• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 125 z 244
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 244

 #449976  autor: playonline
 31 gru 2010, 11:08
Zmiany wcale nie musza byc widoczne. Moze chodzic tylko o usprawnienie dzialania systemu (czytaj zmiana platformy) co moze byc niemozliwe do realizacji w czasie rzeczywistym.

 #449988  autor: kuwejt
 31 gru 2010, 11:58
Matyk pisze:P4Y... to jak, SE c902 będzie śmigał na umts900 czy nie ?
według BOK... TAK!
kilka stron wcześniej kolega napisał że NIE
więc jaka jest prawda ?

Obrazek

strona do producenta:
http://www.sonyericsson.com/cws/product ... ifications
Kolejny "ekspert" z play się nie popisał.
Już wogóle pomijam fakt że dostałeś odpowiedź nie na temat. Pytaleś o umt900 a gość Ci odpisał że Twój telefon działa... w częstotliwości 900MHz co w sumie... jest prawdą :lol:
Co to umts - nie będzie działało. Może działać na troszeczke nowszym c901 a nie na c902 :-)
Ech... ci eksperci play.... skąd wy ich bierzecie p4y :?: Nie dość że gość dostał odpowiedź nie na temat to jeszcze wprowadzającą w błąd... Do tego Pan z bok żeby taką bzdurę wymyśleś potrzebował aż tydzień :lol:

PS. Matyk lepiej zakryj dane konsultanta, szkoda Mu taki wstyd robić

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #450007  autor: jahu_2006
 31 gru 2010, 13:07
Co do UMTS 900
To po pierwsze szukajcie w specyfikacji producenta i na stronie producenta czy aparat posiada wcdma 900 lub umts/hsdpa 900. Jeżeli tak nie jest to dany telefon nie ma prawa odbierać umts 900.
Po drugie domyślam się że Play nie poinformował konsultantów że wchodzą nowe zakresy umts bo nawet sam Rzecznik Marcin Gruszka nie chciał się na ten temat wypowiadać.
A to że większość konsultantów nie umie czytać ze zrozumieniem to wszyscy wiemy.

 #450070  autor: pawelpp
 31 gru 2010, 18:59
Chciałem podziękować za to, że Play24 w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego NIE DZIAŁA!

 #450126  autor: rablosik
 01 sty 2011, 09:40
A myslałem ze ja mam ten problem,myslalem ze spowodowane jest to ze przeniosłem numer z simpa do play fresh ale widze ze to wiekszy problem.p.s. Mam tez pytanie czy moge aktywowac granie na czekanie za srodki za przenosiny z konta promocyjnego?

zycie to gra

 #450128  autor: remi89
 01 sty 2011, 09:44
Nie raczej nie, te 60 zł możesz wykorzystać na rozmowy, smsy, mmsy do wszystkich sieci w Polsce.

P@weŁ

 #450130  autor: rablosik
 01 sty 2011, 09:50
No tak to widze ze za sms bierze z tych 64zl za przeniesienie numeru.ja dzis niemoge wejsc na play 24 na nokia 5200 i 6103 jest napis nieznaleziono strony

zycie to gra

 #450133  autor: remi89
 01 sty 2011, 10:01
Bo są prowadzone prace modernizacyjne od kilku dni, u mnie też Play24 nie działa a chciałem sobie pakiet zamówić.

P@weŁ

 #450138  autor: KC-KARLOS
 01 sty 2011, 10:31
Krótkie kody w PLAY działają bez problemu. Przeczytajcie mój post w temacie PLAY PAKIET 100 za 30.

 #450158  autor: piotros.org
 01 sty 2011, 14:04
qper pisze: [..]
Mam prośbę do play4you.

Walczę już od ponad kilku miesięcy z niedziałającą "historią doładowań" w play24.
(odkąd wprowadziliście nowe taryfy fresh).

[..]
Problem dotyczy wszystkich numerów jakie znam z nowymi taryfami.

[..]
Proszę Cię o pomoc w tej sprawie.
No to widzę, że nie tylko ja mam problem z niedziałającą historią doładowań... Nawet pisałem o tym w osobnym wątku.
Posiadam w Play 4 numery i na wszystkich nie widzę całości historii doładowań. Zgłaszałem nawet 4 osobne zgłoszenia dla tych numerów, ale tylko w jednym zgłoszeniu dostałem informację, że przekażą do działu technicznego, a w pozostałych już tylko informacja, że pewnie wyświetlam 5 ostatnich dni itp.
Ogólnie strasznie mnie to denerwuje, gdyż za kilka miesięcy przestanę panować ile wydałem na doładowania dla każdego z telefonów...

piotros

 #450346  autor: qper
 02 sty 2011, 15:34
Panowie sam nie mogę się nadziwić...
Po rozmowie z konsultantem w celu uzyskania zapomnianego PUKu dostałem poniższego SMS-a ;)

Chyba Play wyciągnął jakieś wnioski i zrobił postanowienia Noworoczne ;)

Zmiana na PLUS


Obrazek

[ Dodano: 2011-01-02, 15:37 ]
piotros.org pisze: Zgłaszałem nawet 4 osobne zgłoszenia dla tych numerów, ale tylko w jednym zgłoszeniu dostałem informację, że przekażą do działu technicznego
U mnie kilka miesięcy dział techniczny rozpatrywał sprawę.
Konsultant informował mnie o wydłużającym się czasie rozpatrywania.

