• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 111 z 208
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 208

 #445329  autor: Espi
 06 gru 2010, 18:03
Powiedzmy sobie szczerze, "pzredłużenie umowy" to poprostu zachowanie numeru w ramach umowy promocyjnej i tyle :) nie ma ofert indywidualnych, co do pakietów minutowych i usług sieciowych nie wynegocjujesz nic bo taryfa i ofertty w ramach niej są sztywno przygotowane, natomiast możesz poprosić o złożenie wniosku o obniżenie ceny telefonu.

 #445412  autor: ubuntulnx
 06 gru 2010, 22:10
psycho144, teraz bardzo ciężko będzie dorzucić porządny rabat na telefon, a co dopiero usługę na cały czas trwania umowy.
elkanguro pisze:COOO??!!
O ja piernicze, no to się załatwiłem! :/ Jeśli miałem kilka tygodni temu telefon z propozycją jeszcze z rabatami to również już nie jest możliwe? Normalnie cios prosto w serce, przecież już nigdzie nie dostanę takiej oferty jaką mam obecnie... było brać umowę na 3 lata... Naprawdę nic się nie da już zrobić?
Oferty jak w podpisie nie dostaniesz. Jeżeli wtedy była proponowana, to wtedy była aktualna i do 1 grudnia. Nie wiadomo na co czekałeś, ale niejednokrotnie jest tak, że jak ktoś chce wyciągnąć jak najwięcej, to może się przeliczyć czekając.
Espi pisze:nie ma ofert indywidualnych, co do pakietów minutowych i usług sieciowych nie wynegocjujesz nic bo taryfa i ofertty w ramach niej są sztywno przygotowane
wynegocjować można rabat na usługi (od 25 do 75%), które normalnie są pełnopłatne.
Espi pisze:możesz poprosić o złożenie wniosku o obniżenie ceny telefonu
żadnego wniosku się nie składa. Rabat się dostaje lub nie.

Obrazek

 #445481  autor: Espi
 07 gru 2010, 10:46
ubuntulnx pisze:wynegocjować można rabat na usługi (od 25 do 75%), które normalnie są pełnopłatne.
systematyka tego typu uslug jest taka, że dane oferty są dostepne w standardzie , kwestia tylko taka,że nie są oferowane od początku przez dilera, to co proponujke diler odrazu musi być zawarte w regulaminie promocji, nic po za to nie zaoferuje diler.
ubuntulnx pisze:żadnego wniosku się nie składa. Rabat się dostaje lub nie.
Może w sieci orange inaczej to funkconuje ,natomiast wiem że w sieci Plus abonent ma prawo złożyc wniosek do działu utrzymania Klineta o obniżenie ceny aparatu.

 #445482  autor: ubuntulnx
 07 gru 2010, 10:52
Espi pisze:ubuntulnx napisał/a:
wynegocjować można rabat na usługi (od 25 do 75%), które normalnie są pełnopłatne.

systematyka tego typu uslug jest taka, że dane oferty są dostepne w standardzie , kwestia tylko taka,że nie są oferowane od początku przez dilera, to co proponujke diler odrazu musi być zawarte w regulaminie promocji, nic po za to nie zaoferuje diler.
Nie są dostępne od razu, zależą od zysku. Jeżeli ktoś ma niski zysk nie dostanie żadnej usługi. Wybacz te kontry, ale Twoje wypowiedzi mogą wprowadzić zamieszanie wśród chcących przedłużyć umowę, bardzo bym chciał uniknąć nieporozumień.
Espi pisze:ubuntulnx napisał/a:
żadnego wniosku się nie składa. Rabat się dostaje lub nie.

Może w sieci orange inaczej to funkconuje ,natomiast wiem że w sieci Plus abonent ma prawo złożyc wniosek do działu utrzymania Klineta o obniżenie ceny aparatu.
Jak zauważyłeś jest to wątek o sieci Orange, która trochę inaczej funkcjonuje.

Obrazek

 #445485  autor: Espi
 07 gru 2010, 10:59
Jestem w stanie zagwarantować Ci ze oferty "lojalnościowe" w zależności od opcji kontraktowej oraz formy aneksu PWA czy ANZ są dokładnie te same dla każdego Klineta, oczywiście z podziałem indywidualny,biznesowy i strategiczny ( tu są jedyne róznie w tych podziałach).

