• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 128 z 244
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 244

 #451395  autor: user_delete19
 07 sty 2011, 10:14
tele.playmobile tak jakby nie dziala... (zatrzymuje sie przy przekierowaniu na strone logowania)

 #451414  autor: qper
 07 sty 2011, 11:34
Play4You bardzo cię proszę zobacz co dzieje się ze zgłoszeniem 25320276.

Proste zgłoszenie o treści "Akceptujemy zaproponowaną rekompensatę w zgłoszeniu 24622568." i jest rozpatrywane 3 tydzień. 9 zaczyna się nowy okres rozliczeniowy i chciałem, żeby reklamacja była już podpięta.

Coś się dzieje w Boku, że nawet tak banalne zgłoszenia rozpatrywane są tak długo.
Nawet zgłoszenie o zmianę hasła na koncie wisi już kilka dni.

[ Dodano: 2011-01-07, 11:37 ]
Matyk pisze:na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)

Obrazek

Beznadziejna odpowiedź, skoro nie oferują to powinni wyłączyć.

Mnie napisali, że naprawili i powinno działać - ale nie działa.

[ Dodano: 2011-01-07, 11:40 ]
lwiczek pisze:tele.playmobile tak jakby nie dziala...
u mnie śmiga i loguje się normalnie.

Może trafiłeś na jakąś chwilę, gdzie coś zmieniali.

[ Dodano: 2011-01-07, 11:43 ]
piotros.org pisze:dla jakich taryf w Play Fresh ta funkcjonalność powinna działać
działa tylko na podstawowym freshu,
podobnie jak info o sumie doładowań w danym miesiącu.

Zepsuli i ciężko im to naprawić - tak prawda.

 #451455  autor: ppp1ppp
 07 sty 2011, 14:36
Dzisiaj zalogowałem się na PLAY24 sprawdzić status zgłoszenia, a tu niespodzianka - zgłoszenie zniknęło. Ciekawe ...

 #451459  autor: qper
 07 sty 2011, 14:44
ppp1ppp pisze:Dzisiaj zalogowałem się na PLAY24 sprawdzić status zgłoszenia, a tu niespodzianka - zgłoszenie zniknęło. Ciekawe ...
mnie już nic nie zdziwi. Też to miałem jakieś 2 miesiące temu.

 #451466  autor: ppp1ppp
 07 sty 2011, 15:01
Dlatego mogło by przychodzić potwierdzenie zgłoszenia na maila.

 #451471  autor: honey999
 07 sty 2011, 15:44
Matyk pisze:na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)
piotros.org pisze:Matyk napisał/a:
na temat historii doładowań, dostałem taką odpowiedz (moja taryfa FRESH)

Powiem jedynie WOW! :shock: Odpowiedź masakra! :shock:
Skoro historia doładowań nie jest dla nowych taryf, to po co w ogóle taka funkcjonalność została umieszczona na Play24?!

Play4You2 może Ty się dowiesz dla jakich taryf w Play Fresh ta funkcjonalność powinna działać?
no to widze ze jestem nie jedyna
27.09 pierwsze zgloszenie z powodu braku doładowan - odpowiedz po miesiacu ze aktualizacja strony
9.11 kolejne zgloszenie dotyczace tego samego .. w trakcie rozpatrywania prawie 2 msc !!
28.12 kolejne zgloszenie ktore wisi...

 #451482  autor: qper
 07 sty 2011, 16:50
Niektórych to info ucieszy.

Pamiętacie komunikat sieciowy, że numer xxx xxx xxx z którym próbowaliśmy się połączyć jest już dostępny?

Bardzo mnie to denerwowało, bo trzeba było z kartką zapisywać numer lub uczyć się na pamięć.

Teraz wprowadzili zmiany i komunikat przychodzi jako SMS wysłany jakby od osoby do której dzwoniliśmy (czyli jest identyfikowany z numerami z książki telefonicznej)

Miła zmiana - na plus.

