• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #437011  autor: strawberry
 22 paź 2010, 17:14
Witam mam taki problem albowiem 27 stycznia 2010 roku moja mama i siostra podpisała umowę z TP na Internet , telefon i telewizje .Pani z tp poinformowała nas ze koszt usługi to miesięcznie jakieś ponad 100 zl(dokladnie chyba 170?) ze mamy ponad 30 kanałów 2MB Internetu telefon jakieś 40zl plus darmowe minuty. po kilku dniach próbowaliśmy się zainstalować na telewizji , niestety nie działał dekoder w tym Internet tak samo nie łączył się jak się telewizor włączał to działał jakieś 5min i się likwidowało , dzwoniliśmy na infolinie kila razy dziennie próbowaliśmy cos z tym zrobić ,niestety nikogo do nas nie wysłali od zgłoszenia miało minąć 24 h i miało działać i nic…dzwoniliśmy na drugi dzień. to samo w końcu pojechaliśmy wymienić dekoder bo tak pani z infolinii nam doradziła, wymieniłyśmy niestety następny tez nie działał znowu wymiana . i znowu czekałyśmy 2 dni w końcu przyjechał pan cos tam powciskał działało 5 min ale jak tylko wyszedł znowu był popsuty , znowu dzwoniliśmy pani doradziła żeby znowu zmienić albo zrezygnować ale ona nie powie jaki to będzie koszt no ale ile się z tym bawić? Kanałów zamiast 30 było jakieś 10 i to jakieś rosyjskie i jakiś innych państw , polskich tylko kilka….z wściekłością pojechałam tym razem ja z mama , na miejscu ta sama pani była co podpisywała z moja mama umowę , powiedziała ze kanały dopiero trzeba wykupić na pozostałe 20 co nie powiedziała przy podpisywaniu bo jeszcze na karteczce zaznaczyła wszystkie, okazało się ze dekoder znowu musimy brać następny jak chcemy ale ona nie ma pewności czy ten będzie sprawny i nie może tego sprawdzić jak o to poprosiłam, a koszt następnych kanałów to jakieś tez ze 100 -200zl jak nie więcej nie pamiętam. No i my mówimy ze chcemy zrezygnować jaki to będzie koszt ona tam w komputerze wyliczyła ze to jakieś 300zl ze wzgledu na to ze w ogole nie skorzystalismy . jak dla nas było i tak dużo wiec rzuciła nam pusta kartkę gdzie kazała z bezczelnością napisać ze rezygnujemy nie chciała nawet nam pomoc napisałyśmy ze rezygnujemy gdyż nie zostało wypełniona umowa a dekoder zmieniany był 3 razy to miał być 4….I teraz w tym poprzednim miesiacy dostaliśmy rachunek na ponad 6000zl nie wiemy co mamy zrobić , mój tata jest po zawale , moja mama w szpitalu po operacji nie stać nas na zapłatę takiej kwoty, dzwoniliśmy na infolinie gdzie powiedziano ze ta pani wprowadziła nas w błąd ze powinniśmy napisać pismo podać jej imię nazwisko itp.
? Powinniśmy iść do sadu? Jakbyśmy wiedzieli ze mamy tyle zapłacić to byśmy dalej to ciągnęli a teraz mamy już inna umowę podpisana z inna firma…dodam ze mój chłopak był z nami wszystko słyszał było bardzo dużo ludzi..

juz napisalismy 2 prosby o niekaranie gdzie umiescilismy wszystko co sie dzialo dostalismy odmowy a ostatnie pismo ze te ponad 6tys bedzie roslo i nam odlacza telefon chociaz mamy nowa umowe z tp podpisana na telefon stacjonarny .

 #437022  autor: amigo007
 22 paź 2010, 18:10
Cześć truskaweczko :D niezłe przejścia miałaś z tą telekomunikacją. A z tym 300zł kary to konsultantka nieźle pojechała. Przy usługach o łącznym abonamencie ok. 170zł nigdy bym nie uwierzył w tak niską karę. A podczas wyliczania kary to liczy się chyba ilość pozostałych miesięcy do końca umowy po cenie niepromocyjnej + ewentualne zniżki jakie otrzymałaś. W każdym razie jest to trudna sprawa i myślę, że nikt tu z forum ci nie pomoże. Opisz swoją sprawę na blogu rzecznika sieci tp i orange Wojtka Jabczyńskiego i poproś go o pomoc. Daj też nam tutaj znać jak się twoja sprawa potoczyła :smt006

 #437054  autor: ppp1ppp
 22 paź 2010, 21:13
Przykre, ale niestety tak to jest jak przed podpisaniem nie czyta się umowy, regulaminu i cennika.