Faktycznie co do "Działu Utrzymania Klienta" nie da sobie uciąć ręki że tak owy działa w sieci Orange,natomiast u operetorów u których korzystałem z usług abonementowych czy też pracowałem każdy taki segment posiadał, także w takim razie z tego co piszesz operator Orange byłby wyjątkiem.

 #445488  autor: ubuntulnx
 07 gru 2010, 11:04
Jestem w stanie zagwarantować Ci ze oferty "lojalnościowe" w zależności od opcji kontraktowej oraz formy aneksu PWA czy ANZ są dokładnie te same dla każdego Klineta, oczywiście z podziałem indywidualny,biznesowy i strategiczny ( tu są jedyne róznie w tych podziałach).

Faktycznie co do "Działu Utrzymania Klienta" nie da sobie uciąć ręki że tak owy działa w sieci Orange,natomiast u operetorów u których korzystałem z usług abonementowych czy też pracowałem każdy taki segment posiadał, także w takim razie z tego co piszesz operator Orange byłby wyjątkiem.
Nie chodzi o to, że dla danego abonenta można stworzyć nie wiadomo jaką nową ofertę/usługę. Wiadomo, ramy oferty/konkretne usługi są sztywno ustalone. Kwestia tego, którą z nich klient dostanie przy przedłużeniu i z jakim rabatem, bo to już takie oczywiste nie jest.

Obrazek

 #445656  autor: kondziu23
 08 gru 2010, 14:41
Witam,

Na jakiej podstawie przyznawany jest upust na dodatkowe usługi ??

Czy przy średnich rachunkach na poziomie 100 PLN ( w orange jestem ponad 4 lata) mogę dostać 75% upustu na 2GB internet na cały okres umowy?

przy taryfie delfin 99 i telefonie Galaxy S ??

Pozdrawiam,
Konrad

 #445695  autor: ProPozycja
 08 gru 2010, 19:09
kondziu23 pisze:Witam,

Na jakiej podstawie przyznawany jest upust na dodatkowe usługi ??

Czy przy średnich rachunkach na poziomie 100 PLN ( w orange jestem ponad 4 lata) mogę dostać 75% upustu na 2GB internet na cały okres umowy?

przy taryfie delfin 99 i telefonie Galaxy S ??

Pozdrawiam,
Konrad
Na zasadzie zysku który generujesz dla firmy. Od grudnia zostały wyłączone 100% rabaty na wszystkie usługi więc nie idzie tego tak łatwo otrzymać.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #445727  autor: matt
 08 gru 2010, 22:00
Witam,

jeśli można mam pytanie, a nawet kilka pytań, do osób zorientowanych w ofertach przedłużeniowych.Najlepiej do kogoś z obecnych tu licznie konsultantów.

Otóż zadzwoniła do mnie dziś Pani z Orange z ofertą przedłużenia. Pani była z serii tych, którym to trudno przerwać wywód,ale jakoś w końcu się udało :) Inna sprawa, że nie bardzo słuchala o co pytam i trzeba było pytania powtarzać po 2-3 razy,bo odpowiadała zupełnie nie na temat.

Ale do rzeczy...Zdziwiło mnie, gdy powiedziała mi, że zmiany na nową ofertę wejdą od nowego cyklu rozliczeniowego, czyli u mnie 26.12, a umowę mam do 26.04.2011. Na pytanie czy poprzednia umowa zostaje skrócona Pani odwowiedziała, że tak, bo "to taka promocja świąteczna". Więc moje pierwsze pytanie czy faktycznie coś się w tej materii zmieniło, bo do tej pory zwykle zmiany wchodziły w życie po zakończeniu umowy, a umowa jako taka była przedłużana od momentu zakończenia wcześniejszego kontraktu., czy też aneksu.

Inna sprawa, która mnie zaciekawiła to fakt, że mimo iż telefon w Orange mam od 2003 roku wg owej konsultanki mam "niecałe 12 miesięcy stażu" więc dostanę tylko 20% dodatkowych minut. Tu drugie pytanie: Czyli staż ów liczy się od daty podpisania ostaniego aneksu, a nie pierwszej umowy? Na marginesie po kilkukrotnie powtórzonej prośbie Pani obiecała sprawdzić czy faktycznie jestem w sieci od 2003 roki i czy przypadkiem nie nalezy mi się jednak 40% dodatkowych minut :)

Kolejna sprawa to zaoferowana cena telefonu. Nie mogłem na bieżąco sprawdzić cennika telefonów, ale po sprawdzeniu później, okazało się iż mimo, że miła Pani dorzuciła 100PLN zniżki, to telefon i tak jest droższy od ceny w salonie dla nowych klientów, nie mówiąc już o cenie w sklepie internetowym Orange. Czyżby i tu się coś zmieniło i ceny oferowane przez dzwoniących konsultantów nie są już tak atrakcyjne jak dawniej?

