• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 122 z 244
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 244

 #449372  autor: sumix
 28 gru 2010, 20:13
To o co teraz pytam to całkiem inna sprawa :)

Znajomemu skończył sie w abo okres objęty promocją (24m) w play i zastanawia się nad przeniesieniem numeru do play fresh.

Pytanie czy taki wniosek można wysłać emailem ? /tj. rezygnacja z abo i przejście do play fresh/
(W salonie powiedzieli mu że może to zrobić emailowo bo robili tak setki razy, ale zakładam, że w związku z tym, że nie dostają za takie wnioski kasy to odesłali go z kwitkiem)

Jeżeli jest taka możliwość to jak powinien wyglądać taki email.

Mam nadzieje, że teraz jest to bardziej zrozumiałe.

 #449382  autor: play4you2
 28 gru 2010, 20:51
sumix pisze:Jeżeli jest taka możliwość to jak powinien wyglądać taki email.

Mam nadzieje, że teraz jest to bardziej zrozumiałe.
Tak, teraz jest już wszystko jasne :wink:.

Chodzi o wypowiedzenie Umowy w tej sytuacji.

Niestety, ale wypowiedzenie może być tylko w formie pisemnej, przesłanej na adres korespondencyjny (zgodnie z postanowieniem Regulaminu). Oznacza to, że Twój znajomy musi napisać ręcznie wypowiedzenie Umowy (lub pobrać z Salonu odpowiedni druk) i koniecznie zawrzeć w nim informację, że chce, aby jego numer został przeniesiony do usługi Play Fresh po rozwiązaniu Umowy. Wówczas taka dyspozycja zostanie dokonana.
Mailem tego nie można załatwić ani w żaden inny sposób, tylko listownie, wysyłając wypowiedzenie (jw) na nasz adres korespondencyjny.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449384  autor: luccicare
 28 gru 2010, 21:02
play4you2 pisze:sql napisał/a:
Czy rzeczywiście ten numer należy do Play?


Powiem Ci szczerze, że o takim numerze nie słyszałem. Generalnie radzę zachować szczególną ostrożność, jeżeli ktoś Was pyta o hasło i nie dzwoni z numeru 790500500 lub 790600600. Zawsze możecie powiedzieć, aby skontaktować się z wami w sposób elektroniczny (np z prezentacją Oferty) na mail, podając jego adres.
Na miejscu Play zastąpiłbym czymś pytanie o hasło przy wychodzących, jest to niebezpieczne dla klientów. Ktoś może zrobić sobie niezłego joke'a i poznając hasło narobić zamieszania w OK. Wystarczy pobawić się trochę sygnalizacją i połączenie zaprezentuje się 790500500 lub 790600600. Jakiś czas temu gdy istniał jeszcze serwis wykrecnumer.pl z powodzeniem dzwoniłem do kumpla prezentując się 997. Play powinien prosić o hasło jedynie przy interakcjach inicjowanych przez klienta, w drugą stronę warto pomyśleć o zmianie sposobu weryfikacji (jeśli to konieczne). Może się czepiam, ale jak dla mnie trochę lekkomyślnie lekceważycie zasady bezpieczeństwa. Inne firmy w tym np. banki nigdy nie pytają o hasła dzwoniąc do klientów.

 #449400  autor: Marens
 28 gru 2010, 22:09
pawelpp pisze: Rozumiem, że na Play24 nic nie modernizowano
Pojawiła się zakładka Usługi rekomendowane dla Ciebie .
Oczywiście wybierałem 3 * NIE podpisując umowę, więc nie mam zamiaru klikać TAK.

Mi po "modernizacji" pokazała się bieżąca faktura wraz z "klepsydrą"
Pisałem wczoraj, że jest coś nie tak z fakturami. Pewnie przypadek, ale opóźnienie spore w tym miesiącu jest.

Zauważyłem, że zmniejszyła się kwota netto z 33,61PLN na 33,44PLN.
Mam One Play Pro 40 i Long Play 1. Podejrzewam, że w przypadku Long Play 1 została zmniejszona kwota netto. Ale to moje dywagacje, bo nie mam jeszcze podglądu faktury.

