• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 217
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 217

 #446756  autor: martiniii
 14 gru 2010, 13:09
Witam

Dziś ponownie dzownilem do SUK i wyglada na to, że nie maja nic dla stałych klientów,
jestem zainteresowany iphone4 w abonamencie Rodzina 140 Multimedialna i dla stałych abonentów kosztuje on 989zl, i ponoć nie ma mozliwość negocjacji ceny, przy czym na stronie Ery, taka sama cena jest dla nowych abonentów, którzy sa zainteresowani tym modelem,
wniosek taki, że przy stażu 8 lat i rachunach ok 300zł nie ma dla mnie nic, co o tym sądzic?
Czy udalo Wam się wynegocjować coś lepszego?

Pozdrawiam

 #446794  autor: era_zm
 14 gru 2010, 16:20
Witam,

Niedlugo konczy mi sie umowa i chcialem spytac co wiaze sie z przejsciem na czas nieokreslony.

Obecnie mam Nowa Era 60 za 30zl +Blueconnect 500MB za 15zl.

Dodatkowo mam pakiety z ery premia i praktycznie zawsze mieszcze sie w abonamencie. Nic lepszego obecnie nie widze w ofercie, aby miec porownywalny pakiet.

Czy po przejsciu na umowe na czas nieokreslony warunki umowy i oplaty sie nie zmienia ?!

 #446796  autor: thonka
 14 gru 2010, 16:27
_karolka_ pisze:Mógłby mi ktoś powiedzieć jaka była by kara jakbym chciałabym zerwać umowę i przenieść numery do innej sieci np na początku stycznia?? Moje abo to nowa era 20 i 40.
nikt tu nie jest wrozka i nie wiemy co masz napisane w umowie w pozycji kara umowna. dzwon do BOA i sie dowiesz - oni powinni miec takie dane.
w nowych umowach kara jest rozliczana proporcjonalnie do pozostalego czasu na podstawie udzielonych ulg, nie wiem czy zasada ta dziala do umow sprzed nowelizacji prawa telekomunikacyjnego, a jezeli twoje abonamenty to Nowa Era to raczej napewno sa sprzed nowelizacji
_karolka_ pisze:Tak czytam o tym kiedy jest oferta jakaś nowa dla abonentów którym kończy się umowa. No i jedna umowa kończy mi się w połowie marca a druga w połowie lutego i jak na razie widziałam tylko na koncie na stronie ery ofertę bez telefonu dla obu umów.
.rzadko dzwonia z umowani bez telefonu, a w obecnej sytuacji oferta z telefonem powinna zostac Tobie zaprezentowana "na dniach", a w drugim przypadku dopiero w styczniu (w obu umowach na dwa miesiace przed ich koncem).
do innych mogli dzwonic wczesniej (4,5 miesiaca, w biznesie nawet 6 miesiecy wczesniej), bo dopiero gdzies tak z 1,5 miesiaca obowiazuja nowe zasady umozliwiania przedluzenia z telefonem w zaleznosci od generowanych rachunkow.
era_zm pisze: Obecnie mam Nowa Era 60 za 30zl +Blueconnect 500MB za 15zl.
oplaty sie zmienia na nastepujace: NE60 za 60zl oraz paczka BC500 za 50zl czyli te, ktore masz w cenniku swojej oferty. radze sie szybko decydowac, a zawczasu ew. wylaczyc paczke BC500 a wlaczyc sobie BC9 gdzie jest 100MB.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #446800  autor: era_zm
 14 gru 2010, 16:55
thonka pisze:
era_zm pisze: Obecnie mam Nowa Era 60 za 30zl +Blueconnect 500MB za 15zl.
oplaty sie zmienia na nastepujace: NE60 za 60zl oraz paczka BC500 za 50zl czyli te, ktore masz w cenniku swojej oferty. radze sie szybko decydowac, a zawczasu ew. wylaczyc paczke BC500 a wlaczyc sobie BC9 gdzie jest 100MB.
Dziekuje slicznie za blyskawiczna odpowiedz. Czyli czeka mnie przejscie na Era Rodzinna i duzo mniejszy pakiet BC, no ale wyjscia nie ma.

Pozdrawiam
 #446832  autor: marek.cichecki
 14 gru 2010, 20:18
Witam wszystkich,

Mam 4 mniejsze lub większe abonamenty na firmę, 6 m-cy i 22 dni do końca umów. Dla największego z nich udało mi się w tę sobotę przedłużyć umowę w obecnej promocji jak dla nowych klientów z wymianą telefonu.

Dla drugiego co do wielkości konsultantka tego samego nie chciała zrobić, bo "jeszcze za mało z niego wpłynęło od początku umowy", ale nie chciała powiedzieć, ile by wystarczyło.

