napisałem odpowiedź na Waszą odpowiedź (trochę cyniczna wyszła, no ale (-; ) opisując kilka dodatkowych przypadków (dodatkowe numery abonenckie) + daty. Problemy pojawiają się dosyć losowo i ciężko mi ustalić wszystkie wystąpienia (zwłaszcza, że to na telefonach rodziców i moim zastępczym, z którego niezbyt często korzystam). Jedno jest pewne - takie problemy pojawiają się tylko na telefonach ograniczonych do 2G, na moim głównym który ma 3G problemów z zestawieniem połączenia nigdy nie miałem...play4you2 pisze:Zapewniam Cię, że absolutnie nie zostałeś "zbyty".
Niestety, ale nie mogę ani potwierdzić tej wiadomości, ani jej zaprzeczyć. Po prostu na takie tematy nie mogę się wypowiadać. Z tego co mi wiadomo, 2G powinno w tej okolicy działać prawidłowo.lwiczek pisze:czy to znaczy, play4you2, że raczej sytuacja w 2g w mojej okolicy (dotyczącej tego zgłoszenia) się nie poprawi?!
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Zgłosiłem to do odpowiedniego działu. Niestety, ja nie mogę ich aktywować. Dzisiaj się przypomnę im, co zrobili w tej sprawie.Karlos20 pisze:Play4You2 - co z moim problemem, ile będe czekał? Wyjaśni się sprawa z tymi simami? Luknij na moją PW
Tak, gdyż jest to w postanowieniach (zazwyczaj) Regulaminu Promocji. Jednak 1 miesiąc masz bezpłatnie. Wystarczy, że złożysz dyspozycję wyłączenia jej i po problemie. W zależności od wybranej taryfy, pewnie dostałeś również Pakiet Internet, również bezpłatnie przez 1 miesiąc, więc sprawdź to, żebyś później nie płacił za niego (chyba, że chcesz go zostawić).Pochi pisze:Czy każdemu nowemu klientowi uruchamiacie granie na czekanie??
Tu prośba do wszystkich, proszę, czytajcie postanowienia Regulaminu.. Gdyby każdy zapoznał się z ich warunkami (naprawdę, to nie zajmuje sporo czasu), wówczas bardzo wiele spraw wyjaśniło by się samo.
Fakt, masz rację, z pozycji Play24 również można to wyłączyć (jak większość pakietów).Ofeck pisze:ja to wyłączyłem z pozycji play24
Wszystko co miałem do powiedzenia w tym temacie, już powiedziałem. Jak wspomnaiłem, masz prawo mieć własny pogląd i ja to rozumiem. Jeżeli wyrażasz takie życzenie, Możesz również skorzystać z prawa określonego w klauzuli pisma, czyli zgłosić sprawę do odpowiednich urzędów państwoych w celu jej dalszego wyjasnienia.dkf pisze:Obaj dobrze wiemy, że nie było żadnego połączenia, dlatego nie podajecie mi tego adresu.. Zwyczajnie go nigdy nie było...
Pozdrawiam.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Okej, obym nie czekał na to zbyt długo na to... Dzięki.play4you2 pisze:Zgłosiłem to do odpowiedniego działu. Niestety, ja nie mogę ich aktywować. Dzisiaj się przypomnę im, co zrobili w tej sprawie.


Aktualnie są w trakcie realizacji. W chwili gdy sprawa zosatanie rozwiązana, otrzymasz odpowiedź.pawelpp pisze:Powiedz mi kiedy zgłoszenia 22366693 i 22587094 zostaną rozwiązane?
Przykro mi, ale nie jestem odpowiedzialny za weryfikację jakości. Odpowiednie osoby zajmują się tego typu określeniami. Pozwól, że nie będę wypowiadał się w tej sprawie.pawelpp pisze:Przy okazji - czy zgłoszenie 24046318 według Ciebie zostało prawidłowo rozpatrzone?
Dodam tylko, że jeżeli sprawa nawiązuje do tej samej tematyki (lub jest do niej zbliżona), wówczas odpowiedź odsyłamy na jedno zgłoszenie, które trafiło do nas jako pierwsze. Od razu uprzedam pytanie, tak, to jest zgodne z prawem i naszymi działaniami.
Zgodnie z powyższym.pawelpp pisze:Czy jest to zgodne z procedurami Play?
