• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #415245  autor: Patryk_
 06 lip 2010, 14:09
Nawet dzisiaj do mnie dzwonili.
Potem pytanie jaki mam obecnie abonament.
I potem zachęcają do jego zmiany na dużo bardziej atrakcyjny, gdyż telekomunikacja wprowadziła nowe taryfy, itp.
Znam te chwyty doskonale, do mnie też potrafią zadzwonić nawet na numer z Tlenofonu :lol:

 #415247  autor: akihito
 06 lip 2010, 14:12
To ja nie wiem skąd wy te połączenia otrzymujecie z rzekomą gadką
Marens pisze:"halo, dzwonię z telekomunikacji, czy rozmawiam z właścicielem telefonu ?"
bowiem w call center obowiązuje skrypt w którym jest imię nazwisko telemarketera, dalej "dzwonię z firmy telekomunikacyjnej novum" i dalej już normalna rozmowa. Proponuję nagrywać rozmowy i odsłuchać zanim napiszecie nowego posta na ten temat.

 #415252  autor: Stefek
 06 lip 2010, 14:43
Wacki więc jak na wlr to chyba żeby zrobić cesję musisz wrócić do TP! Bo na łączach tepsy chyba nikt inny cesji nie może robić,ale pewny nie jestem

 #415253  autor: wacki4
 06 lip 2010, 14:46
dziwny system więc... z tym że w regulaminie novum mam podane ze mam prawo do wglądu zmiany swoich danych, więc powołując się na ten paragraf i brak zapisu na temat zablokowania możliwości zmiany abonenta rozwiąże umowę najwyżej..

 #415254  autor: Patryk_
 06 lip 2010, 14:46
akihito pisze:Proponuję nagrywać rozmowy i odsłuchać zanim napiszecie nowego posta na ten temat.
Nie muszę nagrywać, mam wystarczająco sprawną pamięć.

 #415259  autor: Stefek
 06 lip 2010, 15:06
Możesz rozwiązać,ale z tą neostradą bym sie wstrzymał na twoim miejscu.Doradzałbym wrócić z numerem tel do TP ,podpisując umowę na czas nieokreślony i przejść z nim do Netii i tam wziąć net! Ewentualnie zostać z numerem w TP i do Netii z samym netem,ofertę mają dużo lepszą:)

 #415266  autor: Marens
 06 lip 2010, 15:22
Widzisz Partyk widocznie celowo mijamy się z prawdą
akihito pisze:bowiem w call center obowiązuje skrypt
Patryk_ pisze:Nie muszę nagrywać, mam wystarczająco sprawną pamięć.
Gość na pewno nie przedstawił się bo zwracam na to zawsze uwagę.
Mam nadzieję, że kiedyś w końcu ACR będzie dostępy u wszystkich operatorów.

Chociaż gościa dziś ładnie zgasiłem "Zaoferuje mi pan abonament niższy niż 20zł bez minut na czas nieokreślony?" Dziękuje do widzenia, miłego dnia.

Odnośnie skryptu to pewnie jest aby się przedstawić podać imię nazwisko ale niektórym konsultantom zależy na prowizji od spisanych umów więc idą na skróty.

 #415269  autor: wacki4
 06 lip 2010, 15:31
Stefek, wiem, patrzyłem też na oferte netii - i to już zobacze sam praktycznie co lepiej mi wyjdzie... ważne teraz żeby chociaż zmienić dane linii żeby móc cokolwiek działać dalej...

 #415272  autor: Stefek
 06 lip 2010, 15:40
Tak jak mówiłem, na wlr musisz sie cofnąć do TP chyba!Chociaż w Netii np mógłbyś zrobić cesje na wlr.Więc nie wiem dlaczego w Novum jest to niemożliwe...Spróbuj tam jeszcze zadzwonić na jakąś infolinie bo to dziwne.A jak byś był zainteresowany ofertę Netii to czekam na wiadomość prywatną chętnie Ci ją przedstawię,dokonam formalności :)

 #415278  autor: wacki4
 06 lip 2010, 15:57
Stefek, w tym problem ze wszelkie infolinie na novum twierdzą że nie mogą, a dzisiaj z tp też otrzymałem odpowiedź że novum nie może... i że muszę wrócić do nich jeśli chce zmian w numerze.

powiedz mi jeszcze, czy jeśli na wlr zostawie telefon w novum, to mogę wziąć internet netii ? i ile wtedy za megaprzyspieszenie? możesz pisać na pw bądź tu.