Dokonałem dziś wpłaty i zaksięgowało mi się jakoś szybciej. Zawsze było to w okolicach ~0:15
qper pisze: Może im to zgłosimy?
Naskrobałem im swoje przemyślenia.

 #449424  autor: Gadulski
 29 gru 2010, 00:14
Przepraszam, że sie wtrącam, ale obserwujac dialog między pawelpp i play4you2, jestem zażenowany poziomem postów pawłapp...
Rozumiem, że sytuacja jaka ma miejsce ze strony operatora powoduje u Ciebie zdenerwowanie (zresztą nie po raz pierwszy), mimo tego jednak prosiłbym Ciebie, abyś posługiwał się kulturalnym językiem...
To jak się wypowiadasz na forum świadczy o Tobie.
Mówię tu m.in. o określeniach:
"Waszą rekompensatę mam dokładnie w tym samym miejscu co wasze "przepraszam" i w dokładnie tym samym miejscu gdzie wy macie mnie"
"Ja poinformowałem co wy tez możecie zrobić. Z drugiej strony widzę, że UKE macie jak samo w d* jak i klientów. Tak czy inaczej zamierzam sobie z wami poprzez Urząd porozmawiać. Może nawet osobiście? Rozumiem, że na Play24 nic nie modernizowano skoro nie uzyskałem odpowiedzi?" - tak ode mnie - straszeniem niewiele osiągniesz...
Itd...
Więcej kultury kolego!
Pozdrawiam!

Obrazek

 #449432  autor: luccicare
 29 gru 2010, 00:45
Przepraszam, że sie wtrącam, ale obserwujac dialog między pawelpp i play4you2, jestem zażenowany poziomem postów pawłapp...
Sorki, ale Paweł walczy o swoje prawa, niewygodne tematy często są ignorowane. Przykładowo Marcin Gruszka miał pokazać film jak jedzie 100 km i nie ma problemów z logowaniem się w roamingu polkomtela. Oficjalnie problemu nie było, filmu Marcina też nie, ale problem z logowaniem do polkomtela nagle zniknął, znam to z autopsji. To dzięki takim osobom jak Paweł które nie dają sobie dmuchać w kaszę klienci P4 mają lepiej, za to mu dziękuję, Ty też powinieneś i każdy klient powinien. Nawet ten ostatni przykład gdzie pracownik P4 w ogóle nie zna prawa odnośnie rozpatrywania reklamacji... trzeba wskazywać błędy, może teraz pracownicy przejdą dodatkowe szkolenie?. Mogę czasem się z nim nie zgadzać, ale oby więcej takich osób było. A p4y, to jest pracownik operatora, naprawdę dużo pomaga, ale nie może nic pisać na niekorzyść swojej firmy, więc trzeba go po prostu po ludzku zrozumieć i cieszyć się, że nadal pomaga ile tylko może w ramach swoich kompetencji, ważne, że przekazuje niedociągnięcia dalej, więc jako klienci Play złóżmy się dla P4Y2 na jakiegoś dobrego whiskacza.

Co do mojej wcześniejszej wiadomości o braku dbania P4 o bezpieczeństwo swoich klientów, na telepolis pojawił się wpis o wykrec numer http://www.telepolis.pl/news.php?id=20277&limit=1000 . Komentarze są rózne, ale naprawdę to niewielki problem aby pobawić się z sygnalizacją z poziomu własnej centralki. Dobrze radzę, mam nadzieję, że operator z tego skorzysta, ale boję się, że P4 obudzi się dopiero jak ktoś opublikuje hasła klientów na necie. Naprawdę nie spotkałem się jeszcze aby jakaś inna poważna firma prosiła o hasło dzwoniąc do klienta, najczęściej wręcz firmy przestrzegają, że takich rzeczy nie robią i aby takie rzeczy ignorować i zgłaszać.

 #449473  autor: sahib
 29 gru 2010, 13:18
Gadulski pisze:Przepraszam, że sie wtrącam, ale obserwujac dialog między pawelpp i play4you2, jestem zażenowany poziomem postów pawłapp...
Ja też jestem zażenowany, ale czymś zupełnie innym.

Operator łamie prawo.

Abonent - jako pokrzywdzony - zwraca na to uwagę i żąda poszanowania prawa.

To nie pawelpp tu nawalił, tylko Play - nie po raz pierwszy zresztą.