I ostatnia sprawa. jak to jest z punktami Payback? Czy można je wykorzystać czy nie? Pani sprawdziła stan konta Payback i powiedziała, że punktów nie mogę wykorzystać, bo ona tych punktów "nie widzi".... a ja "widzę" ich ponad 4000...... :) niby mało,ale zawsze coś.

Z góry dziękuję za odpowiedź! :)

 #445733  autor: ubuntulnx
 08 gru 2010, 22:25
matt pisze:Ale do rzeczy...Zdziwiło mnie, gdy powiedziała mi, że zmiany na nową ofertę wejdą od nowego cyklu rozliczeniowego, czyli u mnie 26.12, a umowę mam do 26.04.2011. Na pytanie czy poprzednia umowa zostaje skrócona Pani odwowiedziała, że tak, bo "to taka promocja świąteczna". Więc moje pierwsze pytanie czy faktycznie coś się w tej materii zmieniło, bo do tej pory zwykle zmiany wchodziły w życie po zakończeniu umowy, a umowa jako taka była przedłużana od momentu zakończenia wcześniejszego kontraktu., czy też aneksu.
Jeżeli abonament jest zwiększany (nawet o 4zł) to zmiany wchodzą z pierwszym cyklem bilingowym po przedłużeniu, ale okres umowy liczy się od jej końca. Czyli w Twoim przypadku zmiana na nowy plan jest od 26.12, a miesiące umowy liczą się od kwietnia. Umowa nie ulega skróceniu.
matt pisze:Inna sprawa, która mnie zaciekawiła to fakt, że mimo iż telefon w Orange mam od 2003 roku wg owej konsultanki mam "niecałe 12 miesięcy stażu" więc dostanę tylko 20% dodatkowych minut. Tu drugie pytanie: Czyli staż ów liczy się od daty podpisania ostaniego aneksu, a nie pierwszej umowy? Na marginesie po kilkukrotnie powtórzonej prośbie Pani obiecała sprawdzić czy faktycznie jestem w sieci od 2003 roki i czy przypadkiem nie nalezy mi się jednak 40% dodatkowych minut :)
Umowa kończy się w kwietniu, a aktualnie przedłużane są umowy z marca. To sugeruje, że na Twoim numerze była windykacja (opóźnienie w opłaceniu faktury), która zmniejsza staż w systemie do 12 miesięcy.
matt pisze:Kolejna sprawa to zaoferowana cena telefonu. Nie mogłem na bieżąco sprawdzić cennika telefonów, ale po sprawdzeniu później, okazało się iż mimo, że miła Pani dorzuciła 100PLN zniżki, to telefon i tak jest droższy od ceny w salonie dla nowych klientów, nie mówiąc już o cenie w sklepie internetowym Orange. Czyżby i tu się coś zmieniło i ceny oferowane przez dzwoniących konsultantów nie są już tak atrakcyjne jak dawniej?
Tu coś musiałeś pokręcić, bo ceny podstawowe są takie same jak w salonie i po zniżce są obniżane. Jaki tel i za ile zaproponowała?
matt pisze:I ostatnia sprawa. jak to jest z punktami Payback? Czy można je wykorzystać czy nie? Pani sprawdziła stan konta Payback i powiedziała, że punktów nie mogę wykorzystać, bo ona tych punktów "nie widzi".... a ja "widzę" ich ponad 4000...... :) niby mało,ale zawsze coś.
Nie widzi, bo pewnie nie umie zliczyć w systemie. Cenę telefonu można obniżyć (w tym przypadku o 40zł), ale z systemu ta umowa nie wyjdzie, bo póki co jest błąd, który nie wiadomo do kiedy potrwa.

Obrazek

 #445736  autor: KKI_
 08 gru 2010, 22:34
matt pisze:Witam,

jeśli można mam pytanie, a nawet kilka pytań, do osób zorientowanych w ofertach przedłużeniowych.Najlepiej do kogoś z obecnych tu licznie konsultantów.

