• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 112 z 208
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 208

 #445840  autor: pomaranczowy
 09 gru 2010, 17:08
kontynujuąc to co napisał kolega wyżej.. ...i przez to możemy klientom dawać tylko 20% a wielu z nich powinno dostawać 40% więcej co jest wk.....e. I tyle powiem :)

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #445846  autor: mnkowalski
 09 gru 2010, 18:02
Z tym stażem to lekka przesada ale, rachunki są po to by je płacić, przecież opóźnienie 3 dni to nie jest od razu windykacja. Wszyscy narzekają a mimo to pracują tyle lat lub są z orange długo - Stwierdzam że narzekanie mamy we krwi i od tego zróbmy inny temat

 #445849  autor: Ofeck
 09 gru 2010, 18:16
tu nie chodzi o narzekanie tylko o uczciwość operatora, który masowo windykuje numery mimo, że klienci nic o tym nie wiedzą, to nie jest przypadek, że dzieje się to akurat od grudnia, kiedy pojawiła sie oferta za staż

 #445850  autor: mnkowalski
 09 gru 2010, 18:21
Wiem i się z tym spotykam na co dzień. Pytałem się kilku osób o to do których dzwoniłem i opóźnienie było nawet 2 tygodnie - słowa klienta :roll:
Pomyślmy
- Kiedyś windykacja to było nic każdy to zlewał
- Teraz Klient traci co wymiernego - korzyść - minuty

Nie bronie orange ja tu tylko pracuje :mrgreen:
Każdy broni się przed stratami orange robi to złośliwie ale ma takie prawo i broni Swoich zysków

 #445853  autor: matt
 09 gru 2010, 18:52
mnkowalski pisze: Każdy broni się przed stratami orange robi to złośliwie ale ma takie prawo i broni Swoich zysków
Pewnie, niech od razu Orange wpisze wszystkich swoich klientów do Rejestru Dłużników, ale oczywiście jestem daleko od wszelkich teorii spiskowych. Ale tylko chwilowo ;)

A swoją drogą ciekaw jestem jaką dostanę odpowiedź w sprawie mojego stażu, bo sprawdziłem dokładnie i wszystkie płatności w ramach polecania zapłaty dla Orange wychodziły w terminie. Na Orange on-line również nie ma informacji o tym, aby któraś z faktur była zapłacona po terminie.

Ja wiem, że można jeszcze powiedzieć iż bank nie przekazał pieniędzy na czas, albo Orange na czas ich nie zaksięgował, ale co ja temu jestem winien?

 #445867  autor: Robaas
 09 gru 2010, 20:52
jest jakaś metoda online sprawdzenia stażu? sam mam polecenie zapłaty od lat (wszystko zawsze realizowane pierwszym terminowym pobraniem) i jestem ciekawy co jest na moim numerze.
pozdrawiam

 #445882  autor: ubuntulnx
 09 gru 2010, 22:09
Pozwolę sobie odnieść do całej dyskusji. Moim zdaniem nie do końca jest fair, że klientom, którzy są w sieci ponad 4 lata za kilka dni zeruje się staż. Nie ma tu żadnej teorii spiskowej, bo na tych dodatkowych dajmy na to 12 minutach operator nie straci. Czym innym jest opóźnienie 2-3 tygodniowe i wtedy windykacja się należy. Każdy ma prawo odnieść się do zaistniałej sytuacji i dochodzić, dlaczego staż został mu wyzerowany i czy słusznie. Dyskusję na ten temat uważam jednak za odrobinę jałową i nie w tym temacie co trzeba.

Obrazek

 #445908  autor: squash0
 10 gru 2010, 03:46
Tak sobie przeglądam Twoje posty z zeszłego roku i ten magiczny zysk bardzo Cię frapuje jak widzę, wcześniej też się upierałeś, że go nie ma. I nawet coś o przejściu do Play mówiłeś. No ale cóż, pewnie jako długoletni pracownik PTK jesteś bardziej zorientowany od konsultantów we wszystkich tematach.

Nie jestem pracownikiem żadnej firmy telefonicznej ,ba wogule nie jestem pracownikiem.

Negocjować potrafię ale z osobami składającymi konkretne propozycje.

A wczoraj zadzwonila konsultantka i zaproponowała mi w w promocji przedłużeniowej a abo biznesowym optymalny 100 ,gołe 100 minut ,po negocjacji dorzuciła za 2zł z groszami jeden numer bezpłatny i uwaga (nie pospadajcie z foteli) telefon LG GT540 za 340zł w umowie na 2 lata, po negocjacji dała upust w wysokości 75 zł (śmiech na sali). Więc dziś w internecie przedłużyłem sobie umowę w tym samym abonamencie i za ten sam telefon mam zapłacić 49zł + vat. Zauważacie różnice w cenie? Dość spora.
To jak mam nazwać taką konsultantkę co szuka frajera.