I teraz taki abonent słyszy, że tak, faktycznie, złamaliśmy prawo, ale jak chcesz to napisz cośtam gdzieśtam i może w końcu wypełnimy nasz ustawowy obowiązek. No przecież to już nie jest nawet absurdalne - to jest chore. Zamiast listu poleconego z przeprosinami i natychmiastowego załatwienia sprawy wymaga się od abonenta wykonywania jakiś kolejnych dziwnych działań, na które musi tracić swój czas, tylko po to, żeby operator zaczął postępować zgodnie z prawem?

Czy komuś tutaj się priorytety nie wymieszały?

 #449475  autor: play4you2
 29 gru 2010, 13:26
luccicare pisze:Na miejscu Play zastąpiłbym czymś pytanie o hasło przy wychodzących,
Niestety nie ma takiej mozliwości. To jest warunek konieczny. Dla Klientów biznesowych podstawowy. W przypadku takich Klientów nie ma nawet mozliwości weryfikacji alternatywnej (w przypadku Klientów tradycyjnych jest taka mozliwość). Rozumiem, że może to wzbudzać wątpliwości, ale jeżeli Klient nie jest pewny co do tego typu kontaktu, zawsze istnieje mozliwość porozumienia za pośrednictwem maila lub Play24 albo tradycyjnie, pocztą. Przykro mi, ale w tej kwestii nie będzie z pewnością odstępstw.
luccicare pisze:złóżmy się dla P4Y2 na jakiegoś dobrego whiskacza.
Dzięki, to miłe co piszesz :-). Szczerze powiedziawszy, to rozumiem, że są podejmowane przez Was najróżniejsze sprawy i jak słusznie zauważyłeś, jestem tu po to, aby wam albo wyjasniać niejasności albo (jeżeli to mozliwe) pomagać. Niestety, nie zawsze można coś zmienić w ciągu dosłownie kilku minut. Co do kultury języka, pozostawiam to w ocenie każdego z was. Z mojej strony możecie liczyć na konstruktywny dialog, pod warunkiem że mieści się w merytorycznych wątkach sprawy i nie jest monotematyczny.
Niemniej jednak, jeszcze raz dziękuję ci za tą opinię. Dla takich słów wiem, że moja obecność tu ma sens i możemy wzajemnie pomóc sobie w rozwiązywaniu przeróżnych spraw.
luccicare pisze:Dobrze radzę, mam nadzieję, że operator z tego skorzysta,
Rozumiem wasze obawy, ale niestety, jak wspomniałem powyżej, jest to warunek konieczny (podanie hasła), który na chwile obecną nie jest brany pod uwagę w celu jakichkolwiek zmian. Zawsze Klient ma prawo do tego, aby odpowiedź została wysłana do niego drogą pisemną (listem) lub zamieszczona na Play24, jeżeli nie chce podawać hasła lub może sam skontaktować się z infolinią, ale to już jest płatne (jak wiecie).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449478  autor: qper
 29 gru 2010, 13:34
Play4You wiesz może co jest z usługą telePlay, że podczas dzwonienia osoba odbierająca nic nie słyszy.

Już kilka osób zauważyło ten problem.

