• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 123 z 244
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 244

 #449511  autor: play4you2
 29 gru 2010, 15:11
pawelpp pisze:Można poprosić, wtedy słyszysz w słuchawce, że to nie jest możliwe...
W takim wypadku pytamy raz jeszcze o dane pracownika, spisujemy godzinę rozmowy i zgłaszamy skargę, skoro pracownik tak powiedział. A z naszej strony możemy zarządać wysłania odpowiedzi listem, poprzez Play24 lub na mail (jak pisałem powyżej).
Szczerze powiedziawszy, nie zauważyłem, aby nasi Kleinci nam to jakoś zgłaszali masowo (żeby w ogóle zgłaszali), że są wykonywane telefony do nich z numerów zastrzeżonych. Tym bardziej, że numer obsługi klienta w żaden sposób nie jest uwzględniony jako numer zastrzeżony w systemie, więc taka opinia z twojej strony jest tym bardziej dla mnie dziwna. Zgłoś ten fakt, jeżeli jeszcze raz się z nim spotkasz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449514  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 15:18
play4you2 pisze:Zgłoś ten fakt, jeżeli jeszcze raz się z nim spotkasz.
Problem prawie zawsze występuje kiedy dzwonicie w sprawie reklamacji. Po prostu wasz podwykonawca nie ma prezentacji numeru. Przypuszczam, że nie realizuje połączeń przez waszą sieć i takie rozwiązanie jest dla niego tańsze. Ludzie nie zgłaszają tego, bo nie wydaje im się to ważne. Nie jest to dla mnie problem, ponieważ potrafię zweryfikować pracownika ale generalnie tak nie powinno być.
I inna sprawa - znów połączenia z *500 są zrywane po kilku minutach. Generalnie jakość takich połączeń jest FATALNA. I nie pisz, że zdarza się tak w chwili kiedy linia jest przeciążona bo nie powinno mnie to jako klienta interesować.

 #449518  autor: play4you2
 29 gru 2010, 15:32
pawelpp pisze:I nie pisz, że zdarza się tak w chwili kiedy linia jest przeciążona bo nie powinno mnie to jako klienta interesować.
Nie zawsze wpływ na to ma przeciążenie linii, ale ok, masz rację. Nie powinno tak być. Przerpaszam w imieniu firmy. Staramy się, aby takich sytuacji było mozliwie jak najmniej.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449519  autor: Gadulski
 29 gru 2010, 15:32
pawelpp, a ja wyłaczyłem mozliwosć dodzwonienia sie do mnie z numerów zastrzeżonych i nie mam żadnych problemów z przekazywaniem swoich danych obcym osobom...

Obrazek

 #449522  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 15:38
play4you2 pisze: Nie zawsze wpływ na to ma przeciążenie linii, ale ok, masz rację.
Pozwolę sobie na mała uszczypliwość - tak to na pewno wina dzwoniących klientów :). A tak na poważnie to co jeszcze? Na pewno wasz VoIP - sprzęt i soft.

 #449530  autor: jahu_2006
 29 gru 2010, 16:02
P4Y2


Czy możesz mi sprawdzić gdzie stoi nadajnik jakbym ci podał BTS ID na pw czyli np. 2421 Hotel Beskid ul. Limanowskiego 1 Nowy Sącz ??

 #449534  autor: Gadulski
 29 gru 2010, 16:19
jahu_2006, sam możesz sobie takie dane sprawdzać na stronie:
http://mapa.btsearch.pl/
Przefiltruj tak, aby były to stacje z bazy btsearch i jeżeli dany CID został odnaleziony przez kogoś, kto podsyła dane do bazy to ujrzysz jego lokalizacje.
Możesz też pobrać wykaz z www.btsearch.pl
Pozdrawiam.

Obrazek

 #449536  autor: Ksawery27
 29 gru 2010, 16:24
play4you2, czy odpowiadasz na wiadomości prywatne?

 #449537  autor: kuwejt
 29 gru 2010, 16:26
play4you2 pisze:
kuwejt pisze:P4Y ale tu nie chodzi o samo podanie hasło bo to jest bezsprzeczne
Wiesz co, chyba nie do końca zrozumiałeś moją wypowiedź, ale ok, wyjaśnię ją raz jeszcze...

