• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 117 z 244
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 244

 #447681  autor: qper
 19 gru 2010, 19:55
Powiem tak Panowie

sprawdzałem stronę pod różnymi przeglądarkami
- Safari
- Firefox
- Chrome

na systemie Mac i Windows 7 / Vista. Problemu są podobne na wszystkich.

Pewne rzeczy trzeba przewidywać.

 #447682  autor: user_delete19
 19 gru 2010, 19:55
OT:
jahu_2006 pisze:Kwestia rozjeżdżania jest względna i zależy od wielu czynników które czasami ciężko przewidzieć.
Programiści stron to tylko ludzie każdemu się zdarzają błędy. Oni naprawdę ciężko pracują napisanie takiej stronki nie jest łatwe. Wszystko inne wychodzi w praniu.
hint: QA? :roll:

EOT...

 #447695  autor: jahu_2006
 19 gru 2010, 20:14
lwiczek pisze:hint: QA? :roll:
Może nie mają bo tną koszty :(
Ale i tak wiele rzeczy wychodzi w praniu tak zwanym.
I skoro myślisz że wszystko się da wcześniej sprawdzić to jesteś w dużym błędzie !

 #447699  autor: qper
 19 gru 2010, 20:24
Powiem tak, że wiele rzeczy chyba jest robione bez sprawdzania.

Przekonałem się na przykładzie play menu i play24. Ostatnia przygoda z główną stroną Play też pokazała poziom pracy informatyków.

Ale nie będę pisać bo większość wie jak jest.

Trzeba im pomóc naprawić i tyle.

 #447714  autor: user_delete19
 19 gru 2010, 21:03
jahu_2006 pisze:Może nie mają bo tną koszty
cały czas to sugerowałem?
jahu_2006 pisze:Ale i tak wiele rzeczy wychodzi w praniu tak zwanym.
I skoro myślisz że wszystko się da wcześniej sprawdzić to jesteś w dużym błędzie !
Nie mówię nie, ale nie sądzisz chyba, że 100% powtarzalne błędy na praktycznie każdej konfiguracji to jest 'duże zaskoczenie'... :roll:

 #447721  autor: qper
 19 gru 2010, 21:12
Każdy z nam ma jakieś racje.

Pracuje w branży informatycznej i wiem, że nie można w 100% zrobić zgodności z każdą przeglądarką. Do niedawna zmorą był Internet Explorer ale teraz powoli odpada z czołówki.

Natomiast powiem to jeszcze raz. Wielokrotnie Play modernizował różne usługi i okazywało się, że:

- po zmianie w play24 wymieszały się wszystkie pozycje w zakładce usługi - tak jest do dzisiaj
- po zmianach w play menu brakowało różnych usług, również usługi były wymieszane, teraz częściowo sytuacje się zmieniają ale nie jest to 100% efekt. Od kilku miesięcy brakuje pakietu online 100 MB co zgłaszałem już dziesiątki razy.

dużo można pisać i narzekać ale nie o to chodzi.

Play-a bardzo lobię i używam, chodzi tylko o to żeby trochę poważnie podchodzili do tych spraw.

Jak się zgłasza jakiś błąd to według mnie po potwierdzeniu usterki powinna ona zostać bardzo szybko naprawiona. Tak się nie zawsze dzieje co widać po moich opisach.

Według mnie osoby projektujące strony z czystej ciekawości powinny sobie odpalić przeglądarki i poklikać w różne zakładki. To ich praca. Zaoszczędziliby wstydu sobie i całej sieci, a my nie musielibyśmy się sprzeczać i pisać o takich problemach.

Pozdrawiam
i liczę na poprawę.

 #447732  autor: pawelpp
 19 gru 2010, 21:41
Ja tego nie rozumiem... nawet jak ich nie stać na QA (zatrudnienie 1-2 osob?) to istnieją testy jednostkowe. Pprzeciez nikt nie wywala im serwisu postując chinskie znaczki! Swoją drogą ciekawy jestem co by było gdybym się pobawił posterem.
Też wiem że nie wszystko da się wykryć podczas pisania aplikacji. Wiem też jacy są programiści (uprzedzę od razu krytykę - "to powinno działać" ale zwykle nie zadadzą sobie trudu sprawdzenia tego co napiszą - najwyżej się wywali).

