SACZI pisze:
rogmaniek napisał/a:
Ech, źle się dzieje w PTC...
Ech, nawet nie próbuj tam myśleć, bo gdzie się przenieść, żeby było w miarę tanio i dobrze?
Moim zdaniem w PTC na pewno nie jest tanio. Chyba, że masz Era Tak Tak i prawie wszystkie kontakty w PTC. Ale i tam 18 gr za SMS do all czy 79gr/min. do P4 (stawka teraz z kosmosu), to ja "dziękuję" za takie zaróżowienie oferty
Zresztą temat jest o czym innym.
tiger93 pisze:A może pomożecie mi zredagować takie pismo, żeby jakoś to na nich zadziałało a nie jak grochem o ścianę ?
Nie wiem, jak do nich "przemówić". Może im zaznacz w kolejnym zgłoszeniu, że trochę orientujesz się w świecie telekomunikacji i wiesz co piszesz, jeśli chodzi o technologię HSPA czy samo HSDPA

Widocznie albo to zależy od konsultanta, który takie zgłoszenie odebrał i jego chęci pomocy Klientowi albo muszą, aż w tak "wredny" sposób spławiać Klientów robiąc z nich... Cóż, mamy politykę DT, teraz już 100% "solidności" i jakości T-Mobile, to się cieszmy
tiger93 pisze:Cud czy brak chęci przyznania się do braków w sieci ?
Coś w tym stwierdzeniu jest na rzeczy. Ogólnie po komentarzach i czasami artykułach o jakiś awariach w PTC, odnoszę wrażenie, że chcą na siłę sprawiać wrażenie sieci nieawaryjnej, co wcale mi się nie podoba. Bo, moim zdaniem, co szkodzi przyznać się do błędu i uwzględnić uwagi Klienta, jeśli są oczywiście zasadne. Ale to już nie Era jakości- w takim razie