Spokojnie czekałem z nadzieją, że skoro tak poważnie technicy się tym zajmują to coś z tego dobrego wyjdzie.

Jest jak jest...

[ Dodano: 2011-01-02, 16:03 ]
Mam takie prośbę do naszego play4you aby skierował moje zapytanie do osób związanych z play24.

1) dlaczego w zakładce "podgląd danych" w play24 użytkownicy play fresh nie mają możliwości zmiany telefonu kontaktowego czy adresu email? zdjęcie poniżej

Obrazek


użytkownicy play domowy oraz abonamentów takie możliwości już mają - zdjęcie poniżej

Obrazek

2) Dlaczego w zakładce "historia połączeń" w numerach zarejestrowanych na firmy można zdefiniować ilość połączeń wyświetlanych na stronie, a w numerach indywidualnych takiej opcji już nie ma?

Obrazek

3) ponawiam pytania podawane już wcześniej odnośnie naprawienia problemów z:
- historią doładowań
- brakiem informacji o sumie doładowań w danym miesiącu - w play24
- brakiem dat ważności pakietów na głównej stronie play24
- posortowaniu usług w zakładce usługi w play24
- brakiem informacji w play24 kiedy wygasa pakiet nieograniczone rozmowy - mogłoby być tak jak w przypadku programu doładowań (wyświetlana data pod zieloną ikoną)

Wiele użytkowników szuka odpowiedzi na powyższe pytania na formach i pisze zbędne zgłoszenia na które i tak nie uzyskujemy konkretnej odpowiedz.

Gdybyś mógł w naszym imieniu zapytać administratorów jakie są plany modernizacyjne dodające tak podstawowe informacje do play24. Dodam, że cześć z wymienionych opcji była już w play24 i działała sprawnie do czasu wprowadzenia nowych taryf fresh.

Pozdrawiam
Qper

 #450376  autor: seba65310
 02 sty 2011, 17:23
Witam!
Kilka dni temu postanowiłem przenieś numer do Play-a , zachodzę do salonu iiiii... , zostałem poinformowany ,że tego telefonu (Noka 2710) nie mają na stanie, ale mogą mi go zamówić , tylko, że koszt zamówienia telefonu to 18zł.(niby przesylka do salonu) , i 50 zł. zaliczki, którą mi oddają później. Zaciekawiła mnie ta sprawa i dzięki znajomym, ktorzy chodzili do salonu, aby pytac sie o dostepnosc telefonow, dowiedzialem sie , że mają tylko Samsunga Solid i jakiś inny telefon(stacjonarny) . Salon oczywiście może zamówić telefony, ale za bezwzrotną opłatą 18zł. Byłem w innych salonach i bezpłatnie wszystko załatwiają. Chciałbym zauważyć , że wymagane są dwie wizyty w salonie, aby móc podpisać umowę, co bardzo zniechęca klienta. Salon o którym mówię znajduje się w Oleśnie (Olesno, woj. opolskie )
Nieuczciwość salonu ??

 #450389  autor: user_delete19
 02 sty 2011, 18:37
hmm.... tele.playmobile.pl przy próbie logowania wyrzuca "Could not parse the SSO request", argh...

@qper, słusne uwagi co do play24! Co do zmian danych kontaktowych temat był poruszany 1-2 miesiąca temu i nawet ktoś podsyłał filmik, że się da w nitkórych taryfach bo generalnie było niedowierzanie... :roll:

 #450410  autor: zoltan666
 02 sty 2011, 20:23
Heh, zrobiłem zgłoszenie przez Play 24 z prosba o zmiane numeru telefonu w danych kontaktowych. Zgłoszenie zarejestrowane 17 grudnia i do dzis cisza w tym temacie.

 #450442  autor: qper
 02 sty 2011, 21:41
zoltan666 pisze:Heh, zrobiłem zgłoszenie przez Play 24 z prosba o zmiane numeru telefonu w danych kontaktowych. Zgłoszenie zarejestrowane 17 grudnia i do dzis cisza w tym temacie.
Najprostsze zgłoszenia są najtrudniejsze ;)

a tak na poważnie to mnie kilka razy odpisali, że zmienili numer a fizyczne nie zmienili.

Wolałbym to robić sam.

[ Dodano: 2011-01-02, 21:43 ]
lwiczek pisze:bo generalnie było niedowierzanie... :roll:
Wiem bo sam prowadziłem dyskusję w tej sprawie ;).

Jak widzisz we freshu się nie da, a w abonamentach można.
Dziwna polityka. Panel niby ten sam dla wszystkich.
Zobaczymy, może play4you da nam jakieś ciekawe informacje w tym temacie.