Dlatego uprzejmie proszę znawców Ery o wskazówkę, w jakich okolicach taka kwota oscyluje i czy warto napastować BOA w tej sprawie teraz (przed Świętami).

Taryfa to Pakiet Biznes 120. Tegoroczne rachunki netto dla tego numeru wyniosły kolejno:
120, 130, 120, 170, 120, 120, 150, 150, 200, 210, 240 i ostatnia wystawiona wczoraj, nie ma jej jeszcze w iBOA, ale wyniesie ok. 250.

Zeszłorocznych nie ma w iBOA (pewnie były bliżej 120), ale mogę sprawdzić u siebie w księgowości, podliczyć i porównać z tą magiczną-graniczną kwotą, jeśli mi ją podpowiecie.

Pewnie bez sensu pytam, bo gdyby ta konsultantka mogła, to by mi tę umowę przedłużyła, choćby po to, żeby dostać prowizję/wyrobić target, ale kto pyta nie błądzi.:)

Z góry bardzo uprzejmie dziękuję.:)

 #446840  autor: edek
 14 gru 2010, 21:05
Nadal czekam na jabłko i oto dziś dostaję eska treści 'wielka obniżka cen, wymień telefon już dziś - odwiedź najbliższy punkt Era lub zadzwoń' - no i się właśnie zastanawiam czy lepiej dzwonić czy może lepiej się zgłosić do punktu? Czy rzeczywiście mam szansę na jakieś obniżenie kosztów? Już mam na koncie zaznaczone, że czekam na iPhone i konsultant dzwoni co parę dni i mówi, że na razie trzeba czekać no i teraz nie wiem czy próbować renegocjować umowę czy co...?
St. konsultant vel WujekDobraRada co byś... poradził? ;)

 #446856  autor: st.konsultant
 14 gru 2010, 21:58
edek pisze:Nadal czekam na jabłko i oto dziś dostaję eska treści 'wielka obniżka cen, wymień telefon już dziś - odwiedź najbliższy punkt Era lub zadzwoń' - no i się właśnie zastanawiam czy lepiej dzwonić czy może lepiej się zgłosić do punktu? Czy rzeczywiście mam szansę na jakieś obniżenie kosztów? Już mam na koncie zaznaczone, że czekam na iPhone i konsultant dzwoni co parę dni i mówi, że na razie trzeba czekać no i teraz nie wiem czy próbować renegocjować umowę czy co...?
St. konsultant vel WujekDobraRada co byś... poradził? ;)
Nic nowego nie ma ;)
To smsy, które były dziś masowo wysyłane i odnosiły się do zmian cennikowych z 10 grudnia.

 #446859  autor: zaspany
 14 gru 2010, 22:26
Mi umowa konczy sie 4-04-2011 i dzis najpierw dostałem sms o ofercie z tel (tak koło 11) a o 17 zadzwoniła Pani konsultant oczywiscie oferta standardowa ze strony.
Umówiłem sie na piątek na rozmowę ale i tak pewnie bede musiał odwołać się do zerwania umowy i wtedy cos lepszego wywalczę.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 09:15 przez zaspany, łącznie zmieniany 1 raz.

 #446862  autor: edek
 14 gru 2010, 22:37
st.konsultant pisze: Nic nowego nie ma ;)
To smsy, które były dziś masowo wysyłane i odnosiły się do zmian cennikowych z 10 grudnia.
Hehe no to bosko, u nas na forum info pojawiło się parę minut po północy 10 grudnia (st.konsultant :] ), a Era próbuje coś ugrać jeszcze na świętach... no ale cóż - coś tam, zapewne niemało, ugra.

 #446867  autor: DiAbOlO
 14 gru 2010, 23:06
zaspany pisze:Mi umowa konczy sie 4-04-2011 i dzis najpierw dostałem sms o ofercie z tel (tak koło 11) a o 17 zadzwoniła Pani konsultant oczywiscie oferta standardowa ze strony.
Umówiłem sie na piątek na rozmowę ale i tak pewnie bede musiał odwołać się do zerwania umowy i wtedy cos lepszego wywalczę.

Tylko nie wiem co wybrac e52 czy I5800?
Temat jest odnośnie umów i przedłużania, a nie telefonów wybierania. Poszukaj właściwego i tam pytaj... Jak dla mnie post do usunięcia (mój też może polecieć)...

...:::DiAbOlO:::...

 #446896  autor: zaspany
 15 gru 2010, 09:26
DiAbOlO Może ostatnie zdanie nie było potrzebne ale już je wywaliłem a reszta jak najbardziej powiązana z tematem.