 #449482  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 14:09
Gadulski pisze:Przepraszam, że sie wtrącam, ale obserwujac dialog między pawelpp i play4you2, jestem zażenowany poziomem postów pawłapp...
Może cię to zdziwi, ale podzielam twoje zdanie. Generalnie ciężko jest mnie wyprowadzić z równowagi, ale Play udaje się to doskonale w ciągu kilku sekund. Niestety taka jest polityka firmy - zlać problemy klienta. Gdybym jako przedsiębiorca prywatny nie wystawił faktury klientowi albo nie dał paragonu za gazetę w kiosku, to US by mnie ścigał. Play sobie może pozwolić na wszystko. Liczne przykłady są na tym forum. P4Y oczywiście szacuneczek za twoją pracę. Fakt, że mnie już niewiele pomagasz - mam na myśli to, że gdybyś chciał, to byś mógł więcej (tak jak to było mniej więcej rok temu). Dobrze, że inni mają z twojej obecności tutaj pożytek. Miło mi także, że inni doceniają to co robię. Tak jak pisałem - nie robię tego dla pieniędzy tylko dla własnej satysfakcji i dla was. Zauważam też zmiany, ale... nie pracuję dla Play i nie jestem ich testerem. To oni powinni się o to zatroszczyć.
P4Y, zapewne nie raz miałeś okazję ze mną rozmawiać - ty lub twoi znajomi. Czy na prawdę jestem chamski i ordynarny? Owszem - jestem upierdliwy - to wiem :) ale walczę o swoje prawa.
Dodam tylko, że wczoraj byłem w salonie Play w Manu. Obsługiwał mnie bardzo miły pan (pozdrawiam! ;) ) i mimo jego wysiłków nie udało się zmusić pracownika Play do oddzwonienia do mnie. W odpowiedzi usłyszał coś w stylu "wiesz jak jest...". Co do "może nawet osobiście?" miałem na myśli spotkanie się z przedstawicielami Play w sądzie. I przysięgam, że jeżeli UKE ich nie ścignie, to ja to zrobię.
I jeszcze jedno - P4Y - konstruktywny dialog to taki, z którego coś wynika. Ostatnio od ciebie dostaję odpowiedzi z cyklu "nie mogę powiedzieć". Nie odpowiadasz na moje pytania jak z resztą WSZYSCY konsultanci Play. Celowo pisze, że wszyscy, bo nawet konsultanci na infolinii mogą powiedzieć, że "tak ma pan rację, ale ja nic nie mogę zrobić" i NIC z tego nie wynika.

 #449483  autor: kuwejt
 29 gru 2010, 14:15
P4Y ale tu nie chodzi o samo podanie hasło bo to jest bezsprzeczne (i oczywiście weryfikacja powinna być!), ale o to, że dzwonicie z różnych numerów, często zastrzeżonych albo jak pokazuje ostatnia historia z numerów których nawet nie wiecie że do Was należą (sic!) i po połączeniu żądacie hasła :!: Tak być nie powinno! A odpowiedź w stylu:
play4you2 pisze: Rozumiem, że może to wzbudzać wątpliwości, ale jeżeli Klient nie jest pewny co do tego typu kontaktu, zawsze istnieje mozliwość porozumienia za pośrednictwem maila lub Play24 albo tradycyjnie, pocztą. Przykro mi, ale w tej kwestii nie będzie z pewnością odstępstw.
jest tragiczna bo to WY dzownicie i to znaczy ze to WY macie interes i to klient ma do WAS odpisywać lub co gorsza oddzwaniać?? płacąc za to z własnej kieszeni z powodu że to WY macie do niego sprawę i z powodu WASZYCH dziwacznych procedur :?: No wybacz....

Jakby do mnie ktoś zadzwonił z nieznanego numeru lub tym bardziej z zastrzeżonego i poprosił o hasło to bym go delikatnie mówiąc wysłał na drzewa i ostatnią rzeczą na jaką bym zrobił potem i miał ochotę zrobić było by pisanie do Was czy czasem czegoś ode mnie nie chcecie. No chyba że to miało by być wysłanie pisma ze skargą na tak skandaliczne postępowanie.

A co do kwesti odstępstw do możesz powiedzieć dlaczego nie będzie? Czy żadna tęga głowa u Was nie wpadnie na to że jest to po prostu niebezpieczne? I nierozumiem dlaczego kategorycznie odrzucacie pomysł zmiany czegoś co jest bezsprzecznie złe.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #449490  autor: Gadulski
 29 gru 2010, 14:24
pawelpp, bardzo miło się czyta Twój ostatni post... Jest merytoryczny i zrozumiały! Takich właśnie wypowiedzi bez "d**" właśnie oczekuję.
Życzę aby Twoja lub Twoje umowy z Play jak najszybciej wygasły i abyś mógł korzystać bezproblemowo z innego operatora telefonii komórkowej ;-)

Pozdrawiam:

