eraplaynowy pisze:Bo zalezy im zeby stalo sie to jak najszybciej.
Powiem Ci tak. My nie odpowiadamy za to, co zrobi Era. Generalnie jest tak, że osoba która chce przenieść numer, udaje sie do naszego Salonu i wypełnia stosowne dokuemnty i określa termin przeniesienia usługi. Po wypełnieniu tych dokumentów, odsyłamy je do konkrentego Operatora (np Era) i żądamy zwolnienia (oddania) numeru na konkretny dzień, określony w dokumenatch. Jeżeli wszystkie dane są ok (właścicel podał wszystko tak samo jak jest u bieżącego Operaotra), to ten Opeoraotr powinien oddać numer zgodnie z datą kreśloną na wniosku. Jak nie oddaje, jedynie co możemy zrobić, to złożyć interwencję, nic poza tym. Jednak jeżeli chodzi o Erę, raczej nie ma z nimi jakiś utrudnień. Wszystko odbywa się "płynnie". Po tym jak numer zostanie oddany przez danego Opeoraotra, zastrzegsamy sobie prawo do jego uruchomienia w ciągu 24h (oznacza to, że przez 1 dzień może być komunikat, że nie ma takiego numeru). Zazwyczaj włączenie numeru odbywa się nie dłużej niż do 2 - 3 godzin od oddania i to w godzinach wieczornych. Jest tak, że Operator dawca (np Era) oddaje numer o 23:59 a Operator biorca (czyli Play) uruchamia go między 24:00 a 1:00 w nocy.
Pamiętaj tylko, aby twój tata prawidłowo wypełnił wniosek i zamieścił konkretną datę przeniesienia. Co do opłat, jakie poniesie w Erze, to już to pytanie kieruj do Ery. Ja Ci nie pomogę.
eraplaynowy pisze:pyt2:
Wybacz, ale w tej kwestii zachęcam Cię do zapoznania się z Regulaminem "Darmowe rozmowy i SMSy w Play", dostępnym na naszej stronie. Jest tam dokładnie wszystko opisane.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.