informacje, to nie ma takich. Trochę trudno mi powiedzieć, skąd ta konsultantka miała takie wiadomości. Co do usterek i ich napraw.. To wszystko zależy od tego, jaka jest to usterka, co się stało itd.. Czasami usterka trwa kilkanaście minut a czasami może i kilka dni.. Jeżeli chodzi o tą sprawę, podkreślam raz jeszcze, że nie ma żadnych informacji, iż takie coś występuje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452996  autor: muchakk
 14 sty 2011, 16:37
To widać sami nie wiecie co się dzieje we własnej sieci. Ogólnie to jestem spokojny, ale jak coś nie działa od 3 dni i wmawia mi się, że jest ok to nie jest to zbyt fajne. Na waszym profilu na FB ludzie piszą, że też mają problemy z kodami i aktywacjami usług co jest ze sobą powiązane. Dział techniczny powinien się wziąć ostro do roboty.

 #453005  autor: qper
 14 sty 2011, 17:34
muchakk pisze:To widać sami nie wiecie co się dzieje we własnej sieci. Ogólnie to jestem spokojny, ale jak coś nie działa od 3 dni i wmawia mi się, że jest ok to nie jest to zbyt fajne. Na waszym profilu na FB ludzie piszą, że też mają problemy z kodami i aktywacjami usług co jest ze sobą powiązane. Dział techniczny powinien się wziąć ostro do roboty.
Jest jakiś problem z kodami bo od kilku dni próbuję dziadkowi włączyć pakiet 10 zł za 5 zł lub 30 zł za 10 zł i się nie da - zarządzanie kontem jest chwilowo niedostępne... niezależnie od pory dnia.

Dzwonię na infolinię, żeby aktywowali ten pakiet i jest też problem bo Pani twierdzi, że nie ma takich w ofercie bo ich nie widzi na koncie. Może w mojej taryfie Play Fresh ich nie ma...

Poprosiłem, żeby przyjęła zgłoszenie w związku z tym. Teraz trzyma mnie 15 min na linii i sprawdza regulamin - podobno.

Słucham muzyki...

Beznadzieja.

Może jakiś komentarz w tej sprawie?

[ Dodano: 2011-01-14, 17:37 ]
Po 18 minutach na telefonie Pani twierdzi, że się da go włączyć - tylko musiała odświeżyć system...

Fajnie - zobaczymy czy się włączy.

 #453007  autor: zuraw09
 14 sty 2011, 17:37
umiecie nabijac minuty w play ?

 #453010  autor: qper
 14 sty 2011, 17:53
zuraw09 pisze:umiecie nabijac minuty w play ?
o co chodzi dokładniej?

 #453011  autor: potargany
 14 sty 2011, 18:07
ja umiem :)

dzwoni ktoś do mnie 2 minuty / a w zamian mam 1dną

ale były inne knyfy kiedyś ( sam byłem świadkiem FRAUDa , na początku działalności sieci )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #453104  autor: DanielR
 14 sty 2011, 22:00
play4you2, mam do Ciebie taką "małą" prośbę.
Czy nie byłoby możliwości (np. po rozmowie z "technikami"), by w usłudze Zadzwoń do mnie w opcji ustawiania własnego podpisu, zwiększyć (choćby do 20, ew. choć o 1) liczbę znaków możliwych do wstawienia?
Chciałbym mieć możliwość wpisania danych w formacie "Nazwisko Imię", a "brakuje" mi jednego znaku... :-D

PS, tak zdaję sobie sprawę z tego, że zdaje się temat był już chyba kiedyś poruszany, jednak nie zaszkodzi przypomnieć, a nuż coś się przez ten czas zmieniło... :wink:

 #453129  autor: user_delete19
 14 sty 2011, 23:23
play4you2 pisze:Sprawę przekazałem stosownej osobie. Pamiętaj proszę, że to wersja testowa, więc moga pojawiać się różne błędy. Dlatego sugeruję, aby korzystać z tego póki co z zachowaniem pewnych zasad ostrożności, dopóki oficjalnie nie zostanie to wprowadzone do użytku (nie przekazywać np. SMS zawierających np. poufne informacje).
Ja wiem, że jest to wersja testowa ale... tam sa tez sms wyslane do mnie nad ktorymi za bardzo kontroli nie mam...
Przy okazji przydalaby sie konsolidacja pewna - wiadomosci wysylane droga elektroniczna (bramka sms / teleplay) powinny tez byc wyswietlane w teleplay i przesylane na e-mail... i fajnie by bylo, gdyby mozna bylo odpisywac na sms odpisujac na e-mail i wtedy taka wiadomosc tez pojawialaby sie w teleplay :D

 #453166  autor: Publius
 15 sty 2011, 11:13
lwiczek pisze:ajnie by bylo, gdyby mozna bylo odpisywac na sms odpisujac na e-mail
I wrzucasz ten adres na jakąś spamliste - konto wyzerowane, skrzynka zapchana ;]

 #453175  autor: user_delete19
 15 sty 2011, 11:54
Publius pisze:I wrzucasz ten adres na jakąś spamliste - konto wyzerowane, skrzynka zapchana ;]
Taa... wiesz, że żeby opcja e-mail - sms działała trzeba autoryzować dany e-mail więc jeżeli nikt nie dostanie się do Twojego e-mail to Twoj czarny scenariusz jest bez sensu? ;-P

 #453250  autor: qper
 15 sty 2011, 15:56
Play4You2

proszę o konkretne info - czy można zmienić hasło abonenckie przez zgłoszenie w panelu www?
Kiedyś tak robiłem i nie było problemu.

Aktualnie konsultant odmówił zmiany pisząc...

"Informuję, że zapoznałam się ze zgłoszeniem.
Informuję Pana, że nie ma możliwości zmiany hasła abonenckiego poprzez drogę elektroniczną.
Zmiana hasła jest możliwa tylko i wyłącznie w Punkcie Obsługi Klienta. Musi Pan zabrać ze sobą dowód osobisty oraz umowę."

Pomijam fakt, że sprawa dotyczy fresha i umowy nie mam.
  • Strona 133 z 244
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 244
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 244