 #447734  autor: qper
 19 gru 2010, 21:44
W przypadku Play-a podejrzewam totalny outsourcing więc tutaj rola Play aby wymagać.

Jakby na to nie patrzeć cierpi ich wizerunek, a nie firmy tworzącej systemy informatyczne, strony.

 #447777  autor: DS
 20 gru 2010, 06:35
sekator85 pisze:BRAK DOSTĘPU DO SIECI
Hehe, a tyle przestrzegałem rok temu, ale jak widać, kto się nie nadzieje, ten się nie przekona :wink:
sekator85 pisze:PS. jeśli to będzie pomocne to korzystam z zasięgu BTSa nr 24289 (Przybyszówka, Kościół pw. Matki Bożej Pocieszenia w Pustkach)
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
A prosze bardzo - znajdź najbliższy salon sieci innej niż P4 :mrgreen: Ja już znalazłem, bo z tego czegoś także nie dało się korzystać i nie interesuje mnie teraz gdzie jest nadajnik. Nie napiszę jaka sięć, bo potem co niektórzy pewnie zarzucą reklamę, ale myślę, że kogo z W3 nie wybierzesz, będzie o niebo lepiej niż teraz, tym bardziej jak sam się już wcześniej przekonać okazję miałeś.

Moja codzienność z Play:
- brak dost. do sieci
- problem z siecią
- obecnie niedostępne
- wybrać sieć?

A czym mnie dziś zaskoczy?

 #447789  autor: jahu_2006
 20 gru 2010, 09:22
sekator85 pisze:P4Y
Przenosiłem stopniowo całą rodzinę do Play ( w sumie 7 numerów). W miejscu naszego zamieszkania jest bardzo dobry zasięg Polkomtela. Na początku wszystko działało dobrze ale od pewnego czasu mamy problemy, a mianowicie na telefonach wyświetla nam się: BRAK DOSTĘPU DO SIECI. Jest to bardzo uciążliwe ponieważ nie da się korzystać z usług oferowanych przez P4. Mamy ten sam problem, że jak wracamy do domu i zostawimy swoje telefony to po chwili wszystkie tracą dostęp do sieci. Żeby to odblokować muszę wykonać próbę jakiegokolwiek połączenia. W moim przypadku to zawsze łączę się z pocztą głosową. Po kilku próbach wraca dostęp do sieci i w tym momencie spływają zaległe SMSy. Za ok godzinę na wyświetlaczu znów pojawia się brak dostępu i tak w kółko od kilku tygodni.
PS. jeśli to będzie pomocne to korzystam z zasięgu BTSa nr 24289 (Przybyszówka, Kościół pw. Matki Bożej Pocieszenia w Pustkach)
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Z góry dziękuję.
Napisz do p4y2 na PW problemy znikną jak ręką odjąć :-D

 #447791  autor: Ruben
 20 gru 2010, 09:46
Napisz do p4y2 na PW problemy znikną jak ręką odjąć :-D
Rzadko udzielam się w tym temacie ale teraz zadam pytanie także do P4Y2. Co się dzieje tak naprawdę, że telefony zalogowane do Plusa nie zawsze są dostępne? Było już o tym pisane wiele razy a odpowiedź ciągle ta sama czyli "nie ma blokady do Plusa" ale jednak problemy pojawiają się i co dziwne przeważnie znikają po zgłoszeniu właśnie do P4Y2 :)

 #447792  autor: play4you2
 20 gru 2010, 10:02
Witam po jakże obfitującym w ciekawe wydarzenia weekendzie (przynajmniej u mnie 8) ). Widzę, że nie zapomnieliście o mnie i daliście mi kolejną dawke pytań i nie tylko. Z tego co widzę, wywiązała się nawet dyskusja co do Play24 i strony www. To dobrze, to oznacza, że mimo wszystko jesteście "żywo" zaangażowani w to, co się dzieje w naszej sieci. Dzięki wam za to (za wszystkie opinie, nawet te krytyczne).
Matyk pisze:play4you2, mam małe pytanie, czy będę mógł korzystać z UMTS900 na:
Powiem Ci szczerze, że nie znam na pamięć specyfikacji technicznych telefonów, ale to jest uwarunkowane od danego modelu telefonu. Jeżeli Producent telefonu umozliwił dostęp do takiego zakresu sieci, to jak najbardziej. Sprawdź jednak wcześniej, czy taki zakres sieci jest mozliwy do uruchomienia w wymienionych przez Ciebie modelach.
ARon pisze:Małe pytanko

