• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 118 z 244
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 244

 #447819  autor: remi89
 20 gru 2010, 12:23
Ja mam chroma 8 i wszystko chodzi jak należy.

P@weŁ

 #447820  autor: user_delete19
 20 gru 2010, 12:24
remi89 pisze:Ja mam chroma 8
on ma chrome 10 więc pewnie stąd problem...

 #447822  autor: remi89
 20 gru 2010, 12:42
Bo wersja 10 jest wersją rozwojową (beta), a 8 jest już ustabilizowana.

P@weŁ

 #447868  autor: user_delete19
 20 gru 2010, 15:55
remi89 pisze:Bo wersja 10 jest wersją rozwojową (beta), a 8 jest już ustabilizowana.
No i? Komunikat w dalszym ciągu pozostaje bezdennie głupi w tym kontekście...

 #447881  autor: play4you2
 20 gru 2010, 17:09
Ok, moi drodzy... Tak na szybko, info od Administratora. Sprawy, które zgłosiliście, dotyczące rozjeżdzania strony i tego komunikatu powyżej, zostały zgłoszone do IT, w celu weryfikacji i ewentualnego usunięcia błędów (o ile zostaną potwierdzone).

Jak coś będę wiedział więcej, będę was informował wówczas na bieżąco.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #447897  autor: remi89
 20 gru 2010, 18:30
PFY2 napisałem dzisiaj wiadomość na priva, czy możesz to gdzieś zgłosić...

P@weŁ

 #447917  autor: DS
 20 gru 2010, 19:43
play4you2 pisze:Niemniej jednak, nie zawsze są one zgodne z ogólnym stanem rzeczy...
Stan rzeczy jest taki, jaki napisałem. Ustawiłem choćby wczoraj w domu plusa na sztywno, dziś już w mieście mnie wywaliło komunikatem "brak dost. do sieci". Jest coś do dodania? Chyba nie...
play4you2 pisze:Pozdrawiam i cieszę się, że znalazłeś sieć spełniającą twoje wymagania.
Długo szukać nie musiałem, po prostu wróciłem do starej i sprawdzonej Ery. Mimo, że taryfa coraz droższa ale cóż... Lepszy rydz jak nic.
play4you2 pisze:Zawsze zapraszam Cię ponownie do nas, jeżeli uznasz, że będziemy mogli zaoferować Ci sprzyjające warunki.
Obawiam się, że niestety nieprędko to nastąpi. Od 1,5 roku poprawy w tej materii żadnej.

Również pozdrawiam.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #447991  autor: remi89
 21 gru 2010, 11:33
MÓJ PROBLEM: Witam, codziennie pokonuje trasę Świdnica-Wrocław i w miejscowości Szczepanów mój telefon traci zasięg sieci Play i próbuje prze logować się na Plusa, niestety trwa to koło 5 minut. Wydaje mi się to trochu długo. Ręczne ustawienie na Plusa mnie nie satysfakcjonuje gdyż korzystam z pakietu Play Online w telefonie.
Komentarz zamknięcia:

ODP Z BOK-U: Komentarz: Szanowna Pani,

w odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące zasięgu przesłane15 grudnia 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej zawiadamiam, że poruszona przez Panią sprawa została rozwiązana w zgłoszeniu 25096106.

Poniżej przedstawiam rozwiązanie:

"Szanowna Pani,

w odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące problemów z zasięgiem przesłane 15 grudnia 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej zawiadamiam, że firma Play pracuje zarówno na budowanych przez siebie nadajnikach 3G, jak i współpracuje z nadajnikami 2G, 2,5G oraz 3G Operatora Plus GSM. Dlatego też w przypadku, gdy na danym terenie nie występuje macierzysta infrastruktura Play, telefon automatycznie loguje się do naszego partnera roamingowego.

Przykro mi z powodu sytuacji, o której Pani wspomina. Jednocześnie zawiadamiam, że w miejscowości Strzelce firma Play nie posiada nadajnika umożliwiającego korzystanie z usług 3G Play.

