• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #451408  autor: Pazuzu
 07 sty 2011, 10:59
Dokładnie 21 grudnia oddałem telefon do serwisu (Samsung S7350) na 99% do wymiany Taśma. Po dziś dzień telefonu nie otrzymałem. Zwodzą mnie tekstami że nie ma części. Przecież w prawie każdym rozsuwanym samsungu kiedyś pada taśma. Wiec ta część powinna byc. Mija juz 3 tydzień.

Jest jakiś sposób aby przyspieszyć ta naprawę? Gdzieś zadzwonić, wymusić wymianę na nowy model albo cokolwiek byleby oddali naprawiony telefon.

 #451454  autor: orson_dzi
 07 sty 2011, 14:32
Pazuzu pisze:w prawie każdym rozsuwanym samsungu kiedyś pada taśma
Prawie robi dużą różnicę. Akurat w dziedzinie sliderów Samsung to nie Nokia, ani SE.

A telefon mogą trzymać dotąd, aż go zrobią i nie bardzo można coś z tym zrobić.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #451503  autor: DeLirQa
 07 sty 2011, 17:51
O serwisach nawet nie wspominaj. Moj s8300 jest w serwisie miesiac. Dopiero w poniedzialek bede mogl go odebrac, bo po dlugich probach dodzwonienia sie do serwisu "uprzejmie" poinformowali mnie o tym. A co do czasu oczekiwania na naprawe to roznie z tym jest. Jakies 1,5 roku temu oddalem j700, by rowniez wymieniono tasme. Czekalem nieco ponad tydzien. Srednio na telefon sie czeka od tygodnia do miesiaca (oczywiscie zdarzaja sie wyjatki)

Miałem: Sagem myX5m, Siemens C75; J700; N73; ME45; K310i; X700; S7220; S8300 x2; KP500; U8500; N8; KE970; E2600.
Teraz mam:Alcatel One Touch Idol+8GB, Samsung G810, Samsung U900.

 #451527  autor: maniek89
 07 sty 2011, 19:26
Oddales przed swietami pozniej wigilia nowy rok teraz znow dlugi weekend wiec wiadomo ze czas naprawy sie wydluza. Nie wliczaj weekendow

 #451561  autor: Pazuzu
 07 sty 2011, 21:17
maniek89 pisze:Oddales przed swietami pozniej wigilia nowy rok teraz znow dlugi weekend wiec wiadomo ze czas naprawy sie wydłuża. Nie wliczaj weekendow
Wszystkie dni wolne wypadły w weekend, chyba ze serwis miał wolne z powodu ubierania choinki. Dzisiaj dzwoniłem i standardowa odpowiedz "czekamy na części". Dowiedziałem sie ze przenoszą siedzibę i cos tam coś tam. Kobieta nie mogła mi powiedzieć dokładnie kiedy beda części, ale "technik" to wie, ale go oczywiście nie ma. Pewnie przychodzi tylko jeden dzień w tygodniu. Technik ma być w poniedziałek.

Skoro nie maja części dlaczego przyjmują telefony? Nawet nie zaproponowali telefonu zastępczego. Zawsze mam problem z serwisem Samsunga. Pamiętam kiedyś kupiłem samsunga D830 i po 2 serwis i tam posiedział prawie 2 miesiące. Cały problem polega na tym ze nie ma mnie teraz w mieście gdzie oddawałem telefon. A mogą go wysłać do swojej placówki tam gdzie teraz jestem ale na mój koszt, kurierem. Podobno mamy 2011 rok a jest gorzej niz kiedyś. Niech telefony będą o 20% tańsze i niech nie udzielaja gwarancji bo same problemy.

 #451591  autor: maniek89
 07 sty 2011, 22:22
Ale oddales 21 i to nie oznacza ze oni od razu wyslali prosbe po czesci i od razu nie koniecznie zajeli sie telefonem. Poprostu proboje ci uswiadomic ze wcale jeszce dlugio na telefon nie czekasz - rozumiem ze jest to irytujace ale takie niestety serwisy sa. Kumpla SE Zylo z wymiana tasmy lezal 3 miesiace - wymiana plyty glownej w t650i brata 5 miesiecy. Siemensa kiedys oddaawalem z powodu padnietej wibracji - miesiac w serwisie. Niestety musisz czekac

 #452922  autor: Ramirez
 14 sty 2011, 09:53
Na samsunga z serwisu ostatnio czekałem miesiąc, naprawa polegała na wymianie na nowy egzemplarz a musiałem sobie miesiąc poczekać :evil: , kiedyś na sagema 2 miesiące czekałem zanim wróci- tez dostałem nowy egzemplarz. A na zdrowy rozsadek to powinno szybciej trwać. To sobie możesz poczekać niestety.

 #453042  autor: kowcio
 14 sty 2011, 20:34
Jest też jedna zaleta długiego oczekiwania :mrgreen: Samsung wydłuża okres gwarancyjny o okres, w którym telefon nie był używany i leżał w serwisie.
Cóż, ja raz korzystałem i zrobili mi od ręki, ale bardzo często ludzie narzekają na te serwisy Samsunga. Coś musi być na rzeczy :( temat był wielokroć powtarzany na forum

 #453445  autor: Matipce90
 16 sty 2011, 15:51
własnie też zauważyłem coś z serwisem ciężko się z nimi skontaktować i niekiedy okres 2 tyg się przeciąga. własnie tydzień temu oddałem mojego Galaxy S i jestem ciekaw ile poczekam ;/ na dodatek muszę się męczyć z jakaś nokią wr :)

" VISCA EL BARCA " ---> " VISCA SAMSUNG " ---> " VISCA GALAXY S " ---> ]:->

 #453447  autor: Pazuzu
 16 sty 2011, 15:55
W końcu dostałem telefon. Trzymali go 3 tygodnie na sama naprawa trwała 15-20 min:) Co ciekawe, wymienili taśmę tak jak sie spodziewałem, ale telefon sprawia wrażenie jakby przesmarowali i wyregulowali slider. co prawda chodzil świetnie i nie mogłem narzekać, to teraz chodzi juz idealnie. Pod tym wzgledem + dla serwisu.

 #453893  autor: Moradin
 18 sty 2011, 15:04
3 tygodnie to jeszcze tak w normie, zawsze mogło być gorzej (raz musiałem wysłać laptopa na serwis :/). Najważniejsze, że działa.