Otóż zadzwoniła do mnie dziś Pani z Orange z ofertą przedłużenia. Pani była z serii tych, którym to trudno przerwać wywód,ale jakoś w końcu się udało :) Inna sprawa, że nie bardzo słuchala o co pytam i trzeba było pytania powtarzać po 2-3 razy,bo odpowiadała zupełnie nie na temat.

Ale do rzeczy...Zdziwiło mnie, gdy powiedziała mi, że zmiany na nową ofertę wejdą od nowego cyklu rozliczeniowego, czyli u mnie 26.12, a umowę mam do 26.04.2011. Na pytanie czy poprzednia umowa zostaje skrócona Pani odwowiedziała, że tak, bo "to taka promocja świąteczna". Więc moje pierwsze pytanie czy faktycznie coś się w tej materii zmieniło, bo do tej pory zwykle zmiany wchodziły w życie po zakończeniu umowy, a umowa jako taka była przedłużana od momentu zakończenia wcześniejszego kontraktu., czy też aneksu.

Inna sprawa, która mnie zaciekawiła to fakt, że mimo iż telefon w Orange mam od 2003 roku wg owej konsultanki mam "niecałe 12 miesięcy stażu" więc dostanę tylko 20% dodatkowych minut. Tu drugie pytanie: Czyli staż ów liczy się od daty podpisania ostaniego aneksu, a nie pierwszej umowy? Na marginesie po kilkukrotnie powtórzonej prośbie Pani obiecała sprawdzić czy faktycznie jestem w sieci od 2003 roki i czy przypadkiem nie nalezy mi się jednak 40% dodatkowych minut :)

Kolejna sprawa to zaoferowana cena telefonu. Nie mogłem na bieżąco sprawdzić cennika telefonów, ale po sprawdzeniu później, okazało się iż mimo, że miła Pani dorzuciła 100PLN zniżki, to telefon i tak jest droższy od ceny w salonie dla nowych klientów, nie mówiąc już o cenie w sklepie internetowym Orange. Czyżby i tu się coś zmieniło i ceny oferowane przez dzwoniących konsultantów nie są już tak atrakcyjne jak dawniej?

I ostatnia sprawa. jak to jest z punktami Payback? Czy można je wykorzystać czy nie? Pani sprawdziła stan konta Payback i powiedziała, że punktów nie mogę wykorzystać, bo ona tych punktów "nie widzi".... a ja "widzę" ich ponad 4000...... :) niby mało,ale zawsze coś.

Z góry dziękuję za odpowiedź! :)

Witam. Na forum jestem nowy ale w branży trochę siedzę.

Więc po kolei.

Warunki umowy wchodza w życie z kolejnym okresem rozliczeniowym, ale data liczona jest od końca starej - czyli defacto podpisujesz umowe np na 27 miesięcy.

12 miesięcy stażu przydzielane są każdemu automatycznie po windykacji, musiałaś się spóznić z rachunkiem i wtedy staż promocyjny jest "zerowany"

Cennik jest identyczny jak w salonie. Rabat to teraz maxymalnie przy 24 miesiacach 75 zł i to przy dobrym koncie (generowanym zysku)

Jeśli chodzi o Payback to narazie nie można takich transakcji zapisywać.


Pozdrawiam i jeszcze raz witam.

KKI

 #445740  autor: ubuntulnx
 08 gru 2010, 22:38
KKI_ pisze:Warunki umowy wchodza w życie z kolejnym okresem rozliczeniowym, ale data liczona jest od końca starej - czyli defacto podpisujesz umowe np na 27 miesięcy.
Nie. To, że warunki wchodzą mu teraz podpada jeszcze pod miesiące starej umowy. A od kwietnia liczone jest nowe.
KKI_ pisze:Cennik jest identyczny jak w salonie. Rabat to teraz maxymalnie przy 24 miesiacach 75 zł i to przy dobrym koncie (generowanym zysku)
Nie. Jak wytłumaczysz fakt, że dziś spokojnie przy takiej lojalce dawałem więcej rabatu. To nie jest regułą, co napisałeś i zależy od kilku rzeczy.

