• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 120 z 244
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 244

 #448505  autor: playonline
 24 gru 2010, 01:14
Wesolych Swiat!

No i aby nie bylo o tej porze zbyt swiatecznie to przesylam zapytanie do P4Y..:

Czy jest mozliwe aby w ofercie Play Online polaczyc sie z Playnetem w przypadku gdy karta SIM nie byla w telefonie?

Tutaj nic generalnie nie tracie oprocz tam kilku kB.

Jednak sprawa jest dziwna..

23.12.2010 18:56:43 Playnet - strona główna gratis 530 kB
21.12.2010 20:21:48 Playnet - strona główna gratis 1390 kB
21.12.2010 06:47:27 Playnet - strona główna gratis 60 kB

Nie mam pojecia skad te polaczenia sie wziely... Czyzby sprawa tajemniczego miedzynarodowego smsa na numer ktorego nie znam a zostal niby wyslany powrocila ale w troche innej formie? ;)

Pozdr

 #448533  autor: qper
 24 gru 2010, 11:35
Będąc obiektywnym powiem, że też mnie zastanawiają takie połączenia z Internetem.

Mam iPhone i zawsze dużą paczkę danych i nie zwracam uwagi na pobieranie ale też zauważyłem jakieś wpisy strony Playnet, której nigdy nie odwiedzałem.

23.12.2010 17:27:17 Internet Playnet - strona główna gratis 10 kb połączenie bezpłatne
23.12.2010 16:50:57 Internet Playnet - strona główna gratis 10 kB

23.12.2010 16:21:15 Internet Playnet - strona główna gratis 10 kB

23.12.2010 13:36:53 Internet Playnet - strona główna gratis 20 kB

Dużo jest takich połączeń i nie wiem jak to wytłumaczyć.

 #448542  autor: muchakk
 24 gru 2010, 12:16
qper tez mam takie wpisy, ale to wynika w moim przypadku z działania WINDOWS Mobile bo na Androidzie takie cuda się nie dzieją. Gdy w WM włącze połączenie transmisji danych to telefon łączy się z netem i tym samym zapewne ze stroną główną która jest zawarta w konfiguracji internetu...

Kolejna sprawa to taka, że mi to nie przeszkadza bo i tak nie ściągają za to kasy czy też nie pobierają z pakietu danych.

 #448547  autor: user_delete19
 24 gru 2010, 12:31
qper tez mam takie wpisy, ale to wynika w moim przypadku z działania WINDOWS Mobile bo na Androidzie takie cuda się nie dzieją. Gdy w WM włącze połączenie transmisji danych to telefon łączy się z netem i tym samym zapewne ze stroną główną która jest zawarta w konfiguracji internetu...
Dziwnego masz tego WM - ja takich cudów nie mam.... :roll:

 #448559  autor: playonline
 24 gru 2010, 12:56
Chlopaki, wszystko pieknie i ladnie. Jesli chodzi o ten Playnet to w historii polaczen karty sim VOICE tez mam takie polaczenia pomimo tego, ze nie korzystam z Playneta. Natomiast ja sie pytam jakim cudem mam takie polaczenia z Playnetem na karcie DATA, ktora jest w modemie Huawei E156G bo tam jej miejsce? Wczesniej tego nie widzialem i pojawilo sie calkiem niedawno.
Czy nadal twierdzicie (P4), ze wyslalem smsa miedzynarodowego (nawiazanie do wczesniejszej reklamacji), ktorego nie wyslalem i nawet nie znam tamtego numeru?

No chyba, ze to taki prezent na swieta.. ;)

Oczywiscie, ze to jest bezplatne ale chodzi o zasade i o to aby wasz dzial sieci to zweryfikowal (nie tylko sugerujac sie tym co pokaze soft)...