Gadulski

Obrazek

 #449492  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 14:28
play4you2 pisze: Rozumiem, że może to wzbudzać wątpliwości, ale jeżeli Klient nie jest pewny co do tego typu kontaktu, zawsze istnieje mozliwość porozumienia za pośrednictwem maila lub Play24 albo tradycyjnie, pocztą. Przykro mi, ale w tej kwestii nie będzie z pewnością odstępstw.
Proponuję zrobić doświadczenie - zadzwoń do OK, zgłoś problem np. z połączeniami i poproś o kontakt telefoniczny. Zaznacz, że to pilne bo nie możesz normalnie korzystać z telefonu.
1) sprawdź po jakim czasie zgłoszenie będzie miało status "rozpatrywane"
2) sprawdź po jakim czasie ktoś do ciebie zadzwoni
3) załóżmy że jesteś czymś zajęty (np. jesteś w WC) i nie możesz odebrać
4) sprawdź ile prób połączenia nastąpi i jak długo telefon będzie dzwonił
5) oddzwoń do OK i zapytaj czego dotyczyła sprawa i poproś o ponowny kontakt
6) sprawdź po jakim czasie ktoś oddzwoni
7) przedstaw wyniki na forum po wykonaniu kroku 5) i ewentualnie 6) o ile nastąpi
Według mnie w takiej sytuacji powinno nastąpić kilka prób kontaktu a nawet jeżeli nie, to infolinia powinna wiedzieć kto dzwonił i w jakiej sprawie.

[ Dodano: 2010-12-29, 14:33 ]
Gadulski pisze:Takich właśnie wypowiedzi bez "d**" właśnie oczekuję.
W przeciwieństwie do Play, potrafię się przyznać do błędów. Czasami jednak nerwy puszczają jak się czyta powiedziane w uprzejmy sposób "wal się" po 3 miesiącach czekania.

 #449496  autor: play4you2
 29 gru 2010, 14:36
qper pisze:Play4You wiesz może co jest z usługą telePlay, że podczas dzwonienia osoba odbierająca nic nie słyszy.
Niestety nie, ale przekazałem sprawę do osoby odpowiedzialnej za projekt.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449499  autor: Gadulski
 29 gru 2010, 14:48
pawelpp, nie muszę robić żadnych doświadczeń co do telefonicznego BOK czy też do Play 24...
Jako użytkownik sieci Play doskonale wiem, jak obsługa klienta wyglada, ale mam na to sposób:

Nie przejmuję się tym...

Nie dziwi mnie że *111# nie działa, że Play24 się nie loguje, że w Klodzku w Cell Info wyskakuje "SWARZEDZ", że mam problemy z uruchomieniem taniego internetu w Play Fresh, itd, itd...

Jak miałbym się tym wszystkim przejmować to musiałbym dziennie wysyłać około 4-5 maili z uwagami (zgłoszeniami), a mi się najzwyczajniej w świecie nie chce...

Niestety - trzeba wybrać albo tanio, albo jakościowo dobrze...

Obrazek

 #449502  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 14:52
Gadulski pisze:pawelpp, nie muszę robić żadnych doświadczeń co do telefonicznego BOK czy też do Play 24...
Prośba skierowana była do P4Y

 #449503  autor: play4you2
 29 gru 2010, 14:52
kuwejt pisze:P4Y ale tu nie chodzi o samo podanie hasło bo to jest bezsprzeczne
Wiesz co, chyba nie do końca zrozumiałeś moją wypowiedź, ale ok, wyjaśnię ją raz jeszcze...

Po pierwsze, nie dzwonimy z numerów zastrzeżonych. Jeżeli tak jest, to w tym przypadku KATEGORYCZNIE nie podajemy Żadnych danych. Kontakt odbywa się WYŁĄCZNIE z numerów 790500500 lub 790600600 i nie ma absolutnie żadnych innych do tego celu przeznaczonych numerów. Ostatni przykład? Ok, napisałem, że była drobna usterka, która została wyeliminowana, ale powiedz proszę, czy taka usterka występuje codziennie?? Hmm, chyba jednak nie... Zgadzam się, nie powinno jej być, ale skoro już nastąpiła, zrobiliśmy wszystko aby ją usunąć.