Po pierwsze, nie dzwonimy z numerów zastrzeżonych. Jeżeli tak jest, to w tym przypadku KATEGORYCZNIE nie podajemy Żadnych danych. Kontakt odbywa się WYŁĄCZNIE z numerów 790500500 lub 790600600 i nie ma absolutnie żadnych innych do tego celu przeznaczonych numerów. Ostatni przykład? Ok, napisałem, że była drobna usterka, która została wyeliminowana, ale powiedz proszę, czy taka usterka występuje codziennie?? Hmm, chyba jednak nie... Zgadzam się, nie powinno jej być, ale skoro już nastąpiła, zrobiliśmy wszystko aby ją usunąć.

Co do oddzwonienia i tym podobne... Przede wszystkim, zauważ proszę, że po pierwsze NIGDY nie powiedziałem, że Klient MUSI się z nami kontaktować, jak chce uzyskać jakąś informację, np o zakończonej sprawie. Przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź i zauważysz zapewne, że to były TYLKO mozliwości, z jakich może skorzystać Klient, jeżeli nie będzie chciał podać hasła lub zweryfikować się alternatywnie (w przypadku Klienta niebiznesowego). Niemniej jendak, wybór ZAWSZE należy do Klienta.. My oddzwaniamy z informacją, jednak jeżeli Konsultant nie uzyska odpowiedzi jakie jest hasło, tej informacji nie przekaże.. Zresztą jeszcze jedno.. Gdzie napisałem, że to Klient ma do nas coś pisać?? Powiedziałem, że Klient może zarzyczyć sobie odpowiedzi poprzez mail, Play24 lub listownie i jakoś nie widzę tu żadnych kosztów dla Klienta, skoro to my wysyłamy np. list... Chyba nie przeczytałeś uważnie moich wypowiedzi...
Mówiłem o sytuacji w której dzwonicie z numerów innych niż 790500500 lub 790600600 co Wam się zdarza więc powyższe nie wyjaśnia sytuacji. To że można odmówić podania danych to każdy chyba wie, tak samo jak to że nawet jak się poprosi to nie oddzwonią z widocznego numeru...
Rozumiem że w tej kwestii (zaprzestania dzwonienie z numerów innych niż 790500500 lub 790600600 a zwłaszcza zastrzeżonych) też nie planujecie zmiany?
play4you2 pisze: Co do kwestii odstępstw.. Zapraszam chociażby do naszego Regulaminu (np. dla Abonentów) par. 14 ust. 4.. Choćby z tegp powodu nie będą wprowadzone ustępstwa.. Nasza dalsza dyskusja w tym temacie nie wniesie nic sesnownego do sprawy, gdyż zmiana ta nie nastapi i przykro mi, jeżeli ktoś uważa inaczej, ale w tej konkretnej sprawie nie będą wprowadzane żadne ustepstwa.
OK rozumiem, że nie będą. Ale wyjaśnij mi proszę jaki związek z tym pa punkt regulaminu który wpomniałeś:


par14 - REKLAMACJE

4. W przypadku wniesienia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu w Punkcie
Sprzedaży P4 Abonent otrzymuje niezwłocznie pisemne potwierdzenie jej wniesienia.
W przypadku wniesienia reklamacji do OK pisemnie lub za pomocą Kanału Zdalnego
Abonent otrzymuje w terminie 14 dni pisemne potwierdzenie jej wniesienia.
Rozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia zwalnia Operatora od
obowiązku pisemnego potwierdzania wniesienia reklamacji.


:?:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... nentow.pdf

Przecież to zupełnie oderwane od sprawy :| To tak jakbys za powód tego że nie zamierzacie tego zmienić podał to że 59% facetów to bruneci :lol:
Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 16:27 przez kuwejt, łącznie zmieniany 1 raz.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #449538  autor: jahu_2006
 29 gru 2010, 16:26
Gadulski pisze:jahu_2006, sam możesz sobie takie dane sprawdzać na stronie:
http://mapa.btsearch.pl/
Przefiltruj tak, aby były to stacje z bazy btsearch i jeżeli dany CID został odnaleziony przez kogoś, kto podsyła dane do bazy to ujrzysz jego lokalizacje.
Możesz też pobrać wykaz z www.btsearch.pl
Pozdrawiam.
dzięki ale mi chodzi o te nie odnalezione :)

 #449539  autor: play4you2
 29 gru 2010, 16:34
kuwejt pisze:OK rozumiem, że nie będą. Ale wyjaśnij mi proszę jaki związek z tym pa punkt regulaminu który wpomniałeś:
Przepraszam, chodziło mi o par. 15 ust. 4.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449540  autor: user_delete19
 29 gru 2010, 16:49
Sprawdziłem przed chwilą - tele.playmobile.pl działa.