A co do zysku magicznego to jest tak że na swoim numerze przekraczałem abo o ponad 200zł co miesiąc ,na drugim numerze przekraczałem go o jakieś 15-20zł i powiem tylko tyle na obydwa numery dostałem takie same propozycje wyglądające podobne jak ta opisana powyżej. Wiec co wy tu piszecie o zysku którego podobno nie potraficie wyliczyć bo tylko system potrafi ,a tak naprawde system jest taki - wydymać wszystkich ile się tylko da i wy o tym wiecie najlepiej.
Dlaczego jestem jeszcze w orange? Przyzwyczajenie i w miare bezproblemowe połączenia. Ale na początku miałem w orange 5 abo i 2 mixy a teraz mam tylko dwa abo i 5 popów bo wychodzą najtaniej.
Uwierzę w te wasze magiczne zyski jak ktoś mi pokaże (wyliczy zysk) jak ten zysk powstaje i jak się przekłada na ofertę lojalnościową.

 #445933  autor: ubuntulnx
 10 gru 2010, 12:03
squash0 pisze:Nie jestem pracownikiem żadnej firmy telefonicznej ,ba wogule nie jestem pracownikiem.
Chyba miałeś na myśli w ogóle.
squash0 pisze:Wiec co wy tu piszecie o zysku którego podobno nie potraficie wyliczyć bo tylko system potrafi ,a tak naprawde system jest taki - wydymać wszystkich ile się tylko da i wy o tym wiecie najlepiej.
Nikt Ci nie będzie zysku wyliczał, bo to było jak rozbijanie atomu cepem. System to liczy, a nawet jakby konsultant to umiał wyliczać, to z jakiej racji miałby zdradzać jakiemuś użytkownikowi?
squash0 pisze:Więc dziś w internecie przedłużyłem sobie umowę w tym samym abonamencie
Do zobaczenia za dwa lata.

Obrazek

 #445937  autor: squash0
 10 gru 2010, 12:38
ubuntulnx pisze:
squash0 pisze:Nie jestem pracownikiem żadnej firmy telefonicznej ,ba wogule nie jestem pracownikiem.
Chyba miałeś na myśli w ogóle.

Ładnie wychwyciłeś błąd w pisowni (o 3 w nocy łatwo się pomylić)
Szkoda tylko że nie zauważyłeś różnicy w cenie telefonu. Nic o koleżance 'konsultatce" nie napiszesz? No tak przecież inni potencjalnie jelenie to czytają to forum i mogliby nie dać się wam wydymać po przeczytaniu co proponują konsultanci.

Co do zysku, to stawiam miliony przeciw złotówce że coś takiego niema jakiegokolwiek wpływu na umowę lojalnościową czy zniżkę na telefon.

 #445940  autor: ubuntulnx
 10 gru 2010, 13:24
squash0 pisze:Ładnie wychwyciłeś błąd w pisowni (o 3 w nocy łatwo się pomylić)
W tym poście, pisanym w południe, mógłbym wychwycić jeszcze więcej błędów.
squash0 pisze:Szkoda tylko że nie zauważyłeś różnicy w cenie telefonu. Nic o koleżance 'konsultatce" nie napiszesz?
Mogę ją ukamieniować? Albo skazać na dożywotnie rozstrzelanie? Każde dziecko wie, że ceny telefonów na www.orange.pl są w 95% przypadków niższe. Czasem konsultant może dać rabat, czasem nie (patrz: zysk), czasem nie chce (patrz: ktoś nie umie negocjować).
squash0 pisze:potencjalnie jelenie
Chcesz szacunku? Szanuj innych przedsiębiorco.
squash0 pisze:wydymać
Kulturalnie rzecz pisząc "naciągnąć"? Bzdura.
Co do zysku, to stawiam miliony przeciw złotówce że coś takiego niema jakiegokolwiek wpływu na umowę lojalnościową czy zniżkę na telefon.
No i przegrałeś. Ale ja Ci tego udowadniać nie będę, ani nie zrobię Ci zdjęcia z pracy, bo to w sumie tajemnica zawodowa firmy. A poza tym szkoda mi Twoich milionów.

Obrazek

 #445969  autor: JimmyPL
 10 gru 2010, 15:38
A ja mam pytanie od czego zalezy w przedluzeniu abonamentu % dodatkowych minut dla wszystkich?
Mi wyskakuje na stronce poki co 20% - abonament mam od 2 lat, ale wczesniej przez dlugi dlugi czas bylem w Orange (a wczesniej jeszcze Idei) na karte.
Jakis konsultant do mnei dzwonil juz ale zaproponowal poki co gorsze warunki niz na stronce Orange.pl... Wiec czekam jeszcze bo jeszcze mam 3 miesiace, ale szczerze obecnie ten % jest kuszacy, szkoda ze nie 40...