Czy wniosek o rozwiązanie umowy po 24-ech miesiącach musi być orginalnym pisemkiem z salonu play, kopią z internetu na drukarce czy moze to być napisane długopisem i wysłane?.
Najważniejsze, aby na wniosku znalazły się dane Abonenta, numer Umowy, numer telefonu, stosowna prośba i hasło abonenckie oraz podpis właściciela. To wszystko należy wysłać na nasz adres korespondencyjny (sugeruję poleconym). To, czy wypowiedzenie będzie sporządzone na naszym druku, własnoręcznie czy wydrukowane, nie ma znaczenia. Najważniejsze jest spełnienie powyższych kryteriów.
pawelpp pisze:Chyba tylko speców od PR macie dobrych .
Nie tylko :wink:.
pawelpp pisze:Użytkownik końcowy zwykle nie pownien mieć udziału w tworzeniu produktu tylko powinien go używać....
Dlatego nikomu nie "kazaliśmy" coś tworzyć, tylko zapytaliśmy się o opinię. To znacząca różnica.
lwiczek pisze:ew. co najwyżej zgłaszczać co by chciał mieć a czego nie ma
I tak też jest to robione. Wy zgłaszacie, my analizujemy i jak jest to możliwe, wdrażamy. Czasami trwa to szybko, czasami długo. Zależy od tego, co to jest.
lwiczek pisze:ewidentnie QA u was leży, co jest wyjątkowo dziwne
Nie powiedziałbym, ale oczywiście z zewnątrz można wydawać różne opinie, po tym jak się coś ocenia.
lwiczek pisze:Dziwi też stwierdzenie, że na 'waszych systemach' wszystko jest ok...
Jest ok, gdyż widziałem to na własne oczy.. Zresztą ja też używam prywatnie pisywanych przez Was narzędzi i wszystko jest ok (choć zapewne i tak mi nie uwierzycie). Przyznaję, czasami i mi wyskauje jakiś błąd, ale zazwyczaj po "przeładowaniu" strony wszystko wraca do normy.
qwerty123 pisze:czy ktorys z was moze to przyspieszyc? 22063029.
Zgłoszę prośbę o szybszą realziację jeszcze w dniu dzisiejszym.
pawelpp pisze:Zapewne twój system operacyjny nie był legalny <hahaha>. No nie p4y?
Rozumiem, że oczekujesz komentarza z mojej strony, ale przykro mi, tym razem powstrzymam się od opinii, gdyż na którejś ze stron już ją wyraziłem w tym temacie.
qper pisze:Pewne rzeczy trzeba przewidywać.
Dlatego słuchamy waszych opinii...
qper pisze:Play-a bardzo lobię i używam, chodzi tylko o to żeby trochę poważnie podchodzili do tych spraw.
Dziękuję za twoje zaufanie. Zapewniam Cię, że poważnie podchodzimy do "tych spraw". Zgłaszam na bieżaco Twoje (i nie tylko) sugestie. Jak jest możliwe wyeliminowanie coś "od ręki" to to robimy. Czasami na inne rzeczy należy trochę poczekać. Jak sam napisałeś, zajmujesz się branżą informatyczną, więc doskonale możesz sobie zdawać sprawę z tego, że nie wszystko da się załatwić "od razu". Niemniej jednak, dziękuję za opinie i uwagi. Administrator jest z nimi zapoznany i weryfikujemy każdy podany przez Was przykład.
pawelpp pisze:nawet jak ich nie stać na QA (zatrudnienie 1-2 osob?)
Jak już napisałem wcześniej, to mocno subektywna ocena. Ja osobiście się z nią nie zgadzam, ale nie mogę rozmawiać o szczegółach.
sekator85 pisze:P4Y
Przenosiłem stopniowo całą rodzinę do Play ( w sumie 7 numerów).
Podaj mi na pw twoje numery telefonów, być może coś z tym zrobimy, choć nie mogę obiecać. Napisz krótko w pw o co chodzi. Postaram Ci się pomóc.