Kilka uwag jednak:
- przydałaby się jakaś książka adresowa do smsów
- okienko mogłoby być większe (jak się pisze dużo długich smsów to takie małe i wąskie okno utrudnia przeglądanie historii)

No i ponownie proszę o usługę wysyłania sms via e-mail (odpowiedź na sms->email byłaby dużo szybsza (-; )

 #449572  autor: Publius
 29 gru 2010, 18:22
Co do TelePlay - nie działa w żaden sposób, poza smsami. Wyświetla się tylko monit o zainstalowanie flasha.

Opera 11.00 Kompilacja 1156 oraz IE 8.0.7600.16385
Windows 7 Home Premium
Flash Player: WIN 10,1,102,64
Z programów blokujących reklamy: AdMuncher - na czas testów wyłączony, więc to nie jego wina.

Może coś przeoczyłem i dlatego nie mogę nijak tego uruchomić?

 #449593  autor: patrix-83
 29 gru 2010, 19:27
PlayForYou2


Zajrzyj pilnie do swoich wiadomości pw na swojej skrzynce pocztowej na telepolis.pl. Jest tam bardzo ważna wiadomość ode mnie i jednocześnie błaganie Cię o pomoc bo mam poważny problem związany z kosztami w sieci Play.


Z góry Ci dzięki za zajęcie się tą sprawą. Patryk

 #449596  autor: user_delete19
 29 gru 2010, 19:51
Publius pisze:Co do TelePlay - nie działa w żaden sposób, poza smsami. Wyświetla się tylko monit o zainstalowanie flasha.
- blokowanie reklam w Operze?
- co wyświetla Ci się na stronie www.adobe.com/software/flash/about/ (otwieranej w operze)?
- czy tele.playmobile dziala Ci w innych pzregladarkach?

 #449619  autor: mer5
 29 gru 2010, 20:50
Witam,
mam pytanko na temat wypowiedzenia umowy.

W dniu 20.12.2010 wysłałem wypowiedzenie 2 numerów(2 kartki) w jednej kopercie.
Według zwrotki list został odebrany 22.12.2010 r.,

I TERAZ NAJCIEKAWSZE

1 numer - data rejestracji według play24 - uwaga 29.12.2010
2 numer - brak daty rejestracji!!

I pytanko jakim cudem zgłoszenie zostało zarejestrowane dopiero 29 grudnia??
I dlaczego dla 2 numeru niezarejestrowano pisma?

Dla wyjaśnienia wypowiedzenie wysłałem na komorniki.
I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki czy data rejestracji waszym systemie?

 #449628  autor: aliaans
 29 gru 2010, 21:46
Play stawia nadajniki 900 UMTS - możecie napisac więcej na ten temat.

Na mapkach widac ze takie nadajniki stoją np w Andrychowie na 1 maszcie jest umts 2100, umts 900 i gsm900 - tyle ze przez to od 2 tygodni nie dziala nadajnik GSM 900 przez co zasięg telefoniczny jest koszmarny (roaming Plusa jest mizerny).

Czy wszystkie te 3 nadajniki bede działac jednocześnie - czy tez Play chce zmienic gsm900 w umts900, na mapce głownej Play sciagneli zasięg gsm Play Domowy tak jakby ten gsm900 mial byc na stale wyłączony - co wg mnie byłoby totalna porażką, nie kazdy ma telefon z umts i mieszka pod nadajnikiem.

 #449645  autor: qper
 29 gru 2010, 22:25
lwiczek pisze:Sprawdziłem przed chwilą - tele.playmobile.pl działa.

Kilka uwag jednak:
- przydałaby się jakaś książka adresowa do smsów
- okienko mogłoby być większe (jak się pisze dużo długich smsów to takie małe i wąskie okno utrudnia przeglądanie historii)

No i ponownie proszę o usługę wysyłania sms via e-mail (odpowiedź na sms->email byłaby dużo szybsza (-; )
Potwierdzam, że usługa zaczęła działać prawidłowo.
Podoba mi się. Przydałaby się jakaś aplikacja od Playa na iPhone i Androida wykorzystująca tą technologię.

