tele.playmobile tak jakby nie dziala... (zatrzymuje sie przy przekierowaniu na strone logowania)
Proste zgłoszenie o treści "Akceptujemy zaproponowaną rekompensatę w zgłoszeniu 24622568." i jest rozpatrywane 3 tydzień. 9 zaczyna się nowy okres rozliczeniowy i chciałem, żeby reklamacja była już podpięta.
Coś się dzieje w Boku, że nawet tak banalne zgłoszenia rozpatrywane są tak długo.
Nawet zgłoszenie o zmianę hasła na koncie wisi już kilka dni.
[ Dodano: 2011-01-07, 11:37 ]
Beznadziejna odpowiedź, skoro nie oferują to powinni wyłączyć.
Mnie napisali, że naprawili i powinno działać - ale nie działa.
[ Dodano: 2011-01-07, 11:40 ]
u mnie śmiga i loguje się normalnie.lwiczek pisze:tele.playmobile tak jakby nie dziala...
Może trafiłeś na jakąś chwilę, gdzie coś zmieniali.
[ Dodano: 2011-01-07, 11:43 ]
działa tylko na podstawowym freshu,piotros.org pisze:dla jakich taryf w Play Fresh ta funkcjonalność powinna działać
podobnie jak info o sumie doładowań w danym miesiącu.
Zepsuli i ciężko im to naprawić - tak prawda.