W związku z powyższym, proszę o ręczne przelogowanie się na sieć Plus GSM, aby mieć pewność, że korzystanie z usług w Pana miejscowości będzie możliwe. Niestety jest to jedyna możliwość, aby w pełni korzystać z usług we wspomnianej miejscowości".

Pragnę Panią poinformować, że w miejscowości Szczepanów również nie posiadamy nadajnika umożliwiającego korzystanie z usług 3G.



W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.



W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.

Odpowiedź, mało satysfakcjonująca. Bo problem jest w tym, że nie zawsze Plus wpuści mnie i pozostaje kilka minut poza zasięgiem... Może wystarczy jakoś indywidualnie skonfigurować sieć.

P@weŁ

 #448013  autor: pawelpp
 21 gru 2010, 13:44
P4Y, oficjalnie chciałbym podziękować Play za zablokowanie połączeń przychodzących i wychodzących!
Oczywiście - spodziewałem się tego i rozumiem, że Play nie respektuje zapisów PT ani własnego regulaminu. Uważam, że Play nie dotrzymał zapisów umowy (regulaminu, który stanowi jej integralną część) i tym samym ona wygasła.

 #448023  autor: play4you2
 21 gru 2010, 14:10
pawelpp pisze:P4Y, oficjalnie chciałbym podziękować Play za zablokowanie połączeń przychodzących i wychodzących!
W tej kwestii myslę że miałeś już przekazywane informacje, więc blokada połączeń nastąpiła z tytułu braku wpłaty za fv, tak więc, waruni Umowy nie zostały złamane i tym bardziej PT, a jeżeli nawet instytucja państwowa by uznała inaczej (gdyby doszło do rozprawy), to skutkiem tego z pewnością nie jest rozwiązanie Umowy, tylko odszkodowanie, przewidziane w Regulaminie. To by było na tyle, co mam do powiedzenia w tej kwestii, więc inforuje już w tej chwili, że nie bedę ciągnął z tobą dyskusji w tym temacie. Chyba że, posiadasz inne pytania.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448026  autor: pawelpp
 21 gru 2010, 14:17
play4you2 pisze: W tej kwestii myslę że miałeś już przekazywane informacje, więc blokada połączeń nastąpiła z tytułu braku wpłaty za fv, tak więc, waruni Umowy nie zostały złamane i tym bardziej PT, a jeżeli nawet instytucja państwowa by uznała inaczej (gdyby doszło do rozprawy), to skutkiem tego z pewnością nie jest rozwiązanie Umowy, tylko odszkodowanie, przewidziane w Regulaminie.
Reklamacje dotyczyły wysokości faktur, więc w takim wypadku chyba nie mam obowiązku ich opłacania do czasu ich rozpatrzenia (co trwa już 3 miesiące!). Nie mam racji? Niedotrzymanie warunków umowy jest chyba jednoznaczne z jej rozwiązaniem? Play nie dotrzymał warunków umowy, bo:
1) kwoty wynikające z abonamentu były opłacane w terminach
2) zawiesił połączenia przychodzące bez ostrzeżenia (było ostrzeżenie o połączeniach wychodzących) - jawne złamanie niedawnego postanowienia Prezesa UKE
3) zawiesił połączenia mimo iż nie powinien zgodnie z własnym regulaminem i zapewnieniami pracowników
4) nie udostępniał e-faktur we wskazanym przez siebie we własnym regulaminie czasie, nie dostarczał ich także na moje żądanie
W którym z punków nie mam racji?
Konsultantka, z którą przed chwilą rozmawiałem też przyznała mi rację - blokada nie powinna nastąpić.
jaka firma prywatna jest zwolniona z wystawiania faktur? Ja innej niż Play nie znam.
Gdybym kierował ruch z innej sieci przez waszą to zerwalibyście umowę?