Sprawa jest jeszcze weryfikowana. Co do Twojej decyzji, wybór pozostawiam Tobie.pawelpp pisze:P4Y czy zgłoszenie 23375286 zostanie rozpatrzone dzisiaj czy mam pisać kolejne pismo do UKE?
Odpowiedziałem, powyżejpawelpp pisze:Nadal nie otrzymałem od ciebie odpowiedzi na 2 posty - ze strony 143 i 141

Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Czyli? W przeciągu kolejnego miesiąca zostaną rozwiązane?play4you2 pisze:Aktualnie są w trakcie realizacji. W chwili gdy sprawa zosatanie rozwiązana, otrzymasz odpowiedź.pawelpp pisze:Powiedz mi kiedy zgłoszenia 22366693 i 22587094 zostaną rozwiązane?
Tak wiem, nawet jeżeli są to dwie różne sprawy. I nawet w przypadku kiedy jedno zgłoszenie jest odwołaniem od reklamacji, a drugie jest np. nową reklamacją.play4you2 pisze: Dodam tylko, że jeżeli sprawa nawiązuje do tej samej tematyki (lub jest do niej zbliżona), wówczas odpowiedź odsyłamy na jedno zgłoszenie, które trafiło do nas jako pierwsze. Od razu uprzedam pytanie, tak, to jest zgodne z prawem i naszymi działaniami.
No tak.. wasi pracownicy weryfikują ją dzień i noc od miesiąca... Moje pytania/problemy są zbyt trudne czy zbyt głupie dla nich?play4you2 pisze: Sprawa jest jeszcze weryfikowana. Co do Twojej decyzji, wybór pozostawiam Tobie.
Pytanie z innej beczki... nie jestem pewien ale już chyba padło, ale nie zauważyłem odpowiedzi...
Co w przypadku kiedy Play ograniczy lub zablokuje niesłusznie (niezgodnie z własnym regulaminem) połączenia? Czy w takim przypadku można zerwać umowę z winy operatora?
Już udzieliłem odpowiedzi na to pytanie, więc jeżeli masz jakieś inne, zapraszam.pawelpp pisze:Czyli? W przeciągu kolejnego miesiąca zostaną rozwiązane?
W przypadku potwierdzonej usterki związanej z połączeniami głosowymi, nie można rozwiązać Umowy. Masz prawo jednak do odszkodowania, wynikającego w oparciu o postanowienia zawarte w par. 9 Regulaminu dla Abonentów.pawelpp pisze:Pytanie z innej beczki...
[ Dodano: 2010-12-03, 09:05 ]
Ok, postaram Ci się odpowiedzieć na pytanie, ale proszę Cię, przypomnij mi ten problem. Wybacz, ale w całym tym ferworze pracy, po prostu zapomniałem o co chodzi. Jakby co, wyślij mi PW z przypomnieniem.ukefake pisze:play4you2, a ja chciałbym się dowiedzieć tylko jednej rzeczy:
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Chodzi mi o co innego - o odcięcie połączeń.play4you2 pisze: W przypadku potwierdzonej usterki związanej z połączeniami głosowymi, nie można rozwiązać Umowy. Masz prawo jednak do odszkodowania, wynikającego w oparciu o postanowienia zawarte w par. 9 Regulaminu dla Abonentów.
Jeżeli wynika to np. z braku opłaconej fv, to jest zasadne. Nie ma innej możliwości. Sieć działa prawidłowo i nie mam informacji o jakichkolwiek usterkach z tym związanych.pawelpp pisze:Chodzi mi o co innego - o odcięcie połączeń.
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
P4Y2
Wyczytałem ostatnio że play testuje umts 900 i mogą z tego powody zaistnieć komplikacje w częstotliwościach gsm czyli 2g.
Możesz nam to szerzej przedstawić i czy to będzie miało związek z podwyższeniem prędkości rok się kończy a informacji o tym nie słychać.
Wyczytałem ostatnio że play testuje umts 900 i mogą z tego powody zaistnieć komplikacje w częstotliwościach gsm czyli 2g.
Możesz nam to szerzej przedstawić i czy to będzie miało związek z podwyższeniem prędkości rok się kończy a informacji o tym nie słychać.
I sądzisz, że dostaniesz odpowiedź na takie pytania? OK nie chciało się przyznawać kiedy odpalają postawiony już nadajnik, który dawno dostał pozwolenie
Tajemnica przedsiębiorstwa. Nikt nie wyjdzie przed orkiestrę i chwalił się czymś przed produkcyjnym wdrożeniem.