Pozdrawiam

 #448599  autor: play4you2
 24 gru 2010, 17:07
mPablo pisze:Czy nie mogliby oni dostawać faktur z opisem "Usługa dostępu do internetu" za doładowanie POK?
Jeżeli chodzi o fv vat za zdrapki za ply online na kartę, z tego co dobrze kojarzę, można takie coś uzyckać w Salonie Play.
chewbacca pisze:play4you2 mógłbyś sprawdzić dla mnie czy jest dostępny w Oświęcimiu
Z tym modelem raczej nie powinno być większych kłopotów.
Emilia pisze:doladowania.playmobile.pl jest tylko brandowana przez play
Tu masz absolutną rację. My nie prowadzimy trikte doładowań w tej formie, choć owszem, brandujemy je we współpracy z PayU
Emilia pisze:to mnie zrzuca do PayU i tam trzeba było by uderzyć.
Dokładnie 8).
mPablo pisze:Ale PayU zrobi tak, jak mu każe Play. To przecież Play zleca i Play stawia wymagania.
Nie do końca, gdyż to nie Play w tym przypadku jest wystawcą fv. Nie możemy wpływać na zewnętrzne podmioty gospodarcze na to, w jaki sposób mają wystawiać fv.
qper pisze:Chciałbym złożyć wszystkim czytelnikom bloga w szczególności naszemu P4Y życzenia świąteczne - Wesołych Świąt !
Baaaaardzo dziękuję :-).
playonline pisze:No i aby nie bylo o tej porze zbyt swiatecznie to przesylam zapytanie do P4Y..:
Ech.. :P
playonline pisze:Czy jest mozliwe aby w ofercie Play Online polaczyc sie z Playnetem w przypadku gdy karta SIM nie byla w telefonie?
Jak jej nie było w telefonie to nie, ale "samo się" połączyć też zdecydowanie nie mogło. To należałoby zweryfikować. Ja tu nic nie poradzę.
qper pisze: Playnet, której nigdy nie odwiedzałem.
Wiem, że jesteście świadomymi użytkownikami, ale czasami jest tak, że klikacie na jakies nasze Oferty w telefonie lub chcecie sprawdzić zawartość fv, i czasami jest to ruch kierowany właśnie przez playnet. Oczywiście to tylko takie "szybkie" wyjasnienie, ale sugerowałbym to zweryfikować.
Zapewniam Was jednak zdecydowanie, że mitem są wszelkiego rodzaju określenia, że "coś się samo nalicza". Nie jest to technicznie możliwe, patrząc od strony naszych systemów bilingowych (szczegóły to tajemnica, więc więcej nie moge powiedzieć). Generalnie zasada jest prosta, jeżeli nie było aktywności ze strony Klienta, nie ma mowy, aby cokolwiek było naliczone.
lwiczek pisze:Dziwnego masz tego WM - ja takich cudów nie mam....
Jak wspomniałem, mogą to być różne przyczyny. Nie zapominaj proszę, że dużą rolę odgrywa tu konfiguracja i wiele innych czynników. O ile ty umiesz to skonfigurować, tak inni albo nie mają takiej potrzeby, albo nie zawsze to zauważają (nie twierdzę absolutnie, że nie potrafią, choc i to też bywa). Czynników może być wiele, ale za każdym razem jest jeden wspólny mianownik - działanie użytkownika lub konfiguracja systemu operacyjnego w telefonie.
playonline pisze:Czy nadal twierdzicie (P4), ze wyslalem smsa miedzynarodowego (nawiazanie do wczesniejszej reklamacji), ktorego nie wyslalem i nawet nie znam tamtego numeru?
Wiesz, to jest tak, że opieramy się na informacjach, które mamy w systemie. To jest dla nas podstawą rozpatrzenia sprawy. Nie mogę w tej sytuacji powiedzieć, że czegoś takiego nie było, skoro mamy to zapisane. Nie chcę tu prowadzić polemiki czy coś jest lub nie, ale muszę zachować obiektywizm, a na dzień dzisiejszy jest tak, że to mieliśmy zarejestrowane. Przykro mi, ale mimo całej sytuacji, nie mogę przyznać Ci racji, że takiej sytuacji nie było.

Tak na koniec...

Moi drodzy, korzystając z okazji, chcę Wam wszystkim życzyć zdrowych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia, samych radości i sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym, oraz zadowolenia z korzystania z usług naszej sieci :wink:.

Pozdrawiam.

Wasz play4you2 8).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448732  autor: evolucja
 25 gru 2010, 20:05
Zgłoszenie 23828159 rozpatrywane od 14.11.2010. Chyba troszkę za długo.

 #448780  autor: mPablo
 26 gru 2010, 04:40
play4you2 pisze:
mPablo pisze:Czy nie mogliby oni dostawać faktur z opisem "Usługa dostępu do internetu" za doładowanie POK?
Jeżeli chodzi o fv vat za zdrapki za ply online na kartę, z tego co dobrze kojarzę, można takie coś uzyckać w Salonie Play.
Zweryfikuj proszę tę informację. Byłem ostatnio w Waszym punkcie sprzedaży w CH Wileńska w Warszawie i pracownik powiedział mi, ze z systemu możne wydrukować tylko fakturę z opisem "Doładowanie telefonu na kartę". Skarbowego taka faktura nie zadowoli. Zeby odliczyć internet będzie musiało być wyraźnie zaznaczone, ze to za internet.

Dodatkowo w odpowiedzi na zgłoszenie nr 25104733 o treści: Proszę o wskazanie w jaki sposób za doładowanie konta z usługą "Play Online na kartę" mogę otrzymać fakturę z oznaczeniem, że zakup dotyczy dostępu do sieci internet?
OK pisze:Uprzejmie informuję, iż doładowanie internetu na kartę jest uwzględniane na fakturze jako pozycja- „Doładowanie telefonu prepaid”, niestety nie mam możliwości zmiany nazwy tej pozycji.
Więc chyba niestety nie jest tak, jak napisałeś...
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 09:38 przez mPablo, łącznie zmieniany 2 razy.