Wracając do tematu co ciekawe logując sie na IBOA do wyboru nie ma wszystkich telefonów jak by ich nie było w systemie. Tzn np jest chyba tylko 8 nokii a w cenniku jest ich więcej.

 #447004  autor: tutoslaw
 15 gru 2010, 20:00
Witam wszystkich.
Ja otrzymałem sms'a z informacją, że mam przygotowaną ofertę dla stały klientów ponad tydzień temu. Wczoraj zadzwoniłem do BOA i konsultant powiedział, że mają dla mnie ofertę bez telefonu. Nie byłem zainteresowany i zapytałem o ofertę z telefonem. Poczekałem z minutę i zaproponował mi R60 za 75zł, czyli to co jest na stronie. Odpowiedziałem, że się zastanowię i dam znać. Tego samego dnia zadzwoniłem do BOA i od razu poprosiłem o przełączenie do działu rezygnacji. Przełączyli bez zbędnych pytań. Tam rozmawiałem z konkretnych facetem. Powiedziałem mu, że dostałem info o ofercie, ale to co mi dają jako stałemu klientowi (R60 za 75zł) jest słabsze od LongPlay69 dla nowych abonentów. Jeszcze nie zdążyłem skończyć zdania jak Pan powiedział "a co jeśli zaproponuję Panu to w cenie 57zł. Zgodziłem się. W tym sieć rodzinna na 24mc za 0zł z tym, że 2 osobowa, a nie trzy jak było w tamtej ofercie za 75zł.
Dodam, że do końca umowy zostało mi dokładnie 5 miesięcy i 18 dni, a średnie rachunki to około 130zł (przez ostatnie mc po 200, a wcześniej koło 100zł).
Pewnie można było ugrać jeszcze coś, ae stwierdziłem, że jest nieźle. Do tego biorę Xperie X10 mini pro za 100zł, ale pójdzie na allegro.
Twierdzą, że kurier na 100% będzie przed świętami.

 #447008  autor: st.konsultant
 15 gru 2010, 20:21
tutoslaw pisze: Twierdzą, że kurier na 100% będzie przed świętami.

Dużo zależy od warunków pogodowych w przyszłym tygodniu. Przesyłka na pewno trafi przed świętami do firmy kurierskiej a jak dalej to kwestia matki natury w dużej mierze:)

 #447043  autor: tutoslaw
 16 gru 2010, 05:07
Musże sprostować - sieć rodzinna, którą mam w pakiecie jest jednak 3 osobowa, na 24mce. Chciałem się upewnić jak to jest, więc zadzwoniłem do BOA. Śmiać mi się chciało z biednego kosultanta, bo zanim odpowiedział na moje pytanie to ileż on się nagadał, że widzi, że rewelacyjną ofertę mi przygotowali, że ciężko o taką, że już nie chcą dawać i w ogóle szczęściarz ze mnie. Dobra ściema - no ale cóż za to mu płacą. I tak muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z pracy BOA w erze - ale to może nie na temat trochę.

 #447055  autor: wredi
 16 gru 2010, 10:09
Witam!

Bez większych problemów:

R80 za 77 złotych. + pakiety standardowo ze stronki.

Zastanawiające jest traktowanie klienta. Telefon do BOA dyskusja z Panem co możemy zrobić.

3-krotne się pytałem czy cena jest ostateczna (R80 za 95PLN) Pan odpowiadał, ze nic z nią nie można zrobić. Z uśmiechem poprosiłem o przełączenie do SUK. Pan "zakumal" i westchnął pytając czy nie mogłem mu tego od razu powiedzieć. W SUK (dziale rezygnacji, hehe) na dzień dobry obniżka. Ciekawe ilu ludzi się "nabiera" i płaci o hmm 18PLN więcej.

W erze jestem od 8 lat
Spóźniłem się w maju i nie chciałem świeżych taryf "po byku"
(-utarta połączeń do UE na komy
-brak min do play w abonamencie....)
Umowa skończyła mi się we wrześniu, byłem o włos w PLAY. Byk nie chciał taryf, nie chciałem i ja. Moim zdaniem w tej chwili jest w miarę "normalna" oferta. To co było od maja to była porażka.