 #437073  autor: strawberry
 22 paź 2010, 22:23
no tak ciezka sprawa zglosilismy sie do rzecznika praw konsumenckich w moim mniejszym miescie ale od 2 miesiecy nic i poszlismy w koncu do pomocy prawnej .. zobaczymy .. zobaczyla ze nie znamy sie na tym ze mamy dosc tego i nawet nam umowy nie pokazala bo tak naprawde poszlismy wynienic dekoder wiec nie mialysmy .zrobila nas w bambuko i podamy ja jak sie okaze ze sprawa trafi do sadu a tak w ogole w tym sierpniu jak dostalismy wezwanie poszlismy do tego punktu i ta pani tam nie pracowala a ta inna sie glupio usmiechnela jak powiedzielismy jej nazwisko wiec nie tylko my mielismy problemy z nia ze ja zwolnili

z tym 300 uwierzyliśmy bo mieliśmy nie caly miesiac ten dekoder wiec nawet rachunku nie bylo

 #437078  autor: amigo007
 22 paź 2010, 22:59
Strawberry mówię ci zgłoś się do rzecznika tp / orange, to jest osoba która naprawdę dużo może w tej firmie, sam kiedyś korzystałem z jego pomocy i wiem że potrafi pomóc. Link do jego forum dostałaś wyżej.

 #437133  autor: Arturos
 23 paź 2010, 14:24
odezwij się na priv

Pozdrawiam Arturos

 #437470  autor: strawberry
 25 paź 2010, 19:49
wiecie co ja mam to opisane dokladnie bardziej w listach i sporo naprawde tego wiec nie wiem gdzie mam to mu napisac mozecie podac dokladny link bo tam jakies sa komentarze itp i jak myslicie napisac tak jak mam w liscie czy ogolnie jak tu

a my pisalimsy ogolnie do Tp i z tego co tu widze to nam odpisywal jakis kierownik sekcji obslugi klienta indywidualnego i za kazdym razem kto inny

 #438466  autor: santo69
 30 paź 2010, 21:14
Po swoich przejściach .... póki co to TPSA to przyjazna firma klientowi ...

tzn ... po pierwsze i najważniejsze .... nigdy nie kłóć się w salonach ,choć frustracja na to nie pozwala. Ale spokój to podstawa bo jesteś w momencie że cokolwiek uda się to in plus

po drugie... po zerwaniu umowy ( tu nie wiem jak przebiegała rozmowa, ale twierdzisz że zostałaś "zmuszona" do zerwania) Jest to podstawa do reklamacji.

po trzecie o radę konkretną idzcie do INNEGO salonu nawet w innym mieście. (osobiście załatwiam w innym bo mam po drodze) zawsze trafi się ktoś kto wam powie na spokojnie co i jak i w jakiej kolejnosci

 #438890  autor: strawberry
 01 lis 2010, 22:37
no próbowałyśmy napisałyśmy dwie prośby prosiliśmy a oni nic nie chcieli pomoc ani anulować wiec gdzie tu jest ich dobra wola ? i wcale nie są tacy chętni na pomoc wręcz przeciwnie grożą windykacją.

powiedzieli ze mamy pisać pismo i wyjaśnić i klapa.

 #439614  autor: Arturos
 05 lis 2010, 19:17
po trzecie o radę konkretną idzcie do INNEGO salonu nawet w innym mieście. (osobiście załatwiam w innym bo mam po drodze) zawsze trafi się ktoś kto wam powie na spokojnie co i jak i w jakiej kolejnosci
no właśnie strawberry

Pozdrawiam Arturos

 #446785  autor: strawberry
 14 gru 2010, 15:11
hej mam nowe wiadomosci albowiem rzecznik praw konsumenta wyslal do nich pismow w naszej sprawie tak im pojechal ze napisali ze anuluja kare jezeli podpiszemy nowa umowe na neostrade lub tv oczywiscie my nie chcemy po ttym wszystkim a gdzies czytalam na necie ze mozna ominac ten system pomozecie? bo nie wiem czy to tez do tyczy juz po karze

 #446791  autor: Fafral
 14 gru 2010, 15:49
Pisałaś, że masz umowę z inną firmą? na co masz umowę?
Tutaj ewidentnie zawaliła ta osoba, z którą umowa była podpisana, ale zobacz jeśli np. weźmiesz Neostradę (która nie jest wcale taka zła) to unikniesz 6000zł kary.