Co do oddzwonienia i tym podobne... Przede wszystkim, zauważ proszę, że po pierwsze NIGDY nie powiedziałem, że Klient MUSI się z nami kontaktować, jak chce uzyskać jakąś informację, np o zakończonej sprawie. Przeczytaj raz jeszcze moją wypowiedź i zauważysz zapewne, że to były TYLKO mozliwości, z jakich może skorzystać Klient, jeżeli nie będzie chciał podać hasła lub zweryfikować się alternatywnie (w przypadku Klienta niebiznesowego). Niemniej jendak, wybór ZAWSZE należy do Klienta.. My oddzwaniamy z informacją, jednak jeżeli Konsultant nie uzyska odpowiedzi jakie jest hasło, tej informacji nie przekaże.. Zresztą jeszcze jedno.. Gdzie napisałem, że to Klient ma do nas coś pisać?? Powiedziałem, że Klient może zarzyczyć sobie odpowiedzi poprzez mail, Play24 lub listownie i jakoś nie widzę tu żadnych kosztów dla Klienta, skoro to my wysyłamy np. list... Chyba nie przeczytałeś uważnie moich wypowiedzi...

Co do kwestii odstępstw.. Zapraszam chociażby do naszego Regulaminu (np. dla Abonentów) par. 14 ust. 4.. Choćby z tegp powodu nie będą wprowadzone ustępstwa.. Nasza dalsza dyskusja w tym temacie nie wniesie nic sesnownego do sprawy, gdyż zmiana ta nie nastapi i przykro mi, jeżeli ktoś uważa inaczej, ale w tej konkretnej sprawie nie będą wprowadzane żadne ustepstwa.
pawelpp pisze:W przeciwieństwie do Play, potrafię się przyznać do błędów.
Możesz mi nie wierzyć, ale my również, jeżeli rzeczywiście zawiniliśmy. Przykro mi, ale nie będziemy przepraszać za rzeczy, co do których się nie poczuwamy lub nie wynikają one z naszej winy.

PZdr.

[ Dodano: 2010-12-29, 14:55 ]
qper pisze:Play4You wiesz może co jest z usługą telePlay, że podczas dzwonienia osoba odbierająca nic nie słyszy.
Ok, mam już info od Product Menadżera "TelePlay". Wklejam je poniżej 8)

[...]Co do ustawień mikrofonu – bardzo ważne jest by w ustawieniach prywatności flasha włączyć nie tylko „Zezwól” ale „Zezwól” i „Zapamiętaj”. Z tymi ustawieniami powinno działać.
Jeśli nie działa przy takich ustawieniach, to chyba byśmy potrzebowali konkretne informacje – z jakiego numeru, o której, jaki system i jak przeglądarka. Wtedy będziemy sprawdzać.[...]

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449505  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 14:56
play4you2 pisze: Po pierwsze, nie dzwonimy z numerów zastrzeżonych. Jeżeli tak jest, to w tym przypadku KATEGORYCZNIE nie podajemy Żadnych danych. Kontakt odbywa się WYŁĄCZNIE z numerów 790500500 lub 790600600 i nie ma absolutnie żadnych innych do tego celu przeznaczonych numerów.
NIE-PRAW-DA

Dzwonicie często z zastrzeżonych. Istnieje jednak prosty sposób, który na szczęście stosujecie - przed poproszeniem o hasło mówicie czego mniej więcej dotyczy sprawa.

 #449506  autor: play4you2
 29 gru 2010, 15:01
pawelpp pisze:Dzwonicie często z zastrzeżonych.
Więc jeżeli ktoś dzwoni do Ciebie z zastrzeżonego, masz prawo się rozłączyć i poprosić o kontakt z numeru który Ci się wyświetla. Jeżeli decydujesz się na rozmowę, to odpowiedzialność za podanie danych spoczywa już w tej chwili tylko na Tobie.

Podkreślam raz jeszcze, jeżeli kontakt następuje z numeru zastrzeżonego, macie prawo odmówić rozmowy i poprosic o połączenie z numeru, który się będzie wyświetlał.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449510  autor: pawelpp
 29 gru 2010, 15:06
play4you2 pisze:Podkreślam raz jeszcze, jeżeli kontakt następuje z numeru zastrzeżonego, macie prawo odmówić rozmowy i poprosic o połączenie z numeru, który się będzie wyświetlał.
Problem polega na tym, że sygnalizowaliśmy to na forum już dawno dawno temu i nadal nikt się tym nie zajął bo po co? Można poprosić, wtedy słyszysz w słuchawce, że to nie jest możliwe...
  • Strona 122 z 244
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 244
  • 1
  • 120
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 244