• Wszystko, co związane z Symbianem
Wszystko, co związane z Symbianem
 #446599  autor: fatalnyserwis
 13 gru 2010, 18:04
Ponad miesiac temu oddalem telefon z zepsutym klawiszem nawigacji i niedzialajacymi klawiszami 1 i 4 do serwisu, telefon wrocil ze zlamana obudowa i niedzialajacymi klawiszami 1 i 4, zostal tylko wymieniony klawisz nawigacji.
Telefon oddalem wiec ponownie do serwisu i po 14 dniach wrocil nietkniety.
Od tamtej pory kontaktowalem sie z Nokia Poland minimum 5 razy i jedyna odpowiedz jaka otrzymalem to"
"...zażalenie dotyczące
naprawy przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Contact-tel
oraz Centrum Serwisowym Nokia Sacel Polska telefonu Nokia E52 o numerze IMEI:
*** zostało przez nas gruntownie przeanalizowane i naszą odpowiedź
przedstawiamy poniżej... , ...Aparat prawidłowo przeszedł testy serwisowe i spełnia wszystkie normy określone przez
producenta.... , ...Z wyrazami szacunku Nokia Poland..."
Jesli polamany telefon, z niedzialajacymi klawiszami spelnia wszystkie normy okreslone przez producenta to czas zmienic producenta.
Szacunek dla klienta widac lezy nisko na polce priorytetow Nokia.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 19:10 przez fatalnyserwis, łącznie zmieniany 1 raz.

 #446679  autor: maniek89
 13 gru 2010, 22:04
Pozostaje odwoływac się niestety do skutku. Nie wiem jak teraz traktują jeśli oddasz 3 razy telefon z nienaprawiona usterką to za 4 razem powinni ci wymienic na nowy egzemplarz tego samego modelu ale tez mozna sprobowac.

 #446805  autor: kerim36
 14 gru 2010, 17:14
"...zażalenie dotyczące
naprawy przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży i Serwisu Nokia Care Contact-tel
oraz Centrum Serwisowym Nokia Sacel Polska telefonu Nokia E52 o numerze IMEI:
359327036****** zostało przez nas gruntownie przeanalizowane i naszą odpowiedź
przedstawiamy poniżej... , ...Aparat prawidłowo przeszedł testy serwisowe i spełnia wszystkie normy określone przez
producenta.... , ...Z wyrazami szacunku Nokia Poland..."
Jesli polamany telefon, z niedzialajacymi klawiszami spelnia wszystkie normy okreslone przez producenta to czas zmienic producenta.
i taka pomoc od Nokii tez kiedys otrzymalem.
Wywnioskowalem ,ze gdyby serwis napisal, zeby klient kopnal sie we wlasny zadek to Nokia tez by to przekazala.

Niestety nawet na pomoc firmy Nokia Poland nie mozna liczyc
Ostatnio zmieniony 15 gru 2010, 19:29 przez kerim36, łącznie zmieniany 1 raz.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #446828  autor: fatalnyserwis
 14 gru 2010, 20:05
dzieki za odzew, czekam co napisza na moje czwarte odwolanie, jesli nic ciekawego to odwiedze rzecznika praw konumenta