 #448804  autor: user_delete19
 26 gru 2010, 13:31
Drogi play (play4you2! :D ) - czy moglibyście (jak już kombinujecie przy różnych nowych funkcjach :P ) umożliwić wysyłanie sms poprzez wysyłanie e-mail na odpowiedni adres?
Praktycznie cały mechanizm jest (stosowne adresy e-mail i autoryzacja e-mail przypisanego do mojego numeru). Teraz jeszcze dodaliście możliwość prowadzenia konwersacji przez waszą stronę (z całym archiwum!) przy czym jednak IMHO możliwość używania klienta e-mail daje dużo większą swobodę komunikacji...

 #448955  autor: pawelpp
 27 gru 2010, 11:12
P4Y - kolejne głupoty na stronie:
Kliknij "DALEJ", aby potwierdzić wyłączenie usługi.
Nie ma przycisku DALEJ :/. Jest przycisk ZAPISZ.
Informacja o tym kiedy usługa zostanie wyłączona mogłaby się znaleźć przed zatwierdzeniem.
Zbieraj Minuty jest wyłączana w ciągu 24h? Opłata jest pobierana proporcjonalnie?
Proszę zobacz zgłoszenia 25397747 i 25376165. Niedługo minie tydzień a one nawet nie są w stanie rozpatrywane. Z tego, co pamiętam to proszę w nich o podanie jakiś podstawowych informacji.
W Play24 mógłby być podgląd treści zgłoszeń wysłanych e-mailem.

Czy są gdzieś dostępne cenniki obowiązujące po 1 stycznia?

 #449012  autor: qwerty123
 27 gru 2010, 14:46
pawelpp pisze:Opłata jest pobierana proporcjonalnie?
W Play oplata za usluge pobierana jest proporcjonalnie. Jezeli taka usluge wylaczysz w trakcie trwania okresu rozliczeniowego to nie zwracaja reszty bo i z jakiej okazji? Saldo w ramach uslugi jest do wykorzystania do konca cyklu rozliczeniowego.

P4Y - 22063029 nadal nikt nie tknal tej reklamacji? Chyba przyznasz, ze "troche" czasu minelo...

 #449017  autor: play4you2
 27 gru 2010, 14:55
pawelpp pisze:Nie ma przycisku DALEJ :/. Jest przycisk ZAPISZ.
A o jkaiej konkretnie usłudze mówisz i w którym miejscu. Prześlij najlepiej screen z tym opisem, to przekażę go dalej.
pawelpp pisze:Proszę zobacz zgłoszenia 25397747 i 25376165. Niedługo minie tydzień a one nawet nie są w stanie rozpatrywane.
Zamieściłem informacje z prośbą o ich weryfikacje.
pawelpp pisze:Czy są gdzieś dostępne cenniki obowiązujące po 1 stycznia?
Jeżeli się zmienią, będą dostępne w odpowiednim momencie. Co do miejsca, to zapewne w zakłace "regulaminy".
qwerty123 pisze:P4Y - 22063029 nadal nikt nie tknal tej reklamacji?
Z tego co widzę, jest ona realizowana i niestety jest teraz w dziale eksperckim. Poprosiłem o szybszą realziację sprawy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449018  autor: pawelpp
 27 gru 2010, 14:56
qwerty123 pisze:Jezeli taka usluge wylaczysz w trakcie trwania okresu rozliczeniowego to nie zwracaja reszty bo i z jakiej okazji? Saldo w ramach uslugi jest do wykorzystania do konca cyklu rozliczeniowego.
To wiem - tylko w przypadku Zbieraj Minuty jest chyba inaczej... Nie czytałem regulaminu ale na Play24 pokazała sie informacja, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24h. Skąd moje pytanie - czy w takim wypadku opłata zostanie naliczona proporcjonalnie?

Dodam, że też mam Playnet - strona główna gratis:
26.12.2010 13:22:21 Internet Playnet - strona główna gratis 5200 kB
Coś tu chyba jest nie tak... Na pewno nie wchodziłem na Playnet a już na pewno strona nie waży 5 MB
Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 15:14 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.

