• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 130 z 244
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 244

 #452077  autor: kuwejt
 10 sty 2011, 13:59
eraplaynowy pisze:dzieki za odp, play napisz jeszcze jak to jest z tym zrywaniem umowy(chodzi mi o brak 30dniowego wypowiedzenia w erze), czy jezeli pojdzie moj tata do salonu play dzisiaj i napisze ,ze jutro chce byc juz w play fresh[...]
Chwila, chwila. Jaki brak 30 dniowego okresu wypowiedzenia? Z tego co się orientuje to 30 dniowy okres wypowiedzenia jest zawsze, niezależnie od tego czy umowa jest na czas określony (i wtedy dodatkowo płacisz karę) czy jest już na czas nieokreślony (np. po skończonej umowie terminowej). Chociaż może to dotyczyć tylko rozwiązania umowy bez przeniesienia numeru. Ale to by było głupie bo w każdym wypadku można by było ten 30 dniowy okres wypowiedzenia obejść - zaznaczając że chce się przenieść do np. fresha i wtedy rozwiązuje się umowę z przeniesieniem numeru i 30 dniowy okres wypowiedzenia nie obowiązuje. Sam już nie wiem :P

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #452097  autor: play4you2
 10 sty 2011, 16:08
kuwejt pisze:Chwila, chwila. Jaki brak 30 dniowego okresu wypowiedzenia?
Ale tak jest :). Otóż, dotyczy to tylko i wyłącznie kwestii przenoszenia numerów. Są 3 mozliwości:

1. Przeniesienie z końcem obowiązywania kontraktu

2. Przeniesienie zgodnie z Okresem Wypowiedzenia

3. Przeniesienie określonego dnia

W tym przypadku (ad.3), zapisy prawne Ministerstwa Infrastruktury dają mozliwość abonentowi przeniesienie usług, nie zachowując okresu wypowiedzenia (http://www.mi.gov.pl/2-48203f1e24e2f-1791304-p_1.htm), ale Operaotr ma prawo do naliczenia pełnego Abonamentu za ten okres. Inaczej jest w przypadku migracji w macierzystej sieci. Jak napisałeś, nie ma mozliwości nie zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli chcesz przenieść usługę do Fresh. W tym przypadku obowiązują przepisy wynikające bezpośrednio z Regulaminu (jeżeli mówimy o sieci Play, bo nie wypowiadam się w imieniu innych).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452101  autor: piotros.org
 10 sty 2011, 16:56
eraplaynowy pisze:pyt2: rozumiem ze za doladowanie za 30 zł w freshu sa darmowe rozmowy i SMSY w play. Czy jezeli potem nie doladuje konta ,a wykupie za 10 zł stan darmowy to tez beda darmowe rozmowy i SMSY ?czy tylko darmowe rozmowy?
Po doładowaniu za 30 zł fresha w taryfie Darmowe rozmowy i SMSy w Play dostaje się 30 dni darmowych rozmów i SMSów do Play.

Wykupując usługę Nieograniczone rozmowy w Play za 10 zł otrzymuje się na 30 dni darmowe rozmowy w Play. SMSy są płatne osobno. Nie wiem jak wygląda z dzwonieniem darmowym na telefony stacjonarne w Play w tej usłudze.

piotros

 #452262  autor: pawelpp
 11 sty 2011, 10:23
lwiczek pisze:"pamiętam jak dziś", że marudziliśmy nad brakiem QA dla www play i co? http://blogplay.pl/2011/01/poszukiwany-tester/ ;-P
Ta... widziałem... i ile zakład że nikt nawet nie odpowie na moja ofertę? :P

 #452277  autor: hubert667
 11 sty 2011, 13:30
PlayforYou2 wyslalem Ci na priva pytanie dotyczące roamingu oraz tele play.

 #452281  autor: jahu_2006
 11 sty 2011, 13:53
pawelpp pisze:Ta... widziałem... i ile zakład że nikt nawet nie odpowie na moja ofertę? :P
Też napisałem i cisza. Marcin podał za mało szczegółów nie podał nawet gdzie się zgłaszać!

 #452310  autor: play4you2
 11 sty 2011, 16:36
Moi drodzy, tym razem ja mam do Was prośbę.

Napiszcie mi proszę Wasze spostrzeżenia dotyczące jakości pod względem technicznym (NIE DOTYCZY PLAY24 I INNYCH PORTALI), dotyczącej:
-nadajników,
-rozmów,
-połączeń głosowych,
-wiadomości SMS,
-inne kwestie techniczne.

Do każdej z waszej opinii, zamieśćcie również region, którego kwestia dotyczy (np Mazowieckie, Warszawa).