Obrazek

Siemens C30 > N2600> N5300 > N7310 Supernova> E71>Samsung i9000 Galaxy S

 #446820  autor: Arturos
 14 gru 2010, 19:31
Jeżeli na łączu TP nie masz BSA LLU to weź neo na próbę na 2 lata - pierwsze 2 miesiące masz za 0 zł - zapłacisz tylko aktywację 19,90 - kara będzie anulowana i złóż rezygnację z próby w terminie 30 dni - Pasuje ?

Pozdrawiam Arturos

 #446865  autor: strawberry
 14 gru 2010, 22:54
my juz sie boimy brac cokolwiek i kombinowac

umowe mam w vectrze na kablowke i internet

a neostrada dla mnie byla zla

 #446868  autor: Marens
 14 gru 2010, 23:14
Arturos pisze:kara będzie anulowana i złóż rezygnację z próby
Chyba to nie przejdzie, jak oni idą na ugodę.
Fafral pisze:Tutaj ewidentnie zawaliła ta osoba, z którą umowa była podpisana
Myślę, że obydwie strony zawaliły. Główną winę ponosi pracownik, ale osoba która składała rezygnację powinna trochę pomyśleć, że nie obędzie się bez problemów jak złorzy rezygnacje ot tak bez szerszego uzasadnienia pisemnego.
strawberry pisze:a neostrada dla mnie byla zla
Zauważcie, że Neostrada jest zła w oczach kompletnych laików.
Jakoś nie słyszałem złego zdania od osoby, która siedzi w temacie i ma Neostradę.
Paradoksalnie obsługa techniczna TP jest lepsza od innych usług działających w BSA.
my juz sie boimy brac cokolwiek i kombinowac
No to są 2 opcje:

1) Olać ich i być w BIG etc (mieć dożywotnio problemy).
2) Zapłacić frycowe za głupotę

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/tel ... 16/677417/
Neostrada z telewizja z internetem
1Mbit/s + podstawowy pakiet :arrow: 12miesięcy * 59,90zł = 718,80

 #447211  autor: strawberry
 16 gru 2010, 23:44
drogi marensie kochany po pierwsze mialam neostrade przez 3 lata z czego zawieszala mi sie nie wiem przynajmniej 3 razy w tyg i nie mieszkam na zadnej wsi tylko w miescie . ciezko sie z nimi dogadac sama juz przechodzilam xxx rozmowy z blekitna linia gdzie siedzi xxx co nic nie potrafia doradzic tylko ciagle to samo podlacz wylacz wlacz jeszcze raz..

po drugie nie chce placic dozywotnio dlatego staram sie ominac jak najprosciej ten problem bo tobie tez by sie nie chcialo placic 6tys tylko staralbys sie jakos to zalatwic (i nie zycze ci zebys mial taki klopot poprzez ominiecie jakiegos pkt i posluchanie jakiej idiotki ) i prosze o rade a jezeli nie masz zamiaru mi pomoc to prosze nie wypowiadaj sie na moim watku bo mi takie wiadomosci sa nie potrzebne wielki fanie TP:D

do innych....mam pytanie jest mozliwosc wzieca np telefonu z firma laczaca sie z tp chodzi mi tu o orange i wtedy unikniecie kary?

edit: słownictwo
Ostatnio zmieniony 17 gru 2010, 21:28 przez strawberry, łącznie zmieniany 1 raz.

 #447316  autor: Arturos
 17 gru 2010, 19:34
Słuchaj innego wyjścia nie ma teraz to już ty kombinujesz tepsa chce iść na rękę ty nie chcesz, nie zrobisz nic innego, żadne branie telefonu z orange w celu uniknięcia kary, co orange ma wspólnego z ominięciem kary w tp ? przecież to dwie różne firmy, rzecznik praw też za wiele ci nie pomoże, a za chwilę obudzisz się z ręką w nocniku jak tepsa dług sprzeda a ty się będziesz bić z firmą windykacyjną

Pozdrawiam Arturos

 #447392  autor: strawberry
 18 gru 2010, 12:58
wzielimy liveeboxa i przez 2 lata 45zl gowniana firma nie bierzcie nic u tych oszustow dobrze ludzie radzili i ja sama matce zeby nie brac u nich w bagno wpadlismy tylko

 #447405  autor: zoltan666
 18 gru 2010, 13:51
Znaczy teraz wziełas liveboxa idąc jakby na ugodę z TP? A co wziełaś za te 45zł.?