lwiczek pisze:Sprawdziłem przed chwilą - tele.playmobile.pl działa.
Kilka uwag jednak:
- przydałaby się jakaś książka adresowa do smsów
- okienko mogłoby być większe (jak się pisze dużo długich smsów to takie małe i wąskie okno utrudnia przeglądanie historii)
No i ponownie proszę o usługę wysyłania sms via e-mail (odpowiedź na sms->email byłaby dużo szybsza (-; )
Potwierdzam, że usługa zaczęła działać prawidłowo.
Podoba mi się. Przydałaby się jakaś aplikacja od Playa na iPhone i Androida wykorzystująca tą technologię.
[ Dodano: 2010-12-29, 22:27 ]
Publius pisze:Co do TelePlay - nie działa w żaden sposób, poza smsami. Wyświetla się tylko monit o zainstalowanie flasha.
Opera 11.00 Kompilacja 1156 oraz IE 8.0.7600.16385
Windows 7 Home Premium
Flash Player: WIN 10,1,102,64
Z programów blokujących reklamy: AdMuncher - na czas testów wyłączony, więc to nie jego wina.
Może coś przeoczyłem i dlatego nie mogę nijak tego uruchomić?
Zobacz dobrze instrukcję i zaznacz odpowiednie opcje.
Najlepiej sprawdź na innej przeglądarce, gdzie nie masz blokad reklam itp
Musi działać
[ Dodano: 2010-12-29, 22:31 ]
1 numer - data rejestracji według play24 - uwaga 29.12.2010
2 numer - brak daty rejestracji!!
I pytanko jakim cudem zgłoszenie zostało zarejestrowane dopiero 29 grudnia??
I dlaczego dla 2 numeru niezarejestrowano pisma?
Teraz to pikuś bo sytuację można wytłumaczyć nawałem pracy i urlopami świątecznymi.
Ja swoje rezygnację wysyłałem pod koniec października, to rejestrowały się i rozpatrywały dobre ponad 2 tygodnie.
Tak już jest z tym naszym Play-owy BOKie
[ Dodano: 2010-12-29, 22:37 ]
Mam prośbę do play4you.
Walczę już od ponad kilku miesięcy z niedziałającą "historią doładowań" w play24.
(odkąd wprowadziliście nowe taryfy fresh).
Sprawa była bardzo długo rozpatrywana (2 miesiące) i 9 grudnia problem niby naprawiono.
Przykro mi to stwierdzić ale w dalszym ciągu doładowania nie pojawiają się w "historii doładowań" w play24.
Napisałem kolejne zgłoszenie 25639792.
Problem dotyczy wszystkich numerów jakie znam z nowymi taryfami.
Historia doładowań jest bardzo przydatna ponieważ można na jej podstawie obliczyć co się bardziej opłaca abonament, czy nadal karta.
Podobnie jest z brakiem informacji o sumie doładowań w danym miesiącu.
Opcja ta również zniknęła po zmianie taryfy.
Proszę Cię o pomoc w tej sprawie.