Wasze opinie będą mi niezwykle pomocne do stworzenia ogólnych informacji, dotyczących jakości naszej sieci pod względem technicznym. Sugestie te, przekażę do stosownych osób, aby świadczone usługi były jeszcze bardziej na wyższym poziomie.
Jeżeli zamieścicie opinie z opisami technicznymi, również będzie to przydatne, ale UWAGA, mam na mysli rzeczy długotrwałe lub coś, co jest na stałe w danej okolicy (regionie).

Mogą być również wpisy pochlebne :mrgreen:. Mówiąc jednak serio, jeżeli uważacie, że jakieś rozwiązanie techniczne w szczególności zasługuje na uznanie, przekażcie mi to również.

Liczę na wasze merytoryczne opisy i profesjonalne podejście do mojej prośby. Z góry dziękuję wszystkim za waszą pomoc i zaangażowanie. Jeżeli chcecie, wasze opinie przesyłajcie mi również na pw (jak ktoś chce zachować anonimowość). W przypadku wysłania pw, zatytułujcie tą wiadomość "opinia techniczna", wtedy będę wiedział, czego dotyczy kwestia. Na wpisy i opinie w tym temacie, czekam najpóźniej do 19 stycznia 2011 roku.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452314  autor: pawelpp
 11 sty 2011, 16:51
Z rzeczy, które aktualnie przychodzą mi do głowy to od wieków jest problem na ulicy Narutowicza w Łodzi - szczególnie okolice skrzyżowania z Kilińskiego - biała plama - brak zasięgu. Problem był przez was rozwiązywany ale nie dostrzegłem widocznych efektów - połączenia w tym miejscu są często zrywane.
Bardzo razi mnie też jakość połączeń z OK - niezależnie z jakiego telefonu, operatora, lokalizacji. To problem używanych kodeków, wspomniana już wcześniej cisza (którą zwykle rekompensuje się sztucznym szumem). Wydaje mi się, że jakość jest zależna od call center z którym nastąpiło połączenie. Głośność komunikatów IVR nieporównywalnie duża w stosunku do głośności głosu konsultantów.
W Sylwestra w centrum Łodzi sieć nie działała przez około godzinę - przynajmniej na moim telefonie (request rejected, network busy). Na pocieszenie dodam że Plus nie był lepszy :P.
Połączenia w roamingu (Berlin) są często (nie zawsze) bardzo złej jakości. Nie potrafię podać szczegółów ale wydaje mi się, że zwykle są realizowane w sieci E-Plus. Czasami ciężko się zrozumieć, jest duże opóźnienie - nawet kilka sekund. Jakość połączeń jest niezależna od telefonu i lokalizacji.
Co do stanowiska testera... nie warto by było pomyśleć właśnie o kimś w rodzaju Play4YouTech? czyli osoby która zbierałaby informacje o problemach technicznych od użytkowników i miała uprawnienia, umiejętności i możliwości do zweryfikowania ich bez pomocy działu technicznego?
Co do plusów - muszę was pochwalić za działanie sieci w Kłobucku (woj. śląskie) - często korzystam z tego nadajnika - telefon + internet i działa idealnie odkąd tylko tam jest.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2011, 16:55 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #452316  autor: KC-KARLOS
 11 sty 2011, 16:54
Witaj PLAY4YOU2 :) Właśnie wysłałem do Ciebie wiadomość na PW - wiadomo, w jakiej sprawie (zgłoszenie z 22.12.2010 i odpis na te zgłoszenie od konsultanta oraz moja odpowiedź z dnia 11.01.2011). Dzięki i pozdrawiam :)

 #452321  autor: Publius
 11 sty 2011, 17:26
Okolice Nowego Dworu Mazowieckiego - znaczne pogorszenie zasięgu 3G w roku 2010 w porównaniu do lat poprzednich.

Na duze uznanie zasluguje natomiast zasięg 3G w tunelach metra - rzeczywiście można rozmawiać kiedy innym przerywa ;-)

 #452324  autor: Bartulo250
 11 sty 2011, 17:40
Zakupiłem dziś starter play fresh za 5 zł. dokupiłem doładowanie za 5 zł i chce aktywować 600 SMS do wszystkich sieci. Nie mogę wpisac *111# bo mi wyskakuje błąd i nic dalej nie moge zrobic. Na strone play24 wchodzę w usługi i chce aktywowac 600 SMS ale klikając włącz wyskakuje mi tylko anuluj i zapisz a powinno być dalej.( tak jest napisane w instrukcji)
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje ?

Pozdrawiam Bartulo

 #452327  autor: pawelpp
 11 sty 2011, 17:52
Bartulo250 pisze:mi tylko anuluj i zapisz a powinno być dalej
Nie sądziłem, że coś co opisałem kilka postów temu może stać się realnym problemem :)

 #452332  autor: zoltan666
 11 sty 2011, 18:11
Bartulo250 pisze:Zakupiłem dziś starter play fresh za 5 zł. dokupiłem doładowanie za 5 zł i chce aktywować 600 SMS do wszystkich sieci. Nie mogę wpisac *111# bo mi wyskakuje błąd i nic dalej nie moge zrobic.
A to sie nie aktywuje przez *111*119*1# ?