[ Dodano: 2010-12-29, 22:27 ]
Publius pisze:Co do TelePlay - nie działa w żaden sposób, poza smsami. Wyświetla się tylko monit o zainstalowanie flasha.

Opera 11.00 Kompilacja 1156 oraz IE 8.0.7600.16385
Windows 7 Home Premium
Flash Player: WIN 10,1,102,64
Z programów blokujących reklamy: AdMuncher - na czas testów wyłączony, więc to nie jego wina.

Może coś przeoczyłem i dlatego nie mogę nijak tego uruchomić?
Zobacz dobrze instrukcję i zaznacz odpowiednie opcje.
Najlepiej sprawdź na innej przeglądarce, gdzie nie masz blokad reklam itp

Musi działać ;)

[ Dodano: 2010-12-29, 22:31 ]
1 numer - data rejestracji według play24 - uwaga 29.12.2010
2 numer - brak daty rejestracji!!

I pytanko jakim cudem zgłoszenie zostało zarejestrowane dopiero 29 grudnia??
I dlaczego dla 2 numeru niezarejestrowano pisma?

Teraz to pikuś bo sytuację można wytłumaczyć nawałem pracy i urlopami świątecznymi.

Ja swoje rezygnację wysyłałem pod koniec października, to rejestrowały się i rozpatrywały dobre ponad 2 tygodnie.

Tak już jest z tym naszym Play-owy BOKie ;)

[ Dodano: 2010-12-29, 22:37 ]
Mam prośbę do play4you.

Walczę już od ponad kilku miesięcy z niedziałającą "historią doładowań" w play24.
(odkąd wprowadziliście nowe taryfy fresh).

Sprawa była bardzo długo rozpatrywana (2 miesiące) i 9 grudnia problem niby naprawiono.

Przykro mi to stwierdzić ale w dalszym ciągu doładowania nie pojawiają się w "historii doładowań" w play24.

Napisałem kolejne zgłoszenie 25639792.

Problem dotyczy wszystkich numerów jakie znam z nowymi taryfami.

Historia doładowań jest bardzo przydatna ponieważ można na jej podstawie obliczyć co się bardziej opłaca abonament, czy nadal karta.

Podobnie jest z brakiem informacji o sumie doładowań w danym miesiącu.
Opcja ta również zniknęła po zmianie taryfy.

Proszę Cię o pomoc w tej sprawie.

 #449687  autor: luccicare
 30 gru 2010, 00:15
play4you2 pisze:Niestety nie ma takiej mozliwości. To jest warunek konieczny. Dla Klientów biznesowych podstawowy. W przypadku takich Klientów nie ma nawet mozliwości weryfikacji alternatywnej (w przypadku Klientów tradycyjnych jest taka mozliwość).
Nadal tego nie rozumiem, inne firmy jakoś sobie radzą. W przypadku kontaktów do mnie od innych operatorów nigdy nie pytano o hasło, jak dzwoni do mnie bank to nigdy nie prosi o telekod (służy do weryfikacji na infolinii). Ze względu na bezpieczeństwo nie powinno ustalać się tych samych sposobów weryfikacji dla różnych kanałów kontaktu, zwłaszcza w relacjach wychodzące - przychodzące. No ale dobra, to tylko moje zdanie i każdy może mieć inne.

 #449721  autor: Publius
 30 gru 2010, 10:23
lwiczek pisze:- blokowanie reklam w Operze?
Nie miałoby wpływu na działanie TelePlay w IE 8 a w niej także nie działa. Poza tym do blokowania reklam używam AdMunchera, działającego niezależnie od przeglądarki. Z tym że na czas testowania usług go wyłączyłem.
lwiczek pisze:- co wyświetla Ci się na stronie www.adobe.com/software/flash/about/ (otwieranej w operze)?
You have version 10,1,102,64 installed jak już pisałem w poprzednim poście ;-)
lwiczek pisze:- czy tele.playmobile dziala Ci w innych pzregladarkach?
Niestety ani w Operze ani w IE 8 nie chce zatrybić... :(

qper pisze:Zobacz dobrze instrukcję i zaznacz odpowiednie opcje.
Fajnie, z tym że flashowa aplikacja w ogóle się nie ładuje, więc nie mogę nawet wejść w te opcje ;-)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2010, 10:27 przez Publius, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 123 z 244
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 244
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 244