 #450483  autor: piotros.org
 03 sty 2011, 08:38
qper pisze:
zoltan666 pisze:
Heh, zrobiłem zgłoszenie przez Play 24 z prosba o zmiane numeru telefonu w danych kontaktowych. Zgłoszenie zarejestrowane 17 grudnia i do dzis cisza w tym temacie.
Najprostsze zgłoszenia są najtrudniejsze ;)

a tak na poważnie to mnie kilka razy odpisali, że zmienili numer a fizyczne nie zmienili.

Wolałbym to robić sam.
Ja też chciałem zmienić nr telefonu i w odpowiedzi na zgłoszenie przez WWW otrzymałem informację, że mogę to zrobić tylko w salonie... :(

piotros

 #450487  autor: remi89
 03 sty 2011, 09:02
Mam pytanie, czy pojawi się kiedyś mapka zasięgu z zaznaczonym Play 2G?

P@weŁ

 #450488  autor: play4you2
 03 sty 2011, 09:03
kuwejt pisze:PS. Matyk lepiej zakryj dane konsultanta, szkoda Mu taki wstyd robić
Nie widzę co prawda już tego postu, ale proszę Was wszystkich o niezamieszczanie danych osobowych. Jest to niezgodne z prawem. Jeżeli wklejacie treści udzielonych odpowiedzi, to nie ma sprawy, ale nie zamieszczajcie danych osobowych. Mam nadzieję, że uszanujecie moja prośbę.
jahu_2006 pisze:Co do UMTS 900
To po pierwsze szukajcie w specyfikacji producenta i na stronie producenta
Popieram jahu. Rozumiem, że najszybsze źródłło informacji jest tutaj, ale to podobnie jak z przepisami. Zawsze proszę każdego z Was o zapoznanie się z danym Regulaminem, dopiero później o zadanie pytania, jeżeli są jakieś wątpliwości. Podobnie jest z telefonami i innymi urządzeniami. Specyfikacja telefonu powinna być również określona w instrukcji urządzenia, więc zapewne wystarczy również tam zajrzeć (jeżeli nie ma sie dostępu do sieci, lub dostep ten jest utrudniony).
rablosik pisze:Mam tez pytanie czy moge aktywowac granie na czekanie za srodki za przenosiny z konta promocyjnego?
Nie.
qper pisze:Chyba Play wyciągnął jakieś wnioski i zrobił postanowienia Noworoczne
Jeżeli pamiętacie moje wypowiedzi jakiś czas temu, informowałem was, że pracujemy stale nad jakością. To, co przedstawiłeś, jest jednym z wielu rozwiązań, które mają na celu przyczynić się do jak najlepszej pracy naszych konsultantów a co za tym idzie, do wzrostu waszej satysfakcji z oferowanych usług.
qper pisze:Mam takie prośbę do naszego play4you aby skierował moje zapytanie do osób związanych z play24.
Ok, przekazałem.
seba65310 pisze:Salon o którym mówię znajduje się w Oleśnie (Olesno, woj. opolskie )
Nieuczciwość salonu ??
Złóż proszę oficjalne zgoszenie na tą kwestię. Powiem tak, zamówienie telefonu przez Salon jest bezpłatne (mam na mysli przesyłki między Salonami, z jednego do drugiego lub pomiędzy magazynem a Salonem). Nie wiem, dlaczego akurat w tym Salonie zażądano od Ciebie zapłaty, ale bardzo bym chciał to wyjasnić, więc zrób proszę oficjalne zgłoszenie i podeślij mi proszę jego numer.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #450498  autor: tricki
 03 sty 2011, 09:56
Prośba do Play4you:
zgłosiłem sprawę nr 25817502. Przed Nowym Rokiem chciałem potroić swoje środki na koncie za pomocą pakietu 30zł za 10zł. Posiadałem odpowiednia liczbę środków na koncie. Z uwagi na awarie kodów, strony play24 wykonałem telefon do BOK. Otrzymałem zapewnienie o aktywacji pakietu. Niestety minęły 24 godziny a pakiet nie został aktywowany. A same środki niestety musiałem z tego powodu wykorzystać! Ze zrozumiałych względów oczekiwałbym szybkiego i pozytywnego rozpatrzenia sprawy oraz rekompensaty za nie dopełnienie zlecenia

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #450509  autor: mer5
 03 sty 2011, 10:38
mer5 pisze:Witam,
mam pytanko na temat wypowiedzenia umowy.

W dniu 20.12.2010 wysłałem wypowiedzenie 2 numerów(2 kartki) w jednej kopercie.
Według zwrotki list został odebrany 22.12.2010 r.,

I TERAZ NAJCIEKAWSZE

1 numer - data rejestracji zgłoszenia według play24 - uwaga 29.12.2010
2 numer - brak daty rejestracji!!

I pytanko jakim cudem zgłoszenie zostało zarejestrowane dopiero 29 grudnia??
I dlaczego dla 2 numeru niezarejestrowano pisma?

Dla wyjaśnienia wypowiedzenie wysłałem na komorniki.
I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki (zgodnie z regulaminem) czy data rejestracji waszym systemie?
podnoszę
  • Strona 125 z 244
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 244
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 244