Najszybciej rozwijająca się sieć w Polsce... ;)

 #451487  autor: aizo
 07 sty 2011, 17:03
qper pisze:Bardzo mnie to denerwowało, bo trzeba było z kartką zapisywać numer lub uczyć się na pamięć.
Wystarczyło użyć opcji ,,użyj szczegółu,,(czy cos w tym stylu) w sms-sie i sie z nim połączyć

Ale faktem jest, że sie przyda to.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #451509  autor: qper
 07 sty 2011, 18:09
aizo pisze:
qper pisze:Bardzo mnie to denerwowało, bo trzeba było z kartką zapisywać numer lub uczyć się na pamięć.
Wystarczyło użyć opcji ,,użyj szczegółu,,(czy cos w tym stylu) w sms-sie i sie z nim połączyć

Ale faktem jest, że sie przyda to.
Nie masz racji.

Wcześniej był to komunikat sieciowy, gdzie na wyświetlaczu tel był tylko numer i tyle.
Po wyjściu z komunikatu nie było opcji żeby powrócić i ponownie zobaczyć numer.

Aktualnie jest to wiadomość SMS i faktycznie numer można wybrać na kilka sposobów - również poprzez opcję użyj numeru lub poprzez kliknięcie numeru, który wypisany jest w sms.

Przyda się i to bardzo.

 #451522  autor: user_delete19
 07 sty 2011, 19:21
qper pisze:u mnie śmiga i loguje się normalnie.

Może trafiłeś na jakąś chwilę, gdzie coś zmieniali.
Jakoś 1-2h poźniej zaczelo działać...
qper pisze:Pamiętacie komunikat sieciowy, że numer xxx xxx xxx z którym próbowaliśmy się połączyć jest już dostępny?

Bardzo mnie to denerwowało, bo trzeba było z kartką zapisywać numer lub uczyć się na pamięć.

Teraz wprowadzili zmiany i komunikat przychodzi jako SMS wysłany jakby od osoby do której dzwoniliśmy (czyli jest identyfikowany z numerami z książki telefonicznej)

Miła zmiana - na plus.
Wydaje mi się, że przez jakiś czas już tak było, potem znowu zmienili na wiadomość sieciową...
Ja czekam, aż bedą tez przysylac informacje o polaczeniach z PG (ale jak ktos rozlaczy sie bez zostawiania wiadomosci)...

 #451595  autor: qper
 07 sty 2011, 22:33
Żeby było ciekawie to usługa o której wspomniałem działa wybiórczo.

Dla abonamentu firmowego - jeżeli dzwonię i ktoś ma wyłączony telefon i włączy to dostaję sms wysłany jakby z jego numeru telefonu, że jest dostępny.

Obrazek

Dla Fresha - niestety wyświetla się klasyczny komunikat sieciowy, że numer już jest dostępny. Czyli nadal pozostaje kartka papieru lub trenowanie pamięci.

Zobaczcie jak jest u was.

Nie mówię tu o sms które przychodzą z numerami które próbowały się połączyć. To już działa od długiego czasu i na wszystkich numerach.

Sam już nie wiem o co chodzi.... play4you masz jakieś info?

 #451613  autor: DanielR
 08 sty 2011, 00:02
qper pisze:Zobaczcie jak jest u was.
A więc sprawdziłem przed chwilą i... masz rację!
Na telefon (Play Fresh, zasięg macierzysty Play, a także w roamingu Polkomtela), z którego próbowałem się skontaktować z innym numerem (Play Fresh, w roamingu Polkomtela), przyszedł mi "normalny" SMS, o dokładnie takiej samej treści, jak na załączonym przez Ciebie zdjęciu. I spokojnie teraz można oddzwonić bezpośrednio "z SMS-a".
Niestety zauważyłem też, że gdy aktywna jest Poczta Głosowa, powiadomienia zarówno o nieodebranym/ch połaczeniu/ach jaki włączeniu się użytkownika do sieci przychodzą w starej wersji, tzn. SMS-ów klasy "0" :wink:

 #451620  autor: zoltan666
 08 sty 2011, 00:25
Sprawdziłem u siebie. Połączenie z Fresha do Fresha z aktywna pocztą, ale bez pozostawienia wiadomości. Na telefon z którego dzwoniłem przyszedł identyczny sms jak u qper. Na telefon na który dzwoniłem po włączeniu przyszła wiadomość: "Nieodebrane połączenie od: numer telefonu..." z numery z którego dzwoniłem. Przy takim samym połączeniu z Fresha na Orange, brak wiadomości na Freshu o zasięgu Orange w sieci.

 #451632  autor: user_delete19
 08 sty 2011, 09:40
Ja mam lepszą zagwózdkę... Chciałem przetestować:
zoltan666 pisze:Połączenie z Fresha do Fresha z aktywna pocztą, ale bez pozostawienia wiadomości. Na telefon z którego dzwoniłem przyszedł identyczny sms jak u qper.
i się okazuje, że moja PG jest wyłączona (na play24 info, ze jest włączona, przy próbie połączenia informacja aby podać numer telefonu z którym próbuje sie skontaktowac lub wlasny celem konfiguracji) - jedno, wielki WTF :evil:

EDIT: zagwózka jeszcze większa... mogę połączyć się z moją PG, ale za diabla nie można tam zostawić wiadomości (a działało jeszcze 2 dni temu)...

EDIT2: Hmm... o dziwo przekierowanie na PG działa dla odrzuconych połączeń (wcześniej sprawdzałem przy wyłączonym telefonie)... nic tylko się pociąć >:

 #451673  autor: patrix-83
 08 sty 2011, 14:23
PlayForYou2

Prośba do ciebie: Przyśpiesz rozwiązywanie zgłoszenia nr 25809813 bo jest tam zawarte proste pytanie do was a wasi konsultanci już tydzień czasu nie mogą odpowiedzieć na nie, ba nawet jego status jest ciągle "zarejestrowane". Bardzo się wasze BOK ociąga ostatnio w odpowiadaniu na zgłoszenia a przecież tam nie ma nic skomplikowanego, tylko jedno proste pytanie, dla mnie bardzo ważne.

Widzę na forum że nie jestem odosobniony w przypadku przeciągania się odpowiedzi na proste zgłoszenia, więc PlayForYou2 zmieńcie to od Nowego Roku i usprawnijcie wreszcie to Biuro Obsługi Klienta, nam nie potrzebna jest teraz wasza wojna cenowa tylko profesjonalny BOK *500.


Z góry dzięki za pomoc i Pozdrawiam Cię.

 #451686  autor: remi89
 08 sty 2011, 15:18
Mam Play Fresha i u mnie ta usługa chyba nie działa. Bo dzwoniąc z Play na GaduAir, po włączeniu telefonu z GA na Play-u żadnego komunikatu. Zaś dzwoniąc z GA na Play, dostałem sms-a o treści: Nieodebrane połączenie od: +48....... (x1). Ostatnie o 15:14, 08.01.

P@weŁ

 #451689  autor: user_delete19
 08 sty 2011, 15:40
remi89, tak to ma działać... jak GaduAir wprowadzi usługę informującą o tym, żę ktoś włączył telefon to będzie działać w drugą stronę (:

 #451781  autor: got3n
 08 sty 2011, 23:08
Mam pytanie co się stało z pakietami w play fresh?

Pakiet 600sms za 6zł juz nie istnieje?

 #451784  autor: DanielR
 08 sty 2011, 23:19
got3n pisze:Mam pytanie co się stało z pakietami w play fresh?

Pakiet 600sms za 6zł juz nie istnieje?
A mógłbyś jaśniej...
  • Strona 128 z 244
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 244
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 244