 #452351  autor: Bartulo250
 11 sty 2011, 19:02
właśnie nie daje rady tym kodem. nie wiem co jest i proszę o pomoc :P

 #452442  autor: ukefake
 12 sty 2011, 00:32
play4you2, prawie miesiąc temu (a dokładnie 22 strony temu) prosiłem cię o pewną informację dotyczącą cennika. Widziałem, że kilka innych spraw u innych klientów załatwiłeś i zacząłem się zastanawiać co w playu oznacza określenie "chronologicznie", ale - ad rem: czy wyrobicie się z konkretną odpowiedzią w ciągu 30 dni? i ponawiam prośbę z tamtego wpisu.

 #452471  autor: play4you2
 12 sty 2011, 11:24
ukefake pisze:play4you2, prawie miesiąc temu (a dokładnie 22 strony temu) prosiłem cię o pewną informację dotyczącą cennika.
Wybacz. Zapewniam Cię, że nie zrobiłem tego celowo. Ppowiedz mi proszę raz jeszcze, o co z tym Ci chodziło dokładnie i od razu postaram Ci sie pomóc. Zrozum, zajmuję się również innymi rzeczami (nie siedzę tylko na forach) i mogłem po prostu przeoczyć tą informację. Staram się na bieżąco odpowiadać na wszystkie pytania i posty (również na pw), ale czasami mogę coś po prostu przeoczyć, za co przepraszam. Zapewniam Cię, że nie traktuję nikogo specjalnie i każdy z was ma u mnie równe prawa i do każdego z was podchodzę obiektywnie i sprawiedliwie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #452472  autor: bambo-5
 12 sty 2011, 11:31
25991491 p4y rzuć okiem na to zgłoszenie jak możesz. sprawa bliźniaczo podobna do 21818651 z tego samego telefonu.

 #452473  autor: hubert667
 12 sty 2011, 11:32
Największy techniczny problem Play w Krakowie to Galeria Krakowska wraz z Tunelem tramwajowym, który przebiega pod galerią. Jest to jedno wielkie nieporozumienie bo Play ma trzy (!) salony w Galerii (empik, w saturnie wyspa play oraz salon wlasny) mimo ze tam nie ma zasiegu! A wlasciwie jest tylko szczątkowy więc telefon prawie nigdy nie przechodzi na Plusa. Jakosc rozmów na tak szczatkowym zasiegu jest tragiczna, praktycznie nic nie slychac (rwanie słów albo brak mozliwosci dzwonienia). W Tunelu jest podobnie (Plus i Era maja tam swoja nadajniki).

To najwieksza Galeria w krk (albo druga najwieksza nie wiem) wiec zrobcie cos z tym w koncu.

 #452480  autor: ukefake
 12 sty 2011, 12:21
dziękuję za zauwazenie mojego wpisu.

174-22=152
(...)
play4you2 napisał/a:
play4you2 pisze:Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora, który czujecie że jest dla was.
To moja wiadomość dziwnym trafem została pominięta i po ponad miesiącu, gdybym się parokrotnie nie upomniał, to nie otrzymałbym od ciebie spychologicznej "informacji". Wygląda na to, że byłem naiwny, gdyż uwierzyłem w twoje deklaracje nt rzetelności i uczciwości. Przykro mi, że właśnie mnie spotkał od tego wyjątek. Liczyłem na to, że po prawie 2 miesiącach, od zapewne przypadkowego pominięcia mojej PW (a podobno załatwiacie wszystko w kolejności chronologicznej), chęć uniknięcia wrażenia "olania" sprawi że to załatwisz, czyli wyślesz listę o którą prosiłem.
O wyjaśnienie tej sprawy prosił mnie znajomy który zwątpił po tym jak pracownicy różnych salonów robili z oczu pięciozłotówki na pytanie o konkretną promocję.
Żeby zakończyć ten wątek to ponawiam prośbę z PW (jeśli trzeba to wyślę ją trzeci raz). Tylko tyle.

Druga sprawa do ciebie i innych czytelników: poszukuję informacji nt opłat za ZMS-y dla pre-paidów i abo (longplay). W cennikach dostępnych na www tego nie znalazłem. Aczkolwiek nie mogę wykluczyć, że coś przegapiłem ;)
w pierwszej sprawie chodziło o promocję kubkową. Liczę na konkretną odpowiedź na moje obie prośby.
  • Strona 130 z 244
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 244
  • 1
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 132
  • 244