DS pisze:Hehe, a tyle przestrzegałem rok temu, ale jak widać, kto się nie nadzieje, ten się nie przekona
Hmm, nie za bardzo rozumiem, do czego zmierzasz, ale jak do tej pory (użyję twojego określenia) "nadziało się" ponad 4 mln osób i jakoś nie widzę, aby były masowe fale krytyki. Jednak oczywiście, zawsze masz prawo wyrazić swój pogląd.
DS pisze:bo z tego czegoś także nie dało się korzystać i nie interesuje mnie teraz gdzie jest nadajnik.
Ze względu na obowiązującą mnie tajemnicę, nie mogę wyjawić szczegółów twojej sprawy. Powiem tylko tyle, że otrzymałeś dokłądną analizę Twojego przypadku i nic więcej nie mam w tej sprawie do dodania. Jednak rozumiem, że poglądy każdy może mieć inne i to jest piękne, że dzięki wolności słowa i internetu, możemy je zamieszczać. Niemniej jednak, nie zawsze są one zgodne z ogólnym stanem rzeczy... Pozdrawiam i cieszę się, że znalazłeś sieć spełniającą twoje wymagania. Zawsze zapraszam Cię ponownie do nas, jeżeli uznasz, że będziemy mogli zaoferować Ci sprzyjające warunki.
jahu_2006 pisze:Napisz do p4y2 na PW problemy znikną jak ręką odjąć
Oj, bez przesady ;-). Działam jak każdy inny pracownik Obsługi Klienta :-). Jeżeli mogę pomóc, to to czynię. Mimo wszystko, dziękuję za opinię.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-12-20, 10:07 ]
Ruben pisze:Było już o tym pisane wiele razy a odpowiedź ciągle ta sama czyli "nie ma blokady do Plusa" ale jednak problemy pojawiają się i co dziwne przeważnie znikają po zgłoszeniu właśnie do P4Y2
Powtarzałem wiele razy, powtórze raz jeszcze.. Nic się nie dzieje. Nie wiem, skąd taka opinia o jakiś blokadach, ale ok.. Nie będę walczył z "plotkami". Po prostu pytam się w technicznym, czy wszystko jest ok z ustawieniami dla danych usług (numerów). Jeżeli jest ok, to nic nie robię, jak nie, to są poprawiane i tyle (przez ten dział). To może zrobić każdy konsultant, który utworzy zgłoszenie techniczne i prześle je do tego działu. Uwierzcie mi, nie jestem żadnym "cudotwórcą".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #447796  autor: jahu_2006
 20 gru 2010, 10:34
play4you2 pisze:Oj, bez przesady ;-) . Działam jak każdy inny pracownik Obsługi Klienta :-) . Jeżeli mogę pomóc, to to czynię. Mimo wszystko, dziękuję za opinię.
Widzisz tylko że ty to przekazujesz a inni każą wymienić kartę i pisać jakieś głupoty. Jak dzwoniła do mnie konsultantka w sprawie problemów z prędkością neta w październiku to powiedziałem jej że mam problemy z logowaniem do plusa że w ogóle nie wpuszcza mnie do sieci a ona na to że powinienem wymienić kartę przecież to nic nie kosztuje a ja mówię kartę mam dwa tygodnie od samego początku jest tak jak jest na drugim nr jest ok ale nie pociągnęła sprawy nie zrobiła zgłoszenia olała.
Zgłosiłem sprawę do p4y2 i problemy zniknęły :)
Wielkie dzięki P4Y2.

 #447801  autor: user_delete19
 20 gru 2010, 10:50
play4you2 pisze:Jest ok, gdyż widziałem to na własne oczy.. Zresztą ja też używam prywatnie pisywanych przez Was narzędzi i wszystko jest ok (choć zapewne i tak mi nie uwierzycie). Przyznaję, czasami i mi wyskauje jakiś błąd, ale zazwyczaj po "przeładowaniu" strony wszystko wraca do normy.
Ale jak to się ma do błędów w UI, które charakteryzują się znaczną powtarzalnością (tj. występują chyba u każdego użytkownika poza waszym QA)?