 #447092  autor: max000
 16 gru 2010, 13:08
Czy zdarzało się wam, że w i-boa najpierw była oferta z telefonem, a później zostawała tylko oferta bez telefonu? :shock: Czy to przez to, że pare dni temu wybrałem się do salonu, gdzie zaproponowano mi jeszcze gorsze warunki, niż na stronie? (rodzina20 za 35zł i xperia x10mini pro za 949zł :smt005 czyli co najmniej 100 drożej, niż na allegro)
 #447103  autor: przemekzz
 16 gru 2010, 14:27
Witam,
Chciałem zapytac, czy jest mozliwosc otrzymania drugiego tel. za 1 zl (jakis prosty LG albo Samsung) przy przedluzaniu umowy tak jak w przypadku nowych aktywacji?

pozdrawiam

 #447123  autor: martiniii
 16 gru 2010, 15:53
Witam,

czy komuś udało się otrzymać rabat na abonament Rodzina 140 Multimedialna, albo Rodzina 170 mutimedialna? bądź rabat na iphona 4 przy tych abonamentach dla stałego klienta przy przedłużaniu umowy? Bo ceny są takie same dla nowych osób jak dla stałych klientów przy tych abonamentach, czy cos da się wnegocjować? bo to co proponują mnie nie przekonuje, z góry dziękuje za info.
Pozdrawiam

 #447158  autor: st.konsultant
 16 gru 2010, 20:23
martiniii pisze:Witam,

czy komuś udało się otrzymać rabat na abonament Rodzina 140 Multimedialna, albo Rodzina 170 mutimedialna? bądź rabat na iphona 4 przy tych abonamentach dla stałego klienta przy przedłużaniu umowy? Bo ceny są takie same dla nowych osób jak dla stałych klientów przy tych abonamentach, czy cos da się wnegocjować? bo to co proponują mnie nie przekonuje, z góry dziękuje za info.
Pozdrawiam
Nie da się negocjować. Iphone faktycznie tyle samo kosztuję, ale inne popularne telefony (Xperia, N97mini, Wave 8500) są dużo droższe dla nowych klientów.

[ Dodano: 2010-12-16, 20:24 ]
przemekzz pisze:Witam,
Chciałem zapytac, czy jest mozliwosc otrzymania drugiego tel. za 1 zl (jakis prosty LG albo Samsung) przy przedluzaniu umowy tak jak w przypadku nowych aktywacji?

pozdrawiam
Nie ma.

[ Dodano: 2010-12-16, 20:26 ]
max000 pisze:Czy zdarzało się wam, że w i-boa najpierw była oferta z telefonem, a później zostawała tylko oferta bez telefonu? :shock: Czy to przez to, że pare dni temu wybrałem się do salonu, gdzie zaproponowano mi jeszcze gorsze warunki, niż na stronie? (rodzina20 za 35zł i xperia x10mini pro za 949zł :smt005 czyli co najmniej 100 drożej, niż na allegro)
Telefony w niskich taryfach mają zaporowe ceny z prostego powodu. Chodzi o Klientów, którzy napalają się na jakiś model i specjalnie dla niższej ceny biorą wyższy abonament. Normalna sprawa.

[ Dodano: 2010-12-16, 20:29 ]
wredi pisze:Witam!

Bez większych problemów:

R80 za 77 złotych. + pakiety standardowo ze stronki.

Zastanawiające jest traktowanie klienta. Telefon do BOA dyskusja z Panem co możemy zrobić.

3-krotne się pytałem czy cena jest ostateczna (R80 za 95PLN) Pan odpowiadał, ze nic z nią nie można zrobić. Z uśmiechem poprosiłem o przełączenie do SUK. Pan "zakumal" i westchnął pytając czy nie mogłem mu tego od razu powiedzieć. W SUK (dziale rezygnacji, hehe) na dzień dobry obniżka. Ciekawe ilu ludzi się "nabiera" i płaci o hmm 18PLN więcej.
Co jest zastanawiającego w takim traktowaniu Klienta? Konsultant przecież nie może zaproponować niższego abonamentu ani przełączenia do działu utrzymania. Gdyby tak było to co 2 Klient korzystałby z takiej oferty a tak Klient po marudzi po marudzi i weźmie ;).

Zastanawiające to jest Twoje podejście....skoro wiedziałeś od początku jak wygląda sprawa to nie mogłeś od razu poprosić o przełączenie do rezygnacji?

 #447160  autor: martiniii
 16 gru 2010, 20:35
st.konsultant pisze:
Nie da się negocjować. Iphone faktycznie tyle samo kosztuję, ale inne popularne telefony (Xperia, N97mini, Wave 8500) są dużo droższe dla nowych klientów.

dziękuję za odpowiedź, a czy w takim razie jest szansa na rabat do abonamentu? zawsze jak przedłużałem umowę to SUK dawał ok 20% zniżki na abonament, czy w taryfach Multi. Rodzina 140 lub Multi. R. 170 to ma zastosowanie? Nie wiem co wybrać... może jakaś podpowiedź? będę wdzięczny
  • Strona 20 z 217
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 217
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 217