 #448036  autor: play4you2
 21 gru 2010, 14:57
pawelpp pisze:Niedotrzymanie warunków umowy jest chyba jednoznaczne z jej rozwiązaniem?
W tej kwestii zamieściłem juz moją wypowiedź powyżej.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448037  autor: pawelpp
 21 gru 2010, 15:01
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Niedotrzymanie warunków umowy jest chyba jednoznaczne z jej rozwiązaniem?
W tej kwestii zamieściłem juz moją wypowiedź powyżej.

Pzdr.
Chowanie głowy w piasek....
Nie odpowiedziałeś np. na
Gdybym kierował ruch z innej sieci przez waszą to zerwalibyście umowę?
TAK/NIE*
* niepotrzebne skreślić

 #448041  autor: metpablo
 21 gru 2010, 15:22
pawelpp pisze:Reklamacje dotyczyły wysokości faktur, więc w takim wypadku chyba nie mam obowiązku ich opłacania do czasu ich rozpatrzenia
Mój brat miał podobny przypadek. Rzecz dotyczyła sporu o wysokość abonamentu za Play Online a P4 wyłączyło mu i PO i telefon. Skarga rozpatrywana jest przez UKE i UOKiK.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #448058  autor: qper
 21 gru 2010, 17:23
Opisany wyżej problem niby ze stara przeglądarką już rozwiązany :)

Chyli mój Google Chrom 10 nie był taki stary ;)

Admin się postarał.

 #448060  autor: pawelpp
 21 gru 2010, 17:50
hahaha....

P4Y zobacz rozwiązanie sprawy 22587094.

I KTO MIAŁ RACJE? :-)
Zgodnie z rozwiązaniem spraw numer X oraz Y, złożonych za pośrednictwem Urzędu Komunikacji Elektronicznej informuję, że w związku z zaistniałymi niedogodnościami, do faktury numer Z zostanie wystawiona faktura korygująca, zmniejszająca należność o AAA,BB zł.

 #448063  autor: play4you2
 21 gru 2010, 18:01
pawelpp pisze:I KTO MIAŁ RACJE?
Pragnę zauważyć, że o tym wspomniałem, że zgodnie z Reg. dostaniesz co najwyżej korektę, a nie rozwiązanie Umowy. Sugeruję czytać uważniej moje posty. Co do samej sprawy, nie będę interpretował Twojej sprawy na forum, ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych i tajemnicę telekomunikacyjną, więc pozwól, że nie będę odnosił się do twoich interpretacji sprawy lub zgłoszenia.
W związku z powyższym, zamieszcozny przez Ciebie ewentualny opis sprawy jest subiektywną formą spostrzeżenia zaistniałej sytuacji, co za tym idzie, nie oznacza to, że musi być lub jest zgodny z zaistniałą sytuacją.
Jednak każdy z nas ma prawo do oceny powstałego zdarzenia, w oparciu o własne poglądy i spostrzeżenia, co niewątpliwie ma miejsce w tym wątku i do czego zachęcam zarówno Ciebie jak i pozostałych użytkowników.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448071  autor: user_delete19
 21 gru 2010, 18:54
Hmm... tele.playmobile.pl... w skrócie - świetny pomysł!
Rozwijając:
- "I agree to all the terms and conditions" -- od kogo kupiliście rozwiązanie? ;-> (ale chwali się, że jako jedna z niewielu stron respektujecie ustawienia językowe przeglądarki użytkownika a nie jesteście upierdliwi jak google z przekierowaniem .com -> .pl (; )
- podobnie jak w przypadku zwykłej bramki sms - wysłane sms nie są wysyłane na e-mail (jak korzysta się z drugiej nowej usługi) - odrobinę irytujące... definitywnie do poprawy!

[ Dodano: 2010-12-21, 19:04 ]
Addendum: zgłoszenie 24422591. Najpierw człowiek czeka miesiąc aż łaskawie je rozpatrzycie, żeby później otrzymać odpowiedź:
Jednocześnie z powodu minionego czasu od pierwotnego zgłoszenia, dotyczącego utrudnień w nawiązywaniu połączeń z numeru telefonu xxxxxxxxx na numer xxxxxxxxx, nie jesteśmy w stanie określić ewentualnych nieprawidłowości, które mogły wystąpić 6 listopada 2010 roku.
dla rozrywki poszedłem walić głową w ścianę :evil:

Inna sprawa, w zgłoszeniu podałem też 'świeższe' incydenty z problemami z połączeniem (19.11.2010) które oczywiście zamiast doprowadzić do jakiegoś sensownego wniosku (może faktycznie coś jest nie tak z tą stacją?) zostały zwyczajnie zignorowane...