Obrazek

 #445741  autor: KKI_
 08 gru 2010, 22:43
ubuntulnx pisze:
KKI_ pisze:Warunki umowy wchodza w życie z kolejnym okresem rozliczeniowym, ale data liczona jest od końca starej - czyli defacto podpisujesz umowe np na 27 miesięcy.
Nie. To, że warunki wchodzą mu teraz podpada jeszcze pod miesiące starej umowy. A od kwietnia liczone jest nowe.
KKI_ pisze:Cennik jest identyczny jak w salonie. Rabat to teraz maxymalnie przy 24 miesiacach 75 zł i to przy dobrym koncie (generowanym zysku)
Nie. Jak wytłumaczysz fakt, że dziś spokojnie przy takiej lojalce dawałem więcej rabatu. To nie jest regułą, co napisałeś i zależy od kilku rzeczy.

ad1.) Jak nie jak tak. Załóżmy sytuacje że dzisiaj jest 8 grudnia a ma umowę do 18 marca i tak też cykl rozliczeniowy. Wysyłasz aneksy dzisiaj ona podpisuje powiedzmy 12 grudnia i od 18 grudnia wchodzą jej nowe warunki. Czyli 3 miesiące korzysta z nowych warunków (zamiast starej umowy), ale nowa umowa skonczy się równo po 2 latach od dnia końca starej, więc defacto korzysta z niej 27 miesięcy.


ad2.) Zależy od poziomów negocjacji i generowanego zysku. Po zmiane oferty zdarzało mi się proponować po 200 zł rabatu w OA więc wiem że jest możliwe, ale w standardowym delfinie 150, 1 na 200 osób ma możliwość dostania wyższego niż 75 zł rabatu

KKI

 #445745  autor: ubuntulnx
 08 gru 2010, 22:53
KKI_ pisze:defacto korzysta z niej 27 miesięcy.
Owszem, korzysta 27 miesięcy, ale oferta sama w sobie jest na 24.
KKI_ pisze:1 na 200 osób ma możliwość dostania wyższego niż 75 zł rabatu
Skąd to wyliczenie "1 na 200". Czasem nie można dać wcale rabatu, choćbyś miał nie wiadomo jak wysokie kompetencje, czasem da się 75, a czasem więcej. Nie ma jednej reguły i wyliczenia. Temat rabatu uznaje za zamknięty, nie wprowadzaj w błąd pisząc że się wcale nie da, skoro czasem można.

Obrazek

 #445746  autor: matt
 08 gru 2010, 22:54
Witam,

bardzo dziękuję za szybką odpowiedź.
ubuntulnx pisze: To sugeruje, że na Twoim numerze była windykacja (opóźnienie w opłaceniu faktury), która zmniejsza staż w systemie do 12 miesięcy.
Z tego co sprawdziłem to nigdy przez ostatnich kilka lat nie miałem opóźnienia. Korzystam z polecenia zapłaty i właśnie sprawdziłem, że od 2004 nie było żadnego rachunku odrzuconego,a wszystkie płatności wychodziły w terminie. Nie przypominam sobie też, żebym dostawał wezwania do zapłaty ani, żeby mnie ścigała windykacja...
ubuntulnx pisze: Tu coś musiałeś pokręcić, bo ceny podstawowe są takie same jak w salonie i po zniżce są obniżane. Jaki tel i za ile zaproponowała?
Fakt, trochu się pomyliłem. Chodziło o iPhona 4 16 GB. Pani zaproponowała przy abonamencie za 99zl 1399zł po obniżce 1299. Mój błąd polegał na tym, że na stronie Orange otworzyłem cennik sklepu orange.pl gdzie cena jest 1249zl.
Ale na tej stronie:
http://www.orange.pl/portal/map/map/iph ... IPHONE_IND
ceny są jeszcze inne.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!

 #445749  autor: ubuntulnx
 08 gru 2010, 22:58
matt pisze:Z tego co sprawdziłem to nigdy przez ostatnich kilka lat nie miałem opóźnienia. Korzystam z polecenia zapłaty i właśnie sprawdziłem, że od 2004 nie było żadnego rachunku odrzuconego,a wszystkie płatności wychodziły w terminie. Nie przypominam sobie też, żebym dostawał wezwania do zapłaty ani, żeby mnie ścigała windykacja...
Zadzwoń na BOK, wyjaśnij.
matt pisze:Pani zaproponowała przy abonamencie za 99zl 1399zł po obniżce 1299
Jak widzisz KKI_, jest magiczne 100zł.