Tajemnica przedsiębiorstwa. Nikt nie wyjdzie przed orkiestrę i chwalił się czymś przed produkcyjnym wdrożeniem.
Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
Pytać zawsze warto 
Dziwi mnie tylko jedno dlaczego play jako jedyny operator w Polsce nie udostępnia klientom informacji na pytania o nowe nadajniki.
Plus, Era pytam na mail nawet nie jak klient ale jako potencjalny klient i potrafili odpowiedzieć a ci mają tajemnicę biznesową. A wykaz pozwoleń uke jest jawny i wiadomo gdzie dana sieć ma pozwolenia a gdzie nie i co tu kryć klient lubi wiedzieć kiedy mu się poprawi.
Zmieńcie to w play.

Dziwi mnie tylko jedno dlaczego play jako jedyny operator w Polsce nie udostępnia klientom informacji na pytania o nowe nadajniki.
Plus, Era pytam na mail nawet nie jak klient ale jako potencjalny klient i potrafili odpowiedzieć a ci mają tajemnicę biznesową. A wykaz pozwoleń uke jest jawny i wiadomo gdzie dana sieć ma pozwolenia a gdzie nie i co tu kryć klient lubi wiedzieć kiedy mu się poprawi.
Zmieńcie to w play.
Potwierdzam, że warto pytać, ale na twoje pytania niestety nie mogę odpowiedzieć. Metpablo ma w tym przypadku rację.jahu_2006 pisze:Pytać zawsze warto
No niestety, nie ode mnie to zależy, ale jak tylko zostanie to zmienione, z pewnością jako pierwsi o tym się dowiecie.jahu_2006 pisze:Zmieńcie to w play.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
A co jeżeli jest opłacona część faktury wynikająca z umowy a nieopłacona kwota sporna (reklamacje są ciągle rozpatrywane)?play4you2 pisze:Jeżeli wynika to np. z braku opłaconej fv, to jest zasadne. Nie ma innej możliwości. Sieć działa prawidłowo i nie mam informacji o jakichkolwiek usterkach z tym związanych.pawelpp pisze:Chodzi mi o co innego - o odcięcie połączeń.
Pzdr.
Nie mi o tym decydować. Za to są odpowiedzialne osoby rozpatrujące Twoją sprawę. Niemniej jednak, to nie jest powód do rozwiązania Umowy, co najwyżej do odszkodowania, wynikającego z Regulaminu.pawelpp pisze:A co jeżeli jest opłacona część faktury wynikająca z umowy a nieopłacona kwota sporna (reklamacje są ciągle rozpatrywane)?
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Ja tak miałem opłacona część faktury reklamacja odnośnie niewykonania usługi w trakcie rozpatrywania. A play prawie na tydzień wyłączył mi dwa telefony. I żadnej rekompensaty nie dostałem za ten okres. Po telefonie do boku i kontakcie z Marcinem odblokowali telefony. Bo jak się okazało jednak miałem rację.
Możesz się upewnić? Według mnie to nie jest dotrzymanie warunków umowy (dokładniej regulaminu). Skoro usługi są blokowane niesłusznie...play4you2 pisze: Nie mi o tym decydować. Za to są odpowiedzialne osoby rozpatrujące Twoją sprawę. Niemniej jednak, to nie jest powód do rozwiązania Umowy, co najwyżej do odszkodowania, wynikającego z Regulaminu.
play4you
miałem się przypomnieć
23329645 - trochę długo czekam na odpowiedź
24226360 (połączone z 24334433) - trochę tego nie rozumiem - sprawdzilem w historii połaczen -pierwsze byly 30.11.10r. czyli wtedy zacząłem korzystać z telefonu, wcześniej notorycznie sprawdzałem czy już jestem "w sieci" - nie byłem, 30.11.10 to mój pierwszy kontak z telefonem i z internetem w telefonie, podejrzewam ze internetowe polaczenie z 29.11 to jakas wasza aktualizacja
miałem się przypomnieć
23329645 - trochę długo czekam na odpowiedź
24226360 (połączone z 24334433) - trochę tego nie rozumiem - sprawdzilem w historii połaczen -pierwsze byly 30.11.10r. czyli wtedy zacząłem korzystać z telefonu, wcześniej notorycznie sprawdzałem czy już jestem "w sieci" - nie byłem, 30.11.10 to mój pierwszy kontak z telefonem i z internetem w telefonie, podejrzewam ze internetowe polaczenie z 29.11 to jakas wasza aktualizacja