#FAIL!

takie, za przeproszeniem, debilne traktowanie zgłoszeń jest cokolwiek zniechęcające...

 #448091  autor: play4you2
 21 gru 2010, 20:04
lwiczek pisze:Hmm... tele.playmobile.pl... w skrócie - świetny pomysł!
Dzięki, dzięki 8). Dodam tylko tak na szybko, że to wersja BETA, więc proszę was o wyrozumiałość i... Wszelkie opinie :wink:.
lwiczek pisze:takie, za przeproszeniem, debilne traktowanie zgłoszeń jest cokolwiek zniechęcające...
Wiesz, weryfikowałem tą odpowiedź i mogę Ci powiedzieć, że zrobiono wszystko, co było możliwe. Niestety, ale te informacje nie były wystarczające do dokładnego zweryfikowania problemu. Mogę Cię jedynie przeprosić za ten stan rzeczy. Tak na marginesie, czy nadal są jeszcze jakieś utrudnienia?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448124  autor: user_delete19
 21 gru 2010, 23:04
play4you2 pisze:Dzięki, dzięki . Dodam tylko tak na szybko, że to wersja BETA, więc proszę was o wyrozumiałość i... Wszelkie opinie .
Wiem, że beta toteż komentuję ;] po sprawdzeniu na szybko działa o dziwo całkiem sprawnie (-; na myśl nasuwa się jednak jedna rzecz - jest masa innych funkcji, dosyć podstawowych, które są (zdawać by się mogło) bardziej podstawowe a wdraża się coś takiego - brak powiadomienie o próbie kontaktu gdy ma się PG a ktoś nie zostawia wiadomości, wybiórcze powiadomienia o próbie kontaktu gdy nie ma się PG (i to jeszcze jako sms klasy 0, przynajmniej jak ostatnio sprawdzałem), play24 w lekkiej rozsypce, podobnie bramka sms (a już najbardziej wkurzające i bezsensowne - klikamy na 'bramka sms' na jedynce - https://bramka.playmobile.pl/ i przenoszeni jestesmy do... e-wizytówka MMS, co za geniusz to wymyślił?! :roll: )
Ergo - dobrze, że myślicie o nowościach (bardzo sobie chwale sms na e-mail, mimo że nie ma tam wiadomości z bramki sms - do poprawienia ;] ), to jednak trochę bolą braki w reszcie usług...
play4you2 pisze:Wiesz, weryfikowałem tą odpowiedź i mogę Ci powiedzieć, że zrobiono wszystko, co było możliwe. Niestety, ale te informacje nie były wystarczające do dokładnego zweryfikowania problemu. Mogę Cię jedynie przeprosić za ten stan rzeczy.
Ehh... podałem wszystko wg. waszego szablonu (przynajmniej za pierwszym razem, za drugim całe info - poza datami i godzinami, bylo takie samo więc nie powtarzałem) więc nie wiem co więcej mogę podać... to chyba jedynie wy w systemie moglibyście mieć stosowne informacje. Sam przyznasz, że wzmiankowane przeze mnie 3 połączenia jedno po drugim na ten sam numer ewidentnie wskazuje na rozłączanie mimo mojej woli - co nie?
play4you2 pisze:Cię jedynie przeprosić za ten stan rzeczy. Tak na marginesie, czy nadal są jeszcze jakieś utrudnienia?
Ostatnio nie dostałem żadnych 'raportów' od użytkowników o większych problemach więc powiedzmy, że na razie jest ok... zobaczymy jak długo się taki stan rzeczy utrzyma (-:
  • Strona 118 z 244
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 244
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 244