 #447811  autor: pawelpp
 20 gru 2010, 11:14
P4Y przykro mi ale takie błędy świadczą o braku lub słabym QA. Nie mam tu wątpliwości co do kwalifikacji ale być może po prostu tych osób jest za mało? Mogę się założyć, że udałoby mi się wywalić wasze Play24 gdybym się tylko nim odpowiednio pobawił, ale obawiam się, że szybciej niż czas potrzebny na rozpatrzenie zgłoszenia 22587094, dostałbym pozew do sądu :P
Pokazać ci jak wygląda Play24 na moim LEGALNYM systemie operacyjnym bazującym na Ubuntu (we wszystkich przeglądarkach)? To nie przypomina strony internetowej... A co do Linuxa to nie wiem czy macie rację czepiając się tego że jest inna czcionka. Nawet jeżeli to co z tego? Na szczęście coraz więcej systemów na nim bazuje i liczba użytkowników się zwiększa...
A jeżeli chodzi o QA to... "trafiła kosa na kamień". tak się składa ze coś o tym wiem :/. Z mojej strony tą dyskusję uważam za zamkniętą.

 #447812  autor: kuwejt
 20 gru 2010, 11:40
play4you2 pisze:
DS pisze:Hehe, a tyle przestrzegałem rok temu, ale jak widać, kto się nie nadzieje, ten się nie przekona
Hmm, nie za bardzo rozumiem, do czego zmierzasz, ale jak do tej pory (użyję twojego określenia) "nadziało się" ponad 4 mln osób i jakoś nie widzę, aby były masowe fale krytyki.
Ten topic ma 150385 wyświetleń na dzisiaj i 2335 odpowiedzi.
Temat: Wasze przygody z Play - te NEGATYWNE - 119563 wyświetleń i 1269 odpowiedzi
Temat: Wasze przygody z Play - te NEGATYWNE cd. - 62587 wyświetleń i 608 odpowiedzi

W sumie 332535 wyświetleń i 4212 postów powstało w 446 dni. To daje średnio prawie 10 postów dziennie (zdecydowana większość dotyczy tego że ktoś ma z Play problem) i 745(!!!) wyświetleń na dzień! A Play twierdzi że nie widzi fali krytyki :lol: :lol:
Nadmienie iż ta analiza dotyczy TYLKO ludzi którzy są świadomi że wogóle takie tematy istnieją. Nie podejmę się szacowania ile osób o tym nie wie a swoje problemu próbują zgłaszać (lub nie) do BOK, Gruszki etc.
Powodzenia Play :smt006

PS
żeby ktoś nie wyjechał z tym że w wątkach wypowiadają się cały czas te same osoby - to też sprawdziłem i zacząłem w nich liczyć unikalnych użytkowników ale na 100 mi się znudziło i niestety nie dotrwałem do końca...

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #447813  autor: play4you2
 20 gru 2010, 11:50
kuwejt pisze:Powodzenia Play
Dzięki :D. Jak będzie jak do tej pory, to nie jest źle :wink:. Ale zawsze dobre słowo się przyda ;-).

Ja również pozdrawiam :-).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #447815  autor: pawelpp
 20 gru 2010, 11:58
play4you2 pisze: Dzięki :D. Jak będzie jak do tej pory, to nie jest źle :wink:.
No nie wiem... Każdy (nawet ja) życzy wam dobrze, ale niestety rozmowa z wami to jak walenie grochem o ścianę. Ten mur jest nie do przebicia. I nie będzie lepiej jak nadal będziecie mieć klientów w d*.

 #447816  autor: play4you2
 20 gru 2010, 12:03
sekator85 pisze:Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Właśnie odpowiedziałem Ci na pw. Powinieneś mieć już ok. Sprawdź jeszcze w domu i twoja rodzina też niech to sprawdzi. Jakby co, to daj info.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #447818  autor: qper
 20 gru 2010, 12:22
Co to jest ?


Obrazek
  • Strona 117 z 244
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 244
  • 1
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 244