Ewentualnie czy ktoś się orientuje czy takie konsultant moze dorzucic z rabatem pakiety na dodatkowe minuty lub smsy? Interesuje mnei ABO za 99zl no i do tego Galaxy S - poki co na necie juz ladne 49zl :)

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

 #446048  autor: sosen
 10 gru 2010, 21:36
procent zależy od stażu w twoim przypadku 20%. na kartę staż się nie liczy

 #446755  autor: jajcek1231
 14 gru 2010, 13:09
Witam! bardzo proszę o pomoc kogoś kto pracuje w ORANGE. 2 stycznia 2011r będę mógł skorzystać z oferty wcześniejszego przedłużenia umowy. Moja oferta to Orange Abonament 55. Poprzednio podpisałem umowę na 24 m-ce bez telefonu i dostałem 100% kwoty abonamentu do wykorzystania przez cały okres trwania umowy. A teraz konkrety. Kilka moich rachunków było dość sporych. Od 400 do 1700zł. Przedłużając umowę będę chciał zostać przy obecnym planie taryfowym i chcę wziąć telefon Nokię E72/ E71 lub N8. Czy mogę starać się by przy abonamencie 55zł i takich rachunkach a także przedłużając na okres 36 m-cy cena tych telefonów wynosiła 1zł? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Jacek
 #446760  autor: siojek
 14 gru 2010, 13:18
Witam

Obecnie mam obonament propozycja dla firm 250 samsung Omnia i 5 darmowych numerów.
Umowa konczy mi się za jakieś 2/3 mce i już zaczęli wydzwaniać z Orange z propozycjami. Żeby np przejsc na optymalny 250 lub 450 itp, obecnie rzadko placę ponad abonament a jezeli juz to nieznacznie mam uzbierane okolo 2k darmowych minut więc absolutnie nie chciałby teraz płacić więcej (ok 106pln) a raczej mniej.
Podobno teraz niewykrzystane minuty juz nie przechodzą w nieskonczonasc na nastepne okresy?

Chcialbym np na obo opty 250 dostać nie za drogo Nokie e52 + 5 darmowych numerów za darmo - czy to realne? a ew na co moge liczyc?

pozdr siojek

 #446763  autor: ubuntulnx
 14 gru 2010, 13:29
jajcek1231 pisze:Witam! bardzo proszę o pomoc kogoś kto pracuje w ORANGE. 2 stycznia 2011r będę mógł skorzystać z oferty wcześniejszego przedłużenia umowy. Moja oferta to Orange Abonament 55. Poprzednio podpisałem umowę na 24 m-ce bez telefonu i dostałem 100% kwoty abonamentu do wykorzystania przez cały okres trwania umowy. A teraz konkrety. Kilka moich rachunków było dość sporych. Od 400 do 1700zł. Przedłużając umowę będę chciał zostać przy obecnym planie taryfowym i chcę wziąć telefon Nokię E72/ E71 lub N8. Czy mogę starać się by przy abonamencie 55zł i takich rachunkach a także przedłużając na okres 36 m-cy cena tych telefonów wynosiła 1zł? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Jacek
Za 1 zł na pewno nie, E72 może być (jak dobrze trafisz) za niedużo, N8 raczej cena Cię niemile może zaskoczyć. Dzwoń na *400.

Obrazek

 #446765  autor: sosen
 14 gru 2010, 13:34
Skoro płacisz takie rachunki to nie ma sensu brać abo 55 zł tylko wyższy.

 #446767  autor: ubuntulnx
 14 gru 2010, 13:42
sosen pisze:Skoro płacisz takie rachunki to nie ma sensu brać abo 55 zł tylko wyższy.
Dokładnie. W zależności od stażu (jeżeli jest wyższy niż 4 lata) w 99zł możesz mieć 420 minut, w 200zł 1050 min do wszystkich.

Obrazek

 #446778  autor: Krzychu007
 14 gru 2010, 14:38
Witam. Mam pytanie. Czy wiadomo, kiedy Orange wprowadzi nowe plany taryfowe? Bo niestety w mojej opinii obecne są porażką,chociaż są prawie nowe...Umowa kończy mi się za dwa tygodnie, i nie wiem co robić, chciałbym zostać w pomarańczy ze względu na rodzinę i znajomych, ale to co proponują to lekka przesada, nie wiem czy nie przedłużać umowy i czekać na nowe plany, czy przejść z numerem na Orange Popa czy do innego operatora...

 #446780  autor: KKI_
 14 gru 2010, 14:46
Pewnie nieprędko bo bardzo duże wydatki idą na kampanię zwierzaków. Co takiego złego jest w tych nowych planach? I czemu nie przedłużyłeś w Orange Abonament, skoro kontaktowaliśmy się z Tobą pewnie od pazdziernika ? Czyżbyś był jednym z tych klientów którzy straszą rezygnacjami, czekają na specjalne oferty i tym sposobem tracą dobre propozycje ? :wink:

KKI
  • Strona 112 z 208
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 208
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 208