[ Dodano: 2010-12-08, 23:00 ]
matt pisze:Ale na tej stronie:
http://www.orange.pl/port...gory=IPHONE_IND
ceny są jeszcze inne.
Bo dotyczą ofert na 36 miesięcy.

Obrazek

 #445751  autor: KKI_
 08 gru 2010, 23:03
Zle się wyraziłem w pierwszy poście. Chodziło mi o abonament 59 zł. W takim przypadku jest raczej tak jak pisze :)


Swoją drogą to aż wstyd się kontaktować z ludzmi posiadającymi abo 25 i 35 , bo oferta obvecnie jest zdecydowanie gorsza.

KKI

 #445768  autor: squash0
 09 gru 2010, 02:50
Jestem abonentem biznesowym i powiem wam tylko tyle po kilkuletnich doświadczeniach z umowami lojalnościowymi jako klienta orange że te wszystki magiczne zyski o których piszecie tak naprawdę nie istnieją.
Bo czy przekraczam abonament o 200zł czy 20zł to i tak pierwsza propozycja jest zawsze taka żeby zmienić abo na wyższy (oczywiście powiedziane jest to w innej formie i konsultanci wiedzą w jakiej) oraz telefon w cenie wyższej o około 200zł niż dla nowych abonentów.

A już szczytem bezczelności konsultanta było to jak zadzwonił i wmawiał mi że jako stary dobry abonent orange dostaje laptopa za 1zł i internet za darmo na dwa lata i tylko jak przez mgłę wspomniał że będę płacił 99zł abonamentu miesięcznie za internet a jedyne co najbardziej go interesowało to ,to czy adres jest aktualny do wysyłki.

Coraz bardziej przypominacie mi firmy typu zepter

 #445796  autor: ubuntulnx
 09 gru 2010, 11:29
squash0 pisze:naprawdę nie istnieją
Istnieją, a że niektórzy nie potrafią wynegocjować odpowiednich warunków i potem wylewają żale na forum, to co innego.
squash0 pisze:Bo czy przekraczam abonament o 200zł czy 20zł to i tak pierwsza propozycja jest zawsze taka żeby zmienić abo na wyższy
Zajmuję się klientami ind, więc wyjaśnię Ci to na takim przykładzie. Klient ma abo 55zł i w nim 100 min. Przekracza to do 300zł, czyli o 445 minut (300zł-55zł=245zł; 245/0,55gr=445min), czyli najbardziej komfortową sytuacją byłoby, gdyby miał 555 minut do wszystkich. I tu oczywiste jest,że nikt nie da mu tyle w abo 55 zł czy niższym, ponieważ w tym przypadku podwyższenie abo jest inwestycją mającą na celu uniknięcie horrendalnych kwot. Nie sztuką jest wziąć niski abo i narzekać, że się go przekracza. Sztuką jest wyliczyć, ile minut jest tak naprawdę niezbędne.
squash0 pisze:oraz telefon w cenie wyższej o około 200zł niż dla nowych abonentów
Bzdura i mit powtarzany bezwolnie. Cena może być w najgorszym wypadku taka sama jak dla nowych, nikt sobie w stopę nie będzie strzelał.
squash0 pisze: Coraz bardziej przypominacie mi firmy typu zepter
Znaczy kto? Konsultanci? My mamy za zadanie przedłużać umowy. Nie wymyślamy promocji ani ofert. Jeżeli masz żale odnośnie firmy i skojarzenia z firmą Zepter napisz do prezesa Orange, że jesteś przedsiębiorcą i w ogóle Ci się nic nie podoba, on Cię wysłucha. Konsultant ma za zadanie przedstawić zastaną ofertę.

Tak sobie przeglądam Twoje posty z zeszłego roku i ten magiczny zysk bardzo Cię frapuje jak widzę, wcześniej też się upierałeś, że go nie ma. I nawet coś o przejściu do Play mówiłeś. No ale cóż, pewnie jako długoletni pracownik PTK jesteś bardziej zorientowany od konsultantów we wszystkich tematach.

Temat gorzkich żalów uważam za zamknięty.

Obrazek

 #445815  autor: Ofeck
 09 gru 2010, 13:29
AUTOMATYCZNĄ WINDYKACJĘ ORANGE ROBI OSTATNIO KLIENTOM MASOWO
  • Strona 111 z 208
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 208
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 208