 #449019  autor: qwerty123
 27 gru 2010, 14:56
Wiesz, moze warto przekazac do pewnych dzialow zapytanie skad biera sie te polaczenia z Playnetem?
Na moim numerze telefonicznym tez takowe istnieje choc nie wchodzilem tam:
27.12.2010 13:04:44 Internet Playnet - strona główna gratis 10 kB

Przegladalem strony ale nie bylem nawet na stronie Play a nie wspomne juz o Playnecie. Poza tym uzywam Opery w telefonie.
play4you2 pisze:Wiesz, to jest tak, że opieramy się na informacjach, które mamy w systemie. To jest dla nas podstawą rozpatrzenia sprawy.
Pewna osoba od Was to samo mi powiedziala. ;) A szkoda, bo jak wytlumaczyc te polaczenia? :)

 #449030  autor: pawelpp
 27 gru 2010, 16:12
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Nie ma przycisku DALEJ :/. Jest przycisk ZAPISZ.
A o jkaiej konkretnie usłudze mówisz i w którym miejscu. Prześlij najlepiej screen z tym opisem, to przekażę go dalej.
Play24/Usługi/ aktywacja/dezaktywacja usług. Np. Zbieraj Minuty
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Czy są gdzieś dostępne cenniki obowiązujące po 1 stycznia?
Jeżeli się zmienią, będą dostępne w odpowiednim momencie. Co do miejsca, to zapewne w zakłace "regulaminy".
VAT zmienia się od 1go więc chyba mieliście obowiązek przedstawić cenniki miesiąc temu... Wszedłem dzisiaj w Pomoc na playmobile.pl i nic tam nie ma a rzecznik na blogu zapowiedział zmiany.

 #449032  autor: play4you2
 27 gru 2010, 16:16
pawelpp pisze:Wszedłem dzisiaj w Pomoc na playmobile.pl i nic tam nie ma a rzecznik na blogu zapowiedział zmiany.
Przykro mi, ale ja nie odpowiadam za to, co mówi Rzecznik. Napisz do niego na blogu, to udzieli Ci odpowiedzi.
pawelpp pisze:Play24/Usługi/ aktywacja/dezaktywacja usług. Np. Zbieraj Minuty
Ok, przekażę tą informację.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449035  autor: pawelpp
 27 gru 2010, 16:24
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Wszedłem dzisiaj w Pomoc na playmobile.pl i nic tam nie ma a rzecznik na blogu zapowiedział zmiany.
Czyli pracownicy Play nie wiedzą nic o zmieniających się za 4 dni cenach? Może jestem w błędzie, ale skoro VAT się zmienia to nawet jeżeli ceny brutto pozostaną niezmienne, to ceny netto muszą się zmienić, więc nowy cennik musi powstać. Skoro tak, to Play ma na 30 przed wdrożeniem zmian obowiązek wysłać do swoich klientów informację o zmianie cen.

 #449037  autor: play4you2
 27 gru 2010, 16:29
pawelpp pisze:Czyli pracownicy Play nie wiedzą nic o zmieniających się za 4 dni cenach?
Jak już mówiłem wiele razy, to Twój punkt widzenia, że czegoś nie wiemy... Po prostu powiedziałem Ci, że skoro Rzecznik coś powiedział, to zgłoś się do Rzecznika o inerpretację zaistniałego zdarzenia.. Nie rozumiem co słowa Rzecznika mają do wiedzy lub niewiedzy pracowników.. To daleko idąca nadinterpretacja..

Jak już mówiłem, jak będą zmiany, zostaną one wprowadzone i nie widzę tu żadnego problemu..

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #449046  autor: pawelpp
 27 gru 2010, 16:49
play4you2 pisze: Jak już mówiłem wiele razy, to Twój punkt widzenia, że czegoś nie wiemy...
http://telepolis.pl/news.php?id=20245
To smutne, że znów wszyscy będą zaskoczeni. I to smutne, że znów Play (i inny operatorzy też) mogą sobie olać obowiązujące prawo.

 #449077  autor: play4you2
 27 gru 2010, 19:38
pawelpp pisze:To smutne, że znów wszyscy będą zaskoczeni. I to smutne, że znów Play (i inny operatorzy też) mogą sobie olać obowiązujące prawo.
W zupełności nie rozumiem o co Ci chodzi w tej chwili, ale ok, nie będę polemizował w tym temacie.
O zmianie VAT zdecydował Rząd, więc nie mieliśmy na to żadnego wpływu. Czy zaskoczenie? Nie sądzę, ponieważ jakoś nie spotkałem się z zaskoczeniem od strony naszych Klientów, że wzrasta VAT, wręcz przeciwnie, każdy jest tego absolutnie świadomy. Od bardzo dawna wiadomości w różnych stacjach telewizyjnych o tym przypominają, więc tym bardziej teraz ja nie rozumiem, czego Ty nie rozumiesz lub co Cię tak dziwi? Chcę zauważyć, że właśnie nie "olewamy prawa - cytując twoje słowa", tylko dostosowujemy się do niego...

Ok, jeżeli masz jakieś merytoryczne zapytania w tej kwestii (oprócz już zadanych pytań), zapraszam serdecznie.

pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 120 z 244
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 244
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 244