Witam,
od niedawna płacę rachunki poprzez e-faktury. Bardzo wygodna rzecz ale chyba pojawił się problem.
Wszystkie moje płatności są księgowane (tp.pl >> Płatności i rozliczenia >> wpłaty do TP - oraz dostaję maila)
Wszystkie wpłaty mają status "uregulowana" natomiast w kolumnie "numer dokumentu" jedna płatność zamiast numeru faktury ma status "nierozliczone".
Wszystko zrobiłem poprawnie więc się tym nie przejmowałem, ale teraz wydaje mi się, że kolejne faktury dostaję ileś tam groszy wyższe tak jakbym nie zapłacił tej nierozliczonej faktury.
Także powinienem teraz coś z tym zrobić?
od niedawna płacę rachunki poprzez e-faktury. Bardzo wygodna rzecz ale chyba pojawił się problem.
Wszystkie moje płatności są księgowane (tp.pl >> Płatności i rozliczenia >> wpłaty do TP - oraz dostaję maila)
Wszystkie wpłaty mają status "uregulowana" natomiast w kolumnie "numer dokumentu" jedna płatność zamiast numeru faktury ma status "nierozliczone".
Wszystko zrobiłem poprawnie więc się tym nie przejmowałem, ale teraz wydaje mi się, że kolejne faktury dostaję ileś tam groszy wyższe tak jakbym nie zapłacił tej nierozliczonej faktury.
Także powinienem teraz coś z tym zrobić?