 #415293  autor: Feniks06
 06 lip 2010, 16:28
Dokładnie jest tak jak ktoś napisał... Dzwonią do klienta i przedstawiają się:
"Dzień dobry, z tej strony xxxx, dzwonię z telekomunikacji w sprawie abonamentu".
To chyba logiczne, że skoro mnóstwo osób nie wie w ogóle o istnieniu tej firmy to zakładają, że rozmawiają z kimś z tp.sa.
Jak sam powiedziałeś pracujesz w firmie od niedawna i masz jeszcze głowę nabitą ideałami:)

Ja nie muszę udowadniać, że tak wasi przedstawiciele robią. Wiem, co mówią wasi klienci, którzy często nawet nie mieli pojęcia, że rozmawiają z jakąś firmą novum. Poza tym chyba coś w tym jest skoro wasze praktyki UKE wzieło pod lupę.

 #416123  autor: maniek
 09 lip 2010, 23:32
Stefek pisze:Doradzałbym wrócić z numerem tel do TP ,podpisując umowę na czas nieokreślony i przejść z nim do Netii i tam wziąć net!
i dostać rachunek od TP za aktywację telefonu na czas nieokreślony :D

 #416141  autor: Patryk_
 10 lip 2010, 10:18
maniek pisze:i dostać rachunek od TP za aktywację telefonu na czas nieokreślony
Dokładnie, żeby nie płacić 366 zł za aktywację trzeba podpisać cyro na rok, ale kara za zerwanie wynosi ZTCW 100 zł (przynajmniej jakiś czas temu tak było).

 #416172  autor: Marens
 10 lip 2010, 15:30
Patryk_ pisze:ale kara za zerwanie wynosi
180,32zł w przypadku podpisania na rok.
Spada o 15,03zł z każdym miesiącem.
Feniks06 pisze:Ja nie muszę udowadniać, że tak wasi przedstawiciele robią.
Jak załatwiałem w TP różne sprawki w ubiegłym tygodniu były realizowane dwa powroty do TP przez starsze osoby. Kara dla Novum to też 180zł

 #427142  autor: wacki4
 02 wrz 2010, 14:52
sprawa moja staneła zupełnie. novum nie chce przepisać abonenta, tp nie chce zmienić u siebie też. netia powiedziała że bez problemu po miesiącu zmienią abonenta na innego jednak muszę mieć telefon w tpsa a nie u kogoś innego. poroniony system jak to zawsze w polsce...

 #446761  autor: rozczarowana
 14 gru 2010, 13:22
To co pan konsultant tutaj pisze to jakiś absurd!! nie rozumiem jak można mieć tę samą jakość jakiegoś towaru za nizszą cene!! Chyba logiczne jest że im lepszy towar tym wyższa cena, może to telenovum to po prostu oszustwo??
ja zostałam właśnie przez jednego z przedstawicieli tej sieci, jesli można to tak nazwać, oszukana, w rzeczywistości on sam nie wiedział dla kogo pracuje i o czym w ogóle mówi, a teraz wynikają z tego same problemy. więc żeby być na rynku dobrze postrzeganą firmą trzeba najpierw zatrudnić wykwalifikowany personel a nie przyjmować po znajomości! a w dodatku we wcześniejszej wypowiedzi pana konsultanta było pokazane ze tpsa to oszuści ze abonament najgorszy na rynku a to kłamstwo, żeby ich tak oceniac trzeba ich najpierw dobrze znać! to nie polityka, zeby tak postepować,
jak ogóle mozna robić z ludzi takich idiotów, tak własnie postepuje telenovum

 #533253  autor: Tymon52
 06 lut 2012, 22:51
Być może nie jest łatwo się połapać, co polskie, co francuskie, co z nie wiadomo skąd i jakie są warunki. Wiadomo też, że techniki handlowe są takie, aby wypromować produkt i mówić o jego zaletach, a nie wadach. Więc czytajmy umowy i świadomie podejmujmy decyzję. Jeśli dany operator, np novum, ma lepszą ofertę to dlaczego z niej nie skorzystać?

 #585913  autor: Jules
 01 paź 2012, 23:19
dokładnie jesli coś jest dla nas korzystniejsze to dlaczego mamy z tego nie korzystać, a dla takiego operatora ważniejsze jest żeby zatrzymać przy sobie klienta, co przekłada się na lepsze warunki